DNB: Kluss med børshandlingen?

Slettet bruker
DNB 25.05.2020 kl 08:56 1561

Fredagens handler er ikke ryddet fra oppsettet, så dette ser ut til å bli nok en flau IT-dag for DnB?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2020 kl 08:58 1557

Man kan jo f.eks. ikke våge å gå inn på førhandel hvis det er krøll - igjen!
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
HP17
25.05.2020 kl 08:59 1531

hva er problemet med det?
DNB er stor i markedet så de har nok full kontroll. Brukerfeil?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Landmannen
25.05.2020 kl 09:36 1465

Jeg har klaget til DNB, og fått til svar at de "skifter ut komponenter i systemet", og at de ser at dette har gått ut over funksjonalitet. Men - det er ikke sikkert denne funksjonaliteten (som for eksempel at sanntid er sanntid, og ikke en "refresh-knapp" for utførte handler) kommer tilbake. Jeg fikk et par måneder sanntid gratis, og jeg vil tro at med nok klager så vil de kanskje se at de må skjerpe seg. og til HP 17 - du har sans for humor, du!
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2020 kl 15:16 1369

Takk for info, Landmannen.

Jeg klagde i dag jeg også, men det var en arrogant DNB-ansatt som sa at det var INGEN problemer med aksjesiden.

Attpåtil hevdet vedkommende at jeg var den eneste som hadde ringt inn -
Underforstått: så da var det ingen problemer....I DNBs øyne er det liksom kunden som er problemet.

Kritikkverdig "kundesupport" i DNB.
Eller kanskje var det bare en arrogant megler jeg ble satt over til.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
HP17
25.05.2020 kl 15:22 1356

Er dere sikker på at det ikke er brukerfeil?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.05.2020 kl 15:23 1350

Det er en rekke kunder både her på HO og i andre sammenhenger som påpeker de samme DNB-problemene.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Landmannen
25.05.2020 kl 15:43 1333

Jeg er sikker, av den enkle grunn at DNB selv har innrømmet det og gitt gratis sanntid. Send mail til ah.markets@dnb.no og beskriv problemet.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
satansveivesen
25.05.2020 kl 15:59 1312

DNB er en forbannet møkkabank,lever etter "hadde det ikke vært for dem forbannede kundene,ville det vært ok å drive butikk". Samme hva en ringer inn om har dem ikke fått noen klager på det før,selv om det ligger innlegg rundt det flere steder. DNB kan ta Telenormafiaen i hendene,dem er av akkurat samme "ulla".
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Matchless
25.06.2020 kl 12:07 1101

DNB gjør stadig oppdateringer på aksjesiden sin. Den siste ble jeg oppmerksom på i går tror jeg. Nå er det INGEN mulighet til å se live handler og kurser uten å trykke på oppdateringsikonet. Dette kommer jeg til å savne, og om det ikke kommer tilbake må jeg finne et annet sted å handle.
Jeg finner heller ikke teknisk og fundamental analyse på selskapene, der jeg har funnet dette tidligere.
Noen som vet hvor de har tatt veien?
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.06.2020 kl 14:26 1041

Det var nok en arrogant megler. Har du ikke hørt definisjonen på en bankfunksjonær?

En bankfunksjonær er en som låner deg paraplyen når solen skinner og vil ha den tilbake når det begynner å regne.

Hørt om forskjellen på Gud og en advokat?

Gud tror ikke han er advokat.
Redigert 21.01.2021 kl 04:00 Du må logge inn for å svare