Mye rare skapninger hos kommunister og sosialister
Så et innlegg på Nyhetskanalen der noen eksemplarer av arten var samlet for å hyle ut sin nød.
Jaggu mye rart. Den ene skapningen verre enn den andre. Huttetu.
Jaggu mye rart. Den ene skapningen verre enn den andre. Huttetu.
Fjordgubben
03.06.2020 kl 18:42
933
Før ble de noen av de kallt hippier, da var de enda "likere", nå kan de se ut som litt av hvert, men alltid "rart".
Felles for nesten alle disse er at de endrer seg, både av utseende og oppførsel dersom de plutselig får litt penger, da blir de til gjengjeld ekstremt gjerrige og ufyselige.
Felles for nesten alle disse er at de endrer seg, både av utseende og oppførsel dersom de plutselig får litt penger, da blir de til gjengjeld ekstremt gjerrige og ufyselige.
Redigert 03.06.2020 kl 18:44
Du må logge inn for å svare
CS_invest
03.06.2020 kl 21:54
880
Lite (innen det som tidligere var den demokratiske verden da,) som slår det som Trump-premie-idioten klarer at ha deformert USA til!
Ufattlig at det i et land som fremdeles har skolegang og undervisning (frem for idiot-serier i TV som undervisning) - er støttespiller for dette!
Ufattlig at det i et land som fremdeles har skolegang og undervisning (frem for idiot-serier i TV som undervisning) - er støttespiller for dette!
Sosialisme = sosialekstremisme. Karin Andersen, Audun Lysbakken, Jonas Støre er lysende eksempler på dette. Kommer disse til makten vil norges grenser åpne seg for alskens velferdsasylanter i troen på at dette er mennesker i nød. En konsekvensløs politikk
Nå er det vel sånn da at på Hegnarforum anses alle til venstre for Demokratene, de norske altså, som venstreekstreme så liten tvil om hvem som har makten :)
Zorin
04.06.2020 kl 11:04
829
USA har tjent enorme summer på strømmen av immigranter til landet. Jeg mener vi kan slå to fluer i ett smekk her. Hjelpe AS Norge med yngre arbeidskraft i det vi går mot podagrasamfunnet på heltid. Vi kan også hjelpe folk i nød. De enslige barna på Moria for eks. trenger vår hjelp! Hadde vi raket dem alle til oss, integrert de i samfunnet så ville disse uskyldige barna ha vokst opp til å bli gode skattebetalere! Naturligvis må vi hjelpe andre også! Men også her ser vi at 2. og 3. generasjons nordmenn er godt på vei til å bli gode nordmenn! Så ja, vi må ta inn flere flyktninger! Hvis ikke kan de en dag spassere inn i norge, uten motstand, og bosette seg der de vil. Fordi vi gode nordmenn vil alle sitte på aldershjemmene våre og rope om pottehjelp uten å få svar!
Muslimer mener du? Tror du at de vil tørke deg i ræva? Særlig....
Zorin
04.06.2020 kl 11:24
814
Svært mange nye nordmenn utdanner seg innen helsefag. I motstning til mange i Norge som tar lett på både utdanning og jobber så er mange nye nordmenn oppflasket på at utdanning er viktig! Det er derfor mange som utdanner seg på høyskole og universiteter - inkludert sykepleie og lege. Overlege ved Drammen sykehus, Wasim Zahid, kommer innom dette flere ganger i Youtube-kanalen sin. Vi har også hørt det fra mange andre kilder. Gjennom VG, DB, NRK og sist ut der med det lange intervjuet med venstres Abid Raja. Så det er på tide å legge fra seg fordommene og sørge for at flyktningene i Norge blir tatt vel i mot. Integrert skikkelig - med krav naturligvis! - Men med god integrering! Og vi vil se at vi ikke bare vil hjelpe folk i nød men også tjene på det i lengden!
Det mest verdifulle vi har i samfunnet vårt er ikke olje. Det er mennesker! Det er de som skaper og produserer!
Det mest verdifulle vi har i samfunnet vårt er ikke olje. Det er mennesker! Det er de som skaper og produserer!
USA kan ikke sammenlignes med Norge. Rasemotsetningene preger samfunnet. Fyll Norge med folk som passer til beskrivelsen av n-ordet, og rasismen vil blomstre. Ingen sosialist what so ever vil kunne fjerne dette fenomenet fra noe "multikulturelt" samfunn. Det er en naiv tanke som bare venstreradikale folk tror på. USA er full av folk som ikke kan brukes til noe. Selvsagt vil ikke den øvrige befolkningen være med å sponse helse og sosialhjelp til berm. Ta inn masse muslimer til Norge så øker de sosiale konfliktene på samme måte som i USA. Det er et tidsspørsmål før muslimflokken organiserer seg til sosiale konflikter, demonstrasjoner som de pleier å gjøre i Teheran, brenne flagg, tenne på biler og knuse om seg hvis ikke samfunnet gjøres mer "muslimvennlig" På siden står Karin Andersen, Abid Raja, islam nets Fahad Qureshi, Audun Lysbakken og flere med vikarierende motiver og hyller demonstrasjonene og hevde som åpne kloakkrør at Norge har ikke gjort nok for å integrere dem. Galskapen råder som vanlig i sosialistskallene
Redigert 04.06.2020 kl 22:45
Zorin
04.06.2020 kl 11:30
809
USA har aldri drevet med integrering. Det er et samfunn bestående av enkeltindivider og ikke et kollektivt samfunn med kollektivt samhold. Det nærmeste de kommer til et kollektivt samhold er hver gang superbowl arrangeres!
Du er skikkelig naiv, Zorin.
De vil ikke integreres, de vil overta.
Stor forskjell, der altså.
I det øyeblikket de fatter at pengene renner rett inn på konto, fra Nav, vil mange av dem sige ned i sofaen, og aldri komme opp igjen.
De vil ikke integreres, de vil overta.
Stor forskjell, der altså.
I det øyeblikket de fatter at pengene renner rett inn på konto, fra Nav, vil mange av dem sige ned i sofaen, og aldri komme opp igjen.
Nå som de har de infiltrert alle politiske partier og alle offentlige samfunnsposisjoner bør vi vel snart kunne innrømme hvem som egentlig vant den kalde krigen?
børst
04.06.2020 kl 11:53
783
Det er typisk venstreradikal retorikk å komme med anekdotiske 'bevis', gjerne i form av kjendiser (Steve Jobs var syrer), for at 'nye nordenn' strømmer til universiteter og høyskoler for å utdanne seg til stillinger i arbeidslivet. All statistikk om temaet fra SSB viser at yrkesdeltakelsen er lav og at antallet som mislykkes tidlig i utdanningen er høyt. Vi husker jo alle skrønehistoriene om de velutdannede flyktningene fra Syra, som skulle bli leger, sykepleiere og det ene med det andre. Fasiten er at en majoritet knapt nok kom seg gjennom grunnskole, og syrere kommer til å gå forbi somalierne i utenforskap og stønadsmottak.
Redigert 04.06.2020 kl 11:59
Zorin
04.06.2020 kl 12:11
777
Alle friske barn kommer seg gjennom skolen. Hvis det legges opp til det! Alt annet er bortforklaringer og tøv.
Hr.Suhr
04.06.2020 kl 12:48
765
Fjordgubben skrev Jeg har vært en såkalt konservativ siden jeg var 14-15 nuka.
Akkurat dette utsagnet burde det vært forsket på, Fjordgubben., men det skjer vel neppe.
Hva er det egentlig som gjør at noen ungdom, uansett sosial bakgrunn, styrer klar av sosialismens degenererende
sider, men faktisk holder på sin medfødte ryggmargsrefleks om rett og feil og bevarer fornuften livet ut.
..mens andre igjen finner det mer givende å bli nav-kunde, eller tar skrittet mot horden av åndsforlatte fordelsfolk. hvorfor?
Stopper her fordi jeg grep meg selv i å spore av...(tenkte plutselig på en grøde fjottstaurer av begge kjønn i siste gruppen
Hva er det egentlig som gjør at noen ungdom, uansett sosial bakgrunn, styrer klar av sosialismens degenererende
sider, men faktisk holder på sin medfødte ryggmargsrefleks om rett og feil og bevarer fornuften livet ut.
..mens andre igjen finner det mer givende å bli nav-kunde, eller tar skrittet mot horden av åndsforlatte fordelsfolk. hvorfor?
Stopper her fordi jeg grep meg selv i å spore av...(tenkte plutselig på en grøde fjottstaurer av begge kjønn i siste gruppen
Fjordgubben
04.06.2020 kl 12:59
756
Har ofte lurt på dette selv. Folk er vel ulike, kan man si at det finnes to ulike typer mennesker?
Den typen som dersom de har et problem spør seg selv; hva skal jeg gjøre for å løse dette problemet, hvilke valg skal jeg ta?
Eller den andre typen; hvem skal jeg spørre som kan hjelpe meg med dette problemet?
Eller kombinasjoner av det, tror det ligger noe der, har merket meg at sosialistene alltid mener at "samfunnet" skal løse alle problemer, og med samfunnet mener man som regel "alle andre enn seg selv".
Den typen som dersom de har et problem spør seg selv; hva skal jeg gjøre for å løse dette problemet, hvilke valg skal jeg ta?
Eller den andre typen; hvem skal jeg spørre som kan hjelpe meg med dette problemet?
Eller kombinasjoner av det, tror det ligger noe der, har merket meg at sosialistene alltid mener at "samfunnet" skal løse alle problemer, og med samfunnet mener man som regel "alle andre enn seg selv".
Redigert 04.06.2020 kl 13:00
Hr.Suhr
04.06.2020 kl 13:19
741
...rart ingen har tenkt på dette før. sosialismen i et nøtteskall det derre.
Sikkert oppstått fordi noen snyltere (mot totalt slaveri og underkastelse såklart), så behovet for å rettlede
og styre hjelpeløse tomskaller i alle livets begredeligheter. rene Islam jo
(Får meg til å tro at det er håp for muslimer som vil kaste åket også
Sikkert oppstått fordi noen snyltere (mot totalt slaveri og underkastelse såklart), så behovet for å rettlede
og styre hjelpeløse tomskaller i alle livets begredeligheter. rene Islam jo
(Får meg til å tro at det er håp for muslimer som vil kaste åket også
Min teori er at aliensa sendte noen av dem hit for lenge siden for å kødde litt med oss normale, omtrent som de gjør når de velger ut deltakere til realityserier som de vet vil lage masse oppstyr og problemer for gruppen. Men aliensa så ikke for seg at de skulle formere seg så voldsomt og etterhvert infiltrere alle offentlige samfunnsposisjoner slik at hele planeten til slutt endte opp som et galehus. Aliensa har nå innsett at selv om det var moro en stund så har det nå gått helt over styr, de har derfor gitt opp hele planeten, hoppet i UFOene sine og reist hjem igjen.
Jomma123
04.06.2020 kl 13:27
722
Hvert barn vi hente fra den leiren Zorin koster Norge flere millioner i året så hvilket yrke mener du de skal utdanne seg for at de skal bli lønnsømme borgere?
børst
04.06.2020 kl 13:52
711
Innvandrere dropper i stor grad ut etter videregående. 45,7 har kun grunnskole. 54.3% har videregående. kun 17% fullfører høyere utdannelse. Dette er betydelig lavere enn etnisk norske ungdommer.
https://www.ssb.no/utdanning/artikler-og-publikasjoner/hvordan-gar-det-med-innvandrere-og-deres-barn-i-skolen
https://www.ssb.no/utdanning/artikler-og-publikasjoner/hvordan-gar-det-med-innvandrere-og-deres-barn-i-skolen
- og hvordan Zorin har tenkt å få burkafolket inn i helsesektoren for å pleie og stelle eldre er for meg en gåte.
Men her ser dere hvordan Bent Høie skrev om hva NORSKE sykepleiere bør gjøre. Riktignok noen år tilbake men sikkert enda mere aktuell nå.
https://sykepleien.no/forskning/2012/09/sykepleie-til-alvorlig-syke-og-doende-muslimer
Men her ser dere hvordan Bent Høie skrev om hva NORSKE sykepleiere bør gjøre. Riktignok noen år tilbake men sikkert enda mere aktuell nå.
https://sykepleien.no/forskning/2012/09/sykepleie-til-alvorlig-syke-og-doende-muslimer
børst
04.06.2020 kl 14:19
700
Se der ja, muslimene er en ren nettobelastning for norsk helsevesen, det må allokeres norske sykepleiere med tilleggsutdannelse i Islam. Fytti helvete!
Muslimer vil ikke bli tatt på av vantro skitne mennesker. I følge islam og muslimer er alle andre enn muslimer vantro. At muslimer arbeider eks. på sykehjem skyldes bare pengene, ikke at de har spesiell helsefaglig kompetanse, eller noe empatisk kompass eller verdier som motiverer dem. Skulle ikke forundre noen hvis koronadøssfallene på Zvenske sykehjem har sammenheng med lavutdannede, analfabeter, ikke zvensktalende muslimer. De har ingen utdannelse, og i forsøk på å integrere araberne - noe som er umulig - tilbys de jobb i helsesektoren, sykehjem osv. Og de av dem som gidder å jobbe sammen med andre vantro gjør det for å skaffe penger til familiene hjemme i Halshuggistan (de er jo derfor de er kommet). Med den kompetansen er de eldre sjanseløse henvist til Tegnells Koronadød
Redigert 04.06.2020 kl 22:42
"n-ordet"
--------------
Hva er det? Er det negre og negresser du mener, eller nudister? Håper ikke nordmenn begynner med det tullet de driver med i USA med sensur og rare omskrivninger. Ellers enig i det du skriver.
--------------
Hva er det? Er det negre og negresser du mener, eller nudister? Håper ikke nordmenn begynner med det tullet de driver med i USA med sensur og rare omskrivninger. Ellers enig i det du skriver.
n-ordet er neger-ordet