Hurra!! Jeg er garantert å ikke få kreft

atnorhe
06.06.2020 kl 19:41 363

https://www.msn.com/nb-no/helse/health/ny-studie-snus-reduserer-risikoen-for-kreft/ar-BB15836x?ocid=spartanntp

Eneste aberet er at det er en Svensk studie. De har dårlig rykte når det gjelder å ta vare på helsen til folk..

En ny svensk studie mener at vanlig snusbruk kan redusere risikoen for kreft i munnhulen.
Snus blir stadig mer populært mens røyking er på vei ut. I den yngste aldersgruppen er det en av fire menn som snuser, og 15 prosent av kvinner.
Stadig flere begynner også direkte på snus fremfor at de bruker det som røykesluttprodukt. I perioden 2016-2018 var det 33 prosent av menn og 40 prosent av kvinner som ikke hadde røyket før de begynte med snus.

I strupen på offisielle råd
En ny studie fra professor Cecilia Magnusson ved Karolinska Instituttet i Stockholm går rett i strupen på de offisielle rådene fra norske helsemyndigheter.
Ifølge studien fører moderat bruk av snus til redusert risiko for å utvikle kreft i munnhulen.
Det er stikk i strid med Folkehelseinstituttets (FHI) rapporter. I deres siste rapport konkluderte FHI med at det var «sannsynlig økt risiko» for kreft i spiserøret og bukspyttkjertelen.
Studien fra Sverige er gjennomført gjennom svensk samarbeid om helseeffektene av snus, (SCHESU) og gjort ved å se på 9 ulike aldersgrupper med snusere, med totalt 418.383 svensker som bruker snus.
Allerede har instituttet funnet at svensk snus, altså snusen vi er kjent med i Norge, ikke var knyttet til bukspyttkjertelkreft. De har også skrevet at snus ikke førte til økt risiko for diabetes type 2 - noe norske FHI har hevdet.

Slettet bruker
06.06.2020 kl 19:45 359

Her er flere gode nyheter til deg nå som yrkesdemonstrantene fra ekstremvenstre prøver å spre Corona viruset igjen:

« Ifølge enkelte studier kan røyking redusere risikoen for alvorlig coronasykdom. Nå skal forskere undersøke om blant annet snus kan ha samme effekt.»

https://www.dagbladet.no/nyheter/veldig-spennende/72505838
atnorhe
06.06.2020 kl 21:22 335

Da er det avgjort. Jeg skal begynne å røyke sammen med snusen:-) Her skal det helgarderes. Tobakksplanten måtte ha en nytteverdi før eller senere,og er redningen for svake sjeler. Jeg tror jeg slutter med røyken når det er en sprøyte med en annen motgift tilgjengelig. Jeg liker ikke tanken på at lungene skal ta støyten for korona-svineriet.
Slettet bruker
06.06.2020 kl 21:58 322

De mener det er nikotinen som gjør det og derfor testes nikotinplaster ut på pasienter i Frankrike, men jeg tviler på at det er like effektivt som røyk og snus. Forestill deg når et Corona virus har klistret seg fast i lungene dine med de kinesiske laboratoriskapte proteinpiggene sine og du tar et skikkelig magadrag. Eller når de kinesiske laboratorieskapte proteinpiggene har borret seg fast i halsen din og du svelger unna snusen. Den effekten kommer aldri til å oppnås med et plaster.

Å kombinere snusen med røyk anbefaler jeg på det sterkeste. Det smaker for jævlig, men hvis du klarer å holde ut de første pakkene så venner du deg til røykingen etterhvert og da vil du kose deg med den sånn som du gjør med snusen nå.

Til røyken og snusen anbefaler jeg nykokt kaffe.