Det smeller i Chemnitz nå

mishka
01.09.2018 kl 15:19 2682

Og det er jaggu på tide.
Tirrer man tyskere for lenge så smeller det!
NPD oppretter såkallte "sikkerhetssoner".
Og de er flere enn politiet så nå skal Ali og Muhammad passe seg.


https://npd.de/nach-mord-in-chemnitz-plant-npd-weitere-schutzzonen/

Kl. 17 braker det løs igjen.

https://www.youtube.com/watch?v=zMuoJfIeLjQ
Fornunft
05.09.2018 kl 09:19 1242

Dette er bare begynnelsen.Hadde jeg vært muslim i tyskland,hadde jeg meg forbered å finne annet sted å bo.
Sist var det jødene,når er det muslimene som blir kastet ut.(Eller værer som det)
Etnisk tyskere, rusland tyskere og jøder på den ene siden og muslimer på den andere siden.
Bevolkningen der nede er nå alvårlig redd at muslimske paralellsamfun ødelegger demokrati og økonomien for resten.Det er bare en tidspørsmål når det smeller igjen!!!!
Slettet bruker
05.09.2018 kl 09:33 1235

Sotah I dag kl 06:40 "Religions-noiaen eksisterer inne i hodet på noen forvirrede få, og de får bare holde på."

Der er her vi snakker forbi hverandre, Sotah, du som er så opptatt av religion og vi som har forstått at Islam er mye mer enn religion; det er også et totalitært ideologisk politisk system! Islam er udemokratisk og står for vold i vantro land og forakt mot vantro, og islam er IKKE for religionsfrihet idet den skiller på verdi for vantro og troende, og den er (for å bruke Ernas ordkonstruksjon) religionsrasistisk fordi vantro skal betale Jizya skatt til de troende. Islam er et SAMFUNN vi IKKE vil ha, som ødelegger våre vestlige frihet- og likeverdsverdier!
Slettet bruker
05.09.2018 kl 09:39 1231

To elever er knivstukket og lettere skadd på en grunnskole i Jönköping kommune i Sverige, ifølge rektoren på skolen. En person er pågrepet og siktet i saken. Det melder avisa GT. Politiet fikk melding om hendelsen rett før klokken 8 onsdag morgen, og flere politibiler og ambulanser ble sendt. Flere elever skal ha blødd da politiet kom til skolen. – De har fått lettere skader, sier skolens rektor til GT. (©NTB)

Pytt, pytt, bare lettere skader på et par småunger - nothing to see here!

Religions-noia my ass!
Redigert 05.09.2018 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
Sotah
05.09.2018 kl 11:42 1176

Forholdet mellom Arbeidsledighet og kriminalitet er et fornuftigere diskusjonstema enn om damene har skaut på huet. Og hvem folk ber til. Kutt ut sharia-noiaen og sprøytet om ubadullahene så skal du se det kan bli seriøse diskusjoner av det. Selv SD har kutta ut det meste av tøvet. Utad ihvertfall. Ubadullaen vår skal sitte i ni år, forresten. Helt greit for meg.
Slettet bruker
05.09.2018 kl 12:15 1162

Hei Zoten/venner:))

Og...hehehe- hvorfor latterliggjorde og nazzifiserte du de av oss som foreskrev no go zones og shariaområder i Zverige for få år siden, Zoten - da var du høy og mørk da, hvorfor skal vi stole på deg nå:))...ZnageZz....

Rapport: Kontroversiell islamism växer i Sverige
Salafismen, en fundamentalistisk inriktning inom islam, har vuxit sig starkare i Sverige, enligt en ny rapport. På flera platser i svenska städer påverkar salafister numera vardagen genom påtryckningar och hot.
Radikala predikanter skrämmer till lydnad, moralpoliser bevakar kvinnor och barn hindras från att leka med barn av annan tro.
I en unik svensk studie har forskare från Försvarshögskolan undersökt salafismens och den salafistiska jihadismens inflytande i Sverige.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rapport-kontroversiell-islamism-vaxer-i-sverige

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 05.09.2018 kl 13:03 Du må logge inn for å svare
artig
05.09.2018 kl 13:44 1136

Sotah trår kun til når det har blitt utførtt rasistisk vold/ drap.
Og forsvarer det.
Merkelig.
mishka
05.09.2018 kl 13:54 1132

Sotah: Selvfølgelig er arbeidsledighet en lett inngang til kriminalitet. Og hvorfor er mange innvandrere arbeidsledige? Der er nok å se elevene som er 2. og 3 generasjons innvandrere på skolene øverst i Groruddalen. Jeg har selv hatt barn der før jeg flyttet henne til kristen privatskole. De faller fra allerede på barneskolen pga for dårlig språk. Og hvorfor har de for dårlig språk? De er jo 2. og 3. generasjon. Det er fordi en av ektefellene ALLTID hentes i langtvekkistan og kommer hit på familiegjenforening. Og hjemme? Der snakkes det urdu eller somalisk. Så går de ut av Tokerud skole med nærmest strykkarakter i alle fag og begynner på Stovner vgs., for alle skal jo med. En skole hvor NAV har eget kontor på skolen, lærerne har vært på selvforsvarskurs og det er ansatt 7 barnevernpedagoger og en drøss vektere til å holde de voldelige muslimene i sjakk.

Og når de dropper ut av skolen og ingen vil ansette disse i noen som helst jobb,
SÅ ER DET SELVFØLGELIG POLITIKERNES SKYLD SOM IKKE ER "GODE NOK PÅ INTEGRERING".
Enda alle vet at de ikke VIL integreres. De vil integreres enda tettere med klanen fra langtvekkistan.
Dette har vært prøvd i 40 år uten virkning. Nå må silkehanskene av!

JEG OG MANGE MED MEG ER MØKKA LEI AV Å BETALE SKATT FOR: BARNEVERNSPEDAGOGER PÅ VGS., VEKTERE PÅ VGS,, EKSTRA LÆRERE PÅ VGS. HØYERE FORSIKRING PGA BILBRANNER, MER POLITI OG MER FENGSLER.
DETTE ER VOKSNE MENNESKER FOR F....

Hehe, noen som hørte om barnevernspedagoger og vektere den gangen VGS. het GYMNASIUM.

Salige Mogens Glistrup i det danske frp. hadde helt rett i 1990: Muhammedanerne må UD var hans mantra.
Redigert 05.09.2018 kl 13:54 Du må logge inn for å svare
Sotah
05.09.2018 kl 14:35 1117

Men de skal jo ikke ut, Mishka. Det hjelper ikke å hyle om det. Det er sameksistens om du liker det eller ikke.
mishka
05.09.2018 kl 14:39 1093

Hehe, ikke neste år kanskje....., men Glistrup hadde helt rett.

Det skal komme en dag da landet atter er fritt!
Sotah
05.09.2018 kl 15:11 1085

Det er de som mener at det er fritt nå. Men du får si fra på forumet før det setter igang slik at vi i vennekretsen rekker å hamstre mat, da.
Slettet bruker
05.09.2018 kl 15:36 645

Gjør det enkelt, legg ned velferdsstaten.

Det er den som er problemet. Den har aldri vært bærekraftig, og kommer aldri til å bli det.

Ingen velferdsstat, ingen velferdsmigranter. Velferdsstaten belønner latskap, og straffer arbeid. Incentivene virker, og majoriteten av den norske befolkning kan nå klassifiseres som svakerestilte.

Så lenge 95% av Norges befolkning ikke vil forstå dette, og er så hjernevasket i kommunistpropaganda at de er livredde for frihet, så får dere bare akseptere at sosialiseringsprosessen går sin gang mot den uungåelige kollapsen.
Slettet bruker
05.09.2018 kl 15:47 639

Nei, det er ikke sameksistens i betydelige deler av befolkningen, Sotah. Noen tilflyttere velger jo å ikke omgås vertskapet sitt. I disse tilfellene er det altså tilflytterne som har tatt et valg, ikke vertskapet.
Slettet bruker
06.09.2018 kl 15:05 586

SECRET SOURCES ILLUSTRATIONS 5. sep. 2018
Chemnitz, People are not giving up (14 min)

https://www.youtube.com/watch?v=fAXb8pLgK6A