HBC - Protein som er helsebringende

Finingen
HBC 06.09.2018 kl 11:39 2623

For de som følger Hofseth Biocare, så var dagens melding, med informasjon om at Proteinet til HBC, reduserer tidlig aldring og styrker kroppens, reduserer celledød, og reduserer stoffer som fører til kreft i kroppen, og mer, enda en bekreftelse på at her er potensialet nesten uendelig.

Tidligere studier viser at daglig inntak av samme produktet, gir vekt reduksjon. Samt økt restutisjon og muskelbygging.

Skal ikke gjøre denne tråden veldig lang, og begi meg innpå detaljer.

Men tenk tanken, hva ville 100 gram av dette proteinet, tilsatt i alle produkter som "Toro poser og supper" gjort for folkehelsen, i verden, over tid.

Jeg personlig, ville betalt noen kroner ekstra, samt tolerert en viss bismak, i bytte mot fordelene, av å spise mer av dette hver dag.

Skulle de klare å få vekk smaken helt, i annet enn bare fiskesuppene, som feks Lasagne og brunsaus. Ville jeg betalt MYE for å få dette tilsatt hver dag..

Dette var selvfølgelig veldig forenklet forklaring på HBC sine avanserte produkter. Men greit å snakke slik selv jeg forstår hva som blir sagt også.

Har tidligere ment at det er store begrensninger for hva en slik fabrikk, kan bli verdt i antall millioner kroner. Men produktene og kunnskapen, er mye mer verdt enn fabrikken.
Redigert 20.01.2021 kl 06:42 Du må logge inn for å svare
baldero
06.09.2018 kl 12:59 2574

Vekker ikke all verdens begeistring i markedet ser det ut til.
Minner vel litt om tidligere tiders meldinger om grensesprengende oppdagelser rundt HBC's produkter.Om gjennombrudd osv.
Produktene er gode,men kanskje et stykke vei å gå til man kan produsere rene medisiner av dette.
Siste melding dreier seg om laboratorieforsøk på celler,(in vitro)og ikke forsøk på hele,levende organismer (in vivo).
Så denne veien er et stykke frem.
Men det er ikke noe nytt at fiske-protein har en betennelsesdempende virkning.Dette fant forskere ved universitetet i Bergen ut for mange år siden.
Men tror allikevel at selskapet har et svært stort potensiale innen tilsetning i føde,og i sports-eræring.
https://www.uib.no/personer/Oddrun.Anita.Gudbrandsen
BioNord
11.09.2018 kl 12:28 2431

Sikkert mange som deltar i rep emien som ble avsluttet i går
Dette legger nok en demper på videre kursoppgang, siden aksjonærer får kjøpt aksjer til en hyggelig rabbatert pris.
Vi får smøre oss med tålmodighet og håpe at det landes noen større kontrakter, som selskapet er nødt til å melde.
torbjørn
17.09.2018 kl 08:53 2282

Det ser ut som det er en moldvarp som holder på å shorte denne aksjen. Trodde det var nokk ned nå.
Redigert 17.09.2018 kl 10:50 Du må logge inn for å svare
baldero
25.09.2018 kl 09:50 2086

Hyggelig å se at produkter med HBC's fiskeprotein blir annonsert på TV .
"Hydroprot"