Er vårt Kongehus blitt politisk?
Ja, vi har svar. Men vi liker å holde korta tett til brystet.
Hvorfor det, frykter du overvåking?
Stephen
06.06.2020 kl 00:41
539
Sogn og Fjordane World org er overalt. Snart har de kontroll over klanen i Alabama. Er mr. Durex innleid av komunistene for å spionere? Kongehuset har jo flere offiserer.
God Jul og H7
Mvh. Stephen
God Jul og H7
Mvh. Stephen
Nei, men hvorfor er du så hemmelighetsfull? Kongehuset skal jo holde seg utenfor politikken og har du meninger om at de har krysset grensen bør de jo frem.
Jeg synes ikke de har blitt politisk. Men de er åpenbart under "angrep" av SVFJWO.
Durek er satt på her som vi lenge har hevdet. Andre var satt på mot kronprinsparet tidligere.
De øvrige europeiske kongehus er åpenbart under lignende attack fra SVFJWO's side.
Durek er satt på her som vi lenge har hevdet. Andre var satt på mot kronprinsparet tidligere.
De øvrige europeiske kongehus er åpenbart under lignende attack fra SVFJWO's side.
atnorhe
06.06.2020 kl 08:51
482
Nei, ikke mer enn før. Kongen Halal er fremdeles muslimenes konge, og Kronprinsen er fremdeles SV Kronprins. På den måten beholder han hodet øverst på kroppen. Sv har lagt vekk skafottet in til videre.
Som Kong Halal sa så treffende: Nordmenn er alt mulig. Somaliere på trygd i sosialbolig. Kvoterte Pakistanere i regjeringen og bystyrer. Afghanere på midlertidig opphold, Iranere og Irakere i kirkeasyl.
Ja vi e en sabla gjeeeeeeeeng, la-lal-la-la-la-la-la-la-la
Som Kong Halal sa så treffende: Nordmenn er alt mulig. Somaliere på trygd i sosialbolig. Kvoterte Pakistanere i regjeringen og bystyrer. Afghanere på midlertidig opphold, Iranere og Irakere i kirkeasyl.
Ja vi e en sabla gjeeeeeeeeng, la-lal-la-la-la-la-la-la-la
Redigert 06.06.2020 kl 08:52
Du må logge inn for å svare
Hallo!?
Skulle ikke vi holde korta tett til brystet?
Skulle ikke vi holde korta tett til brystet?
nabai
06.06.2020 kl 16:31
434
Jeg kan bare si: Black lifes matter også i kongehuset. De er også på kne.
atnorhe
06.06.2020 kl 17:01
429
Det har du helt rett i, men kong Halal kneler til vanlig flere ganger for dagen som muslimenes konge uansett.
Lafreri
06.06.2020 kl 18:22
414
Jeg er helt enig med 777. Jeg skulle ønske at du ikke tok opp dette. Det er noe man ikke snakker om. Hvorfor gjør du dette,?
nabai
06.06.2020 kl 18:42
407
Spør deg selv, hvorfor gjør noen dette? Kanskje fordi du og andre ikke gjør det.
HP17
06.06.2020 kl 19:36
396
En bør få avskaffet dette kongehuset der noen få mennesker (også politiske) koster oss rundt 500 millioner årlig.