JIN - BØRS HANDEL, SVINDEL, SØPPEL INVESTORER

JIN 03.09.2018 kl 09:52 2078

Dno - Resultat langt over Estimat. Ned 3,50 selv med utbytte = Kartell Styrt
Jin - Resultat langt over forventet - Ned 1 kr selv med utbytte = kartell styrt

Pen - Gjeldsfritt og fant olje .. Ned 1.50

Marketwatch og Børsen generelt drives av manipulerte tullinger.

Hadde segmentet Tørrbulk og oljepris vært kraftig ned så.... men det er det ikke.

Redigert 03.09.2018 kl 14:57 Du må logge inn for å svare

Ikke bare er børsen styrt av tullinger. Styrt av vanvittig betalte "haier". Ennå verre av milliardinvesteringer i algoritmemaskiner som har ett eneste mål, å ta livet av deg og meg!
coccoman
03.09.2018 kl 17:20 1688

Slapp nu av, at noen velger å selge for halve prisen kalles kjøpsanledning.
Nesten uten gjeld og med flotte rater vil Jin bli en utbytteaksje i all framtid. Ikke alle vil være med, se kor e bryr meg!

Hau, hau.

Ingen grunn til å bekymre seg.
JIN har steget pent, og naturlig at noen tradere tar exit.
(man kan legge merke til at forumet har roet seg igjen, fra de som plutselig dukket opp og mente aksjen skulle til "60 kroner ila. høsten").

Ratene stiger jevnt og trutt, og vi går gode tider i møte (med mindre Trump finner på noe rart). Innsidekjøp høsten 2017, til kurser rett under dagens nivå (rundt 8 kroner og i overkant av 9 kroner), gir også grunn til å være trygg på JIN som investering.

Legger de seg på samme linje, med utbytter på dette nivået fremover (og kanskje høyere), så er JIN et bra case.
Det er bare å lene seg tilbake.

Gjelder å sitte stille i båten nest 1-2 årene mener jeg. Mange som selger seg ut alt for tidlig.
coccoman
02.10.2018 kl 06:42 1100

Grattis med gårsdagen JIN-gamblere, Da har noen oppdaget hvor billig aksjen er. Reprisingen er startet.

Hau, hau