Hvor er positiviteten??!

Kagge
NANO 04.06.2020 kl 08:47 22499

Laber stemning å lite aktivitet her nå.. har vi mistet troen alle å enhver??

Hvor er Jimmi?? Kunne trengt litt optimisme nå 😃😃

Hva må meldes i juni for å snu skuta?
Redigert 21.01.2021 kl 09:01 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.06.2020 kl 09:17 12245

Det beste man kan si om NANO er vel at alle er negative til aksjen. At alle er pessimister er ofte et godt utgangspunkt for at ting kan snu. Forventningene befinner seg på bunnivå, og nærmest alt nytt vil bli sett på som godt nytt (unntatt ytterligere forsinkelser). Men beste begrunnelse for å kjøpe NANO bør nok være at risk/reward ser svært bra ut i et langsiktig perspektiv. 20 kr pr aksje kan tapes, opp til 200 kr kan vinnes. Sjansen for å ende opp med tap er nok like stor som sjansen for å komme ut med gevinst, men det er bare det at gevinsten kan være mange ganger større.
Vi venter både på interrim og cohort 2, men først og fremst venter vi på det viktige Type C meeting hvor det kan bli tatt beslutninger som gjør det mye enklere for NANO å fullføre paradigmestudiet. Det er ikke akkurat priset inn høye forventninger til det møtet, men faktum er at det burde foreligge gode muligheter for å nå frem her.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2020 kl 09:30 12172

God morgen Kagge:)

Det er laber stemning her inne for tiden ja. Synes det er så mange usaklige skribenter som oppfører seg dårlig, så jeg orker snart ikke forholde meg til HO mer. Ikke mange skjønner verdien av det Marco Renoldi gjør bar i kulissene, men den jobben han gjør er veldig viktig den dagen suksessen er et faktum. Photoucure startet denne jobben etter godkjenning fra FDA. Her må biotekselskaper være proaktive slik at dette er på plass. Marco er en viktig brikke i selskapet. Kan være enig i at han får godt betalt, men sånn er det når men skal ha de beste...Det kommer til å betale seg.

Jeg har absolutt ikke mistet troen, har aldri følt meg tryggere på at dette kommer til å bli en meget god investering på sikt. Jeg kjøper fortsatt litt og litt, og jeg begynner å bli en rimelig stor aksjonær i Nordic Nanovector. Å være inne på topp 100 listen i selskapet kan bli veldig hyggelig når verdiene begynner å komme til syne snart.
Jeg er spent på meldingen fra FDA som kommer denne mnd. Jeg tror Lars Nieba har kontroll på dette sammen med styret, og jeg tror protokollen blir endret slik at det kan gå veldig fort med Paradigme fremover.
Ingen må bli overrasket hvis det plutselig meldes partneravtale med Bayer. eller et annet Big Pharma. Dette er på overtid, og jeg tror snart noen slår til og sikrer seg samarbeid med NANO. Her kommer mange til å bli tatt på sengekanten, akkurat som i Algeta. Da vil også flere studier starte opp igjen, og finansiering er ikke noe tema lengre.

Alt handler om tålmodighet her. Det er det ike mange som har lenger etter mange år med nedgang. Caset er sterkt som faen, og de kliniske data som foreligger er oppsiktsvekkende. Det er nå man skal handle. Når det er stille, og mange har kastet kortene..

NANO kommer folkens! I mellomtiden er det bare å handle fra utålmodige hender...

Ha en fin dag:)


Jimmi
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.06.2020 kl 10:55 11999

Et beskjedent mål for dagen er at aksjen krabber pver 19,20 igjen, og ikke bryter støtten. Lavt volum under fall er jo regnet som positivt, og tyder ikke på noe panikksalg ihvertfall.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.06.2020 kl 12:22 11845

Hvis det kommer en melding om at Renoldi får sparken så vil aksjen klatre oppover. Mot 24 i første omgang. Dersom vi ikke får en slik melding så vil vi krype sakte men sikkert nedover.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
04.06.2020 kl 13:28 11732

Mitt "beskjedne mål for dagen" er i boks for øyeblikket, og så får vi håpe at dette ble enda en vellykket test av støtten.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
04.06.2020 kl 13:34 11696

Nå må du gi deg med dette korstoget. Begynner å bli useriøst. Mulig mannen ikke gjør en god nok jobb, men makan......
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
stockwalker
04.06.2020 kl 13:42 11648


Marco Renoldi, MD - Chief Operating Officer

Dr Marco Renoldi has served as chief operating officer since June 2016. He joined Nordic Nanovector in November 2014 as chief business officer from Shionogi, where he served as senior vice president and chief commercial officer in the EMEA Office in London from July 2012 to October 2014.
Prior to that he served as executive director and international franchise head, oncology-hematology at Amgen, where he also headed the Italian affiliate as managing director. Prior to joining Amgen, Dr Renoldi held national, regional and global R&D and business roles at Novartis, Searle-Monsanto and Pharmacia. In his 30-year industry experience, Dr Renoldi has developed product lines and businesses, including start-ups, at country and international level. Dr Renoldi holds a medical degree from the University of Milan and an MBA from Fondazione IDI/Assolombarda.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
stockwalker
05.06.2020 kl 11:01 11230

Når EMA kommer med (antatt positiv) vurderingen på søknaden om en såkalt «orphan drug designation» for behandling av marginalsonelymfom (MZL), vil Nano i prinsippet ganske raskt kunne begynne å ekspedere Betalutin til trengende pasienter i dette begrensede markedet ?

Hvilken relasjon har dette til Betalutin tildelt «orphan drug designation» for behandling av follikulær lymfom i USA og Europa i 2014 ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
05.06.2020 kl 14:07 11041

Jeg har vel forstått det slik at man kanskje kunne fått en egen arm i Paradigme der pasientene istedet får kombinasjonsbehandlingen, og som da ville sørget for at Archer-1 ble videreført på en enklere og billigere måte.

JHF2 skriver om dette på Tekinvestor:

Og kombo R+B på paradigme-populasjon når dosering for B mono er avklart

Malene bekrefter at dette er en mulighet:

Q: “(…) Have you considered to open another arm in Paradigme, or a new study, combining Betalutin and Rituximab in the Paradigme population (Ritux refractory patients)?”

A: "The Archer-1 study was primarily designed to measure the safety and tolerability of the Betalutin plus rituximab combination, and secondarily to capture preliminary data on its efficacy hence confirm in the clinical setting the synergistic effect which was earlier observed in preclinical models, so as to support a subsequent phase 3 study targeted to a 2L label extension. The study also included a series of immunological tests, the results of which may help elucidate the combined mechanism of action.

The recruitment of patients in the study, following the completion of the first cohort, has been slower than expected, and this prompted the company’s decision to pause, after the first two cohorts will be fully enrolled, to decide what is the best way forward, in particular regarding the clinical development strategy to secure a 2L FL label extension.

As outlined during the recent Quarterly Call, we are keen on reviewing the data on the combination once the second cohort is enrolled. We are still behind the rationale for this combination, for the very reasons you highlight in your message, and may consider future exploratory studies in an anti-CD20 refractory patient population."

Merk at hun ikke svarer på om det kan være aktuelt å gjøre en utvidelse av Paradigme.

Vil anta at ballen nå ligger hos FDA og at de sammen med pre-kliniske studier og “immunological tests” fra Archer vil vurdere hensiktsen med å åpne en et større og bredere studie ala fase 3-studien med Lenalidomide+Rituximab, men hvor også Rituximab/anti-CD20-refraktære pasienter også inkluderes. Åpenbart forsøker de å unngå en ny Paradigme, hvor man ikke kommer i mål pga strenge inklusjonskriterier.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.06.2020 kl 14:14 11008

Ja takk jeg vet godt hvem Renoldi er. Spørsmålet er om du vet hva han har gjort siden 2016. Han skal så klart dømmes utifra Betalutins fremdrift siden 2016 og ikke det han gjorde FØR han ble ansatt, som forresten var en big fat mistake.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
05.06.2020 kl 17:21 10808

Beskjeden oppgang idag, men det skyldes vel at noen ser seg tjent med å senke kursen på slutten. I mine øyne er gjennomsnittlig omsetningskurs for en dag mer interessant enn en tilfeldig sluttnotering, og dagens kursbilde var betydelig mer positivt enn gårsdagens.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
07.06.2020 kl 17:50 10382

Det ser ut til at Nano nå legger hele Archer-1 direkte inn i Paradigmestudiet! Det bør kunne gå greit i forhold til FDA. Med en mer åpen inklusjon og også inkludering av MZL bør Nano ved det kunne få betinget markedstillatelse mye raskere og mer omfattende enn man tidligere har lagt opp til.

Det bør jo ikke være noen grunner til at disse forsøkene ikke kjøres og bedømmes samlet under ett. Det er forsøk som er innbyrdes sammenlignbare og det bør ikke være vanskelig å trekke mer enn et resultat og også flere gode konklusjoner ut av forsøkene. Ikke minst gjelder det på bivirkningsprofilen, der man bør kunne summere opp pasientantallet totalt. Det gir Nano en voldsom innsparing og antall pasienter bør derved inkludere Lymrit-studiene direkte. Både Lymrit- og MZL-pasientene bør således komme til fradrag i antall pasienter i det pågående Paradigmestudiet, og dermed gi færre pasienter i Paradigme for seg, og en raskere avslutning av studiene, i det minste når det gjelder safety.

FDA har virkelig måttet revurdere sin trege virksomhet nå i koronatiden. Det som før tok årevis går nå lynraskt, spesielt inne koronavaksine, og avslører at den tregheten som har vært i FDA forhåpentligvis tilhører fortiden, og til dels har skyldtes proteksjonistiske grunner, uten at hensynet til pasientene har vært i førersete. Resultatet har vært veldig negativt for pasienter som savner gode behandlinger. Vinnerne har vært Big Pharma som har fått holdt på alt for lenge med utdaterte medisiner. Det kan se ut til at hele FDA har vært Big Pharmastyrt.

Det ser ut til at Nanos nye ledelse virkelig forstår og tilrettelegger ut fra en ny situasjon. Den tregheten som har vært i pasientinklusjoner kan dermed avbøtes kraftig om Nano får grønt lys fra FDA.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Telemark007
07.06.2020 kl 18:47 10291

Ser ut som gode gamle Merlin begynner å få troen tilbake for Nano. Har noen sett/hørt noen uttalelser fra RHL siste månedene.? Vi som har vært med siden 2016 trenger sårt noen positive flagg før sommeren.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2020 kl 19:37 10202

Merlin,
kan du vise til dokumentasjon på at "Nano nå legger hele Archer-1 direkte inn i Paradigmestudiet!"?
På forhånd takk!

Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
07.06.2020 kl 20:04 10103

Du får prøve å¨forstå hva som står i dette innlegget:

Jeg har vel forstått det slik at man kanskje kunne fått en egen arm i Paradigme der pasientene istedet får kombinasjonsbehandlingen, og som da ville sørget for at Archer-1 ble videreført på en enklere og billigere måte.

JHF2 skriver om dette på Tekinvestor:

Og kombo R+B på paradigme-populasjon når dosering for B mono er avklart

Malene bekrefter at dette er en mulighet:

Q: “(…) Have you considered to open another arm in Paradigme, or a new study, combining Betalutin and Rituximab in the Paradigme population (Ritux refractory patients)?”

A: "The Archer-1 study was primarily designed to measure the safety and tolerability of the Betalutin plus rituximab combination, and secondarily to capture preliminary data on its efficacy hence confirm in the clinical setting the synergistic effect which was earlier observed in preclinical models, so as to support a subsequent phase 3 study targeted to a 2L label extension. The study also included a series of immunological tests, the results of which may help elucidate the combined mechanism of action.

The recruitment of patients in the study, following the completion of the first cohort, has been slower than expected, and this prompted the company’s decision to pause, after the first two cohorts will be fully enrolled, to decide what is the best way forward, in particular regarding the clinical development strategy to secure a 2L FL label extension.

As outlined during the recent Quarterly Call, we are keen on reviewing the data on the combination once the second cohort is enrolled. We are still behind the rationale for this combination, for the very reasons you highlight in your message, and may consider future exploratory studies in an anti-CD20 refractory patient population."

Merk at hun ikke svarer på om det kan være aktuelt å gjøre en utvidelse av Paradigme.

Vil anta at ballen nå ligger hos FDA og at de sammen med pre-kliniske studier og “immunological tests” fra Archer vil vurdere hensiktsen med å åpne en et større og bredere studie ala fase 3-studien med Lenalidomide+Rituximab, men hvor også Rituximab/anti-CD20-refraktære pasienter også inkluderes. Åpenbart forsøker de å unngå en ny Paradigme, hvor man ikke kommer i mål pga strenge inklusjonskriterier.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2020 kl 21:14 9971

Merlin,
da fastslår vi at du atter en gang har dukket opp med fri fantasi her på forumet, og ikke har dokumentasjon bak din haussing.
Ber deg i all høflighet om å ikke begynne på nytt med luftslottene og tøvet du har servert her på forumet i flere år, fra kursmål på 4000+ som var rett rundt hjørnet allerede i 2017, til alt mulig annet du lot som du hadde greie på. Gudene må vite hvor mange du lokket med deg i uløkka etter hvert som aksjen falt over 80%. Jeg var en av de få som skjærte gjennom dette haussetøvet og advarte mot den faktiske utvikling.
Jeg tillater meg å gjøre det samme også nå.
For hva vet du om kurs og framdrift bare de neste månedene, som legitimerer at du begynner å servere rene fantasier enda en gang?



Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
07.06.2020 kl 21:23 9899

Hvis du kan gjengi hele setningen du siterer kommer du kanskje til riktig konklusjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
07.06.2020 kl 22:14 9791

NANO har holdt kortene tett til brystet når det gjelder hvilke endringer i Paradigmestudiet man forsøker å oppnå, og hvor reell muligheten er for å få medhold i forslagene som legges frem. Det gjør jo at det gis mye rom for spekulasjoner. Nå skal det jo sies at det spekuleres langt mer i min andre aksje, PCIB, der det dag for dag skrives langt flere innlegg enn det jeg rekker å lese (på Tekinvestor). NANO er sammenligningsvis blitt en aksje som nesten ikke vies oppmerksomhet i det hele tatt. Nå skyldes nok ikke det bare lave forventninger til NANO, men også at PCIBs virksomhet er av en art som gjør at det er svært mange variabler som kan diskuteres opp og ned i mente. Skal man skrive mye om NANO så er man henvist til evig repetisjon. Men som sagt så gjør det at kortene holdes tett til brystet at overraskelsene kan bli desto større når gjennomslaget måtte komme.
Akkurat det som er blitt refererert her har jeg ikke noe videre kjennskap til, men hvis sitatene er riktige så er det jo verdt å merke seg at Malene ikke avviser at Paradigme kan bli utvidet. Nå kan jo riktignok det være ut fra et prinsipp om at man ikke kommenterer rykter og spekulasjoner enten de måtte være riktige eller uriktige.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2020 kl 22:20 9766

Merlin,
hvis du ikke straks slutter med disse uakseptable ryktene dine, må du meldes til admin.
Man kan ikke fritt sette ut falske rykter om et selskap på denne måten. Det burde du snart vite, med din forhistorie her på forumet.
Når jeg avkrever deg dokumentasjon avsløres det selvsagt at det er bare dine egne fantasier det er snakk om denne gangen også.
Det hjelper ikke at du begynner å ro når du blir tatt på fersken.
Dette uvesenet ditt må en gang ta slutt.

For å gjenta hva du skrev i tilfelle du blir fristet til å slette det, sitat:
"Det ser ut til at Nano nå legger hele Archer-1 direkte inn i Paradigmestudiet! Det bør kunne gå greit i forhold til FDA. Med en mer åpen inklusjon og også inkludering av MZL bør Nano ved det kunne få betinget markedstillatelse mye raskere og mer omfattende enn man tidligere har lagt opp til."

Du har ikke dekning for noe av det du sier, verken om NANO eller FDA.
Nå er det nok fra din side.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Short1
07.06.2020 kl 22:23 9719

Mye av diskusjonen i NANO dreier seg om frykten for emisjon. Ser av innkallelsen til GF at de ber om fullmakt på 20%. Noen tanker om dette? Det lukter ikke som den store utvanningen mange frykter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
07.06.2020 kl 22:30 9694

Godt over 2 mndr har gått siden NANO gikk ut med FDA C møte. Dermed vil svar antagelig komme i løpet av neste uke fra FDA, som har en svartid på 75 dager. "Type C meetings should be scheduled to occur within 75 days of FDA receipt of the written" Se side 3 her: https://www.fda.gov/media/72253/download

Det kan dermed fort komme en reprising av Nano om det blir et positivt svar fra FDA.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 00:46 9507

Tror admin driter i de ubetydelige bekymringsmeldingene dine 🤣🤣🤣

Jeg gir meg over 🤣🤣🤣

Nå skal jeg sette ut noen rykter krosar. Marco Renoldi vil få sparken innen 14 dager + en partner presenteres på GF. La oss si 20% av fremtidige rettigheter mot X,X milliarder. Du får ringe admin med en eneste gang.

Og jo. Jeg glemte en ting. Verden driter fullstendig i Corona nå. Med mindre BGBIO kommer med en vaksine mot Antifa så kommer selskapet til å implodere.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
08.06.2020 kl 01:22 9499

Håper Merlin får rett, da kommer Korsar til å dra sidelengs ut bakdøra..:)
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 08:27 9315

Trådstarten spør: "Hvor er positiviteten?"
Jeg håper da at trådstarter ikke etterlyser en ny runde med den sanseløse haussingen av NANO her på HO siden 2016, anført av nettopp Merlin i flere år, bl.a. med skråsikre påstander om at kursen snart ville være i 4000+ og at de som ikke så at aksjen skulle til himmels ikke forstod "det fundamentale".
Helt til aksjen hadde falt nærmere 90% og han diskret tørket bort til et forum han kunne begynne på nytt.
Nå begynner han jammen på 'an igjen, med udokumenterte haussepåstander om både Archer-1 og FDA.

Som alltid før de siste fire årene nytter ikke forsøk på korrigering, det er bare å lene seg tilbake og vente på om (parkerte, fått med dere det?!) Archer-1 slås inn i Paradigme som han skriver, samt at FDA allerede "neste uke" (altså denne uken) vil komme med godkjennelse.

Er det noen som tror at selskapets omdømme blir bedre av slike haussere?

Det selskapet trenger mest av alt er saklig og faktbasert omtale.
Ikke minst siden selskapet selv er så uklare i sine meldinger er det altfor lett å bedrive hausse-overdrivelser av Merlin-typen, som bare skader selskapet når alle disse drømmeriene (selvsagt) ikke slår til.



Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
mofi1
08.06.2020 kl 09:15 9169

Korsar har faktisk et poeng! Vi må gjerne spekulere litt, det er en del av det å være på HO, men det bør være tydelig at det er det man gjør. Bevisst villedning og skyhøy haussing er svært lite konstruktivt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
stockwalker
08.06.2020 kl 09:39 9107

vedr. INNKALLING TIL ORDINÆR GENERALFORSAMLING
..Gitt omstendighetene vil generalforsamlingen avholdes så kort og konsist som forsvarlig mulig med en begrenset presentasjon av sakene på agendaen.

Hvorfor kneppe dette til, når en større andel av de 10.400 aksjonærene hungrer etter info og kan følge seansen + Q&A via nettet ?

Aksjonærer som ikke har anledning til å delta
på generalforsamlingen kan avgi direkte
forhåndsstemme i hver enkelt sak
elektronisk via www.nordicnanovector.com
og VPS Investortjenester. Frist for
forhåndsstemme er 8. juni 2020, kl. 16.00.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 09:47 9092

Takk for at flere enn meg skjønner hva som er til selskapets beste :-)
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 12:19 8924

Flere en deg. Det er din andre konto hehe. Søk opp en medisin som heter abilify. Jeg tror du trenger den.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
08.06.2020 kl 12:44 8880

Ved å bruke uttrykket "Ser ut til at" bør alle, nok utenom Korsar, forstå at det ikke er en bastant uttalelse, men en mulig vurdering. Han tar det heller ikke med i sin sitatgjengivelse, som dermed er regelrett sitatfusk.

Mitt innlegg må derfor leses for det det er, en vurdering av hva som kan skje fremover. Korsar sitter muligens ikke med Nanoaksjer i øyeblikket?
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
stockwalker
08.06.2020 kl 13:13 8835

Årsrapporten viser til at Nano ledelsen gikk ut av 2019 med en bonus suksessrate på 57% av det oppnåelige intervallet, dvs endte på 21% bonus i tillegg til lønna...så det er vel en del aksjonærer som føler seg som nyttige idioter i venteperiode for selskapet.. for min del ble det krysset nei på punktene hvor slikt slikt er foreslått automatisk videreført.
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 14:10 8749

Merlin, du har nådd bunn. Jeg skrev dette kl 22:20 i går kveld, som du kaller "sitatfusk" og at jeg har kuttet i hva du skrev?
Jeg skrev tvertimot hele setningen for å sikre mot et vanlig tricks med å fjerne ting når man blir tatt på fersken, sitat fra mitt innlegg:

"For å gjenta hva du skrev i tilfelle du blir fristet til å slette det, sitat:
"Det ser ut til at Nano nå legger hele Archer-1 direkte inn i Paradigmestudiet! Det bør kunne gå greit i forhold til FDA. Med en mer åpen inklusjon og også inkludering av MZL bør Nano ved det kunne få betinget markedstillatelse mye raskere og mer omfattende enn man tidligere har lagt opp til."
Redigert 21.01.2021 kl 07:37 Du må logge inn for å svare
Merlin
08.06.2020 kl 16:40 8503

Ja det bekrefter at du er en fusker, gjør det ikke?
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 18:56 8340

Merlin,
du må bare prøve deg med alle avsporinger du kan tenke ut, som du alltid gjør når du blir tatt i rene fantasier.
Men vi har registrert at du - fullstendig uten å kunne framlegge dokumentasjon for noe, hevder at:

1) ""Det ser ut til at Nano nå legger hele Archer-1 direkte inn i Paradigmestudiet!"
Så Archer-1 er ikke parkert, altså?! Men skal tvertimot legges inn i Paradigme? Kilde?

2) "Det bør kunne gå greit i forhold til FDA. Med en mer åpen inklusjon og også inkludering av MZL bør Nano ved det kunne få betinget markedstillatelse mye raskere og mer omfattende enn man tidligere har lagt opp til."
Og når skal denne "betinget markedstillatelse" komme? Kilde?

3) Du svarer selv: "Godt over 2 mndr har gått siden NANO gikk ut med FDA C møte. Dermed vil svar antagelig komme i løpet av neste uke fra FDA, som har en svartid på 75 dager."
Kan du varsle oss i løpet av DENNE UKEN når dette iht deg skal foreligge?
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
08.06.2020 kl 19:08 8297

Litt mer fra JHF2 på Tekinvestor:

På Q1-pres spurte jeg også “If both arms passes interim, how will this affect your ability to include MZL in Paradigme?” - Svaret var “That’s a very good question” og noe sånn som at de ser flere forskjellige veier videre her.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 19:11 8286

dr.
Jeg deltok på presentasjonen og kan ikke huske akkurat dette (man kan jo ikke alltid få med seg alt). Hvem var det som svarte dette?



Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
08.06.2020 kl 23:04 8041

Det sier JHF2 ingenting om, men det var vel ikke så mange som stod for svarene. Det er nok ellers vanskelig å ha noen formening om hvilke endringer som ligger innenfor mulighetenes grenser, men jeg vil ikke akkurat bli veldig overrasket om det dukker opp betydelige endringer som vil være til NANOs fordel. Men det er ingen grunn til å selge skinnet før bjørnen er skutt.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Panis
08.06.2020 kl 23:36 7976

Merlin, ikke bruk energi på korsar... han er ikke verdt det.

Hyggelig å se deg igjen, og jeg håper det går veien for NANO om ikke lenge.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
09.06.2020 kl 06:54 7798

Løgner........du var hele tiden aktiv hos HO denne dagen

du startet til og med en ny tråd om nano denne dagen.......rett etter Q1 blei lagt ut

Admin burde sparkes på dagen fordi han ikke kastet deg ut for lengst.......hva tror du egentlig hvem du er,du krever at Merlin kan dokumentere det han sier....har du noen gang dokumentert dine utsagn eller besvart ett eneste spørsmål til deg...NEI

Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2020 kl 09:00 7623

Folk som tidligere har villedet forumet på det skammeligste med haussing av NANO før store fall, er atter i gang her.
Det er derfor betimelig å anmerke dette slik at ikke flere lokkes med på ny, helt ufundert og kunnskapsløs haussing.
Det mest sannsynlige nå er jo at NANO, tross et produkt som kunne vært kommet mye lenger, står foran en ny meget vanskelig sommer der markedet vil straffe kursen for nye forsinkelser og mer eksponering for svak drift.

Men jeg har advart for døve ører før her.
Og som før vil jeg avvente til det er en realistisk oppgang i sikte. Det er mer lønnsomt enn å være med nedover hver gang.
Ikke glem at aksjen har falt over 80% mens disse har hausset.
Så nå får vi bare vente og se - atter en gang....
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.06.2020 kl 09:19 7565

Aksjens fundamentale og tekniske tilstand:

Fundamentalt:
Selskapets fremste produktkandidat, Betalutin(TM), tar sikte på å forlenge og forbedre livskvaliteten til mennesker som lider av non-Hodgkin Lymfom (NHL)..
Selskapet har imidlertid i flere år slitt med dårlig rekruttering og forsinkelser som har medført unødig store utgifter og emisjonsbehov ifht. opprinnelige planer.
Aksjen er slik havnet over 80% under ATH, og er nå i en fase (også bekreftet av teknisk analyse) der fallende trender indikerer at bedriften er inne i en negativ utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er avtagende.
Likviditetsutviklingen preges av samme problematikk.
Selskapet har av finansielle og driftsmessige årsaker de siste måneder måttet gå til sterk nedbemanning samt reduskjon av pipelines til bare å satse på Paradigme.
Aksjen trenger derfor en reell bekreftelse på at i alle fall dette arbeidet går fremover og evner å bryte ut av den nærmest stillestående testsituasjonen som er blitt ytterligere forsterket av Covid19-situasjonen.
Alternativet er at aksjen vil stå foran en ytterligere svekkelse de neste 3 mnd.

Teknisk:
En automatisk teknisk analyse på middels lang sikt pr. 5. jun 2020 sier at:
- Nordic Nanovector viser en svak utvikling innenfor en fallende trendkanal på mellomlang sikt.
- Fallende trender indikerer at bedriften er inne i en negativ utvikling og at kjøpsinteressen blant investorene er avtagende.
- Kursen har imidlertid gitt kjøpssignal fra glidende snitt-indikatoren, noe som isolert sett signaliserer oppgang.
- Aksjen har støtte ved cirka 10.80 kroner og motstand ved cirka 24.00 kroner.
- Aksjen anses samlet sett teknisk svakt negativ på mellomlang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Svak selg

Oppsummert:
- bare meldinger som indikerer at selskapet klarer å bryte den negative utviklingen i driften samt kan fremlegge positive resultater kan hindre aksjen fra å falle videre de neste 3 mnd.

Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare