Bedre sein fredagskos enn aldri.

Sotah
05.06.2020 kl 22:38 670

En dramatisk dag, byen var stappfull av folk med plakater og ropert. Jeg så hverken havfruer eller Lilletuller der nede, men mye annet fint folk. Nå får vi la jussen ta seg av Floyd-saken heretter og bli venner igjen. Det er fredag, for pokker.
Slettet bruker
05.06.2020 kl 22:47 670

Soten har vært i EGO-demonstrasjonen, forsinket kos i dag.
Slettet bruker
05.06.2020 kl 22:51 659

15000 samlet i disse tider er stort mener venstresidens disipler. Hvor mange regner dere med å ha tatt livet av i dag da?
Sotah
05.06.2020 kl 22:52 658

Jeg måtte ned for å leite etter Lilletull. En uke siden siste livstegn, da må noe ha skjedd. Jeg sjekka konvertittregistret i Åkebergveien, men det ble ikke fullklaff der. Mystisk, vi har allerede mista Change.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 09:57 626

IDIOT.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 10:50 609

Jeg synes det er litt rart at mobben ennå ikke protesterer og krever åpne porter og fri tilgang til statsministerboligen i Inkognitogaten:

"Erna Solberg tar selvkritikk etter rasismeuttalelser: - Ordla meg dårlig.
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/erna-solberg-tar-selvkritikk-etter-rasismeuttalelser-ordla-meg-dårlig/ar-BB155RUg

Et lite tips til Antifa og Antirasist folka som nå krever "rettferdighet", er stikkveien som går til Druidenes Hus (satanismen - er det tilfeldig at statsministerboligen ble plassert akkurat der?) fra Parkveien rett bak hagen til statsministerboligen og ut i Inkognitogaten (og er det tilfeldig at Druidene bygget hus rett bak kongens slott?).

Prinsesse Märtha varsler handling: – Nok er nok!
https://www.msn.com/nb-no/nyheter/norge/prinsesse-märtha-varsler-handling-nok-er-nok/ar-BB1569pO

Gamle folk blir straffet for rasismeuttalelser, men statsministeren skal bare få beklage???
Hvis demonstrantene støtter sine trosfeller i USA, så bør de jo nå male hele slottsplassen med BLM og det samme foran statsministerboligen.

Det er ganske utrolig at en kriminell - som ble anholdt fordi han betalte med falske dollarsedler - nå er gitt helgenstatus og hylles av både politikere og kongehus!

At den store muskuløse mannen hadde dårlig hjerte og hadde kroppen full av stimulerende amfetamin kunne knapt politiet vite da de la ham i bakken. Det er mange som vræler når de havner under politiets sikringsgrep, selv om dette skuespillet mellom "polti og røver" - de to kjente hverandre og hadde vært kolleger i mange år - gikk for langt. Jeg lurer litt på hvorfor opptrinnet fikk bli filmet; politiet sikrer ellers mot nysgjerrige tilskuere, fordi slik filming faktisk er forbudt. (Noe er feil med hele opptrinnet.)

Flere og flere svarte står frem og sier at de slett ikke blir diskriminert. Og det er jo sannheten. Spørsmålet er jo heller når venstresiden skal oppdage at det er de som står for rasismen som tror at de svarte er så stakkarslige at vi må ta spesielt vare på dem i et samfunn der likestilling og likhet for loven er grunnverdier.

En liten reminder til oss alle: https://twitter.com/HadiNasrallah/status/1268912973432737793

Redigert 06.06.2020 kl 10:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2020 kl 11:39 594

Resett 3 timer siden - Rasismekampanjen i MSM og selvhatets oppblomstring - 21 min:
https://www.youtube.com/watch?v=-trCDULU8aw
Sotah
06.06.2020 kl 11:58 578

Det er fjollete og historieløst å legge skylda på Donald for det som evneveike politifolk gjorde mot Floyd. Utfordringene for amerikanerne har røtter fra før noen nålevende ble født. Om Floydsaken får dominere valgkampen eller ikke gjenstår å se, jeg bryr meg ikke nevneverdig om utfallet der. Et viktigere spørsmål er om politiet og andre lokale myndigheter der borte har lært noe av saken, og eventuelt hva de har lært. Så kan teatret rundt rettssaken mot politifolkene bli interessant, jeg tipper de vil bruke opptil flere år bare på å sette sammen en jury. Hvem kan stille med åpent sinn og uten fordommer i den saken?

Edit: Og for ordens skyld, fruen. Du har misforstått litt. Det er ikke Floyd som er tiltalt i saken. Hans rulleblad og eventuelle karakterbrist er helt irrelevant.
Redigert 06.06.2020 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2020 kl 13:00 562

Det er nok DU som har misforstått litt, Sotah.

Politivold utøves ikke mot vanlige borgere, men oppstår en sjelden gang når politiet møter hardbarkete kriminelle voldsmenn som de må være litt hardere i klypa med for å ta kontroll over. Offerets "status" har derfor i aller høyeste grad noe å si for risikoen for politivold. Det skjer ikke mot tilfeldige personer, og det har ingenting med rasisme å gjøre!

Som Erna sa, det hender svarte "fordi de ofte har kriminell bakgrunn". Disse har selvsagt begått ny kriminalitet når de anholdes. Statistikken viser at det oftere skjer mot hvite (fordi hvite er i stort flertall). Men dette passet ikke MSM narrativet, så Erna ble nødt til å beklage at hun sa det. Det gjør ikke jeg, fordi det er riktig. Det er ikke bra å juge, veit du, Sotah, men ditt hode er fullstendig skrudd av alle løgnene du blir foret med og underkaster deg!
Slettet bruker
06.06.2020 kl 13:38 549

Her kan Sotah selv se hvordan MSM lager Fake News - NRK viste det i går kveld:

En 70 år gammel mann går mot det fremrykkende politiet...
Han blir skjøvet bestemt unna...
Rygger bakover og faller...
Blod renner ut av øret hans.

Hvem blir ikke sjokkert?

Men her er greia:
Mannen har tilsynelatende ikke noe sår i hodet (greit nok, men)...
Flere har påpekt at den "bevisstløse" ikke ser ut til å hvile hodet i bakken...
En gul slange fører fra den påfallende bulende ansiktsmasken inn i mannens øre som det renner blod fra...
Se her i 2 min: https://youtu.be/zgZLO_MxHSg?t=2289

DET VAR EN FALSK NYHET NRK UNDERHOLDT DEG MED TIL FREDAGSKOSEN I GÅR KVELD, SOTAH!

Slik skapes det narrativet du tror på - "bare fordi media har sagt det" - som raddiss er du sannelig blitt jævlig konform, Sotah!

Redigert 06.06.2020 kl 13:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2020 kl 14:00 539

Hva er det de vil oppnå med å liksom la en hvit gammel fyr bli skadet av politiet? Er det ikke svarte som skal være ofrene her?
Sotah
06.06.2020 kl 14:43 528

Titt innom videoen fra Floydsaken en gang til, Fruen. En mer tapt sak enn den der er det lenge mellom hver gang man ser. Om tiltalen til slutt blir overlagt eller uaktsomt blir morsom advokatmat. Og hele det amerikanske folk kommer til å sitte klistra. Det er mye sprengstoff i den videoen.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 15:12 513

Brandon Tatum @TheOfficerTatum 3. jun.
I was going to let it go...
BUT, Yall forced me to. Just so you are aware, yall doing all this killing, vandalizing, rioting, & protesting for this guy.
His death wasn't justified but he wasn't at all a solid individual who yall should be worshiping as a hero and martyr.
https://twitter.com/TheOfficerTatum/status/1268284643154866177

Les nøye, Sotah...

"...identified defendant George Floyd as being the LARGEST of the suspects who initially FORCED his way into HER HOME pulled the PISTOL into HER abdominal area and forced her into the living room area..." (The woman, Aracely Henriques, was pregnant!)

Jeg behøver ikke en gang å lese rettsdokumentene - it is all written in his face - no matter the color of that face!!!
Slettet bruker
06.06.2020 kl 15:40 505

#Antifa #BlackLivesMatter #JusticeForGeorgeFloyd #MinneapolisRiot
https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1267234996223225858

THESE PEOPLE ARE STUPID! Q
Sotah
06.06.2020 kl 19:35 469

Ikke helt falsk, ser det ut til.

MSNBC
@MSNBC
·
16m
2 Buffalo police officers charged with 2nd-degree assault after video showed police shoving a 75-year-old man to the ground at a protest Thursday night.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 20:28 460

Hør nu lige her!

Korrupsjon er når statlige stillinger betales for og besettes og brukes av politiske interesser som spiller ut politiske agendaer for sin oppdragsgiver.

Du får bruke 3 interessante timer og høre videoen på @REALQ om forholdene rundt GF - ellers får du bruke 3 timer og grave sjøl etter underlagsmateriale. Men kom ALDRI til meg med løgnmedias narrativ som bevis på noe som helst. MSM er kjøpt og betalt. En bitteliten håndfull mennesker styrer verden og eier hele upper echelon. GF var like utskiftbar for dem som det du er, Sotah - men drapet var arrangert - a 'SNUFF MOVIE' presented to the world as NEWS to stir up hatred and riots for political purposes!

(A snuff film is a genre that purports to show scenes of actual homicide.)

Det om 73-åringen skjønner du sjæl. Verken skaden eller fallet er forenlig med en ekte ulykke og han gikk selv inn i situasjonen og spilte sin politiske rolle. Du ser jo selv slangen i øret. Hva slags bevis skal du ha?

Redigert 06.06.2020 kl 20:32 Du må logge inn for å svare
Sotah
06.06.2020 kl 21:13 443

Floyd og politifolka var skuespillere. Og bor idag i luksus i Beverly Hills. Point taken. Alt er mulig i Havfrueuniverset.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 21:48 430

Ganske mange er sterkt enig med meg også, veit du:

De to som dytter 75 år gamle Martin Gugino ble suspendert fra tjenesten. Nå trekker 57 av deres kolleger seg i protest fra beredskapsgruppen. De mener kollegaene bare gjorde det de fikk beskjed om. 57 trekker seg i avsky på grunn av behandlingen to av deres kollegaer fikk. De gjorde bare det de fikk ordre om, sier John Evans i Buffalos politiorganisasjon. - NTB.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 21:59 420

Under NWO FN Agenda2030 har politiet i alle vestlige land fått politisert politiledelse. Det norske Politidirektoratet med kun PK folk i skjørt, har gjort jobben på gata umulig for norske politifolk. Det murrer blant fotfolket, slik det gjør i alle vestlige land. Demokratene vil nå ta pengene fra politiet og bruke dem på fattige svarte strøk - i hvert fall frem til valget i november.

Hele denne greie handler om valgseier og ikke noe annet! Det samme gjorde pandemien, for den var visst ikke farlig lenger nå som det ble skapt en mer effektiv måte å sanke stemmer på. Et samfunn uten grenser, lov og orden blir fort til et shithole.
sus1
06.06.2020 kl 22:24 404

"Jeg lurer litt på hvorfor opptrinnet fikk bli filmet; politiet sikrer ellers mot nysgjerrige tilskuere, fordi slik filming faktisk er forbudt. (Noe er feil med hele opptrinnet.)"
Ja politiet sikrer seg ofte mot slik filming, det er en del av problemet. og måten de gjør det på.
The Bill of Rights.

Amendment 1
- Freedom of Religion, Speech, and the Press

Congress shall make no law respecting an establishment of religion or prohibiting the free exercise thereof, or abridging the freedom of speech or of the press, or the right of the people peaceably to assemble and to petition the government for a redress of grievances.
Det skulle stå mot slik filming. Rettet nå.
Redigert 08.06.2020 kl 00:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.06.2020 kl 22:33 396

"Demokratene vil nå ta pengene fra politiet og bruke dem på fattige svarte strøk - i hvert fall frem til valget i november."

Dette er forresten allerede for lengst innført i parallellsamfunnene i våre nordiske land - der politiet kjeppjages av innvandrergjenger:

R.J.C. ‎שׁלם שׁלום@RJC_1776 5. jun.
Oh! Get rid of police? Replace them with community based enforcement. It’s called Sharia Law.
https://twitter.com/RJC_1776/status/1268696581894582274