SVERIGES NASJONALDAG
Ja, det er i dag gett. Men har de noe nasjonal patriotisme igjen? Vil de bytte ut folkefesten med rasisme demonstrasjon og påfølgende opptøyer i forstedene i stedet? Eller vil de stolt hente frem det svenske flagget og feire en lang lang historie som selvstendig nasjon? Hvem vet? Følg med!
Redigert 06.06.2020 kl 11:58
Du må logge inn for å svare
atnorhe
06.06.2020 kl 12:08
394
Det hadde jeg helt glemt. Jeg pleier alltid gratulere vårt broderfolk med dagen.
Gratulerer Hassan ,Ali ,Mustafa ,Muhammed (det er et norsk navn men ok😋) med dagen🕌
Gratulerer Hassan ,Ali ,Mustafa ,Muhammed (det er et norsk navn men ok😋) med dagen🕌
Hvorfor mellomrom før komma, men ikke etter?
vicktor
06.06.2020 kl 15:00
371
atnorhe
Veldig bra, men nå glemte du å Gratulere Fatima, Malika, Salma og alle de
andre svenskene, i likestillingens navn. Det er kanskje ikke noe likestilling lenger i Sverige ?
Slike forglemmelser kan koste deg dyrt og det kan bli utskrevet en Fatwa.
Veldig bra, men nå glemte du å Gratulere Fatima, Malika, Salma og alle de
andre svenskene, i likestillingens navn. Det er kanskje ikke noe likestilling lenger i Sverige ?
Slike forglemmelser kan koste deg dyrt og det kan bli utskrevet en Fatwa.
E9.
Det er for ferdelig irriterende å lese teksten når folk ikke har styr på mellom rom punkt setting og ord deling .
Det er for ferdelig irriterende å lese teksten når folk ikke har styr på mellom rom punkt setting og ord deling .
atnorhe
06.06.2020 kl 16:37
349
Uff, jeg ante ikke at jeg fikk lov.. Gratulerer Fatima, Salma, og selvsagt Malika. Til lykke med dagen:-)))
Og ikke å forglemme Stefan og Kung Carl Gustaf, de må jo med på en slik liste.