Gratulerer med dagen

Slettet bruker
14.06.2020 kl 18:55 838

Donald Trump, 74 år

Gammel kropp, ref hans ustødige gange på West Point i går, men i oppførsel oppfører han seg som en grinete drittunge.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:19 813

Hvorfor skal du alltid kaste dritt, Jabbe? Bare innrøm at ditt lille hode ikke strekker til for å vurdere situasjoner!

Donald J. Trump @realDonaldTrump 16t
The ramp that I descended after my West Point Commencement speech was very long & steep, had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is “fall” for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum!

Det ganske dårlig når arrangøren ikke klarer å forstå at presidenten går på glatte lærsåler! Rampen burde vært utrustet med sklisikkert gummiunderlag.

Vår egen konge holdt på å ramle ned de to-tre trinnene etter trontalen da han var på samme alder til tross for rød løper (blood-lines). Heldigvis var kronprinsen kjapp til å fange inn kongen og en katastrofe ble avverget.

Alle raddisser og MSM hadde gledet seg storveis om bena var blitt slått vekk under Trump - SKAM DERE! - Trump har ikke tid til bruddskader!
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:25 796

Michael Nöthem @mikandynothem 6t
Happy Birthday Mr. President!
America is blessed beyond measure to have you in the White House.
You're promoting all that is good and decent in our land as you battle for all Americans.
We are behind you! https://twitter.com/mikandynothem/status/1272152487869313024

FLOTUS ser ut til å være både stolt og glad i sin mann!
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:25 792

Hvorfor skal jeg ha så mye høyere standard enn deg? Du går jo rundt og forteller at alle de du ikke liker er pedofile satantister uten fnugg av bevis. At Trump hadde meget ustødig gange ned rampen i går er det nok ingen som benekter, heller ikke at han måtte bruke begge hendene for å drikke vann. Om rampen var glatt eller ikke vet jeg ikke men basert på det pene været det hadde vært hele dagen så var den neppe så glatt som Trump påstår.

Det er forøvrig 6 måneder siden Trump ble kjørt til sykehus i full fart en sen kveld og WH har ennå ikke gitt en troverdig forklaring på hvorfor de gjorde det.
Redigert 14.06.2020 kl 21:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:27 787

jabbadabba jobber sikkert i Dagbladet.
På 3,5 år har de klart å ha minst en negativ artikkel om Trump HVER ENESTE DAG uten at selv ser at de driter seg ut for alle og enhver.
Redigert 14.06.2020 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:31 779

Det var ikke stort du skjønte av det nettverket Epstein holdt gående på sin karibiske øy? Tenkte meg det. Ferdig snakka!
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:39 766

Joda, jeg skrev om Trump's partykamerat Epstein i 2016, lenge før deg.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 21:40 761

“The ramp that I descended after my West Point commencement speech was very long and steep,” the president wrote, “had no handrail and, most importantly, was very slippery. The last thing I was going to do is ‘fall’ for the Fake News to have fun with. Final ten feet I ran down to level ground. Momentum!”

In equally familiar fashion, the tweet only stoked the flames, prompting observers to note that West Point superintendent Darryl A Williams did not seem to find the ramp difficult, and that Trump did not in fact run its last section, instead taking just a few quicker steps.

Others noted that, as so often, Trump had previously tweeted a complaint about his predecessor … running down a slope.

“The way President Obama runs down the stairs of Air Force 1,” Trump wrote on 22 April 2014, “hopping & bobbing all the way, is so inelegant and unpresidential. Do not fall!

Footage was also uncovered of Obama walking confidently up a ramp at West Point.

https://www.theguardian.com/us-news/2020/jun/14/trump-unsteady-walk-down-west-point-ramp
Slettet bruker
14.06.2020 kl 22:00 733

Så en fyr på 74, går ikke helt greit i en trapp. Og det skal du lage en topic av på hegnars tivoli?
Du er jo syk i nøtten Anders.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 22:06 726

Amerikanernes fascinasjon for disse oldingene er uforståelig. Skrøpelige og surrete og skulle vært på hjem.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 22:08 719

Jeg gratulerte Trump med dagen og skrøt av hvor ungt sinn han hadde i forhold til alderen, og dette tolker dere negativt?
Tilbake til å kalle meg Anders igjen? Var det Anders Magnus? Jeg må igjen takke for komplimentet men som jeg har sagt før synes jeg at mine skriveferdigheter er helt på trynet i forhold til hans.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 22:21 706

Anders And.
Slettet bruker
14.06.2020 kl 22:28 700

Anders And.= DONALD Duck
Var Pappa Fred Onkel Skrue?
Redigert 14.06.2020 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.06.2020 kl 00:35 674

Du gratulerte med en gammel kropp?
Du er plukk idiot,anders.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 10:55 628

På tur til Kina holdt HMK på å falle, det kinesiske president kom støttende til og forhindret følgene av det.
atnorhe
15.06.2020 kl 11:27 614

President GHW Bush spydde på tallerken til den Kinesiske presidenten når han var på statsbesøk.

En grei måte å vise sin misnøye med forholdene🤮
trader
15.06.2020 kl 11:42 599

Det er ikke tvil om at Trump er hardt presset. Bare følg med mimikken og kroppsspråket. Han han nesten ingen venner igjen og hans corona håndtering kan bli hans undergang som president. Hans største problem er at han mangler finesse og forståelse for hva som er riktig og galt. Han ble tilgitt så lenge økonomien blomstret, men det er annerledes nå. Det blir spennende å se om han blir gjenvalgt i år.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 11:52 588

Du har helt rett i at vennene vil forsvinne sammen med reduserte sjanser til gjenvalg. Det var ganske mange republikanere som var svært negativ til Trump før valget i 2016 men som snudde etter den overraskende valgseieren. Spesielt kongressmenn i utsatte distrikt vil nok etterhvert begynne å ta avstand for å sikre eget gjenvalg.
ArneB 5.0
15.06.2020 kl 12:04 572

Det er fascinerende å bivåne at det tydeligvis finnes gode nordmenn som er så bortreiste at de heier på denne ravende gale mannen i USA. Nå har han begynt å hevde at meningsmålingene som ikke levner ham stor sjanse til gjenvalg er manipulert.
Fjordgubben
15.06.2020 kl 12:10 568

Trump er ikke ung lenger, er ikke like fysisk sterk, er heller ikke i besittelse av elegante talegaver slik som f.eks Ronald Reagan hadde, ei heller Reagans humor.

Men Trump gjør de rette tingene, han er ikke under PK-tyrannenes hæl, slik Biden, Obama og Clintons er.

Media og PK-tyrannene gjør alt for dra Trump ned i dritten, men tipper han uansett drar iland seieren for fire nye år, vi er glade for dette.

Med Boris i UK, Trump i USA er det en smule sunn fornuft igjen i verden slik at ikke alt er bekmørkt....
Slettet bruker
15.06.2020 kl 12:15 562

"Donald Trump, 74 år. Gammel kropp, ref hans ustødige gange på West Point i går, men i oppførsel oppfører han seg som en grinete drittunge."

Vanskelig å se både gratulasjoner og skryt her, gitt!

Men vi som forstår at Trump skal redde menneskeheten og verden fra CCP kommunistiske grep som #DeepState satser på under UN-NWO har en annen tolkning av Trumps kroppsbeherskelse og tilstedeværelse for å unngå den idiotiske fellen som var satt for ham med den umulige nedstigningen:

#TrumpBirthday https://twitter.com/mad_liberals/status/1272212965882843136

Learn from the Master #StableGenius 🤗🤗🤗

PS. Jeg gikk forresten tur med min kinesiske venn langs bryggene her i går, og jeg er alltid litt forsiktig med min omtale av Kina overfor ham, men så sa han jammen selv da samtalen kom inn på digital overvåkning at "Kina behøver jo ikke bry seg om hva folket mener" - det ble til litt ettertanke for meg, for det bryr jo heller ikke Globalist-Erna seg noe om - det totalitære NWO er kommet MYE lenger enn det er behagelig å tenke på for en FRI SJEL.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 12:24 552

"Vanskelig å se både gratulasjoner og skryt her, gitt!"

Du må nesten ta det for dette for jeg finner ikke noe annet positivt å si om denne selvopptatte korrupte idioten. Jeg er forøvrig enig med Oddeven som på en annen topic sier at Trumps problemer med å gå er det minste av problemene med mannen

".for det bryr jo heller ikke Globalist-Erna seg noe om"

Senest i dag ble det kjent at FHI sletter data i smittestopp appen fordi datatilsynet sier at det ikke er behov for det med dagens lave smittetall.
Vi har institusjoner som bryr seg om våre rettigheter i Norge. At du sammenligner oss med Kina's overvåkning, som jeg har vært en sterk kritiker av, kvalifiserer som ren dumhet eller landssvik.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 12:28 546

"Med Boris i UK, Trump i USA er det en smule sunn fornuft igjen i verden slik at ikke alt er bekmørkt...."

Å sammenligne Boris med Trump er noe av det tåpligste jeg ser.
trader
15.06.2020 kl 12:42 532

Det er spørs om Trump gjør de rette tingene. Hans rolle som president er først og fremst å være diplomatisk, være venner med alle og samtidig oppnå de fleste målene. Det sier seg selv at det er vanskelig, men svært viktig. For det enkleste av alt er å bølle seg frem til sine mål og samtidig skaffe seg mange uvenner. Det er dessverre Trumps måte å være på. Trumps adferd er skadelig for ham, skadelig for USA og skadelig for verden. Disse problemene med Kina er ikke småtterier, hvem vet hva vi kan vente fra den kanten i fremtiden?
IQ693
15.06.2020 kl 12:44 531

Har tro på Joe Biden, Han er en råtass.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 12:45 527

Så da mener du at den plattformen en statsleder er blitt demokratisk valgt for, skal legges vekk idet han er valgt, så han kan "være venn med alle"???

Av alle skrullete idioter, må du være den verste!!!

En president LEDER og han bør helst lede slik han har lovet, slik Trump gjør: "Promises made, promises kept!"

Venstresiden har pr i dag avveket til de grader fra de verdier som har skapt vestlig suksess, rettsstat og likeverd - venstresiden ønsker policing av folks følelser fremfor et politi som sørger for folks sikkerhet og frihet - i dag skal politiet passe på at ingen vestlige hater andre samtidig som de andre kan hate og skade vestlige så mye de vil. Det er faktisk ikke til fordel for svarte at deres voldelige elementer ikke fjernes fra gatene, for det er ingen som dreper og skader svarte mer enn de svarte selv.

Hvis et samfunn skal ha fremgang og fred, så må vi også tåle å erkjenne at enkelte individer ikke er fredelige og samarbeidsvillige, men ødeleggende elementer for alle oss andre som ønsker produktivitet, tillit og fremgang. Den som lukker øynene for det, vil snart bo i ruiner blant folk som driter på gaten og stjeler og dreper.
Redigert 15.06.2020 kl 12:55 Du må logge inn for å svare
trader
15.06.2020 kl 12:49 520

Dessverre Havfruen, den største skrulla på HO er du. Du blir nesten daglig stemplet som det og mye annet. Man kommer langt med litt selvkritikk og sunn fornuft, vet du.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 12:58 507

Så hvis jeg står opp mot Antifa og ødeleggende krefter - og blir "stemplet nesten daglig" for det - så ser du på stemplet og bestemmer deg for at JEG er problemet??? Herregud for "en sunn fornuft" DU står for! #FerdigSnakka
trader
15.06.2020 kl 13:09 498

Her ble det mye sletting. Synd for Havfruen som brilljerte med flere av sine personligheter.
Slettet bruker
15.06.2020 kl 13:13 492

Sletting??? Et tillegg av utfyllende info er ikke sletting av noe som helst! Åssen går'e med tradinga for en som verken har hjerne eller magefølelse?
trader
15.06.2020 kl 13:19 487

Bare bra takk. Og du forstår fortsatt ikke grunnen til at du fremstår som en krakilsk dame?
Ta deg sammen Havfruen. Man fanger flere fluer med honning enn eddik, vet du,
Slettet bruker
15.06.2020 kl 13:22 484

Hva DU synes om meg er totalt uvesentlig for absolutt ALLE andre enn DEG SELV. Debatt handler IKKE om å diskutere hva vi synes om hverandre!
trader
15.06.2020 kl 13:30 479

:-)