Innskuddskonto for kryptovaluta

10.06.2020 kl 05:40 3623

Lærte nettopp at man kunne opptjene renter på krypto ved å sette dem inn på rentekonto. Har forsøkt et par tjenester, men lander nok på BitFi.com. Her står blant annet Winklevoss brødrene i kulissene etter det jeg har skjønt. Det var veldig raskt å sette opp siden, men sikkerheten synes jeg personlig virket bra (passord, Google 2FA kode).
Når man åpner konto vil man få 10 $ i bonus (for deg om for meg). Om du har lyst å forsøke kan du gjerne bruke min referansekode f92f871f eller https://blockfi.com/?ref=f92f871f.
Renten på Bitcoin er 6% og for Ethereum 4,5% noe som er veldig bra. De som låner penger der, må legge egen valuta i pant, og kan låne opp til 50% av verdien (etter det jeg skjønte).
Glenn
22.11.2020 kl 09:22 108

Er det noen som har regnet på hvor mye det er mulig å tjene ved å "stake Ethereum"? Det er litt forskjellige estimater om man googler.

Det ser ut til at det er Ethereum sin tur til å stige bratt nå. Tenker vi skal opp til 600 - 900 $ på kort sikt. Greit å få 5,25 % i året hos BlockFi i tillegg.

Man kan ikke gi eksakt APY p.t. Ingen vet heller hvor lenge dine eth vil bli locked. Minimum 2 år kanskje 3 eller mer. Ellers finner man mange alternativer til avkastning på eth både innen DeFi og CeFi.