NEL over 30 kroner
Nikola steg nettopp over 100% på en dag.
Pilene peker rett opp og utlendinger kjøper seg opp.
Hydrogen er inne i en supersyklus. NEL er over 30 kroner i løpet av et par uker. Sann mine ord.
Pilene peker rett opp og utlendinger kjøper seg opp.
Hydrogen er inne i en supersyklus. NEL er over 30 kroner i løpet av et par uker. Sann mine ord.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16
Du må logge inn for å svare
Hei folkens!
Som skrevet på en annen tråd: Håper folk fikk lastet opp med aksjer i NEL i morges før den stakk avgårde. Nå skal alle inn utover dagen. Min tro er at vi ser NEL i ATH i dag.
Bli ikke overrasket om vi ser aksjen i området 21 - 22 kroner før vi tar helg! Husk at det er mange hydrogen-sugne tyskere som skal ta igjen tapet i går og som ikke ønsker å miste videre oppgang! :D
PS, fastholder at vi ser NEL over 30 kroner om ikke så lenge ;)
God helg!
Som skrevet på en annen tråd: Håper folk fikk lastet opp med aksjer i NEL i morges før den stakk avgårde. Nå skal alle inn utover dagen. Min tro er at vi ser NEL i ATH i dag.
Bli ikke overrasket om vi ser aksjen i området 21 - 22 kroner før vi tar helg! Husk at det er mange hydrogen-sugne tyskere som skal ta igjen tapet i går og som ikke ønsker å miste videre oppgang! :D
PS, fastholder at vi ser NEL over 30 kroner om ikke så lenge ;)
God helg!
Sann
12.06.2020 kl 11:43
1904
Selv om alle ordre fra Nikola skulle komme nå og ikke over mange år frem i tid ville Nel kunne forsvare dagens kurs. Aksjen priset inn hele denne kontrakten når kursen steg til 8. Du har sikkert sittet fullastet i flere tidligere bobler og lærer antagelig aldri. Når ting vokser ut av proposjoner bør man evne å se faresignalene men de grådige evner ikke å sikre seg og taper som vanlig i enden.
Terrabyte
12.06.2020 kl 11:59
1807
Glad jeg ikke hørte på folk som deg ved 8 kr ;)
Lest spådommer om at det skal sprekke her inne i 3-4 år nå. Ser ut som dere tar feil gang på gang
Lest spådommer om at det skal sprekke her inne i 3-4 år nå. Ser ut som dere tar feil gang på gang
hillclimber
12.06.2020 kl 12:18
1709
JSH skrevInnlegget er slettet
Og det er ikke bare hydrogen men ESG segmentet. Investorerer rømmer fra olje, gass og kull til grønne aksjer. Noen som vil ha trygge tankaksjer ? hva med oljeservice ? splitter nye rigger ? Det er sikkert mye penger å hente i olje ennå men det er ikke vekstaksjer og fremtidig oljepris er høyst usikkert.