Kongehus-Märtha truer Dureks EKSMANN med søksmål... 👨🏻‍🤝‍👨🏻

Slettet bruker
26.05.2020 kl 11:34 633

Ær're muuulig??? Nå må kongeparet ta foreldrerollen og oppdragerrollen av sin datter alvorlig og stoppe galskapen!

Märtha vet INGENTING om Dureks EKSMANN! Hun visste ikke en gang at Durek ALDRI hadde vært kjæreste med noen kvinne før han fikk sjamansen (pun intended) på en PR-gunstig og naiv PRINSESSE av det kjærlighetshungrige slaget.

Märtha vet nada om Durek og nada om Dureks eksmann, hun kan ganske enkelt ikke påstå at han lyver om Dureks skyggesider.

I mars tidligere i år gikk den tidligere kjæresten til Durek Verrett (45), Hank Greenberg (48), ut i et stort intervju med Se og Hør der han avslørte en rekke detaljer fra sitt tidligere forhold med den selverklærte sjamanen. Der kom han blant annet med påstander om at forholdet skal ha vært voldelig og at Verrett opplevdes som manipulerende. Greenberg beskrev det tidligere forholdet som intenst, og at bruddet skal ha endt på dramatisk vis. Paret skulle i utgangspunktet gifte seg.
Greenberg kom også med en advarsel til prinsesse Märtha Louise (48): - Han kan være farlig for deg!
Massasjeterapeuten Greenberg og Durek Verrett møttes i 2007. De to var sammen i åtte år. I likhet med prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett, reiste også Greenberg og Verrett rundt og holdt foredrag. Den gang med velværeseanser de kalte «Heaven and Earth».
Brevet, som Greenberg har motatt fra den amerikanske advokaten Richard Gora i advokatfirmaet Gora LLC, skal også være signert med både prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett på kopi. Der kommer det frem at konsekvensen av flere «usanne» uttalelser er et søksmål for millioner av dollar.
https://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/prinsesse-märtha-louise-og-durek-verrett-truer-verretts-eks-med-søksmål/ar-BB14ATyk

Vårt kongehus er blitt en skam for NORGE!
ladaen7,30
26.05.2020 kl 11:37 631

Legg ned hele sjiten og send dem ut i arbeid.
Fjordgubben
26.05.2020 kl 12:07 613

At dette ender i tragedie trenger man ikke være spesielt smart for å forutse.

Rare greier med disse "kongebarna", hva slags kriterier de legger til grunn når de skal velge seg en livspartner?!
Slettet bruker
26.05.2020 kl 12:10 607

Greenberg kom også med en advarsel til prinsesse Märtha Louise (48): - Han kan være farlig for deg!

Som kvinne har jeg selv opplevd vold når en stolt mann står i fare for å miste sitt trofe - vi er mange som har erfart det.
Norge har i vår tid innført en ny kultur der kvinner må liste seg tildekket rundt av frykt for mennenes ære og vold.
Kongehuset har ingen kunnskap og forståelse av at kvinner i møte med sterke sjamante (pun intended) menn er i livsfare.

Jeg ville tatt advarselen fra Dureks eksmann på STØRSTE ALVOR og jeg kan ikke få sagt det sterkt nok!

DER LYSET SKINNER STERKEST ER SKYGGEN MØRKEST!!! (Eller psykopati som vi i dagligtale kaller denne tosidigheten.)
Slettet bruker
26.05.2020 kl 12:24 590

Jeg tror Sonja fikk noen forskrudde idéer om "den ekte kjærligheten" fordi hun måtte kjempe så hardt for sin egen.

At hun er forskrudd kan vi lese ut at de skammelige ordene hun har delt om Norges Folkekonge Olav etter hans død; hun synes ikke han var god mot henne; men de betingelser han ga henne, skulle hun aldri ha delt med folket, for det var en annen tid og monarkiet sto opphøyd over det folkelige og likestillingskampen.

Slik har vi fått et kongepar som tror de er kloke regenter, og som ryggsleikes av globalisteliten, fra tidligere biskop Stålsett til løgnmedia, men som fremstår utilgivelig dumme for et folk med sunt vett og gangsyn.
Slettet bruker
26.05.2020 kl 12:30 586

Både Konge og dronning er nå eldre mennesker, og kan ikke klandres for avkommet feilvurderinger og direkte dumheter. Martha Louise tar da kaka med denne sjamanen sin som lykkeligvis var sort, der han skulle vært grønn! Fornuften i å plassere en sjaman på første benk i julehøytidens Norge? Og denne Biskop Byfuglien står og bukker for dette scenariet...........

Med Ibsen kan man si: Heises som merke usseldommens kluter, høster dem æren i flukt og i fall.- Da er det bisp Nikolos som er ute, bagler bispen, som røkter sitt kall.......

Slettet bruker
26.05.2020 kl 13:22 568

Jeg husker jeg sto på slottsplassen en vinterdag i -91 og satte ned et lys blandt alle lysene jeg også, selv om jeg i prinsippet aldri har vært royalist. Men pga. at vi hadde hatt en slik solid og bra Konge, så hadde det likevel vært et land og en Konge jeg var stolt over å tilhøre. Men der og da tenkte jeg at nå er det virkelig slutt, Norge blir nok desverre aldri som før. Men hvordan det nå har blitt evnet jeg ikke å forestille meg, jeg er ikke lenger stolt over nasjonen Norge, for å si det forsiktig. :-(
Redigert 26.05.2020 kl 13:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.05.2020 kl 13:39 558

Når Olje og gass er faset ut og ACER har overtatt styring med fisk og kraft, hva da er igjen i Norge?

Tullinger som det alltid har vært mest av, men nå blir de samme tullingen fattig-lus, slik deres forfedre var, men nå med fremmedimport i store mengder elendighet i tillegg, men dette er jo nordmenn godt kjent med.
Fluefiskeren
26.05.2020 kl 13:42 553

Hadde litt samme følelse som deg. Tvilte på at Harald kunne oppnå det samme.

Må si at jeg har vært positivt overrasket. Både han og dronningen har gjort en kjempejobb og lagt vekt på å være hele folkets kongepar.

Hva skjer når Håkon overtar? Det er det store spørsmålet. Han har vel vært en som er enkel å plassere ut på venstresiden, men jeg vil absolutt tro at han legger om stilen når han blir konge. Mette Marit var jeg veldig skeptisk i begynnelsen, men jeg synes virkelig at hun har vokst med oppgaven.

Når det blir Ingrid Alexandra sin tur tror jeg hun vil bli elsket av de aller fleste ( hvis vi fortsatt har monarki)
Redigert 26.05.2020 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
Stephen
26.05.2020 kl 16:22 523

Trist at hverken min bestemor eller Laffen fikk oppleve dette styret:).
Tipper hvertfall bestemor hadde måtte roe ned sinnet med to tre episoder av Herskaplig med Toppen Bech.


H7 PS God Jul


Mvh Stephen
Redigert 26.05.2020 kl 16:22 Du må logge inn for å svare