Blir dette Nye Dot.com ?

Slettet bruker
NEL 11.06.2020 kl 14:45 1713

Kjenner selskapet gått jeg.
Har traderne gått av skafte ?

For å si det rett fra levra.

Dette selskapet er OVERPRISET delux
Fatter og begriper ikke hvordan enkelte aktører har klart å få manipulert opp kursen til disse fantasi verdier.

Ps. Har selv hatt en fin ferd i Nel. Sådet går ikke på missunnelse. Men kanskje påtide for noen å stikke fingern i jorda ..... ?

Helt koko prising på et selskap uten pluss tegn i regnskapet.

Og tar ikke lang tid før Nel små aksjonærer fyller denne tråden og forteller hvor dumme alle andre er som kan si noe så dumt som det jeg antyder.....
Men det er hold i det jeg skriver
Bare vent. Dumpen kommer garantert
Redigert 19.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
interferensen
11.06.2020 kl 15:24 1641

Når du skriver "småaksjonærer", tenker du da på de som har omsatt for snart 1 milliard i dag og sendt aksjen i pluss på en nattsvart børsdag?
Slettet bruker
11.06.2020 kl 15:35 1591

"Blir dette Nye Dot.com bløffen ?"

Har den uendelig P/E eller skal den prises som en opsjon?
Sann
11.06.2020 kl 16:42 1450

Fint at saueflokken først har begynt å handle Nel nå på ATH. Skulle vel tenkt på det litt før som en del av oss andre her. Men da er det også viktig og ikke være for grådig og hoppe av i tide. Nel er sprekkferdig nå og overpriset så det holder. Nedrisikoen er også enorm nå og gjenspeiles på de globale børser idag. Men noen lærer aldri
Osvaldsen
11.06.2020 kl 16:57 1396

Noen som solgte seg ut litt tidlig eller? ;)
Gjør det noe om den stiger videre da? Er ikke første tråden du har startet om dette, hva kan være årsaken til det? Tenker det er litt misunnelse jeg :)
Skal alle bare selge nå da? Er det det som er ønskelig?

Hilsen en som kjøpte Nel på 1,99kr og 2,19kr (bare sånn for å gni inn litt mer misunnelse) ;)
Osvaldsen
Keirax
11.06.2020 kl 17:06 1373

Her er så mange vel gjennomtenkte betraktninger at jeg vurdere å selge alt (ironi).
Slettet bruker
12.06.2020 kl 06:00 1102

Ledelse og ansatte selger. Noe jeg forstår. De vet jo selv verdien selskapet bør ha.

Når man leser hvordan Usa og trader holder på og hvordan dette utføres i stor stil ( kunstig oppblåsing ) av verdier vedbruk av robot handel så kan man bare tenke seg hvor lett det er å gjøre dette stønt på Oslo Børs. Vil ikke forundre meg at det er nettopp dette som foregår i Nel.

Husk at den enorme omsetningen har 0 flagging.
Altså kun trading som igjen underbygger Usa og trading. Ingen store investorer, eller noe oppkjøp her

Når kommer planlagt svalestup av aksjekurs ?
Redigert 12.06.2020 kl 06:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.06.2020 kl 06:16 1070

Sitat fra OP. "Kjenner selskapet gått jeg."

Da vet du vel om selskapet produserer grønt eller blått hydrogen eller en kombinasjon. Hva er hovedfokus fremover.

Ikke vanskelig for USD og EUR mangemillardærer å shorte et selskap mot null for selv å overta det på billigasalg. Kan der være skjulte agendaer om ondsinnet overtakelse? Jeg prøver å tenke høyt.