Terranet - et nytt eventyr fra Sverige?

HaussmanHå
TERRNT 12.06.2020 kl 14:41 1135

Terranet er et selskap som har surret rundt med flere saker og prosjekt og gjort samtlige såpass middelmådig at det bare har resultert i emisjon etter emisjon.

Nå derimot, virker de ha funnet noe de får til og konsentrert virksomheten rundt det.

Dette "noe" er kort fortalt bevegelsesteknologi, IoT basert og lim inn valgfritt buzz-ord. For her skal jeg ikke engang late som jeg full ut forstår det - ei heller har jeg forutsettninger for å vurdere hvordan TerraNets teknologi står seg mot annen.

DERIMOT stoler jeg på selskap som Disney og Mercedes-Daimler er i stand til å vurdere det - og disse selskapene har initiert pilotprosjekter med TerraNet.

På overflaten og på avstand ser det altså ut som Terranet er på sporet av noe her. Noe som potensielt kan bli stort og derfor antagelig verdt noen små lodd for alle som vil krydre aksjebeholdningen med litt moro og forhåpentligvis en fremtidig rakett.

Good luck!


Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare
HaussmanHå
12.06.2020 kl 14:46 1121

For de som kjenner eventyrlysten, så kan man handle BTU`er (fra deres nylige emisjon) som inneholder 2 aksjer og 3 tegningsopsjoner. Sistnevnte kan brukes til å tegne en aksje i fremtidige perioder til max 0.80 per stykk.

Ulempen er at BTUene ikke veksles om til aksjer og opsjoner på noen uker, men de omsettes fritt. Rabatten virker i overkant, spesiellt ettersom man får tegningsopsjonene på lasset som KAN bli gull verdt OM pilotprosjektene materaliserer seg til noe substansielt.
Redigert 20.01.2021 kl 20:56 Du må logge inn for å svare