AXA - KNALL I PADDEN på dobbelt topp 8 ?

Sist axa var oppe på 8 tallet, lå OSE 730 poeng rundt 7.april. Knall i padden, og rett ned i 5,4 etterpå, AKKURAT slik SS skrev i forkant.

Tipper det blir samme opplegg nå. Opp i en dobbelt topp, knall i padden, og rett ned med børsene igjen.

Børser, AXA og alt er overkjøpt nå. Det har gått på luft og kjærleik. Grisete Q2 tall kommer snart, fokus blir på det og tall fra verden.
Da går lyset opp for investorene, som nå har kjøpt aksjer som fulle sjømenn.

Mitt tips er å selge mellom 7,5 og 8 og plukk igjen fra 5 og nedover.......!

Dere vil neppe sitte i denne når børsmeldingen kommer om mrd nedskrivninger, eller brudd på lånebetingelser. Skal AXA da ta en KOA ? Hvor man gikk fra 4-5 kr til 10 øre i nytrykking?

AXA er en farlig aksje, og de få av dere som har en samlet gevinst (husk å legge tapene til fra 32 til 4,75 da) bør gjøre det nu.
AXA skal og MÅ nedover igjen.

Hva skal drive denne videre? Nå dekket luringene tabbeshorten sin, og måtte løpe etter axa, og gav aksjen volum. Det er slutt på, Connor Clark gjør ikke det, de vet at 1-4 kr kommer, kanskje også 10 øre, hvem vet.
Da er det ingen som løfter denne særlig høyere. Storeulv gjør det ikke. Ikke jentene, og ikke Connor. Nordnet greier det heller ikke. Børsene er overkjøpt, stanger i motstand, og det må nok ned noen hakk og trekke ny luft. Da skal axa ned 3 gangen....vet vi av erfaring.

Så kanskje de tøffeste her setter short på 8 kr ?

SS
Tectic
31.05.2020 kl 20:06 1448

Tror eg dævver 😂 du kjøpte jo på 17 og solgte på 12 ish, Så ble du helt keybord worrior. Å nå tror du alle har samme snittet du hadde 😂😂

@SS

1.Det var du som skrev: "Tungt inne, fikk 17,30 og under emi kursen til Feiten." (Kildehenvisning 1.)

2.Emisjonskursen var som du vet 17.25 kr. Deretter kjøpte du deg "tungt" inn videre nedover ( hver gang den falt med 10 øre påstod du at du handlet stort) mot
15 kr. At du fikk snitt på 14,9 kroner overasker ikke meg, men sikkert mange andre som ikke har fulgt med skribleriene dine gjennom de siste årene. Deretter solgte du på 14 kr? Alle skjønner at du ikke kunne ha et snitt på 14,9 dersom du kjøpte deg tungt inn fra 17.30 kroner til 15,00 kroner. (Kildehenvisning 2)

3. Det er du selv som har hevdet at du satt feil vei i en short etter dette,men om du vil gå tilbake på dette er det ingen stor deal.

Men, SusseSubben, nå har jeg skrevet to kommentarer. Det er akkurat så mye tid jeg kan kaste bort på forumet på en mnd, men skal følge litt med om jeg har tid og kommer tilbake om en mnd. Da drar jeg ut i sola igjen. Hils "vennene" din med ulike nick men med samme skrivefeil og samme setningsoppbygning som deg, og nei: tror ikke at du skriver her med flere nick, tihi knis...

Til slutt: Jeg ønsker deg og dine en fortsatt god pinse! Og ikke glem at Pinsen er en kristen høytid. At Den hellige ånd kom til apostlene og lot dem snakke på andre språk enn sitt eget, så alle folkeslag kunne forstå forkynnelsen av budskapet om Jesus. Er dette sant så er blir backtrading en bagatell blant de store mysterier.

Ta vare på deg selv og lykke til med tradingen i nesten uke.

Hilsen Vidar.

Kildehenvisning 1.
https://finansavisen.no/forum/thread/76651/view/0/0?page=2

Kildehenvisning 2.
https://finansavisen.no/forum/thread/76651/view/0/0?page=2

😂😂😂 herlig , SS elsker å stå midt i manesjen her.
Godt at andre har full kontroll på mitt VPS😎
Selvsagt har ikke SS skrevet «tungt kjøp» uten grunn, det er jo fordi jeg skal selge og da måtte det trigges kjøpere når jeg skal selge eller få opp kurs.

Vidar, håper du har tid til mer enn ett par innlegg i mnd. Elsker dine innlegg. Hvordan gikk det med BDRILL ? 😂
Og alt annet Ræl du har rota med, nøff nøff.

Hilsen SS........med kun 1 nick.......!
Redigert 31.05.2020 kl 20:40 Du må logge inn for å svare

Jaja, leste at axa skulle ta av i dag. Rørende pinse innlegg.

Gikk derimot i blodrødt, 7,08 😂😂😂😂😂

Herlig aksje, og herligt (naivt) forum klientell.

Hammers har lagt ut en rørende historie mot forumets regler. En sjikane tråd.
Admin er varslet.

Minner om den rørende anbefalingen Hammers kom med på axa for noen uker siden på 9,05 «gratulerer aksjonærer» skrev han, før den dundra ned i 5,85.

En stund før dette sa han og kjøp, før det raste fra 7,50 til 4,85.

Bare latterlig å spre løgn ovenfor en som har spådd axa fra 32,1 og 28,80 til 5 kr. Kransen er for lengst på mønet.

Mange kranser i VOW også, hvor hammers stadig vekk bommer.
Hammers
20.07.2020 kl 20:28 563

Sjikane???
Det var da ikke noe som helst - i forhold til hva du driver på med!
Jeg forteller som vanlig sannheten - og ber folk lese selv. Lese hva du har kommet med av anbefalinger!

Kan ikke se noen spesielle, mens JEG varslet DØDSRIKET hvis 16,20 ble brutt!
Akkurat hva som skjedde!

Hilsen Hammers.......som ellers ikke gidder å ha noen kontakt med deg!
For å si det på en annen måte; Du er ikke akkurat en kar man ønsker å ha med seg i krigen!
Redigert 20.07.2020 kl 20:36 Du må logge inn for å svare

😂😂😂

Minner om at Hammers nylig anbefalte og sa «gratulerer» i sin analyse om knallbra kjøpssignal axa 9,05. Fasit ble 5,85 %, nesten halvvering.
Han slang på «gratulerer aksjonærer» 😂

Nylig GEDIGENT KJØPSSIGNAL VOW, endte i tryning på 19 kr. 😂 Skylder på corona, 3,5 mnd etter.

Nei du Hammers, tror du skal forberede deg på å svare admin om å opprette sjikanetråd.

Avslutter med anbefalingen i mai i axa, 7,50 ca. Gikk under 5 kr kort tid etter.

SS
Hanveg
20.07.2020 kl 21:04 464

SS, kanskje du kan fortelle litt om Q2 da? Hvordan blir tallene siden du vet?

Har skrevet om det i en annen tråd. Kanskje Hammers kan skrive om det, og ikke sjikanere andre oppegående brukere som kan axa bedre enn de fleste.

Han må jo ha en begrunnelse for sin nye kjøpsanbefaling 😂😎

SS
Redigert 20.07.2020 kl 21:14 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.07.2020 kl 21:26 395

Skipssjefen skrev Innlegget er slettet
På den tråden om "Dødsriket" står du fullstendig AVKLEDD i forhold til alt det i ETTERTID skryter på deg!
Ja, PINLIG NAKEN - står du der - og vi andre kan ikke annet enn å LE av synet!

Personlig har jeg ikke sett en eneste kjøpsanbefaling fra deg,
men jeg registrerte at du prøvde å latterliggjøre den kvinnelige direktøren som solgte på kr 10 - og DU påsto at hun solgte på bunn!
Ut fra dine skrivverier var du mao inne i aksjen på det tidspunkt - før den raste YTTERLIGERE 50%!

Dette minner meg om da du skulle LATTERLIGGJØRE mitt tilbakekjøp av VOW på kr 12,35 - da du fikk høre om det!
Da ble du "helt rabiat" med latterliggjøringer - og du opprettet en VOW "hevne-tråd" der du spådde VOW til kr 8!
IGJEN sto du der - fullstendig AVKLEDD - ettersom kursen doblet seg til 24-26 ila 5-6 uker!

Hilsen Hammers...........som ikke gadd å visket deg "noen ord i øret" da du ba om det på AXA-tråden i mars!
Nei, for på det tidspunkt var du allerede gjennomskuet!

Slutt å bløffe, tror du jeg har snakket ned aksjen fra jeg solgte på 14 kr ?

Du er jo helt på styr. Jeg har ingen tap her slik du hevder, begynner å lure på om du er ved dine fulle fem i kveld.

Dama gjorde det eneste rette, hun hadde ben i nesa og solgte ikke ett øre for tidlig.

Hva med dine to axa anbefalinger som gikk skeis siste månedene ? Ingen kommentar på det ?
Hammers
20.07.2020 kl 21:35 352

ALLE kan lese hva du SELV skriver!
Du HETSET henne for at hun solgte på BUNN.

Hilsen Hammers...........som ikke har planer om å skrive mer om AXA - eller deg i kveld!

Jeg hetset henne overhode ikke. Jeg begynner å lure på din kognitive kapasitet og husk! Noe er spinnvillt.

I flere innlegg i dag sier du at du ikke skal skrive eller besvare meg. Du har blokka meg, men leser alt.

Og så går du imot 4 forum regler i kveld.

Men ingen svar på dine anbefalinger i axa og Vow 😂

Vi får håpe admin reagerer på chart ispedd blank løgn om SS.

SS skrev jo da dama solgte at denne skulle i 4-5 kr. Innertier. Hvor hammers finner på all sin løgn er for meg utrolig.

Ett chart han glemte å merke sine kjøpsanbefalinger på 9,05 og 7,05 hvor begge falt hhv 80% og 74% tilbake.

Kvelden viser tydelig hvor umoden, og useriøs Hammers er - jeg synes det er flott at han i plenum gjør det. For de som vet hva jeg står for, og har skrevet, vet at alt Hammers nå skriver er totalt feil, og kalles LØGN. Voksen mann synker ned på ett slkt ynkelig nivå er nesten facinerende.

Når han ikke lengre har gode argumenter, eller vil svare på sitt eget, tyr han galant til ren løgn, til tross for at det ligger titalls tråder her, og hundretalls innlegg som motbeviser hans påstander. Tror han folk er dumme ???????

Hammers
I dag kl 21:33
33
For dem som er interesserte i AXA er dagens CHART her;
https://www.tradingview.com/x/Y3NZa0le/

Hilsen Hammers
Redigert 20.07.2020 kl 21:47 Du må logge inn for å svare
Hammers
20.07.2020 kl 21:47 295

I chartet har jeg markert der du SELV påsto (på min tråd om Dødsriket) at den kvinnelige direktøren solgte på bunn!
End of discussion.

Du er IKKE en mann man vil ha ved sin høyre side i krigen!

Hilsen Hammers

Glem det, du får lese deg opp i axa trådene om hva jeg har skrevet.
Du vet utmerket godt at du her farer med løgn. Jeg solgte 14 kr, og det vet mange her. Rørte aldri axa før den bunnet 4,85, og hatt noen småtrader der som jeg skriver om her når jeg er inne.

Du snakker om krig, du har neppe vert i noen krig eller forsvar, du vet ikke hva det er.....tror du har mer enn nok med den 4 bente og veggen som skulle males i sommer.

SS

Er vel lite som tyder på at SS er i AXA når man leser SS sin Dødsrike tråd:

https://finansavisen.no/forum/thread/84547/view/1721224

Eller denne, en av mange tråder:

https://finansavisen.no/forum/thread/88447/view/1777624

Hammers forstår med andre ord ikke hvorfor jeg skrev i hans tråd, en tråd jeg forsøkte å løfte så mye som mulig etter at jeg tok exit på 14 kr......Hahah, dææævver.

SS
oivindl
20.07.2020 kl 22:28 155

Her får du en liten hjelp og en anbefaling angående dokumentasjon.
Her er hva SS skrev om det aktuelle salget:
"Andre so veit kvifor HR damen Siv selger 250.000 aksjar på botn ?"

Dokumentasjon er alfa og omega.

Øyvind, det er ikke vits å bruke tid på dette trollet. Det han i kveld viser er at useriøsiteten har nådd nytt bunnivå. Det ligger så enorme mengder dokumentasjon omkring alt han påstår som viser det motsatte, her på HO, at man kan velge å vrake. Tenk å sette seg i ett så dårlig lys, med viten og vilje......!

SS
Skjei
20.07.2020 kl 22:54 53

Slutt å rakk ned på Hammers, det er ikke interessant og ikke fortjener han det heller! Flott Axa dag i dag, du blir vel med på oppturen videre skipssjef? Bare ikke kom med en kjøpsanbefaling da de fleste vet vel de må handle motsatt av dine anbefalinger!