Tanke felt terapeut

Slettet bruker
27.05.2020 kl 20:42 403

Over Zoom. Ja det er mitt nye yrke. Jeg er allerede kjent globalt, gått viralt, og i går betalte 300 mennesker, fra Tokyo til Tysvær, 1000 spenn for en times sesjon. Enkleste jobben jeg har gjort. Neste uke er temaet selvhypnose. Jada.
Slettet bruker
27.05.2020 kl 21:19 391

Snart 8 mrd mennesker på denne kloden. Ta bort de som lever i krigssoner, på flukt og i ekstrem fattigdom osv, mennesker som lever med og overlever på grunn av at dyriske overlevelsesinstinkter har tatt over, og du sitter igjen med en usannsynlig stor haug med ubrukelig daukjøtt. Milliarder på milliarder av patetiske folk som har det så trygt og godt at de føler seg redde og utrygge, som praktisk talt bor oppe hverandre, men som likevel føler seg alene og ensomme, som har tilgang på all verdens informasjon og kunnskap på mobilen, men som likevel blir så fullstendig overveldet av den minste og enkleste oppgave at de utsetter den til det aller aller siste, og som fordi de har det så godt, søker etter en mening de aldri finner før de i det hele tatt vurderer å nyte det som er rett foran nesen deres. Dette er mitt nye marked. Ubehjelpelige sjeler som står med lommeboka åpen og bare venter på at den neste sjarlatanen skal gå forbi.
Redigert 27.05.2020 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.05.2020 kl 21:27 384

Hvorfor ble du ikke heller ord delings terapeut ?
Slettet bruker
27.05.2020 kl 21:56 369

Takk til HverdagsOnd for enda et kvalitetsinnlegg, med sin dype innsikt i den eksistensielle tomhet også kalt nihilismen som mennesket erfarer i post post-modernismen.

Viktig å få med seg: https://finansavisen.no/forum/archive/thread/2421990/view

PS! Ord deling er for stor kæller å losje medlemmer.
Redigert 27.05.2020 kl 21:58 Du må logge inn for å svare
fabian2
28.05.2020 kl 05:26 321

InvestMidt har tatt poenget.----- Til og med felt-terapeut kunne brukes i en krig....Men ord delings terapeut er nok tingen her.
Slettet bruker
28.05.2020 kl 06:47 307

Covid19 leverer ikke. Daukjøttet i den rike verden ble bare enda mer ubrukelig.
børst
29.05.2020 kl 18:12 232

De fleste av Jordens snart 8 milliarder mennesker er 'useless eaters' som lever i fattigdom med en intellektuell utrustning som fratar dem enhver mulighet til å bidra til utvikling av menneskeheten. Dersom menneskeheten skal kunne forlate planeten Jorden før neste masseutryddelse, må de intelligente få spillerom i stedet for at ressursene brukes på alt daukjøttet, som det blir stadig mer av. Dessverre står sosialistene i veien for en utvikling som kan gjøre menneskeheten i stand til å kolonisere andre planeter og overleve som art. Sosialistene vil at ressursene heller skal brukes på å fø på stadig flere undermennesker fra drittland. Det er det som er kjernen i "internasjonal solidaritet".
Redigert 29.05.2020 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2020 kl 23:03 196

OPP

Pga dette er en jævlig bra tråd.