Alle som mener Trump er «dum», bør få med seg denne.

Fjordgubben
02.06.2020 kl 13:36 1117

Har sett endel intervju med Trump, dette var et av de beste, og som imtza sier, ingen som har sett denne videoen vil etterpå ikke kunne konstatere at dette er en usedvanlig intelligent og reflektert person.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 13:45 1175

"usedvanlig intelligent og reflektert person"

Ser man gamle intervjuer så er han ganske talefør men nå til dags er han ikke istand til å si 2 setninger på rad som gir mening.
Fjordgubben
02.06.2020 kl 13:48 1171

Det stemmer ikke, grunnen til at man får dette inntrykket er fordi media fremstiller det slik.

Dersom Trump hadde satt seg ned og gjort et tilsvarende intervju i dag, og media hadde foret han med normalt intelligente spørsmål så hadde resultatet blitt akkurat det samme.

Når Trump nå gjør en pressekonferanse etc plukker media ut det verste og presenterer det og bare det.

Media kan få verdens mest intelligente person til å høres ut som en komplett idiot dersom de går inn for det, når det gjelder Trump er det akkurat det de gjør.

Husker et intervju av Gro Harlem Bruntland i 1993 der journalisten Niels Christian Geelmuyden av en eller annen grunn ble irritert over hennes oppførsel, og bestemte seg for å skrive ned hennes svar ordrett, resultatet var at hun hørtes ut som en komplett idiot, og mye verre enn Trump på sitt verste, selvsagt veldig uvanlig at en journalist brukte en slik strategi mot "landsmoderen", men det viser at media på egen hånd kan presentere en person akkurat slik de ønsker.
Redigert 02.06.2020 kl 14:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.06.2020 kl 13:54 1162

"Det stemmer ikke, grunnen til at man får dette inntrykket er fordi media fremstiller det slik."

Sier du at jeg ikke er istand til å se en video eller intervju med Trump uten at det har vært filtrert gjennom media? Slutt med dette tullpratet ditt
Fjordgubben
02.06.2020 kl 13:57 1151

Jeg sier at media fremstiller dette ved hjelp av overskrifter og sekuders utdrag av intervju og uttalelser.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 14:00 1140

Jeg gir da blanke i hva media trekker ut. Jeg har sett timevis av taler og pressekonferanser fra Trump som er ufiltrert og inntrykket mitt er altså at han ikke er istand til å si 2 fornuftige setninger på rad. Du kan jo gjerne linke til noen uediterte klipp for å motbevise det jeg sier.
Fjordgubben
02.06.2020 kl 14:02 1136

Det er mulig du har sett det, faktum er at de fleste mennesker bare bruker kort tid på nyheter, man får med seg overskrifter og snipper her og der, resultatet er at media bevisst tegner sitt eget bilde av Trump, et bilde som ikke stemmer med virkligheten.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 14:16 1120

Kanskje grunnen til at jeg er mer negativ til Trump enn folk flest er at jeg har sett så mye mer enn det som kommer frem i media. Det er jo ingen hemmlighet at jeg mener media behandler Trump altfor snilt. De er jo knapt i stand til å si at han lyver. En engelsk statsminister som hadde oppført seg som trump hadde fått et helt annet kjør enn det Trump får fra amerikanske medier.
Fjordgubben
02.06.2020 kl 14:17 1116

He he, du er ikke snau.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 14:40 1099

I would have loved to have this guy as a friend! Such a balanced and fair personality and a generous person! A GREAT HUMAN BEING! 🧜‍♀️
Slettet bruker
02.06.2020 kl 14:45 1094

Fjordgubben skrev He he, du er ikke snau.
Venter på videoer av den smarte og taleføre trump datert etter at han er president
Fjordgubben
02.06.2020 kl 14:52 1084

Her er et intervju du kan kikke på jabba, fra 2019.

https://www.youtube.com/watch?v=aBglxa6K8gc
Hr.Suhr
02.06.2020 kl 15:18 1066

Grunnlaget for dette opprøret ble vel lagt for lenge siden det, og hadde media vært 1/2-parten
så kritiske til oppviglerne obama/mikael, som til trump, hadde vi aldri sett utviklingen som nå utspilles.
Det som nå skjer er jo kjempeskummelt, særlig pga MSM-aktivisme (alà vg, nrk) som gir
misfornøyde mørkhudede og antifa nærmest medhold til å gå bananas.
Her burde forresten vår egen Erna i ren egeninteresse gått ut og manet til mediabesinnelse.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 15:45 1054

"mikael"

Tror du også at kona til Obama er en mann? Det er faktisk vanskelig å ta deg seriøst om du tror dette.
ArneB 5.0
02.06.2020 kl 16:01 1046

Kun de med nedsatt forståelse finner noe smart hos denne erkegjøken fra USA.
Hr.Suhr
02.06.2020 kl 16:12 1038

Det er Obamas egen feil at folk kaller fruen for michael.
Han var tross alt selv den første som kalte henne ved dette navnet offentlig
atnorhe
02.06.2020 kl 16:25 1030

Jeg har sett dette før, men han har gjort intervjuer lenge før han bestemte seg for å stille som kandidat med klare politiske oppfatninger og ideer som kan tyde på at han har for lengst hatt sine beste dager.
Han var i begynnelsen en støttespiller for demokratene, men i NEW York er det ikke store republikanske miljøer selv om de har hatt republikanske borgermestere
Han hadde en helt tydelig liberal holdning til det meste i 80-90 årene, og det meste han uttalte var det substans bak. Nå virker han til tider helt lost, og min personlig mening er at han egentlig aldri trodde han ville vinne, men ønsket å promotere seg selv som en "tidligere president kandidat" i alle tilfeller, som gir en viss tyngde og status. Husker når han satt sammen med Obama i det ovale kontor etter han hadde vunnet.
Han så ikke ut som en glad vinner. Tvert i mot virket han forvirret og usikker. helt i kontrast til den taleføre og reflekterte Trump som ble New York mest innflytelsesrike business mann.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 16:37 1020

Kun svært åndssvake folk er sterkt kritiske til Trump.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 16:40 1017

"kona til Obama er en mann?"

-------------

Vel er en født med pikk er det vanskelig å bli noe annet enn mann. Jeg kan legge meg til i sola og grille meg, jeg blir ikke neger av den grunn. Hva Mikkel Obama derimot føler seg som er en annen sak.
atnorhe
02.06.2020 kl 16:44 1012

Du bør merke deg at "erkegjøken" ble president i USA og dermed definert som verdens mektigste mann. Han har mistet det meste han hadde av taleførhet, og er i dag en forvirret fyr som ikke later til å skjønne helt elementære ting om hva som kreves i denne stillingen. Han tar generelle spørsmål personlig, og forstår ikke at svarene egentlig er enkle og forutsigbare Alt han trenger å gjøre er å gi en standard klisje som alle andre før ham. Det tyder på at presset tar det meste ut av ham.
Han er ingen politiker, men det er ikke et krav heller.
atnorhe
02.06.2020 kl 16:45 1010

Du bør merke deg at "erkegjøken" ble president i USA og dermed definert som verdens mektigste mann. Han har mistet det meste han hadde av taleførhet, og er i dag en forvirret fyr som ikke later til å skjønne helt elementære ting om hva som kreves i denne stillingen. Han tar generelle spørsmål personlig, og forstår ikke at svarene egentlig er enkle og forutsigbare Alt han trenger å gjøre er å gi en standard klisje som alle andre før ham. Det tyder på at presset tar det meste ut av ham.
Han er ingen politiker, men det er ikke et krav heller.
ArneB 5.0
02.06.2020 kl 16:50 1003

Dette med nedsatt forståelse vises godt i denne tråden. Det er dessverre mange, etter mitt syn alt for mange, som tilsynelatende ikke evner å innse selv det helt innlysende: Mannen er spik spenna gærn og dersom han tidvis oppfattes som fornuftig skyldes det rett og slett tingenes iboende faenskap.
atnorhe
02.06.2020 kl 17:34 982

Du virker stresset. Hva vil du vi skal gjøre med at presidenten i USA er spik spinna gærn?
Fjordgubben
02.06.2020 kl 17:39 979

En demokratisk valgt mann kan selvsagt ikke fjernes, vel man kan fjerne han dersom man f.eks er en kommunistisk ekstremist slik det virker som mange her inne er.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 18:10 961

"En demokratisk valgt mann kan selvsagt ikke fjernes,"

Selvsagt kan man det. I USA kan man fjerne en demokratisk valgt president på minst 2 måter og begge metoder er nedfelt i grunnloven. Enten impeachment eller via 25th ammendment. Begge deler er demokratiske prosesser som krever 2/3 flertall, enten i senatet eller i regjerings kabinettet.
Minst 2 demokratiske land har fjernet sine presidenter de siste årene ved hjelp av lignende mekanismer. Sør korea og Brasil. USA hadde gjort det samme med Nixon om han ikke hadde trukket seg før riksrettsaken startet.
Slettet bruker
02.06.2020 kl 22:07 927

"Tror du hun er/var en mann? "

---------------

Han har jo innrømmet det sjøl, så her er det ikke snakk om å tro jabba, selv om det stort sett er det du forholder deg til.

“I was born Michael LaVaughn Robinson, and changed my name to Michelle when I was only 12-years-old,” said Obama. “

Men han/hun /whatever kappa vel ikke pikken, eller hva de nå gjør, før han var nærmere 30.

https://empirenews.net/michelle-obama-reveals-shocking-secret-i-was-born-a-man/

Slettet bruker
02.06.2020 kl 22:46 909

Jeg tipper at de som skriker høyest om hvor dum og mislykket USAs president er, ikke har råd til å kjøpe en eneste leilighet i en av skyskraperne hans. Jeg tror heller ikke de har råd til å være medlem i en av golfklubbene hans, eller at de engang ville klart å bli borgermester i en liten by i USA.
Slettet bruker
03.06.2020 kl 06:48 871

Akkurat slik de som bruker hele dagen på HO har det.
Slettet bruker
03.06.2020 kl 11:11 838

Bedre med nedsatt enn ingen, du tilhører siste kategori.
Slettet bruker
03.06.2020 kl 11:12 837

Når jeg leser endel hatefulle innlegg mot Trump her, så skinner den norske misunnelsen igjennom. Dem som aldri har oppnådd noe i livet, hater selvsagt de vellykkede.
Slettet bruker
03.06.2020 kl 14:18 821

Er det derfor folk som Bill Gates, Soros, Bezos, Zuckerberg, og her hjemme, Stordalen, Røkke, Fredriksen, og en del andre millardærer er forhatt?
Jeg har nå prøvd å argumentere med flere her inne at ikke alle som er rike er like jævlige men jeg får sjeldent noe særlig støtte.
Slettet bruker
03.06.2020 kl 15:15 808

"I measure women by my mother"

HÆ HÆ vet melania dette tro?
Slettet bruker
03.06.2020 kl 15:49 794

De er alle utsatt for den sosialistiske misunnelsen. Til det siste får du støtte av meg. I Bergen bor der en meget rik mann som er en riktig samfunnsstøtte, og du vet sikkert hvem jeg tenker på. Han gjør ikke forskjell hverken på deg eller meg, og er vi hjemme hos ham, så behandles vi likt.
ArneB 5.0
08.06.2020 kl 23:21 727

Du ser meg ut som norsk misunnelse. Du målbærer dumskap og det verste er at du gjør det med stor selvfølgelighet. Mennesker verdi måles ikke i penger, men det krever det litt forståelse for å skjønne. Du er ikke der, for å si det forsiktig.
Mortenxx
08.06.2020 kl 23:46 719

"Han har jo innrømmet det sjøl, så her er det ikke snakk om å tro jabba, selv om det stort sett er det du forholder deg til."

Her handler det tydeligvis om blind tro på Bob The Empire News Potato og det han skriver på internett.
https://empirenews.net/author/BobTheEmpireNewsPotato/

--------
Fra websiden:

About / Disclaimer

Empire News is intended for entertainment purposes only. Our website and social media content uses only fictional names, except in cases of public figure and celebrity parody or satirization. Any other use of real names is accidental and coincidental.

The content of this website, including graphics, text, and other unspecified elements are all © Copyright 2014-2015 Empire News LLC. Content may not be reprinted or re-transmitted, in whole or in part, without the express written consent of the publisher.

Empire News and the Empire News social media pages (Facebook, Twitter, etc) are not intended for people under 18 years of age. Reader discretion is advised.
Redigert 09.06.2020 kl 00:49 Du må logge inn for å svare
trader
08.06.2020 kl 23:54 713


Voksne mennesker som oppfører seg som barn.
"Man kan noe for det man er født som, men alt for det man er blitt som"
La henne være i fred, hun kan ikke noe for at hun ble høyere enn de fleste damene?
trader
08.06.2020 kl 23:54 713

Voksne mennesker som oppfører seg som barn.
"Man kan ikke noe for det man er født som, men alt for det man er blitt som"
La henne være i fred, hun kan ikke noe for at hun ble høyere enn de fleste damene?
Redigert 08.06.2020 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
trader
08.06.2020 kl 23:58 707

Jeg tror at Melania vet det.
Hun ser jo oppgitt ut mesteparten av tiden
Slettet bruker
09.06.2020 kl 00:48 683

Hvor står det her at menneskets verdi måles i penger?
" Dem som aldri har oppnådd noe i livet, hater selvsagt de vellykkede."

Er du så dum at du ikke engang forstår at å være vellykket ikke nødvendigvis betyr å være rik?
Redigert 09.06.2020 kl 00:48 Du må logge inn for å svare