OSEBX - LØP og KJØP!!! -OYVINDL

Slettet bruker
OSEBX 04.06.2020 kl 11:59 5097

Bra Oyvindl, flott innlegg på tråden til mannen med hunden.

Synes du skal følge opp mer, stå på oyvindl. Det må motrøster til på all idioti på forum.
Tenke seg til å miste 35% av oppgang, og kjøpe når OSE er overkjøpt, rissky og kun FLAKS som gjør at den gikk fra 775 til 829 poeng.

SS
Redigert 19.01.2021 kl 17:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.06.2020 kl 18:20 868

oivindl skrev Innlegget er slettet
👏😅👏 ingen fakta feil her. Underdrivelse av fakta faktisk.

øyvind:

Etterhvert forstår du vel at 30% av mine anbefalinger er mot bedre vitende, en agenda ligger bak. Som Elkem, ABG og lignende 😎

30% er korrekt basert på det eg sitter med.
Og siste rest er short og long basert på om jeg vil inn eller ut, og trenger volum som Vow fredag.

Såpass har du da fått med deg, skal jeg utdype dette mer så må det gjøres på mail.

Jeg har faktisk ingenting å bevise, for de få aksjene jeg virkelig følger, og kan, har jeg vert suveren og truffet svært godt i mange år. det viser også min VPS 🍾🍾
Truseskvetteren
07.06.2020 kl 20:16 795

Du glatter over egne feilsteg ved å begrunne med at dette ble gjort for å få HO-medlemmene til å kjøpe aksjer du ikke vil ha og omvendt? Du manipulerte HO-forumet til å skape omsetning i aksjer du tradet i?

Jeg har lest mye tullprat på forumet, men dette...

Du har en merkelig måte å forsøke å opparbeide deg respekt på. Back-tradere er lett å røyke ut.
Slettet bruker
07.06.2020 kl 21:14 755

Dæver, på seg selv kjenner man andre ????

SS er ingen truseskvetter, ei heller backtrader. Så dette må du ut lengre på landet med.
Bare å lese mine 40.000 innlegg her gjennom 20 år, så ser du at SS er av de beste på spådommer, og at mange innlegg og tråder handler om mye mer enn kurser og kursmål - skal det utdypes mer må vi over på mail.

Du får sjekke VOW fredag, og når mine innlegg ble skrevet :-)

Suss


SS
PcibPhoLyser
07.06.2020 kl 21:40 712

Kopi av SS innlegg, hvor han ganske oppsiktsvekkende innrømmer at han bevist lyver og forsøker å manipulere kursen(noe han selvfølgelig ikke klarer annet enn evt lure noen småsparere), uansett beviser dette at man absolutt ikke må ta denne brukeren seriøst, da alle uttalelser om kjøp og salg etc er reinspikka løgn og forsøk på kursmanipulasjon, noen han selv skrev den: "31.05.2020 kl 20:39
555
😂😂😂 herlig , SS elsker å stå midt i manesjen her.
Godt at andre har full kontroll på mitt VPS😎
Selvsagt har ikke SS skrevet «tungt kjøp» uten grunn, det er jo fordi jeg skal selge og da måtte det trigges kjøpere når jeg skal selge eller få opp kurs.

Vidar, håper du har tid til mer enn ett par innlegg i mnd. Elsker dine innlegg. Hvordan gikk det med BDRILL ? 😂
Og alt annet Ræl du har rota med, nøff nøff.
Hilsen SS........med kun 1 nick.......!"