FUNCOM - KRAFTIG salgssignal gitt i dag!

Hammers
HAMMER 06.09.2018 kl 23:18 3635

Jeg ser sjefshausseren i FUNCOM i dag opprettet en ny tråd - der han antyder (lover) dobling! HAN om det!

JEG har NULL peiling på selskapet, men det har trolig de som trader i selskapet!
DE tror IKKE på dobling - for i dag ble et KRAFTIG salgssignal gitt!
NÅ selger de seg ned/ut av selskapet - og er fornøyd med stadig lavere kurser!

Se 71 dg diagram - marker i box for logaritmisk - og utvid til 1 års tidshorisont.
Legg en SVAKT stigende støttelinje fra bunnene ved 17,74 i mars og 18,04 i juli - og forleng denne til i dag! I DAG ble denne klart brutt.
Støttelinja har nå gått over til å bli motstandslinje.
Ved evt stigning pleier kursen å vende ved denne igjen! Jeg snakker KUN om sluttkurser.

Ved brudd a la dette sier TA-teorien at fallpotensialet under = høyden over.
I log chart måles dette i cm! Vi havner da rundt ca kr 13 - PÅ SIKT!!!
OBS: Breaking News av pos/neg slag kan forrykke denne "kjøreplanen" kraftig!

Hilsen Hammers.......som legger til at Norske Bulls varslet salgssignal den 21/8 - og kursen har SÅ LANGT falt 14%!
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.09.2018 kl 23:22 3621

ikke overraskende at du har null peiling her og..
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
06.09.2018 kl 23:32 3594

Man trenger ikke SELV å ha inngående fundamental kunnskap om et selskap når man i stedet kan tolke handelsmønsteret til de som HAR! Ekspertene! Det er DE som har et syn rundt aksjekursen i forhold til underliggende forhold - IKKE JEG!
JEG er kun reporteren som kommenterer at DE i dag solgte så hardt at de ga et KRAFTIG salgssignal!

Kursen er i dag på sitt laveste nivå siden mars.......og sjefshausseren "lovet" samme dag (i dag) en dobling! Jøss!
Hvis han HAR kjøpt såpass som han sier + "ALT" han eier fra tidligere - ja da kan han fort gå på en STORESLEM i tiden framover!
For dagens signal var kraftig!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.09.2018 kl 00:16 3434

Jeg ser at "maskineriet" her inne fortsatt hamrer løs med herlige lovnader om dobling, stigning, penger på gata......og gudene må vite hva. INGEN snakker om en eventuell nedside......bortsett fra meg!
JEG som analyserer hva som skjer med de virkelige pengene på børs; Investorene selger seg ut til stadig lavere kurs.
Et salgssignal er gitt - og kursen KAN IKKE stige betydelig før den sterke motstanden ved kr 18 først er brutt som sluttkurs!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.09.2018 kl 08:25 3316

Det er kanskje en grunn til at folk ikke snakker om nedside?

Er nedsiden tatt ut?

#9 mill USD EBITDA Q2

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er det slik at lille klovnegutt fra Trønderlag nå har solgt alle aksjer på verst tenkeligevis og nå håper på billig inngang. Stå på fyr opp dine 40 nick, men jeg tror markedet ikke er helt på lag. +5% minst i dag!! Følg med på Japan.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
bobobo
10.09.2018 kl 08:27 3305

Funcom er Funcom.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.09.2018 kl 12:35 3203

Jeg registrerer at 100 Tagger i dag tidlig ristet på hornene i vrede - og klarte å lire av seg noen usakligheter + eder og galle.
1. Det ser ikke ut som om nedsiden er tatt ut på SIKT. Fordi SALGSSIGNALET ble gitt i slutten av forrige uke.
2. SALGSSIGNALET er akkurat gitt!
3. Dagens klovneuttalelse får stå for din egen regning.
4. Ikke er jeg trønder, ikke har jeg nylig eid - og heller ikke solgt. Ikke har jeg mer enn 1 nick. JEG spiller med åpne kort!
5. Jeg refererer KUN til hva jeg leser ut av chartet - det chartet som EKSPERTENE har "tegnet" pga egne kjøp og salg.
6. Den formasjonen jeg antydet i hovedinnlegget (torsdag) er forresten en hode/skulder-formasjon som ER utløst!

Hilsen Hammers.......som tviler STERKT på din "Dagens lovnad"......om 5% pluss.
Det jeg IKKE tviler på er at du stadig mister mer troverdighet for hvert eneste usaklige innlegg!
Ellers registrerer jeg at kursen har falt mer eller mindre kontinuerlig fra mai i år......til tross for alle disse lovnadene dine.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
AksjeRik
10.09.2018 kl 12:41 3184

"Eksperte" kan gi SALGSSIGNAL for selv få en god posisjon, har DU tenk over det!

Ja og bare fortsett å PRATE med STORE ORD!
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
bjay
11.09.2018 kl 11:13 3096

Ikke noe feil med analysene og strekene til Hammers i så måte. Jeg får opp ca det samme selv. Teknisk analyse er et bra verktøy enkelte ganger, andre ganger vel ikke like bra. I enkelte aksjer fungerer teknisk analyse bedre enn andre, men når nok investorer følger signaler,støtter og streker, så blir det i perioder selvforsterkende. Når det er sagt er det veldig mange av de store traderne som "ler" av teknisk analyse. De kan bruke det til og skape oppgang eller nedgang, da de vet at det er mange som følger med på slikt. I Funcom fungerer ikke alltid teknisk analyse like bra, da det opererer flere store tradere i aksjen(med store likvider). De kan i perioder styre aksjen ditt de ønsker. Dvs skape salgssignal og kjøpssignal etter eget ønske. Det har vi sett mange ganger før i denne aksjen. Jeg tror midlertidig bunn for en liten stund kommer i løpet av dagen eller i morgen tidlig (men gjenstår å se). På lenger sikt er jeg usikker, men er det noe som er sikkert så er det at Funcom aksjen ikke alltid oppfører seg etter boka. Da det sitter veldig mange store aktører som bestemmer retning etter eget ønske. I løpet av uken eller neste kan alle salgsignaler være opphevet og kjøpssignaler tikke inn. Om det er hva de ønsker. Er ikke som med gode gamle NSG eller REC. Kred til deg for de analysene forresten :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 11:52 3059

Tror ikke det funker noe særlig nå. Er ikke mange dagene siden vi hadde en soleklar pump der aksjen gikk til HOD i sluttauksjon. Kjøp utløst og alt det. Men ingen gikk på og kjøpte og da ble det ned istedet.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.09.2018 kl 12:55 2998

Hektar.
Jeg forholder meg kun til sluttkurser. Da elimineres i HØY GRAD falske svingninger a la det du beskriver.
Salgssignalet ER gitt - og fallpotensialet ligger ned til kr 13 - et sted. På sikt.
Breaking news kan rokke ved "kjøreplanen"!

Hilsen Hammers.......som ellers lar dere "tro" hva som helst for min del.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Tool
11.09.2018 kl 13:11 2979

Salgssignal kommer altså etter 30% nedgang, men ikke før da det hadde virkelig hatt betydning.
Lange linjer der aksjen er i en stigende trend over flere år overser vi bare.
Blir en artig tråd å løfte i tiden fremover, for her er 13,- lovet med STORE bokstaver, på tross av det som venter :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.09.2018 kl 13:21 2961

Tool.
Signaler kommer ikke på eksakte topper/bunner, men på helt andre nivåer.
I mitt system ble hode/skulderformasjonen utløst ved kr 18.
Norsk Bulls har et annet analyseverktøy. DE registrerte et annet salgssignalet for 20 dg siden. Kursen har deretter falt 15%.
Ingen har lovet at FUN skal til 13, men potensialet er dit ned........sånn uten videre.
Hva som skjer deretter får man heller vurdere.
Nei, fortsett heller med dataspillet ditt.....for TA har du NULL peiling på!

Hilsen Hammers
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Tool
11.09.2018 kl 13:25 2946

Vel, da burde du og ditt gode hode også ha gjort litt hjemmelekser her.
"Nedsalget" ditt er globalt for nærmest alle spillaksjer og er grunnet Kinas utspill om å få Kinesiske barn til å spille mindre, har ingenting med tradere i aksjen Funcom å gjøre. Og så merker jeg meg at du da mener aksjen IKKE er i en langsiktig trend. Interessant :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 14:08 2889

Er jo akkurat det jeg sa din gluping, aksjen sluttet på HOD etter pump opp hele dagen. Sluttkurs eliminerer ikke falske svingninger når sluttkursen blir HOD etter press. Tenk før du svarer nå hummers.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Tool
11.09.2018 kl 14:21 2858

Dessuten Hammers, du er jo en liten luring når du sier du ikke har interesse for aksjen eller har fulgt med.
Flere ganger har DU vært innom Funcom TRÅDER og gitt "GODE" råd TIDLIGERE, dette på TROSS av du SIER du ikke har NOEN slags interesse : )

"Hammers
27.02.2018 kl 22:39
2959
Enig med Yess ....! Fun prøver og prøver - men får det bare ikke til!

Jeg følger ikke spes med på Fun, men var ikke dette et Q der det endelig skulle komme litt inntekter????
Men nei.........og da kan man jo bare lure på når de endelig skal skaffe seg positiv inntjening! Mest sannsynlig ALDRI!
Hva er da hensikten med å ha aksjer her?

Hilsen Hammers"

Så gikk det et par måneder og aksjen var nesten doblet, i tillegg var "konklusjonen" din rent oppspinn.
Men skjønner at du blir grønn av irritasjon over å aldri se hva som ligger foran deg.
Så det tullet om at du ALDRI har vist interesse her kan du parkere godt under linjalen.

Sjarlataner som deg Hammers finnes over hele linja og tar ikke mye innsatsen å avsløre, så får vi se om tipset ditt NÅ var bedre enn DA :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
bjay
11.09.2018 kl 16:36 2808

Så så boys, det er mange veier til Rom :)
Tror kanskje en breaking change kom nå,som Hammeren etterlyste. Det har nok vært en stor selger i sivet en periode nå. Ble akkurat krysset 880k NT (negotiated trade) på 20NOK. Da bør vertfall en selger være ute av sivet. Så får vi se om jeg får rett at det ble satt en bunn i dag (om ikke for alltid, vertfall kortsiktig) Happy hunting
Må rette meg litt. Det var Jebsen som solgte til andre insidere på 20NOK+ Rorbu Founder. Så da er det vel kanskje en relativt nøytral handel totalt sett.
Det er vel kanskje det markedet har fryktet at Jebsen skal selge i markedet pga bondsa. Nå blir ikke det noe av, og andre langsiktige har tatt over. Så da blir det vertfall ikke like mye styr som sist Jebsen måtte selge i markedet. Kan se ut som en fornuftig løsning.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.09.2018 kl 18:24 2760

Jøss, har vi fått en privatdetektiv her inne. En som forleste seg på Hardy-guttene da han var 14?

Opp gjennom årene har jeg kommentert er rekke aksjer som jeg ikke selv har hatt genuin interesse av. Kanskje slengt
inn en kommentar eller to - uten å følge opp. Hva så? Børs er uansett ferskvare og forutsetningene endres hele tiden.
Ut fra slikt kan man selvsagt ikke gå tilbake og hente enkeltkommentarer uten å se en større sammenheng.

Sommeren -16 anbefalte jeg forresten aksjen STERKT (ut fra TA) da den sto rundt kr 1 før spleis (gml forum).
Husker jeg realiserte ca 60% på "no time" etter et skarpt drag på 2-3 dager. Etter salget gikk kursen tilbake til kr 1 etter en "profit warning". Jeg kjøpte på nytt da gulvet var lagt - og fikk med meg nye 40-50% på relativt kort tid - før jeg gikk ut. Deretter gikk kursen etter hvert til 5-6 kr, men jeg var med. Uansett et bevisst valg fra min side. Var bortreist uten nettforbindelse en tid - og ville ikke være i markedet pga generelt urolige tider (Brexit, mm).

Grunnen til at jeg NÅ har kommentert aksjen er at jeg bli småforbannet når slike som 100 Tagger UKENTLIG lager MENINGSLØSE hausseinnlegg og "lovnader" om kursdobling - samtidig som salgspresset etter hvert har dannet et "relativt brutalt" salgssignal i form av den omtalte hode-skulder formasjonen. De STORE selger seg ut - og klovnen sitter her og lover dere andre bedre tider i form av dobling.

Pr DD er et IKKE NOE i chartet som tyder på en rask positiv vending!
Direkte UTEISK, spør du meg........av en klovn som nå trolig sitter i klisteret med store tap i aksjen.
Han som har hausset FUN med nye lovnader i alle de 4 mnd den har falt med ca 30%.

Hilsen Hammers........som ikke skjønner disse som fortsatt tror på fyren. En rømt Klovn fra Sirkus Arnardo - eller hva?
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 18:27 2756

Noterer vi nok en hard skivebom fra Hammers som fokuserer kun på det tekniske :-) For det er lurt i nyhetsbaserte aksjer med jalla-omsetning. Kan du ikke gjenopplive NAS-tråden din med ramaskrik på 230 igjen? Fy flate... Så du forresten Investtech anbefalte kjøp av DNO på 16,40 i forrige uke og anbefaler salg av DNO på 15,40 denne uka?

Ikke fortell meg at man ikke henter milliarder på å blindt følge TA hahahahah... I fantasipenger. I kiosken på Gaustad når man endelig bryter sammen fra en stødig strøm tullete avgjørelser basert på linjaler og fargestifter.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 18:32 2747

Ikke for å være på lag med Timmy, men glemte jo helt av denne her også:
https://forum.hegnar.no/thread/8866/view

Kraftig salgsanbefaling på 1,90. Aksjen er nå på 2,25. Nærmere 20% opp.

Neste gang jeg føler meg kvalt av kapital skal jeg sagtens finne nærmeste hømmers tråd, da får man lettet av seg i rekordfart.


Red: Når det er sagt så er jeg jo enig med Hammers i en ting, angående den fyren han ikke er så fornøyd med. Det verserer kjøpsanbefalinger på alle kurser fra 10 til 30 fra den kanten, og om man går tilbake til 2012 ser man kjøpsanbefalinger på kurser som ville tilsvart 80-100 i dag. Men, dette er bare noe vi som er interessert i Funcom har lært oss å leve med, ingen som tar noe fra den kanten seriøst uansett.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 18:39 2727

Hektar:

Det som Admin Haugen driver med i Hegnar TV, teknisk analyse av aksjer, indexer, etc, samt søndagens aksjetips - forstår jeg det slik at du overhode ikke tror eller ser på det?

Det at selveste DNB hver mandag har TA på aksjer, råvarer, indexer, etc, det tror du heller ikke på?

Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 18:43 2718

Epic tråd. KRAFTIG Hjernerystelse blant shortere.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Tool
11.09.2018 kl 19:00 2675

Ja det hørtes sannsynlig ut Hammers. Selvsagt var du inne i aksjen på ATL og ved konkursens rand, mens nå når selskapet endelig har snudd kan man bare IKKE FATTE at NOEN vil HA aksjer i SELSKAPET.
Som jo ifølge DEG aldri har TJENT penger. Priceless

Tror du bør lese dagens melding etter slutt, så får du tenke på hvordan det ER å gi NOK et elendig RÅD :)
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Hammers
11.09.2018 kl 19:02 2672

Hektar.
Jeg ser du legger deg på et pinlig lavnivå når du nå skal "ta rotta på meg"!
- NAS var i utgangspunktet en betraktning ang oppkjøpsryktene.
- Skrev også om TA, men Breaking News i form av uventet godt resultat, mm kom.
- ELE. Da kursen begynte å stige var det etter et PAR DUSIN børsmeldinger (Breaking News) om alt mulig rart. Et tulleselskap!
- FUN. Det kom en vesentlig børsmelding etter stengetid. Breaking News igjen. Hvordan dette påvirker har jeg ikke klart for meg.
- Trolig stigning fra start, men DERETTER....????

ALT du har funnet av "misser" fra min hånd er 3 aksjer som har blitt reddet av positive Breaking News.
Regner med at du er gammel nok til å lese - så da anbefaler jeg at du ser hva jeg skrev i hovedinnleggets siste linje -
over "Hilsen Hammers...."

Hilsen Hammers.......som legger til at både NAS, ELE og FUN raskt kan få seg en ny tilbakesving.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 19:25 2631

Nei, du kan ikke forstå det slik at jeg sier all TA er tull. Det er et verktøy, det er ikke ment for å følges slavisk.

Du ser Hammers opprettet sin ramaskrik tråd i NAS kort tid før de skulle presentere tallene for det som antageligvis er den mest innbringende måneden i selskapets 20+ år lange historie. Hva tenker du på da?
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.09.2018 kl 19:41 2597

Hektar er diskvalifisert fra å lage poster om Funcom i all tid.

Slutt. Post tull om en annen aksje i andre tråder. Gjerne NAS.
Redigert 20.01.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare