Jeg elsker Therese Johaug

Slettet bruker
12.06.2020 kl 21:50 678

Dæven for en idrettsutøver!
Slettet bruker
13.06.2020 kl 01:46 640

Stor kæll å dope seg ekstremt å sleppe unna se. Doping er kæll.
Slettet bruker
13.06.2020 kl 07:28 606

Ja ho er helt rå! Viser folk hvor skapet skal stå!
Fluefiskeren
13.06.2020 kl 09:15 587

Du er ikke sann. To løgner i samme setning.

Hun har ikke dopet seg ekstremt. Hun fikk dette i seg ved et uhell, men hun tok sin straff som jeg mener var altfor streng. Hn slapp altså ikke unna som du skriver. Skikkelig harry å skrive kæll og se også.

Utrolig å slenge ut av deg det du skriver her.
Slettet bruker
13.06.2020 kl 10:58 561

Allerede dømt dopingskyldig for all verdens forakt - og så utestengt i 2 år - samtidig som hun sverger tilbakekomst i toppen...

Opplegget er å BE OM at den utestengte doper seg gjennom utestengelsesperioden - fordi den eneste måten å gjenvinne aktelse (les: hevn) er å slå resten av idrettsverden ned i støvlene ved sitt comeback. Det ville blitt pinlig og æreløst hvis comebacket floppet!

Selv kastet jeg alt treningstøy jeg hadde med Johaug på da hun ble tatt og grein og raste og ville ha særbehandling - og med det har jeg sagt hva jeg mener om den saken!
Slettet bruker
13.06.2020 kl 11:04 548

Hun har jo herpes.
Fjordgubben
13.06.2020 kl 11:19 538

Johaug?

Boring boring boring.
Slettet bruker
13.06.2020 kl 12:03 523

Hun skulle holdt seg til den vanlige blå og hvite lypsylen ja, enig i det.
Fluefiskeren
13.06.2020 kl 15:22 492

Tror ikke Lypsyl hjelper mot munnsår gitt. Stakkars hun er veldig plaget av det. På bilder kan man nesten hver gang se at hun har munnsår. At hun bruker denne salven for å dope seg bevisst er så dumt at det nesten må være en svensk journalist for å påstå det. Nå er de frempå igjen fordi hun benytter disse lyslistene når hun løp på Bislett.

Min ærlige oppfatning er at de som kritiserer mest er de som kunne tenkt seg å gjøre det selv. På seg selv kjenner man andre heter det. Gjelder ikke bare doping.
Redigert 13.06.2020 kl 15:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2020 kl 07:23 441

Du er en dust gett se. Therese Yeshill dopet seg med vilje og det er storkæll å dope seg se.
Fluefiskeren
14.06.2020 kl 10:32 422

Hun ble trodd på at hun ikke dopet seg for å bedre prestasjonene. Da hadde hun selvsagt ikke tatt steroidene i form av en leppesalve. Og midt i sommertreningen. Hun er testet mange ganger med negative verdier.

Hun ble dømt fordi hun hadde vært uaktsom. Hun skulle lest på pakken og ikke stolt på legen sin som kjøpte den. Det er hennes ansvar til syvende og sist, og hun måtte straffes. Straffen var imidlertid altfor streng etter min mening.

Det er skremmende å se at de som fordømmer henne ikke fordømmer Manshaus.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 11:25 408

Make it possible

https://m.youtube.com/watch?v=4YozPp-l4NY

I like
Slettet bruker
14.06.2020 kl 12:06 395

Flusfiskeren

Prøv litt hardere så klarer du kanskje å blande Hitler og ABB inn i diskusjonen også.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 22:03 323

Trur ho slukte alle fluene da ho sprang Impossible games. Kom i mål god og mett
ladaen7,30
15.06.2020 kl 22:34 307

Fluefiskeren er vel bare som nordmenn flest, roper høyt når andre nasjoner henger i baret men bagatelliserer dop når det gjelder våre egne.

Det jeg lurer på er hvorfor sprang plutselig legen og kjøpte salve som det sto DOP på, han hadde jo arbeidet i firmaet som lagde denne salva også så han visste utmerket godt hva han kjøpte.
Rett etter ble Johaug testet, noe hun ikke hadde blitt på 6 mnd etter som jeg husker.
Johaug påsto like før dette at hun dobbeltsjekket og ofte trippelsjekket alt hun brukte, men her brukte hun altså en salve som det sto dop på med store røde bokstaver......

Virkelig noe som skurrer her vel?

Noe som skurrer fælt her.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 22:37 305

Tja, hva hadde verdens beste skiløper å tjene på dette? Hun som trener mer enn alle de andre og slår alle de andre uansett?
Fluefiskeren
15.06.2020 kl 22:56 296

Våre helter skal selvsagt hundse. De må ikke komme å tro de er noe. Janteloven kalles det.

Og at jeg roper høyt når utlendinger blir tatt er selvsagt helt avhengig av omstendighetene. Når en løper blir tatt på direkten med en sprøyte stående i armen er dette noe helt annet enn Johaugs tilfelle. Og det er ikke nasjoner som henger i baret som du kaller det. Det er enkeltutøvere. Dette kjøret mot Johaug er bare pinlig. Hun var sløv som ikke sjekket. Det nytter ikke å stole på legen sin alene. Hun fortjener dermed straff, men hun ble trodd på at hun ikke gjorde dette for å dope seg.

Fra CAS dommen»

«Vi har kommet frem til at Johaug ikke gjorde en god nok sjekk av innpakningen. Stoffet ikke bare er forbudt, men det også står en klar advarsel på pakken,» heter det i dommen.

CAS vektlegger at Johaug har liten skyld, men at det likevel samsvarer med en straff på mellom 12-24 måneder.»

Hun ble trodd på at hun ikke dopet seg med vitende vilje. Det er bare en svensk journalist og hengelepper på visse fora som tror det. Noen får en slags godfølelse av å tråkke andre ned i søla.