VOW - NY KONTRAKT i kveld. Den første av FLERE! 20 MILL x ???

Hammers
HAMMER 30.05.2020 kl 00:39 12604

En sen fredags kveld - fredag før Pinse - har jeg "drodlet" litt om diverse aksjer - og svart på forespørsler.
Skriveriene inkluderer noen "godord" om VOW (på en av mine gamle tråder) - og deres underavdeling; ETIA.

ETIA - som etter hvert er forventet å bli det nye flaggskipet til VOW.
Ja, for bare TENK PÅ hvor mye søppel, plast og annet dritt som finnes rundt om i verden.
ETIA er det nylig oppkjøpte selskapet som tar seg av den landbaserte driften - mens SSHIP tar seg av leveransene til Cruise.
Joda......jeg skrøt av ETIA da jeg svarte "Investor 33".......som nylig hadde blitt interessert.

Plutselig la jeg merke til at det lå en ny melding og ventet i postkassa. Jeg gadd ikke åpne, men skrev videre.
Etter hvert tok jeg en titt - og det som lå der var DENNE (KORRIGERT LINK); https://newsweb.oslobors.no/message/506907

VOW/ETIA melder ny SERIEKONTRAKT for spesiell avfallshåndtering til matindustrien. VERDI; Drøyt NOK 20 mill.
Den første i en rekke til denne grupperingen!

Seriekontrakt - akkurat slik det er med SSHIP'S leveringer til flere søsterskip i cruise.
Man oppretter en velfungerende driftslinje - og har deretter prinsippet for senere leveringer.

Hvis man ønsker å kjøpe et selskap som gjør noe POSITIVT for verdenssamfunnet -
som er så GRØNT som noe kan bli - ja så kjøper man VOW!
Inntjeningen; +10% i EBITDA (og stadig stigende).......mens de fleste børsboblene rundt om taper så det suser!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Bjørn2020
30.05.2020 kl 01:20 8068

gratulerer Hammer
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.05.2020 kl 01:39 8036

Takker.
I seg selv er ikke kontrakten så stor, men her må man multiplisere med hvor mange anlegg som er tiltenkt framover.
Dette er den andre børsmeldte kontrakten ila et par ukers tid (etter den innen Cruise) - noe som lover godt!
Backlog VAR forresten ca NOK 1,65 MRD........og er stadig stigende. Slik det pleier å være i VOW!

Hilsen Hammers........som nå har oppdatert den uriktige linken jeg opprinnelig la i hovedinnlegget.
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2020 kl 02:48 7963

Synes det er interessant å følge med på hva du skriver Hammers. Teknisk bilde gir ofte en pekepinn på hva som er lurt å gjøre. Sitter i flere selskap som jeg har tro på, laks, olje, teknologi. Når du tenker Merkur Market så tenker de fleste at det ikke er aktuelt. Det forstår jeg, likevel anbefaler jeg investorer å se nærmere på ADSC, tank, VLCC. De betaler utbytte som trolig er blant det beste som er å oppdrive pr nå. Kostnadene er kuttet til benet, de betaler alt de kan til aksjonærer og det skal de gjøre så lenge de eksisterer. Er ikke dette interessant så vet ikke jeg :) Ta dere tid til å se på dette selskapet, 1. kvartal betales utbytte på 0.30 $, de knuser selskap som Aker BP. Aksjer må erverves innen 3. juni, utbetaling rundt 15. juni. I Q2 blir utbyttet trolig høyere, 4-5 kr og slik vil det fortsette i trolig 2-3 år fremover. Kurs idag er ca 24 kr, utbytte hvert kvartal. Kan det bli bedre i de tidene vi er inne i?
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Gozilla
30.05.2020 kl 07:49 7851

Hammers

Hvorfor meldes en kontrakt ved midnatt ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.05.2020 kl 11:34 7657

Trolig for å "ta alle på senga"........🤭🤭🤭!

Seriøst; Tidspunktet overrasket også meg, men det kan kanskje være at man ønsket å sluttforhandle/underskrive ila mai, før Pinse.....eller kanskje det har noe med reiserestriksjoner å gjøre? Man måtte bare bli ferdig! Det spiller uansett ingen stor rolle hvorfor man valgte dette tidspunktet.

I tillegg til at dette er en SVÆRT TROLIG seriekontrakt er det også en kontrakt innen et relativt nytt felt for selskapet.
Et felt jeg tidligere ikke har sett større ordre til.

Her er en oversettelse av TO viktige setninger i børsmeldingen;
- "Avtalen mellom ETIA og Circular Carbon er starten på et gjensidig og verdifullt samarbeid for avkarbonisering av industrielle prosesser i matvaresektoren.
- Verdien av denne FØRSTE (min uthevelse) leveranseavtalen med Circular Carbon er i området 2,4 millioner euro.....ca NOK 25 MILL".

Ellers kan jeg legge til at VOW leverer utstyr til en rekke ulike prosesser som den internasjonale industrien etterspør.
Slik som i dette tilfellet - der den gir et negativt fotavtrykk med tanke på Co2-utslipp.
Prosesser som på sikt tjener inn seg selv - og senere genererer overskudd for kjøperen av anlegget.
Akkurat slik det er med den avfallshåndteringen som er innen cruice.

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.05.2020 kl 19:51 7428

Er det ikke å ta litt hard i å kalle dette serie-kontrakt? ;)
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
30.05.2020 kl 20:17 7363

Les slutten av meldingen - og TENK selv! Evt les de to setningene jeg har oversatt. Den første av flere kommende leveranser.
Nei, seriekontrakt er ikke sagt direkte, men meldingen kan ikke tolkes på noen annen måte. Dette var starten på et samarbeide, som teksten sier!

Circulare Carbon: https://www.circular-carbon.com/
Eksempel på deres drift: https://www.circular-carbon.com/food-processing-industry/

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 19:44 Du må logge inn for å svare
Hammers
31.05.2020 kl 01:23 7400

Hvem her inne visste at det fantes STORE MENGDER kakaoskall rundt om. Problematiske skall som eierne måtte betale for å bli kvitt!
Hvem her inne visste at VOW enkelt tok seg av slikt og omgjorde problemet til VERDIER for eierne?

Sendte skallene i "kverna" og omgjorde dem til verdifullt Biokull! Kull som kan selges - eller som man selv kan bruke.
Biokull som forbedrer jordsmonnet betraktelig - og som fører til en markant økt plantevekst for dem som benytter seg av det!

JEG hadde ALDRI tidligere hørt om "problematiske kakaoskall"? Hadde dere? Neppe.
I linken til CC kan man lese om avfall fra vinproduksjonen. Fast og flytende avfall.
Ikke noe som JEG noen gang har tenkt på fantes......når jeg nyter min så alt for dyre NORSKKJØPTE rødvin.

1/3 av avfallet i vinindustrien blir til det reneste "gull"! Jøss, at det går an!
Jeg som trodde at historier om alkymister kun var fri fantasi.......men nå BEVISER VOW det motsatte!

Hvor mange slike nisjeområder finner egentlig rundt om? Personlig tror jeg det må være utømmelige mengder!
Derfor kommer kontraktene til å strømme på. 20 mill her - og 20 mill der.....i en jevn strøm.
Og DET innen et nisjeområde for VOW - totalt sett. En "ny vertikal" - som Badin sier.

Her er en eldre artikkel fra landbruksdirektoratet som forteller litt om prosessene bak bruken om biokull.
VOW har nok forbedret disse ganske så betydelig med sitt testanlegg utenfor Drammen.
https://www.landbruksdirektoratet.no/no/miljo-og-okologisk/klima-og-miljoprogrammet/prosjekter-stottet-inntil-2012/karbonbinding/praktisk-bruk-av-biokull

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
MD12
31.05.2020 kl 08:39 7240

Kjøpte VOW på Fredag. Dette var gode nyheter. Fikk det først med meg nå :)

Da skal jeg feire med en kald kakaodrikk i varmen
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Gozilla
31.05.2020 kl 09:01 7204

Noe sier meg at Hammers har kjøpt seg inn igjen ..
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Investor 33
31.05.2020 kl 09:48 7137

Hva så Gozilla? Se heler på selskapet og hva de driver med. Stil deg spørsmål om VOW er selskapet du tror vil vokse videre og er liv laget i fremtiden.

Nevnte tidligere i forumet at jeg hadde "aksjekveld" med interesse for aksjer og investeringer for øvrig. Slik selskapet fremstilles, var vi ikke i tvil om at dette er et svært interessant selskapet. Verden har behov for selskaper som satser på gjenvinning og bedrer miljøet.
Etter corona vil vi igjen komme inn på miljøforurensning og tiltak rundt dette. VOW er et av flere selskaper som i dag er høyaktuell. De tenker også nytt og utvikler seg etter behov markedet etterspør.

Så er det hver enkelt person her i forumet som må ta sine valg om de tror og ønsker å investere i slike selskaper. Selv tenker jeg VOW kan utvikle seg i positiv retning, og at kursen vil stige i riktig retning, mulig 35-40 kr i slutten av året.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Investor 33
31.05.2020 kl 10:03 7101

Litt utenom VOW. Stor urolighet i USA med masse demonstrasjoner. Politi og militæret satt inn. Så fort kan det utvikle seg, og nå er USA befolkningen ikke redd for corona smitte. Nå er fokus rettet mot urolighetene i USA.

Tenker corona viruset på en merkelig måte "forsvinner" i mengden med andre hendelser, og verden går videre med andre store utfordringer der media får andre ting å skrive om. Media er vår fjerde "Stormakt" som avgjør hva vi skal høre og hva vi skal ha i fokus.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.05.2020 kl 10:22 7062

Flis fra Kakaoskall har vært brukt lenge i hager det. Men hold hunden unna
Hørte du det, Hammers ;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
31.05.2020 kl 20:57 6812

Jeg tenkte faktisk på deg - og den aksjekvelden du snakket om her om dagen. Håpet dere hadde kjøpt.
Joda, dette er et selskap som VIRKELIG gjør noe konkret for verdenssamfunnet når det gjelder å omgjøre søppel til vedifulle stoffer.

Fortjenesten ligger på EBITDA ca 10-12% - og det må vel være bra når man ser all den dritten som ellers finnes på børs.
Ja så mye DRITT er det - at man helst skulle ha sett det hele forsvinne inn i "kverna" til VOW!
Malt det opp og bare blitt kvitt søppelet! Slike som ALDRI tjener penger - og heller ALDRI kommer til å gjøre det!

Jeg skrev i går at jeg trodde at kontrakten med CC var den første i sitt slag for VOW.
Det stemmer ikke helt, for den kontrakten til Helsingborg i mars gjaldt også innen biokull.
Da var det imidlertid SSHIP som sto for VOW's leveranse. Kanskje fordi ETIA ennå ikke var fullt implementert?

2 slike kontrakter bare innen DENNE "vertikalen" ila 2 mnd må vel være bra.
Begge ligger rundt NOK 20 mill. Da er kanskje dette et standard "maskineri" som kan justeres litt i forbindelse med kundenes krav.
Da blir det også litt justeringer i prisen.

Når det gjelder ditt mulige kursmål på 35-40:
Vel, hvis den tekniske formasjonen jeg har liggende på "vent" etter hvert slår til - da signaliserer den en kurs LANGT over ditt mål.

Hilsen Hammers........som GLEDER SEG til etter hvert å presentere den formasjonen.
HVIS den slår til - noe jeg er ganske så sikker på at den VIL gjøre.

Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
No_Luck
31.05.2020 kl 21:44 6109

Hei Hammers!

Jeg er ganske fersk, veldig fersk faktisk, når det gjelder alt av aksjer. Jeg har lest mye av det du skriver og synes du virker som en som har kontroll og kunnskap. Jeg har fulgt med på forumet en liten stund, lest en del tråder, men finner dine mest interessante. Jeg har ikke så mange aksjer, men er i VOW og ser litt etter nytt å investere i. Jeg har lest litt om Napatech (NAPA) og sett forbedringen de har hatt de siste kvartalsrapportene, iallefall tror jeg de har blitt forbedret. Teknisk analyse har jeg null peiling på, så har ett lite håp om at du kunne tatt en titt for meg. Jeg skulle selvfølgelig gjerne sluppet og spurt om dette over ett åpent forum, men finner ingen måte å sende deg mld direkte. Jeg har selvsagt forståelse om du ikke har tid, lyst, mulighet osv, men tenker at det er verdt ett forsøk 😁
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
oivindl
31.05.2020 kl 22:05 6727

Alltid lurt å lese litt fra ulike skribenter. Men se deg ikke blind på det de ulike skribentene skriver om egen fortreffelighet. Det er mange som presenterer seg som eksperter og nærmest ufeilbarlige, da bør i hvert fall alarmklokkene ringe.
Jeg har langt mer tiltro til dem som faktisk kan ta feil og faktisk også kan innrømme det.
Det finnes desverre eksempler på dem som nærmest roper kjøp, samtidig som de selv selger ut.
Så vær kritisk, sunn kildekritikk er viktig og nødvendig, og kilden er ofte den som skriver her og ikke nødvendigvis en ekstern kilde.
Men at det finnes gode og pålitelige skribenter med integritet, tror jeg absolutt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
01.06.2020 kl 20:36 6387

Jeg registrerer at de amerikanske criuseaksjene stiger pent i dag IGJEN.
Opp i omr 6-9% så langt. Alt går vel etter hvert tilbake til normalen igjen - også her?

Hvis alt etter hvert GÅR tilbake til normalen er det fortsatt 32% opp til Pareto's og DNM's kursmål på kr 30 i VOW.
Videre er det nesten 60% opp til toppen på ca kr 36.
Hvis den kontraktsstimen selskapet nå er inne i vedvarer, ja da kan dette gå raskt.

Hilsen Hammers......som ellers ikke har noe å komme med når det gjelder NAPA (ref forespørsel).
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 09:16 6111

Der kom enda en kontrakt !

VOW ASA : VOW SUBSIDIARY WITH CONTRACT IN ITALY FOR STERILIZATION OF MEDICAL HERBS

09:06
Vows subsidiary ETIA has been awarded a Euro 0.7 million contract in Italy with its technology Safesteril to sterilize and debacterize medical herbs.

The ETIA Safesteril is an innovative steam sterilization process for spices, herbs, dehydrated vegetables, food, and other pharmaceutical ingredients.

With growing health awareness and worldwide medical plants market expansion, the volume for medical herbs corresponds to an addressable market potential of around 300 to 400 Safesteril machines.

This is the second contract for ETIA in the last few days totaling more than Euro 3 million. Im thrilled to experience such diversified demand in many industries driven by health safety and environmental sustainability: says Henrik Badin, CEO Vow ASA, in a statement.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 09:20 6099

Herlig lesestoff!
Nå 2 fullstendig ulike kontraktstyper til ETIA ila "Pinsen". Begge innen nisjeområder for VOW.
Total kontraktsum like i overkant av NOK 30 mill.

Det morsomste; Rundt om er det ENKELT behov for 3-400 tilsvarende maskiner (ref Badin). Trolig basert på patenterte løsninger fra ETIA.
På sikt snakker man da om potensielle ordre bare innen dette MINIMALE segmentet på 250 - 300 mill NOK.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 09:28 6067

Ja, disse kontraktene gir vel da ca 2 øre /pr aksje i fortjeneste
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Gozilla
02.06.2020 kl 09:45 6024

Var det alt du hadde å bidra med ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 10:04 5975

En morsom sak med avdelingen for "Safesteril" - som bl.a. henvender seg til MEDISINSK + Næringssterilisering;
- Ved f.eks å utskille dette som et eget børsnotert selskap vil man ha et som er FLERE X bedre enn f.eks SoftOx (også "medisinsk").
- SoftOx omsetter for 4 mill ila året og går med STORT underskudd.
- Safesteril omsetter for 7 mill pr ordre og som med det går i pluss! Markedet ligger rundt 250-300 mill.

Jeg skulle nesten ha tipset Badin om en slik mulig Spin-off.......🤭🤭🤭!
For de seriøse her inne ligger det litt om Safesteril her; http://safesteril.etia-group.com/#1445171024628-3e13e6d1-64e1
Bla litt ned og les både "Our Mission" og "Our Technology"!

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 10:27 5932

Bidra med? Mener du at vi skal begynne å samle inn penger for at VOW skal overleve? ;)

Bedre å få til et samarbeid mellom VOW og Softox, Men når det gjelder Corona så smitter ikke dette viruset via matvarer
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
oivindl
02.06.2020 kl 10:33 5918

"Trolig basert på patenterte løsninger fra ETIA."

Har du noen link til dette, eventuelt begrunnelse for hvorfor det er trolig?
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Kroneflipperen
02.06.2020 kl 10:40 5897

To spennende ordre som kan gi meravkastning senere. Plutselig skjer det litt igjen. H2 er som regel den beste perioden for Vow og det ser ut som det starter bra!
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 18:19 5738

Det er selvsagt fint at VOW får kontrakter. Og det er greit at selskapet ennå må regnes som et vekstselskap. Men en må heretter begynne å bli litt mer streng m.h.t lønnsomhet. Dette er et 'spesialist-selskap' og en kan ikke operere med samme fortjenestemargin som de gjør på KIWI og REMA 1000
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 19:27 5664

Noen kjappe svar:

Patenter;
Safesteril® is based on the exclusive and patented technology Spirajoule®.
Spirajoule® is an electrical heating screw, which can be used for sterilization in Safesteril®.

Dette datterselskapet til franske ETIA utvikler selv og patenterer deretter sine løsninger. Her snakker vi om ENERETT!
Det "kjappe" og adresserbare markedet ligger på 3-400 maskiner av kun dette slaget. Altså en "lett" salgsverdi på 250-300 mill.
I tillegg har de flere andre godsaker innen samme område liggende på lur. ALT selvsagt patentert.
___________________________
Økonomi;
Den har alltid vært UTMERKET i VOW. Et selskap som kom på børs i fjor - og som allerede har utbetalt sin opprinnelige aksjeverdi i utbytte.
I fjor ble som kjent ETIA (moderselskapet til bl.a. Safesteril) kjøpt opp. Betalingen var bl.a. med 85 mill i CASH + aksjer + annet.

Man la 85 mill "PÅ BORDET", avlyste den 2. utbetalingen av den opprinnelige aksjekapitalen - og benyttet denne heller i fbm oppkjøpet.
I tillegg belastet man regnskapet med ca NOK 20 mill - som en ENGANGSUTGIFT. Derav tapet i fjor.
Hvilken ANNEN "børsfersking" hadde maktet noe slikt? Ingen som JEG kjenner til.

2019 var det året da SÅFRØENE ble kjøpt inn. Et ekstraordinært år for regnskapet.
Frøene kostet penger, men nå er det vår og i går (juni) startet sommeren.

Til høsten har de spirene frøene vokst til for FØRSTE gang. Det er da INNHØSTINGEN starter for fullt.
Det er DA snøballen virkelig begynner å rulle i VOW.....og i deres underselskaper!
___________________________
Kroneflipper;
Helt enig med deg. Som jeg har sagt tidligere; Det er fra 2020 ETIA vil få sitt gjennombrudd. Det har startet godt!

Hilsen Hammers.........som synes det er "sørgelig lesing" når skribenter som er opptatt av latterlige SoftOx prøver å henge ut VOW mtp kostnadsstyring og mangel på fortjeneste. Bare LATTERLIG! (Safesteril har med EN liten ordre ca 2 års omsetning i SoftOx.......🤭🤭🤭)
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 19:43 5618

Bare le du Hammers
Softox er nå i den fasen VOW/Scanship var da de var konkurs. Og aksjen var vel i kr. 0,01/aksje eller noe slikt . Softox er nå nær 100.-/aksje En 'liten' forskjell er det ikke? Hvis du ikke vet dette er det rart.
Scanship var konkurs:
https://www.tu.no/artikler/scanship-er-konkurs/221994

VI FÅR INDERLIG HÅPE AT DE IKKE HAVNER I SKIFTERETTEN PÅ NYTT! ;)
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 20:20 5573

Fint at du trekker fram artikkelen om konkursen for 12 år siden Merida. Dette viser at Badin ikke er en pingle som stikker av med halen mellom beina når det er vanskelig, men bygger opp igjen selskapet fra null til et milliardkonsern.

Minner litt om Tandberg og TandbergTV. De var også på konkursens rand på begynnelsen av 2000-tallet, men ble bygd opp igjen til kjempeselskap, som til slutt ble kjøpt opp etter å ha gått flere tusen prosent.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 20:40 5544

Huff......for et lavmål som serveres.
Den gamle konkursen (for 12 år siden) med amerikanske eiere har da NULL med DAGENS VOW å gjøre!

Hilsen Hammers.........som faktisk ikke kan huske NOEN andre børsnoterte selskaper som har meldt om 3 ulike børskontrakter ila ca 14 dager. Kontraktsverdi på ca NOK 52 mill ila 14 dager - og det innen 3 HELT ulike felt. Cruise + Biokull + Sterilisering av medisinske urter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 20:52 5513

Registrerer at tyske Tradegate i skrivende stund sender VOW opp ca 10%. Jeg husker sist vi så noe tilsvarende på TG.
Det var da VOW neste dag sendte ut børsmelding om at nettop en tysk aktør hadde tegnet kontrakt om et nytt Biokull-anlegg!

Hilsen Hammers......som lurer på om tyske interesser kan være på ferde igjen?
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
bålfreak
02.06.2020 kl 20:58 5499

Jeg har drevet med aksjehandel i 45 år. Aldri har jeg vært investert i et mer spennende selskap enn Vow.
De har alt som skal til for å bli en vinner og er en mangedoblingskandidat.
Hammers ser ut til å ha blitt en begeistret fundamentalist. Det liker vi.
Vow er til de grader posisjonert til å ri ESG bølgen i mange år fremover. De har massevis av høyteknologi og er i stadig utvikling for ikke å si i forkant av utviklingen
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Hammers
02.06.2020 kl 21:43 5449

Bålfreak. 100% enig med deg angående et svært spennende selskap!
Heller ikke jeg har tidligere vært inne i noe tilsvarende. Og det vært inne fra et relativt tidlig stadium.

Bare ved å studere litt på hva "lille Safesteril" driver på med av ulike saker kan man få vann i munnen.
Ellers har Badin gjentatte ganger snakket varmt om VOW's mange "vertikaler"!
Ulike områder der man er i førersetet i utviklingen og ser nye forretningsområder.

ALT går i grunn og bunn ut på at verden skal bli et renere og bedre sted å oppholde seg på.
Det innen fjerning av alle former for avfall til vanns og til lands - innen økt grønn vekst med biokull - og nå også innen sterilisering av ulike "kritiske" produkter.
Det treet med "vertikaler" Badin gjerne viser fram er jo helt ENORMT - og hele tiden popper det opp nye greiner på det!

Nye forretningsområder over et BREDT spekter. Slike som for de fleste av oss er UKJENTE bruksområder.
F.eks sterilisering av urter til medisinsk bruk. Bare innen den "gata" er potensialet altså 250-300 mill på sikt.
Og det innen et område som JEG ikke en gang visste fantes........🤭🤭🤭! Gjorde dere?????
Når man tenker seg om er potensialet i grunnen ganske så utømmelig.

Hilsen Hammers
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
bålfreak
02.06.2020 kl 22:35 5387

Nei, dette var nytt for meg. Utrolig hva de får til og hva de klarer å utvikle og det til og med i lønnsomhetens navn.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.06.2020 kl 09:10 5129

Kjøpte litt her i dag har trua på at denne skal endel oppover fremover. Selskapet virker veldig spennende.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2020 kl 12:00 4915

Tilstanden innen Cruise vil trolig normalisere seg, og at VOW nå begynner å vise til kontrakter på land gjør at VOW er en naturlig del av porteføljen
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2020 kl 12:07 4901

Enig at den burde være i porteføljen, derfor kjøpte jeg denne i går.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.06.2020 kl 11:51 4725

Da ble det litt på påfyll i dag her i dag på lave 23. I mine øyne er denne aksjen latterlig lavt priset.
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.06.2020 kl 11:57 4709

Enorme mengder mat må kastes hvert år. Sterilisering av mat vil bli et stort forretnings- område for VOW.
Norge har en noe streng regel for dette , men der er titalls land som har godkjent det
Redigert 21.01.2021 kl 07:55 Du må logge inn for å svare