Krisen i tank avlyst.. lagrene ikke fulle allikevel;)
Dommedagsprofetiene fra analytikere gjøres til skamme.. oljelagrene er slett ikke fulle og fraktratene stiger. VLCC opp 54% i går.. Markedet henter seg inn raskere enn forventet ettersom land etter land åpner opp. Fremover blir det en balansegang for OPEC+ mht produksjonskuttene.. Blir oljeprisen for høy kommer amerikansk skiferolje på banen igjen på bekostning av OPEC+, noe som neppe er ønskelig;) Dermed vil OPEC+ se seg nødt til å åpne kranene igjen.. Utsiktene ser derfor lysere ut enn på lenge for tank.
-DNB Markets er bull på tank og oppgraderer tankaksjer til kjøp fra hold. Kursmålene justeres også opp, ifølge en sektorrapport fra meglerhuset torsdag.
Meglerhuset oppgraderer aksjene fordi det ser ut til at de globale oljelagre ser ut til å fylles kun 25 prosent av hva DNB-analytikerne tidligere fryktet.
I tillegg ventes det at bedringen i oljeetterspørsel og oljeprisene vil gi et oppsidepotensial i deres prognoser når volumene fra Opec+ henter seg inn, ifølge TDN Direkt.
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/05/28/7532475/dnb-markets-anbefaler-fire-tankaksjer
Forventer en oppgradering av ADS, som ser ut til å få et utbytte for Q2 på nivå med, eller høyere enn Q1 ;)
ADS har forøvrig markedets laveste Breakeven på $12.900..
-DNB Markets er bull på tank og oppgraderer tankaksjer til kjøp fra hold. Kursmålene justeres også opp, ifølge en sektorrapport fra meglerhuset torsdag.
Meglerhuset oppgraderer aksjene fordi det ser ut til at de globale oljelagre ser ut til å fylles kun 25 prosent av hva DNB-analytikerne tidligere fryktet.
I tillegg ventes det at bedringen i oljeetterspørsel og oljeprisene vil gi et oppsidepotensial i deres prognoser når volumene fra Opec+ henter seg inn, ifølge TDN Direkt.
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/05/28/7532475/dnb-markets-anbefaler-fire-tankaksjer
Forventer en oppgradering av ADS, som ser ut til å få et utbytte for Q2 på nivå med, eller høyere enn Q1 ;)
ADS har forøvrig markedets laveste Breakeven på $12.900..
Redigert 21.01.2021 kl 09:30
Du må logge inn for å svare
tuja
30.06.2020 kl 19:56
3656
https://shippingwatch.com/carriers/Tanker/article12256528.ece
US to sanction even more tanker vessels
The Trump administration plans to add another 50 tanker vessels to its sanction list, writes Bloomberg.
Photo: Tom Brenner/Reuters/Ritzau Scanpix
BY SØREN PICO
Published: 30.06.20 at 08:54
US to sanction even more tanker vessels
The Trump administration plans to add another 50 tanker vessels to its sanction list, writes Bloomberg.
Photo: Tom Brenner/Reuters/Ritzau Scanpix
BY SØREN PICO
Published: 30.06.20 at 08:54
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
ks1977
30.06.2020 kl 12:26
3823
Velkommen etter ja; Han har oppgradert tallene ganske kraftig for de fleste selskap, men ikke så brutalt for ADS (dog en god begynnelse);
Estimert net profit 2020-2023 forrige måned = 18 / -9 / -6 / 22 (sum 25)
Estimert net profit 2020-2023 nå = 20 / - 4 / 19 / 24 (sum 59)
100% oppjustering av net profit for 2020-2023 synes jeg ikke er videre bullseye, men bør vel holde 2023 utenfor (i hvert fall frem til selskapet evt PRer at de kjøper nye skip) så da har sum gått fra 3 til 35MUSD hvilket utgjør ca 75% av børsverdien. Synes ikke det passer seg å være så eplekjekk som han har vært den siste måneden da altså, selv om han evt skulle ha truffet på TPene sine (hvilket andre her inne har påvist at han IKKE har gjort så langt i år).
PS. Må jo påpeke at det er umulig å spå i disse tider, men da bør man også la være å være eplekjekk
Estimert net profit 2020-2023 forrige måned = 18 / -9 / -6 / 22 (sum 25)
Estimert net profit 2020-2023 nå = 20 / - 4 / 19 / 24 (sum 59)
100% oppjustering av net profit for 2020-2023 synes jeg ikke er videre bullseye, men bør vel holde 2023 utenfor (i hvert fall frem til selskapet evt PRer at de kjøper nye skip) så da har sum gått fra 3 til 35MUSD hvilket utgjør ca 75% av børsverdien. Synes ikke det passer seg å være så eplekjekk som han har vært den siste måneden da altså, selv om han evt skulle ha truffet på TPene sine (hvilket andre her inne har påvist at han IKKE har gjort så langt i år).
PS. Må jo påpeke at det er umulig å spå i disse tider, men da bør man også la være å være eplekjekk
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Joppen
30.06.2020 kl 11:41
3860
ADS Serenade ligger nå for anker utenfor Singapore.
Blir spennende å se hvilken rate neste slutning blir på, regner med det kommer noe iløpet av de neste dagene.
Blir spennende å se hvilken rate neste slutning blir på, regner med det kommer noe iløpet av de neste dagene.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
NOELLE
30.06.2020 kl 10:57
3924
tuja skrev Hannis tar nok snart løpeskoa på. :)
Tankers: The VLCC continue to move sideways with rates still quoted in the USD 20-25k/d band with Wafr-East in the upper end of the range. On the face of it the market still looks overtonnaged with only some 35 cargoes done for July and we would be surprised to see the month surpassing the record low June (93 cargoes vs 129 in 2019). On the floating storage/delayed discharges (at least one week) we find a growing VLCC count with 89 vessels (excl. NITC fleet, FSOs), up from 87 in the previous week 49 in the early innings of May. That said, VLCCs remain the only segment with a growing list, potentially explaining some of the outperformance versus smaller segments.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
30.06.2020 kl 09:15
4020
Hannis tar nok snart løpeskoa på. :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
CapitaL
30.06.2020 kl 08:56
4077
https://www.tradewindsnews.com/tankers/tanker-owners-upgraded-as-cleaves-sees-faster-demand-recovery/2-1-834354
Får vel bare ønske Hannisdahl velkommen etter ;)
Får vel bare ønske Hannisdahl velkommen etter ;)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
23.06.2020 kl 12:10
4289
ADSC er break even på 12.9k$ Muligens det eneste vestlige tankrederiet som går i pluss når ratenene nærmer seg opex. Så rent ubytteselskap er det. Antar de som gav 30kr for selskapet vil fått dette tilbake innen 2022 i bare ubytter. Resten blir bonus, og blir litt som Frontline var i gamle dager.
2.73 i snitt per kvartal ut 2022 må ADS klare i utbytte for å få tilbake 30nok. Og uten ytterligere uforutsette kostnader så kan selskapet klare dette hvis de to neste vinterhalvårene blir nogenlunde gode med rundt 40-45k$ i snitt. Flere tankselskaper har falt mye i det siste. Synes Frontline kunne falt litt mer, men nå har spetalen dekt inn noe av shorten sin også - og det vil jeg påstå er interessant...
2.73 i snitt per kvartal ut 2022 må ADS klare i utbytte for å få tilbake 30nok. Og uten ytterligere uforutsette kostnader så kan selskapet klare dette hvis de to neste vinterhalvårene blir nogenlunde gode med rundt 40-45k$ i snitt. Flere tankselskaper har falt mye i det siste. Synes Frontline kunne falt litt mer, men nå har spetalen dekt inn noe av shorten sin også - og det vil jeg påstå er interessant...
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
23.06.2020 kl 10:52
4368
Nei, jeg har ståltro på at ADSC vil bli en utbyttemaskin i flere år til, også utover 2022.
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Hører ikke på en som spådde ADS i 50kr, slike folk stoler jeg ikke på, men du har tydeligvis fortsatt tiltro til skøyeren:-))
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
23.06.2020 kl 10:45
4362
Fra gårsdagens FA:
Stig Myrseth er bull på tank:
Favorittsegmentet mitt på mellomlang sikt er fortsatt oljetank. Etterspørselsveksten er i Asia, mens tilbudsveksten vil komme fra Atlanterhavet. Det medfører strukturelt økende seilasdistanser.
Oljekvalitet er i tillegg en positiv faktor for tankfrakt. Asiatiske raffinerier trenger mer lettolje fra USA og Nordsjøen. Amerikansk eksport vil derfor holde seg bedre enn fallet i skiferoljeproduksjonen skulle tilsi.
Tredje kvartal er en sesongmessig svak periode som i år blir forsterket av coronaeffektene. Nylige tall for april og mai indikerer samtidig at de globale oljelagrene har økt mindre enn fryktet.
Aktiviteten vil i så fall også normalisere seg raskere enn ventet. Tankaksjene kan dermed bli børsvinnere nærmere 2021.
Stig Myrseth er bull på tank:
Favorittsegmentet mitt på mellomlang sikt er fortsatt oljetank. Etterspørselsveksten er i Asia, mens tilbudsveksten vil komme fra Atlanterhavet. Det medfører strukturelt økende seilasdistanser.
Oljekvalitet er i tillegg en positiv faktor for tankfrakt. Asiatiske raffinerier trenger mer lettolje fra USA og Nordsjøen. Amerikansk eksport vil derfor holde seg bedre enn fallet i skiferoljeproduksjonen skulle tilsi.
Tredje kvartal er en sesongmessig svak periode som i år blir forsterket av coronaeffektene. Nylige tall for april og mai indikerer samtidig at de globale oljelagrene har økt mindre enn fryktet.
Aktiviteten vil i så fall også normalisere seg raskere enn ventet. Tankaksjene kan dermed bli børsvinnere nærmere 2021.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
23.06.2020 kl 10:41
4364
Guruen din, Hannisdahl, har samme oppfatning (at ADSC fortsetter utover 2022).
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Hvordan kan dere tro det når selskapet selv sier noe annet?
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
23.06.2020 kl 10:32
4364
Ok. Takker for tilbakemelding. Og bulkmannen har sin egen oppfatning. Det er ikke konsensus for hva som er rett. Tror også på at damene blir klasset på ny i 2022, og blir utbyttemaskin for aksjonærene ut 2024-2025.
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Du har altså et syn som bestrider det selskapet selv har som mål og selv formidler, disse skipene blir ikke klasset på ny i 22.
Det er vel en grunn til at selskapet er på jakt etter ny tonnasje, og hvem skal betale for den fornyelsen? går rett av utbyttekapasiteten det, aldri noe sjakktrekk å kjøpe et selskap som ønsker vekst.
Jeg lener meg ikke til Hannisdahl, jeg anbefalte salg av denne på 30kr, da hausserne tok fullstendig av pga Hannis useriøse haussing av denne, bare sprøyt det en får servert derifra.
Det er vel en grunn til at selskapet er på jakt etter ny tonnasje, og hvem skal betale for den fornyelsen? går rett av utbyttekapasiteten det, aldri noe sjakktrekk å kjøpe et selskap som ønsker vekst.
Jeg lener meg ikke til Hannisdahl, jeg anbefalte salg av denne på 30kr, da hausserne tok fullstendig av pga Hannis useriøse haussing av denne, bare sprøyt det en får servert derifra.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Struts
23.06.2020 kl 10:27
4379
Sist jeg hørte var ankomst Yeosu Korea for lossing 1/7
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
CapitaL
23.06.2020 kl 10:24
4393
For orders betyr bare at skuta er underveis på oppdrag.. den er ikke klar for ny slutning før ca første uke i juli..
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
CapitaL
23.06.2020 kl 10:21
4403
Det er nå ditt syn.. mitt syn er at ADS ikke oppløses og at skipene klasses på ny i 2022 siden det etter mine antagelser blir manko på VLCCer da. Tiden vil vise.. synes du lener deg litt vel mye på Hannisdahl? Som har bommet grovt flere ganger før, f.eks med FLNG;)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
35k, her blir det stadig mindre utbyttekapasitet
Typisk value trap dette som tidligere skrevet, tiden renner fra ADS i dette svake markedet som trolig blir enda værre fremover, her kommer ny ATL innen kort tid.
Typisk value trap dette som tidligere skrevet, tiden renner fra ADS i dette svake markedet som trolig blir enda værre fremover, her kommer ny ATL innen kort tid.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
23.06.2020 kl 09:47
4475
Stratus i Singaporstredet:
Siste mottatte posisjon
Posisjon mottatt: 2020-06-23 07:42 UTC
1 minute ago
Lokal tid der fartøyet er:
2020-06-23 14:42 LT (UTC +7)
Område: INDO - Singapore Area
Nåværende havn: -
Bredde og lengdegrad: 1.23075° / 103.9697°
Status: Constrained by her Draught
Fart / kurs: 4.2 kn / 85 °
AIS kilde: 4731
Lurer litt på denne: Rapportert destinasjon: FOR ORDERS ??? Er Stratus klar for slutning ?
Ellers er Serenade oppankret utenfor TAIPEI.
Posisjon mottatt: 2020-06-23 07:39 UTC
6 minutes ago
Lokal tid der fartøyet er:
2020-06-23 15:39 LT (UTC +8)
Område: SCHINA - East China Sea
Nåværende havn: SHALUNG
Bredde og lengdegrad: 25.14198° / 121.18°
Status: Moored
Fart / kurs: 0 kn / 332 °
AIS kilde: 94
Siste mottatte posisjon
Posisjon mottatt: 2020-06-23 07:42 UTC
1 minute ago
Lokal tid der fartøyet er:
2020-06-23 14:42 LT (UTC +7)
Område: INDO - Singapore Area
Nåværende havn: -
Bredde og lengdegrad: 1.23075° / 103.9697°
Status: Constrained by her Draught
Fart / kurs: 4.2 kn / 85 °
AIS kilde: 4731
Lurer litt på denne: Rapportert destinasjon: FOR ORDERS ??? Er Stratus klar for slutning ?
Ellers er Serenade oppankret utenfor TAIPEI.
Posisjon mottatt: 2020-06-23 07:39 UTC
6 minutes ago
Lokal tid der fartøyet er:
2020-06-23 15:39 LT (UTC +8)
Område: SCHINA - East China Sea
Nåværende havn: SHALUNG
Bredde og lengdegrad: 25.14198° / 121.18°
Status: Moored
Fart / kurs: 0 kn / 332 °
AIS kilde: 94
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
CapitaL
23.06.2020 kl 08:19
4607
Forventer ny slutning for Serenade denne uken.. Ser at skipet har losset deler av lasten i en havn og nå losser resten i en annen havn i Taiwan. Blir interessant å se hva raten blir, tipper et sted mellom 35-40k, noe som fortsatt er langt over breakeven ;)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Jøsses, er denne virkelig over ATL enda? dere er noen ordentlg seiginger, men den kommer nok ned der den hører hjemme sammen med annen tank.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
13.06.2020 kl 13:40
5423
https://www.reuters.com/article/us-brazil-sanctions-tankers-idUSKBN23K019
RIO DE JANEIRO (Reuters) - Brazil’s Petroleo Brasileiro SA has told shippers it will not hire any tankers that have visited Venezuela in the past 12 months, the state-controlled oil company said on Friday, signaling adherence to U.S. sanctions on the Latin American nation.
RIO DE JANEIRO (Reuters) - Brazil’s Petroleo Brasileiro SA has told shippers it will not hire any tankers that have visited Venezuela in the past 12 months, the state-controlled oil company said on Friday, signaling adherence to U.S. sanctions on the Latin American nation.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
13.06.2020 kl 13:35
5446
Da begynner sanksjonsryktene allerede å materialisere seg. BULL!
https://www.aljazeera.com/ajimpact/chinese-firms-halt-oil-tankers-visited-venezuela-200609222222907.html
Chinese oil companies may soon decline to charter any tanker that has visited Venezuela in the past year to avoid disruption to operations if the United States blacklists more ships for trading with Caracas, four shipping sources told Reuters News Agency on Tuesday.
The US government is seeking to choke Venezuelan oil exports to starve the government of socialist President Nicolas Maduro of its main source of revenue. Existing sanctions have cut Venezuelan exports sharply, but Maduro has held on.
https://www.aljazeera.com/ajimpact/chinese-firms-halt-oil-tankers-visited-venezuela-200609222222907.html
Chinese oil companies may soon decline to charter any tanker that has visited Venezuela in the past year to avoid disruption to operations if the United States blacklists more ships for trading with Caracas, four shipping sources told Reuters News Agency on Tuesday.
The US government is seeking to choke Venezuelan oil exports to starve the government of socialist President Nicolas Maduro of its main source of revenue. Existing sanctions have cut Venezuelan exports sharply, but Maduro has held on.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Lafreri
13.06.2020 kl 12:58
5490
Burde ha en viss positiv påvirkning på kursen på mandag.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
12.06.2020 kl 15:51
5813
Dagens sanksjonslink:
https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/061220-us-sanctions-threat-over-tankers-going-to-venezuela-unsettles-market
Several shipping sources said the US government is looking to penalize over 50 tankers that have either loaded from Venezuela or have carried Venezuelan oil via ship-to-ship transfers.
If these sanctions did come into effect, it could affect a large proportion of the crude oil tonnage, leading to a surge in freight rates, sources said.
This has already prompted some charterers especially those in the US, Brazil and even in China to avoid ships that recently visited Venezuela.
"We are getting lots of charterers asking us to avoid ships that called ex-Venezuela," a shipbroker said.
"They want to pre-empt a scenario where the US might sanction more tankers. Obviously, if it does actually happen, then rates will start to soar as there are so many ships especially from the big Western fleet owners that have travelled to Venezuela for a voyage," he added.
More than 200 tankers, varying from Handysize (which can carry over 30,000-mt cargoes) to VLCCs (around 260,000 mt) have called at Venezuela over the past 12 months, according to data from S&P Global Platts trade flow tool cFlow.
https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/061220-us-sanctions-threat-over-tankers-going-to-venezuela-unsettles-market
Several shipping sources said the US government is looking to penalize over 50 tankers that have either loaded from Venezuela or have carried Venezuelan oil via ship-to-ship transfers.
If these sanctions did come into effect, it could affect a large proportion of the crude oil tonnage, leading to a surge in freight rates, sources said.
This has already prompted some charterers especially those in the US, Brazil and even in China to avoid ships that recently visited Venezuela.
"We are getting lots of charterers asking us to avoid ships that called ex-Venezuela," a shipbroker said.
"They want to pre-empt a scenario where the US might sanction more tankers. Obviously, if it does actually happen, then rates will start to soar as there are so many ships especially from the big Western fleet owners that have travelled to Venezuela for a voyage," he added.
More than 200 tankers, varying from Handysize (which can carry over 30,000-mt cargoes) to VLCCs (around 260,000 mt) have called at Venezuela over the past 12 months, according to data from S&P Global Platts trade flow tool cFlow.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
tuja
12.06.2020 kl 13:45
5932
On subs fortsatt på rette siden av 50k usd:
Tankers International
@TankersInt
·
3t
DHT Falcon (2006 - Modern Scrubber) On Subs AG/China WS 60.00 Unipec Jun 28-30 DHT Management (TCE: RV USD 57.81K @ 44.93 days / Actual USD 51.71K @ 49.6 days) 3.16 idle days
Tankers International
@TankersInt
·
3t
DHT Falcon (2006 - Modern Scrubber) On Subs AG/China WS 60.00 Unipec Jun 28-30 DHT Management (TCE: RV USD 57.81K @ 44.93 days / Actual USD 51.71K @ 49.6 days) 3.16 idle days
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Spydspiss
12.06.2020 kl 09:01
6069
Det er nok litt tidlig og si nå etter en dag :) med korregering, men kan jo gå mot contango dersom det blir en langvarig korregering ned mot 25-30. Uansett så hadde jeg nok heller satset på at der kommer sanksjoner som vil drive ratene ytterlig opp. Nå er jo ratene veldig gode og har gått sideveis for så øke med 10% i går :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Oljeprisen KRAFTIG ned siste døgn, grunnet frykt for ny smitte og nedstenging. Går vi mot en ny contango?
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
oldgrumpy
11.06.2020 kl 23:20
6351
Antall nybygg ligger an til å slå 1996. Tror fremdeles det ikke vil skje.
Jeg kommer nok til å handle en del mer om askjen faller ytterligere til 18-tallet. Rett før US godkjenner sanksjonene mot tank.
Jeg kommer nok til å handle en del mer om askjen faller ytterligere til 18-tallet. Rett før US godkjenner sanksjonene mot tank.
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
Spydspiss
11.06.2020 kl 22:57
6389
Prisen er god i dag, vet ikke hvor lenge jeg hadde villet vente eventuelt. Mye er på gang i tank og kommer der sanksjoner så går den mye
Redigert 21.01.2021 kl 00:02
Du må logge inn for å svare
nordnes
11.06.2020 kl 22:52
3066
Hva er årsak til bedre rater ? Er det fall i oljeprisen ?
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
Spydspiss
11.06.2020 kl 22:49
3078
Fin kjøpsmulighet i morgen dersom det skjer 🙂 Fin utvikling på ratene som stiger 10% i dag fra en utflating
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
Spydspiss
11.06.2020 kl 22:19
3151
Ja det hjelper litt på utbyttet 🙂
Maran Canopus (2007 - Modern Scrubber) On Subs Brazil/China WS 56.74 Petrobras Jul 7-8 Maran Tankers Management [Fixed direct / No Broker] Demurrage USD 55.75K (TCE: RV USD 54.91K @ 80.8 days / Actual USD 60.24K @ 78.11 days) 14.3 idle days
Maran Canopus (2007 - Modern Scrubber) On Subs Brazil/China WS 56.74 Petrobras Jul 7-8 Maran Tankers Management [Fixed direct / No Broker] Demurrage USD 55.75K (TCE: RV USD 54.91K @ 80.8 days / Actual USD 60.24K @ 78.11 days) 14.3 idle days
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
Mulig det, men hvem skal betale for veksten? Lån skal betales og da må det nødvendigvis gå utover utbyttekapasiteten.
Er ikke overbevist om at en vekststrategi nå i et fallende marked faller i god jord hos investorene.
Er ikke overbevist om at en vekststrategi nå i et fallende marked faller i god jord hos investorene.
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
tuja
11.06.2020 kl 21:42
3208
USD styrker seg, boys and girls. Det er bra for utbyttet over helga.
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
ks1977
11.06.2020 kl 21:21
3206
Har ikke ledelsen lovet at evt flåtevekst ikke vil gå av utbytte, men være lånefinansiert?
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare
tuja
11.06.2020 kl 21:01
3264
For ikke å snakke om det lave antall nybygg som er kontrahert de nærmeste 2-3 år. Det har vel aldri vært på så lave nivåer.
:)
:)
Redigert 21.01.2021 kl 04:01
Du må logge inn for å svare