VOW - 2 uker og 3 nye kontrakter. POT; 5-8 MRD.

Hammers
HAMMER 08.06.2020 kl 13:57 1481

Jeg har fortalt litt om ETIA den siste tiden.
ETIA, som er spådd å avløse "cruise" - og bli det nye flaggskipet til VOW.
De siste par ukene er bare begynnelsen på det enorme eventyret som venter!
3 kjappe kontrakter (av 5 i år) til ETIA - og et potensiale man kan få GÅSEHUD av!

29. mai: Biomasseanlegg (biokull) til Circular Carbon. Verdi 20 mill. Trolig det første anlegget av MANGE*. Potensiale; ?. men ENORMT!
2. juni: Kontrakt på steriliseringsmaskineri for medisinske urter til Italia. Verdi 7 mill, men et potensiale på minst 3-400 tilsvarende = 2,5 MRD.
8. juni: Metallsorteringsmaskin til stor aktør i Europa. Verdi 2,4 mill, men potensialet er minst 1000 stk bare i vår verdensdel = 2,5 MRD.

Disse 3 har en samlet kontraktsverdi på 30 mill, men det man må tenke på er POTENSIALET i tiden framover.
De to siste har en bekreftet markedspotensiale på 5 MRD.
*Den første er også den første i et nylig påbegynt samarbeide. Kan det bli 1 MRD - eller 3?. JEG vet ikke, men STORT blir det!

3 ulike kontrakter innen 3 helt ulike retninger i konsernet. Ser man på produktkartet til VOW ser man massevis av ulike retninger!
I tiden framover kan man regne med en HAUG med slike "merkelige" ordre innen virksomheter de færreste av oss visste eksisterte.
Biokull av kakaobønner - sterilisering av urter - og nå finsortering av metallstrimler......🤭🤭🤭!

Hilsen Hammers.......som minner om at de potensialene jeg nevner ikke er MINE tall, men Badin's!
Redigert 19.01.2021 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 14:00 1451

Uten tvil ett av de mer interessante selskapene på OB. Vow er et skikkelig vekstselskap i det grønne segmentet! Vi ser nok Vow over hundrelappen ila et år eller to, jeg tror kursutvikligen blir lik Tomra og at det gjelder å posisjonere seg så tidlig som mulig her. Burde vært langt over 30-tallet, men Covid kom i veien dessverre!
Redigert 08.06.2020 kl 14:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.06.2020 kl 20:21 1304

Spennende dag i dag, Vow begynner å se bra ut teknisk, jeg tror det skal settes en ny topp rundt 40 ila noen måneder. Første steg blir å slutte over 25kr.
Hammers
08.06.2020 kl 20:32 1268

Jepp. Har chartet liggende på lur, men venter med å publisere til etter at bruddet er et faktum.
Etter brudd tror jeg personlig at 40 er en FORSIKTIG antagelse fra "den eldre damen"!

Hilsen Hammers.........noe betenkt over at det kun er "slike gamlinger" som viser interesse 🤭🤭🤭!
Slettet bruker
08.06.2020 kl 22:49 1120

Hahaha, ja det er i grunn et forsiktig anslag. Kanskje ungdommen kommer etterhvert, mange som liker å slenge seg på etter russiske prosenter om dagen.
Investor 33
08.06.2020 kl 23:16 1045

Er vow et selskap som vil være med på å bedre vårt miljøet ? Er dette fremtiden som Norge bør satse på?
Dersom vi mennesker mener noe om det med miljøbekjempelse, og at vi virkelig ønsker det med å ta vare på klimaet vårt, ja da er vow ett av flere selskaper som kan hjelpe verden med dette.
Selv er jeg ikke i tvil på at vow vil bli større, og at aksje kursen vil være vesentlig høyere enn nå idag. Tenker de kommer med flere meldinger om avtaler før sommeren er omme. God natt til dere alle.
Investor 33
08.06.2020 kl 23:22 1017


Vi klarer ikke håndtere vår egen plast, så hvorfor skal vi ta imot Europas?
MILJØ
TEKST Per Christian Selmer-Anderssen
FOTO Mikaela Berg
5. JUNI 2020 ADANA/GAZIANTEP/ANKARA/ISTANBUL
Da Kina stengte grensen, begynte Europa å sende plastavfallet sitt til Tyrkia isteden. Der er plastens skjebne tåkelagt av meglere, myndigheter og mafia.
Hammers
08.06.2020 kl 23:38 977

Personlig mener jeg at VOW mer eller mindre har "hele pakken" når det gjelder det å fjerne søppel av alle slag -
og omgjøre dette til energi.

Dette i tillegg til alt det andre de har i "hyllene sine".
Slikt som "biokull", "sterilisering" (ikke av mennesker og dyr), metallsortering.......og de trauste anleggene for avfallshåndtering innen cruise.

Mobile anlegg som kan flyttes ut i fattigere strøk og få renset opp innen plast og annet avfall!
Der skape arbeidsplasser for lokalbefolkningen - samtidig som man rydder opp!

Ja, det begynner å bli så mange ulike "duppeditter" av alle slag at jeg tror jeg må ta en oppfriskning av hvilke muligheter som finnes! Her kan man velge i hylle etter hylle........og ALT går til slutt ut på å få en renere planet!
Etter MITT syn en mønsterbedrift - på alle måter!

Hilsen Hammers
Redigert 08.06.2020 kl 23:43 Du må logge inn for å svare