AEH-saken - for å forstyrre Norge.

-sannheten-
26.05.2020 kl 21:58 1606

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9MXGJ/tom-hagen-i-vitneavhoer-avfeide-sjalusi-og-hevn-som-motiv

Dette her er ingen "vanlig" sak.
Det er verken kidnapping med pengeutpressing som hensikt, eller en
ektemann som har drept kona si. Dette er noe annet.

Her er motivet å forstyrre Norge, mens Norge skal lures og bedras.
Media spiller bevisst villig med.

Dette er terror- og provokatørvirksomhet mot det norske folk.
Redigert 05.06.2020 kl 15:26 Du må logge inn for å svare
Inngangen
26.05.2020 kl 22:37 1596

1. Media får oppmerksomhet, fra en større masse av "oppegående" lesere/seere (poenget er, det er underholdning for de fleste).
2. Saken sysselsetter advokater, politi, rettsystem mm.
3. Som du sier, det forstyrrer den norske befolkning. Er det for å flytte fokus vekk fra andre ting?

Flere og flere forstår at slike aksjoner kan iscenesettes nettopp for å oppnå 1-2-3....
Altså kan det være en form for psyop, en f-flag operation.
Flere slike over tid kan da være en del av planlagt Problem Reaction Solution. Til slutt strammer man inn regelverk, lovverk, begrenser friheten til befolkningen. Men det har vi sett til gangs utenfor AEH-saken, i "disse tider"...
Redigert 26.05.2020 kl 22:42 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
27.05.2020 kl 00:55 1574

Jeg er enig Inngangen. Godt beskrevet. Akkurat sånn er det.

Men dette skal vi ikke finne oss i.

Nå blir sikkert noen fly forbanna, men vi har bl.a. en lignende sak som ruller for tiden.
Kan vel bruke P M som kode på den.
Redigert 27.05.2020 kl 00:57 Du må logge inn for å svare
Sotah
27.05.2020 kl 06:15 1546

Og her er det ikke rom for tvil...
Slettet bruker
27.05.2020 kl 12:57 1510

Og Tom Hagen og AEH, politiet og mediene er med på "skuespillet" mener du?
Redigert 27.05.2020 kl 13:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2020 kl 13:20 1499

De fleste drap skjer i nære relasjoner.
-sannheten-
27.05.2020 kl 13:59 1491

Til Sotah og hvorvidt rom for tvil : Her har -sannheten- og inngangen uttalt seg. -sannheten- og inngangen
har god greie på disse tingene.

Leif-bøge, en sånn bøge som deg ..... Det er ikke akkurat lystbetont å svare agenter som dere.
Dette er ikke helt som du forsøker å vri det til. Jeg vil foreløbig ikke gå så langt inn på den delen av
saken. Her er poenget i første omgang å få frem at dette er forstyrrelse av folket. Se også DAGENS
VG papirutgave. Hovedoppslag på førstesiden der igjen. Men er innholdet i dagens VG papirutgave
hovedoppslag viktig info for det norske folk ? Nei, overhodet ikke.
Mange andre saker er viktige for folket men de fins ikke på VGs førsteside. Tilfeldig ? Nei.
Baren
27.05.2020 kl 14:23 1483

Det er jo noe spesielt at media og politiet publiserer såpass ofte intetsigende argumenter og vinkler dette som om TH er den skyldige.
Dette grenser vel til "falske nyheter.
Hvor er advokat Holden i dette spillet?
-sannheten-
27.05.2020 kl 15:25 1468

Nettopp Baren.
Det har vært påfallende mye førstesider den siste tiden, og hvor substansen
har vært særdeles mager. Kun ett nytt ord bak en hel reportasje med en stor
førsteside. Her rundt Kristi himmelfartsdag hvor ordet KVALT var det eneste nye.
Og nå nesten 2500 sider debatt om saken på et svensk nettsted (Flashback) !
Da bør alarmen ringe altså. Og agenten Leif GW P holder på å rører i dette.
Da bør også alarmen ringe altså.
Så her er det ikke bare Norge som skal forstyrres, men Skandinavia.
Sotah
27.05.2020 kl 15:32 1460

Og enda mer her; har ekteparet noensinne eksistert? Og er det fremdeles Olof Palme som trekker i trådene fra sitt superhemmelige eksil ? Stay tuned.
-sannheten-
27.05.2020 kl 17:15 1444

Vi ser du begynner å bli urolig for din egen situasjon her Sotah. Og hvor mye sånne som deg vil bli dratt inn
på indirekte medskyldige siden her.
Slettet bruker
27.05.2020 kl 19:27 1424

En del av planen å gjøre folk så oppslukt av saken at det går utover andre ting og som til slutt gjør deg utbrent og psykisk syk?
-sannheten-
27.05.2020 kl 19:50 1417

Dette lykkes ikke.
Vi kan stenge denne saken snart hvis vi vil.
-sannheten-
27.05.2020 kl 23:05 1393

Dagbladet kommer plutselig med stort oppslag nå.
https://www.dagbladet.no/nyheter/her-gjemte-politiet-hagen-familien/72505486

Men dette gjelder noe som skjedde 31 okt. 2018. Og egentlig noe uviktig noe.
Nå må media jaggu gi seg altså.
Inngangen
27.05.2020 kl 23:13 1386

Flashback er et studium i seg selv.
Der er det alt av varianter brukere.
Der hvor det er mulig å poste relativt fritt (tilsynelatende) så må trollgjengen også operere i skyggene, eller nesten helt åpent.
Noen som har Snakeplissken der? :)
Sikkert mange andre, men man kan ikke bruke halve året der og systematisk lære hvem som sier hva.
Bedre å surfe innom i blant for å le litt i skjegget.
-sannheten-
27.05.2020 kl 23:41 1378

Flashback er jeg nå omtrent aldri å titter på. For lenge siden fikk jeg forbausende raskt ( etter en halv time el. lign)
slettet hele min kommentar. Senere når de oppdaget at jeg visste hva som var sant, så slettet de nicket. Har ikke
giddet å opprette noe nytt.
Det er helt rått hvor mye agenter det er der. Og de få andre er så hjernevasket at det er helt håpløst.
Det trengs noe bedre enn Flashback altså. Svenskene kaster bort så mye tid på tull. På FB også.
Gi meg et sted i Sverige det er kurant Inngangen ?
Redigert 27.05.2020 kl 23:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.05.2020 kl 10:34 1344

Det begynner å lukte kobling til bl.a. oljefondssjefjobben her. Det gires opp påfallende mediamessig i
forkant av nye begivenheter i oljefondssjefsaken.
Slettet bruker
28.05.2020 kl 22:34 1299

https://www.nrk.no/norge/politiets-hovedteori-i-lorenskog-saken_-motivet-var-ekteskapsproblemer-1.15029661
https://www.nettavisen.no/nyheter/tom-hagen-ringte-anne-elisabeth-atte-ganger-pa-tre-timer-dagen-hun-forsvant/3423974009.html
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8mgkwG/tom-hagen-til-politiet-trodde-kona-ville-omtale-ham-som-iskald
https://www.tv2.no/nyheter/11468453/
(Dagbladet har nå plutselig tatt vekk sine enorme AEH-sak oppslag)

Jeg synes det er en påfallende mediamessig oppgiring av AEH-saken, i forbindelse med ansettelsesavtalen
mellom Norges Bank og Nicolai Tangen.
Håper jeg tar feil. Men dette finner jeg oppsiktsvekkende.
Redigert 28.05.2020 kl 23:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.05.2020 kl 18:17 1267

Nytt befolkningsforstyrrende oppmerksomhetstyveri, med minimal ny substans.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dOX07B/fant-ni-avtrykk-fra-den-mystiske-sprox-skoen
Slettet bruker
30.05.2020 kl 01:21 1242

https://www.dagbladet.no/nyheter/de-forste-sporene-viser-politiets-storste-utfordring/72492551
Nå begynner de politiske budskapene å snike seg inn i denne saken her.
-sannheten-
01.06.2020 kl 09:18 1185

https://www.dagbladet.no/nyheter/tunnelsyn-kan-fore-til-justisdrap/72462792

Maken til pressedekning har vi aldri sett.
Denne sakens oppmerksomhetstyveri har mye mulig blant annet med sakene oljefondssjefjobben
og Norwegian på utenlandske hender å gjøre.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 00:26 1146

https://www.dagbladet.no/nyheter/hagens-teorier-pekte-pa-drapsgate/72483101
Det er utrolig hvordan MSM kjører på i denne 19 mnd. gamle saken.

Det stryker med eller forsvinner folk i et kjør i Norge. Men akkurat denne saken
får spesialbehandling. Hvorfor ?
Redigert 02.06.2020 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 18:21 1118

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9M147/tom-hagen-i-ny-melding-til-motparten-jeg-vil-betale

Var det dette som lå bak den siste MSM runden ?
-sannheten-
03.06.2020 kl 14:24 1094

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qo11pP/loerenskog-saken-tom-hagen-moete-hos-kripos-avbrutt

Det er oppsiktsvekkende hvordan man holder denne føljetongen gående. Og nå var det en gjennomlesning
og signatur på et over 1 måned gammelt avhør det var snakk om. Rart at dette ikke har blitt gjennomlest for
lengst.
Oskar2
03.06.2020 kl 15:41 1074

Kanskje det er spøkelser de leter etter?
-sannheten-
03.06.2020 kl 16:38 1060

Nei, de skal blant mye annet ansette en oljefondssjef og overta Norwegian. Og feie 200 Statoilmilliarder under teppet. https://e24.no/naeringsliv/i/aw6mG4/tidligere-statoil-sjef-helge-lund-er-taus-om-giganttapet-i-usa

Og her mer føljetong :
https://www.nrk.no/norge/politiet-gar-ut-mot-hagens-forsvarere_-han-var-_litt-pjusk_-1.15039286
Redigert 03.06.2020 kl 17:39 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
05.06.2020 kl 15:50 1003

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Xgrv0o/nye-detaljer-fra-trusselbrevet-vi-slipper-henne-langt-fra-huset

Som jeg har sagt lenge, dette er verken tradisjonelle kidnappere som driver med pengeutpressing, eller en
fordekt operasjon fra Tom Hagen gjennom medhjelpere. Dette er "SVFZWO" som ønsker å forstyrre Norge
med dette som støyskjerm mot andre operasjoner de ønsker å utføre mest mulig fritt for oppmerksomhet i
ly av denne støyskjermen. Sånn som for eksempel oljefondssjefsstillingen. Det er også andre motiv, sånn
som overtagelse av norges hovedflyselskap Norwegian, det er store Equinortap, det kan være coronarelatert,
og det kan være en rekke andre ulike andre ting. Spesifikasjon av hva dette kan være, kan det kommes
tilbake til senere.

Hagen har ikke hatt noen grunn til å drepe kona si. Det er heller sannsynlig at "SVFZWO" har funnet frem til
Hagen som et egnet objekt til å lage forstyrrelse med. Kona har ikke "truet" med eller bedrevet skilsmisse-
forberedelser av seriøs art. Og ikke på en sånn måte at det lå an til en mulig rettsak om ektepakt. Hun hadde
verken ressurser til eller noe sterkt ønske om å igangsette rettsak om ektepakt. Hun var i middag med sin
ektemann kvelden før, med et annet vennepar. Denne damen er altfor snill og moderat til å igangsette noe
skummelt vis a vis sin ektemann. Det fantes ingen trussel for Tom Hagen. Det hele er oppkonstruert og
iscenesatt av krefter innen "SVFZWO". Norge bør sette "SVFZWO" på plass her.
Det "SVFZWO" risikerer her nå er å bli tatt for dette. Når det ikke er tradisjonelle kidnappere, og ikke Tom
hagen selv, så står bare "SVFZWO"-alternativet igjen. Det er vanskelig å skue andre alternativ.
Og spørsmålet nå, er faktisk om kanskje Orderudsaken kan være noe lignende. At den saken har med
forhold rundt Forsvarsdepartement, Utenriksdepartement, Paust og Anne Orderud å gjøre. At de kanskje
visste for mye. Nå må vi rydde opp i disse tingene. Vi kan ikke ha det sånn. Kanskje til og med slik at
Grønnerød ble "leid inn" som "sabotør" med dynamitt og propan. Og som "våpenhåndterer". "Søsteren" var
jo bare en slags ung narkotisert bimbo på den tiden.
Og hvorfor hadde vi så mye om Orderudsaken før AEH-saken startet ?
Redigert 05.06.2020 kl 16:04 Du må logge inn for å svare
-sannheten-
05.06.2020 kl 16:18 990

Overvåkere er inne på min PC nå, og blokkerer pekeren. Typisk. Og det viser hvordan de henger på.
-sannheten- ble også stoppet på gaten for kort tid siden. Helt uten grunn. Annet enn et oppdiktet
påskudd om at på utkikk etter en sint mann. Ingen opplysninger utover dette, annet enn at noen
i nærheten angivelig skulle ha varslet om noe sånt. Det var 3 politibiler tilstede. -sannheten- har skaffet
seg notoritet for episoden. Det alvorlige er at det kort tid etter det igjen, muligens ble arrangert en ffo.
Dette er mer usikkert. Men det er en mulighet for det. Og isåfall alvorlig. Det har vitterlig skjedd ffo's
i nærheten tidligere. Og at politiet begår ulovlige ting vis a vis -sannheten- er ikke noe nytt.
Redigert 05.06.2020 kl 16:21 Du må logge inn for å svare
Inngangen
05.06.2020 kl 16:47 985

Setter pris på dine postinger.
Men vurder å skaffe deg en Linux-variant på pcen.
Skaff en egen pc og få det installert, så har du en separat boks å teste det ut på.
(Antar du kjører Win-suppe....)
Lafreri
05.06.2020 kl 21:48 965

Det virker som sannheten på en eller annen måte er dypt involvert i Hagen saken, Det at han ble stoppet på gaten uten særlig grunn er høyst spesielt. Jeg tror du bør fjerne deg fra forumet en periode. Du vet rett og slett for mye.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 00:17 945

"Mens nokså kurante norske ord som «spør», «vil», «se» og «til» er skrevet feil, er ord og uttrykk som «kvittes med», «risiko», «dårlig», «følge», «frihet» og «som du kan gjette» skrevet korrekt."
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/mystisk-forvirrende-og-skremmende/ar-BB1568lI

Det første jeg tenkte da jeg leste deler av utpressingsbrevet i formiddag, var at det er 99,99% sikkert skrevet av en nordmann. Kompliserte lyder er korrekt skrevet, men latterlig enkle ord er feilskrevet.

Den garantert norske gjerningsmannen burde ha gjort seg litt mer flid med dette hvis drapet hadde vært planlagt. Men det var ikke planlagt; det skjedde i affekt, som mellom et par som krangler. Så er henting rekvirert, og brevet skrudd sammen i panikk i løpet av noen formiddagstimer før vedkommende skyndte seg tilbake for å plassere brevet før noe gikk galt i dekkoperasjonen, fx at noen (et av barna, en venninne, politiet) kunne komme til å ta seg inn i boligen før brevet var blitt plantet...

https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/lørenskog-saken-her-er-hele-trusselbrevet/ar-BB156c14

Utrolig at Lagmannsretten pirket så finurlig i lovverket at de glemte å vurdere bevismaterialet.

Sannheten er alltid liketil og enkel - og den befinner seg rett foran øynene på den som kan se...

Disclaimer: Bare min vurdering på bakgrunn av det som er offentlig kjent...

Redigert 06.06.2020 kl 00:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2020 kl 00:47 937

"At den saken har med
forhold rundt Forsvarsdepartement, Utenriksdepartement, Paust og Anne Orderud å gjøre."

---------------

Der er du på rett spor tror jeg og de målingene som er gjort på grava til Per Paust langt på vei bekrefter det. Vi skal til Balkan og hans og hennes innblanding der på Norges vegne og de stakkars eldre var collateral damage. I den krigen har Norge mye å skjule som ikke skal komme offentligheten for øret.

Når det gjelder trådens emne, så brukes nok den saken i ettertid på den måten du antyder, men jeg tror at det bare passet bra slik. Det er få saker jeg er så sikker på hvem som er hovedgjerningsmann som i denne saken, for å sitere Havfruens visdomsord:
"Sannheten er alltid liketil og enkel - og den befinner seg rett foran øynene på den som kan se..."
Slettet bruker
06.06.2020 kl 03:54 925

Jeg har også lest utpressingsbrevet. At det er en nordmann som har vært innvolvert i skrivingen er jeg ikke i tvil om.
Men andre kan også ha deltatt. Det er litt unorskt der også. På en måte som en nordmann ikke ville vridd det til.
Akkurat dette synes jeg ikke er så viktig som Havfruen gjør det til. Jeg synes snarere utpressingsbrevet er en slags
ytterligere indikasjon på at SVFJWO er innvolvert. Man bruker 4 % av formue. Samme som handlingsregel. Ordet
bath fremkommer. Dette er navnet på Thailands valuta. Noen engelske ord er det. Veldig knotete hele greia, men
noe er sladdet. At det er greit med politi etter betaling og personfrigivelse, indikerer etter min mening SVFJWO.
De blåser i politi fullstendig. Men man må ikke legge for mye i dette teatralske notatet heller. Tror ikke Hagen
har laget noe så borte i natta som dette. Og politiet mener at Hagen har drept eller fått noen til å drepe kona si
i huset. Det henger ikke på greip mener jeg. Hagen kunne bare skilt seg, hvis han ville det. Og evt. sjalusi eller
frykt over at kona evt. ville skille seg fra han, tror jeg heller ikke noe på. En evt. skilsmisse den veien kunne
sikkert Hagen ha unngått om han gikk inn for det. Såvidt jeg har registrert har det ikke vært noen alternativ
dame inne i bildet her. Jeg har ikke registrert et knysst om noe sånt i mediedekningen. Tror heller ikke han
er typen til å skifte over til en dame på "45 " år f.eks. Kona han hadde var snill og god. Og i et så langvarig
ekteskap som dette, er det sjelden tror jeg, med skilsmisse. Man skiller seg ikke i et så langtvarende ekteskap.

Teorien din om affekt Havfruen, holder jeg for 99,99 % usannsynlig. Opplegget her må ha vært planlagt fra
langt i forveien. Hagen som mulig objekt til noe, kan ha vært sirklet inn mange mange år i forveien. Alle på Kapitals
liste er potensielle objekter. Alle disse følges av SVFJWO. Alle !!! SVFJWO herjer i mer eller mindre grad
med alle på lista. Bruk pilkast på lista, og spør 5 stk. Jeg garanterer at minst et flertall av de eller andre som
kjenner til den enkelte av de 5, kan anføre noe som indikerer at SVFJWO på en eller annen eller flere måter har tuklet.
Noen må kanskje ha litt hjelp med å skjønne at de har blitt tuklet med.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 04:06 921

Aldri i verden om Tom Hagen har fått istand et sånt utpressingsbrev. No way in the world.
Her har en eller flere utlendinger bistått en nordmanns notatskriving. Antagelig noe engelsk.
Det kan være noe Plazakvinnen aktig over dette. Kan også være noe tysk el. benelux
innvolvert. Det svenske ordet betala fins også. Det kan noen nordmenn være litt bevandret med.
Denne miksen av mange land, indikerer SVFJWO modus. Agenter for disse er sikkert drevne
på de ulike ting nevnt her. Hagen ville aldri hatt en sånn fasett med språk representert. Og den
"engelskaktige" måten å gjøre og formulere ting på her.
Slettet bruker
07.06.2020 kl 02:02 889

haha, på de 4 %, så tyter oljefondsmotivet subtilt frem ! Hører du Tangen ?
Mediedekningen har giret seg opp nå rundt oljefondssjef ansettelsen.
Redigert 07.06.2020 kl 02:05 Du må logge inn for å svare