Sitter AEH på Bahamas og flirer?

Slettet bruker
08.06.2020 kl 00:03 746

Flirer av sin ektemann som sitter og svetter i garnet? Er det hun som presser ham for penger?
Slettet bruker
08.06.2020 kl 01:25 726

Faktisk et utmerket spørsmål for neste avhør egnet til å knekke en sjalusidrevet psykopat som har holdt kona bundet ved en ektepakt som ville ribbet henne... Så planla hun flytting med egen Guernsey-pensjon og den selvstendighet løsepenger kunne gi...

Hvis spørsmålet vekker avsky, sinne og... benektelse... Well, there's only one way he could know for sure!

Disclaimer - Helt hypotetiske spekulasjoner om en interessant og tenkt situasjon, selvsagt. Man får jo sine fantasier! ;-)

Redigert 08.06.2020 kl 01:32 Du må logge inn for å svare
børst
08.06.2020 kl 08:46 686

Det er faktisk den mest geniale teorien jeg har hørt så langt i saken. Det tenkte jeg ikke på ! :-)
Slettet bruker
08.06.2020 kl 08:55 680

Tror nok hun ville tjent mer på å skille seg, for deretter å utfordre "avtalene", de hadde seg imellom. Så beklager, den teorien holder ikke.
atnorhe
08.06.2020 kl 11:19 657

At noen kjørte med bil opp til huset for å kidnappe henne, er så lite sannsynlig at politiet burde sett bort i fra det direkte.
En eventuell teori om at «noe gikk galt» og hun ble drept i huset, og deretter båret ut i bilen og kjørt vekk er enda mer tvilsomt.

Letingen i vannet må være basert på en teori om at hun gikk en tur og falt uti. Noe annet er merkelig.
Enten må de bevise at Hagen har arrangert dette, eller legge saken død. Hun er borte vekk åkke som, død eller levende.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 12:40 626

Det er nok ikke realistisk.

Men det kan virke som provokasjon for en suksessrik psykopat å vippe han ut av balanse med å fremme tanken for ham - hvis han da nekter iherdig på det som mulighet (100% prestisjefall for ham), så røper han at han vet noe annet, og det eneste han kan vite som tar bort muligheten for at hun har lurt ham, er at hun er død.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 14:51 602

En morsom teori. Teoretisk kunne hun ha iscenesatt dette selv, eller samarbeidet med SVFZWO om dette.
Jeg er enig i at ektepakten er veldig dårlig, og dårlig gjort. Moralsk har hun nok krav på 20 - 25 % av
formuen her. Og jeg skjønner ikke hvorfor ektemannen har behøvd å gjøre en så kjip ektepakt. Han har
også tydeligvis ulike assets, så en utdeling på 20 - 25 % ville ikke ødelagt noen total for han.

Er det noe Torstein Hagen innvolvert i dette ? Der var det skilsmisse. Han er fra Nittedal, ikke veldig langt unna.
Og på vei mot Hadeland hvor Tom Hagen er fra. Videre var det en stor stygg bilbrann av en rekke biler ved Gjelleråsen.
Dette ligger mellom Lørenskog og Nittedal. Torstein Hagen ble sannsynligvis utsatt for SVFZWO terror minst to ganger.
Sky og Sigyn.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 14:57 595

Hun var gjort klar av noen for bortkjøring. Så ble bil rekvirert.
For meg fremstår det som perverst om Hagen skulle ha fått noen
til å drepe kona i huset han bor i. Kan ikke være noe trivelig å bo
oppe i et sånt åsted senere. Nei, hun ble tatt til fange levende av
SVFZWO, og kjørt bort. Masse motiv her for et sånt scenario.
Det scenariet med de fleste og sterkeste motivene etter min mening.
Middagen kvelden før er viktig her. Det kan SVFZWO ha fått istand, og
brukt til å få innstallert seg i huset. Så de befant seg i huset når Hagen
dro på jobb morgenen etter.

Politijuristen virker noe mer lydhør for alternative scenarier i dag.
Redigert 08.06.2020 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 15:10 589

Nei, hun er nok gjemt et eller annet sted, men hun blir ganske snart funnet.
Fjordgubben
08.06.2020 kl 15:19 583

Bare tull, men morsom tråd.

At hun hadde en ektepakt som gjorde at hun ikke ville fått noe etter en skilsmisse er feil.

Hadde hun gått til sak hadde hun fått mange mange millioner, muligens flere hundre millioner, og nok i massevis til å holde resten av livet mm.

Aner ikke hva som har skjedd, men utelukker iallfall at hun har planlagt noe selv, for en slik hjemmeværende frue er plott som dette like fjernt som at "new world order" skulle hatt noe med dette å gjøre, dvs totalt absurd og de som tror på dette bør snarest lobotomere seg selv før de for alvor tilter helt.
Redigert 08.06.2020 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 18:39 550

Det er lett å si det du gjør nå Fjordgubben om skilsmisserettsak med all mediedekning som er.
Uten et fnugg av mediedekning er det veldig veldig tvilsomt om hun hadde hatt guts til å
igangsette rettsak om ektepakten. Og for ikke å snakke om å nå frem med saksanlegget. Og han kunne
f.eks. underveis ha tilbudt henne et forlik på 5 eller 10 %. Hun hadde sikkert tatt imot 100 - 200 mill., og
latt det være med det. Han dreper ikke kona si for noe sånt. Han var faktisk i hyggelig lag med kona si kvelden før.
Barna hennes er arvinger til ektemannen hennes. Alt tyder på at hun hadde et utmerket forhold til barna sine.
Og barn er vanligvis veldig lojale til begge foreldrene sine.

Fjordgubben er forbanna på antydninger om SVFZWO, ganske interessant i seg selv faktisk.
Tyr til et angstbitersk ord som lobotomere i denne sammenheng. Sier bare noe om agent Fjordgubben.

Det er etter min mening meget lite sannsynlig at Tom Hagen skal ha iscenesatt noe så knotete og
rart som denne kryptovalutagreia som angivelig villedning for å dekke til et angivelig mord på kona si, som
han har vært gift med i hele 49 år da forsvinningen skjedde.
Redigert 08.06.2020 kl 18:46 Du må logge inn for å svare
Lafreri
08.06.2020 kl 18:57 535

Politiet er på bærtur. Meget lite sannsynlig at Tom Hagen iscenesetter tidenes komplott for å ta liv av sin kone etter 49 år. Politiet burde også holde kjeft. Nå sier de til TV2 at det er funnet nye beviser som styrker at Tom har drept kona. Hvorfor må de gå ut med det nå. De burde ventet til de er sikre.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 20:24 512

Takk skal du ha Lafreri,
" Meget lite sannsynlig at Tom Hagen iscenesetter tidenes komplott for å ta liv av sin kone etter 49 år. "
Jeg er helt enig.
Oppslaget i Dagsrevyen i kveld var heller påfallende. Veldig lite nytt, og egentlig bare en ny forstyrrelse
for befolkningen.
Og om Hagen skulle ha fått noen til å ta livet av kona si, hvorfor i all verden gjøre det i huset han bor i ?
Noe så perverst å bo i åstedshuset etterpå.
Story'n til politiet er veldig lite troverdig.
Det er mye sannsynlig at dette lukter en Sigrid, Orderud, Viking Sky Hustadvika, Viking Sigyn Budapest sak,
falsk ambulansekapring 22.10.2019.
Vi ser jo nå hvordan media bruker saken til å støye befolkningen med.
Redigert 08.06.2020 kl 20:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 20:46 498

interim report 12 november 2019 on the investigation into the ...www.aibn.no › Undersokelser
PDFÖversätt den här sidan
12 nov. 2019 - Accident Investigation Board Norway. Postboks 213 ... On the afternoon of 23 March 2019, the cruise vessel Viking Sky experienced a black-out.
__________________________________________________________
Google dette. Jeg vil ikke lime inn filen i tilfelle noe kan gå galt.
Dere får frem rapporten om Viking Sky eventet av 23 mars 2019. Rapport datert 12 nov 2019.
Poenget er at dette etterforskningsinstituttet holder til på Lillestrøm !
Så Lillestrøm har vasset midt oppe i SVFZWO greiene. Og noen snakker nå om lobotomering.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 21:18 475

Jeg er helt uenig med deg.

Hvorfor skulle han ha 10 møter med bitcoin-/dataeksperten, før Elisabeth forsvant? En mann han seinere sa at han knapt nok hadde møtt. Bare en hake ved Toms forklaring.
Oskar2
08.06.2020 kl 21:22 473

Mye merkelig i denne AEH saken, siste er at 2 anrop på en telefon er borte og det styrker mistanken på TH ?
Hvordan kan de ha funnet ut at de er borte dah?
Slettet bruker
08.06.2020 kl 21:24 469

Vel, etter det jeg har lest meg til, så var det vel snakk om lommerusk hun skulle få ved en evt skillsmisse ?
Mulig jeg ikke har fått med meg alt her.
Men om hun har ymtet frempå om at hun ville gå til sak for å få sin rettmessige del av en formue, da kan det fort gå galt.
Nå tror ikke jeg at polisen, har satt noen løsemiddelskadete trafikkkontrollører på denne saken, til det har den alt for stor interesse, og er for spesiell.
Det vil gi enorm prestisje i å løse den, så dette jobber de nok med de beste folkene som er å oppdrive på dette området.
Håper de klarer å løse denne saken, mest pga resten av familien.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 21:57 445

hahahaha
jeg begynner å skjønne caset her
jeg har nemlig også fått nye opplysninger !!!
holy cow......

Nå har jeg annet å gjøre enn å mate dere.
Slettet bruker
08.06.2020 kl 22:01 441

Trenger på ingen måte mat fra deg, klarer å tenke selv, jeg. God natt!