Nyheder = kurs 10

Akte
IOX 07.09.2018 kl 07:40 3004

Er det idag vi får gode nyheder.
3 trigger lige om hjørnet.
Akte siger max 58 dage før vi er i kurs 10
Akte
07.09.2018 kl 07:54 2958

Er det kl 8.15 vi får nyheden
Slettet bruker
07.09.2018 kl 07:58 2936

På mandag får vi prod.rapporten. Den vil vise en ca. halvering av produksjonen i august p.g.a. Viking0.
På hvilken måte tror dere det vil påvirke kursen?
Akte
07.09.2018 kl 08:03 2909

Alle ved jo produktionen er på halv blus lige nu så tror ikke det påvirker kursen ret meget.
Tror vi får gode nyheder om 12 min
Returning
07.09.2018 kl 08:17 2858

Akte, kan du vennligst la være med å starte nye tråder med intetsigenhet... har vært nogenlunde bra mht til dette i Iox. Du utviser bare en utolodighet el.at du ikke kan finne på noe bedre?
Mh
Akte
07.09.2018 kl 08:23 2815

Returning kan du ikke bare læse det som interesser dig og lad andre tråde være
Vikingen
07.09.2018 kl 08:35 2717

Kunne man forstille sig at der kommet flere informationer sammen med prod. Rapporten?
Slettet bruker
07.09.2018 kl 08:39 2683

Det kommer en prod rapport på mandag. Om det har skjedd noe den siste uka, og Vikingo er "skrudd på" igjen så kommer det sikkert noen kommentarer om det da, eller så er det kanskje mulig å lese noe fra tallene som legges frem. Vi vet jo hvilket nivå prod fra Vikingo har hatt før stopp, og hva volumet skal ligge på (sånn omtrent) i august uten produksjon fra denne brønnen.
Redigert 07.09.2018 kl 08:41 Du må logge inn for å svare
Andyo
07.09.2018 kl 08:47 2623

Investor Relations via interoilno.onmicrosoft.com
Thu, Sep 6, 12:21 PM (20 hours ago)
to me

Hei og takk for epost.

Når det er noe vesentlig nytt å melde om Vikingo-workover, vil det bli sendt melding om dette.



Vikingo-brønnen som ble boret i fjor var som kjent en positiv overraskelse, og ga ny informasjon om geologien i området. For å øke sannsynligheten for at også kommende brønner skal «treffe blink», har man valgt å gjøre ytterligere undersøkelser og analyser. Nå ser vi fram til neste brønn. Selv med de aller grundigste forundersøkelser vet man aldri hva man finner før brønnen er boret og brønnresultatene analysert.

Kind regards

Investor Relations

Interoil Exploration and Production ASA

*Går jo klart frem av både Q2 rapporten og svar over at selskapet har kontroll. "Workover" er jeg ikke nevneverdig bekymret for og tar den tid det tar. Når "pump failure" oppstod så kunne jo de valgt kun å få denne tilbake i drift "som den var" men når uhellet skjedde har de faktisk valgt å øke produksjonen på brønnen når de først må gjøre et slikt inngrep. Så det er jo positivt for veien videre og vil jo gjenspeiles i resultatene fremover.
*Nå er det en knapp måned til man går inn i Q4 og som det fremgår av Q2 rapporten så er det ikke kommet noen endringer for når man tenker oppstart av kommende boringsprogram. Så da bør man vel forvente at det frmelegges boringsprogram i "god tid" før man entrer Q4.Med andre ord så går alt som planlagt, det inntrykk jeg sitter med, og det som er mest spennende er at selskapet nå sitter med desto mer informasjon enn de gjorde da de gikk i gang med Vikingo i fjor. Gull verdt med reprosessering når de fikk så mye god "hard geology data" og det er som nevnt noe jeg vil forvente at vi ser resultater i form av økning i prospektive ressurser for LLA-47 som helhet og ikke minst redusert risiko på kommende brønner eller dvs. økt CoS - chance of success.
Redigert 07.09.2018 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.09.2018 kl 09:01 2544

Returning
Akte er berre spent på nyhende i luten, og det er heilt ok.
Ta det med ro, nyt livet, google Hyper Return and Bye, Bye Johnny, party, chase girls and live forever!
Slettet bruker
07.09.2018 kl 09:33 2410

Thank you Andyo :)

I think that we will get some news very soon here

Returning
07.09.2018 kl 11:22 2277

Hm Abu...interssant, vil nyte livet...;)
joda var nok for fort på avtrekkern der mht. Akte.
kom jo for så vidt intressante innlegg...
Slettet bruker
07.09.2018 kl 11:39 2225

Takk for billig aksjer idag :) La inn ordre kl 09 og gikk i møte . Da er man dobbelt lastet og klar for news :D God helg !
Slettet bruker
07.09.2018 kl 11:58 2179

Om du vil, Returning, kan du og google "Alle skal få", Kristian Valen live i Drammen teater. Då skjønar du meg betre. t.d. "Valen er bare magisk, når han gjør B.S..…"!
Og du kan sove trygt; dette tåler Akte, for du er diplomatisk, rund i kanten og er ikkje i nærleiken av å misbruke din anonymitet. Og der er du i godt selskap!
Eg kan ikkje nemne ein skribent på IOX trådar som er ufin mot andre, sjølv kan eg finne på dei mest bisarre ting å skrive om ..og slepp unna med det!
IOX har avgjort flotte fans!
Solist
07.09.2018 kl 13:07 2048

Kursen går fort oppover om vi får melding rundt WO og eventuelt annet snadder. For øyeblikket har Interoil E&P falt tilbake i tradingkategori for min del med en liten del av porteføljen. Store spreads i løpet av dagen som man kan dra nytte av. Meget spennende, tenker WO blir meldt neste uke.

God helg!
Redigert 07.09.2018 kl 13:07 Du må logge inn for å svare