REC - batteri Day for Tesla with CATL

Kvike11
REC 16.06.2020 kl 11:58 1996

Er REC med i kapløbet om batterier, Tesla kommer med deres nye batteri på "Battery Day " sidst på måneden.
Kunne være rart at REC orienterede aktionærerne om deres mål. ??
Ved REC overhovedet at deres teknologi og produkter kan bruges i batterier til Bil, Båd og Hus og ikke mindst solceller.
En kæmpe fremtid ligger lige for fødderne af REC.
Kursen kan med lethed 10 dobles, se bare på NEL , der intet har, bortset fra en Chef der snakker og snakker kursen op .
Penge tjener NEL ingen af mig bekendt
REC tjener penge og kan komme til at tjene milliarder på deres milliard fabrik.
Test Test Test og vis hele tiden resultater, så stiger kursen og alt løser sig.
Hvem i REC er ansvarlig for udvikling og PR:
Redigert 19.01.2021 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
Kvike11
16.06.2020 kl 12:43 1924

REC må komme ud af flyver skjul, det må være meget hemmeligt det de laver.
Slettet bruker
16.06.2020 kl 20:04 1719

Jeg er aksjonær selv, Kvike - og har interesse for at kursen skal gå opp. Men jeg syns de trådene dine virker mot sin hensikt. Av og til er det greit å la være, med mindre det er noe relevante saker eller mer konkret informasjon.
Kvike11
17.06.2020 kl 12:25 1453

Min tråd virker efter hensigt og jeg er sikker på REC arbejder på højtryk for at komme med nyheder.
Alle nyheder der kan bidrage til højere kurs er velkommen, se bare på NEL de er hverdag på forsiden af enten finansavisen eller E24, om hvad de tror eller der måske snart kommer en nyhed. NEL tjener ikke penge og har igen lånt milliarder af aktionærerne, hvorimod REC tjener penge på deres igangværende fabrik.
Håber snart at REC tager ja-hatten på og kommer ud af flyverskjul, måske de skulle ansætte en dygtig pr-mand/kvinde der kunne fortælle mere om forventningerne mm.
Røkke har vel ikke købt sine aktier for sjov skyld, virker lidt som en sovepude i ledelsen, udadtil.
Er sikker på de arbejder på fuld tryk, der er bare ingen der kan se om der sker noget.
PR handler også om forventninger til fremtiden, bare et lille lys kan skubbe REC over kurs 10-15
Slettet bruker
17.06.2020 kl 13:12 1393

Tror du håper på noe som ikke er en realitet enda
Rec ledelsen har ikke informert om noe rundt batteri
Og hadde det vært tema nå så hadde noen vist om det.. kursen hadde skutt i været

Men dessverre. Ikke noe nytt fra Rec :(
nemi's
17.06.2020 kl 14:22 1318

"And that's why, in REC, let's say, first, we have to start to make polysilicon for the solar market. And then gradually, we can phase in if this is going to happen, production of anode mass for the batteries. This will take 2, 3 years until it will be, in the best situation."

Transcript fra Q4, 14/2.

I presentasjonen på Q1 12/5 står det skriftlig "... will take time".

REC har ingen planer på å starte ML for solar produksjon før i 2022, sa Tore Tafatt 12/5. Og det finnes ingen som produserer batterier som noen gang har uttalt at de trenger REC til noe som helst. Enda mindre kjøpt tomteareal i ML, for å bygge batterifabrikk der. Disse morsomme husene Tore Tafatt har på fremtidstegningene sine, og som vitterlig trengs... siden ikke REC produserer batterier selv, slik mange her inne later til å tro.

Trodde dere visste dette. Vel, dere har i hvert fall blitt advart.

Som jeg sa før Q1 - alt på Q1 kom til å handle om Corona, og hvordan Tore Tafatt nå kunne finne noe nytt å gjemme seg bak. For nå kan REC selge FBR så mye de vil i Kina, i hht. handelsavtalen del1. Tore Tafatt sa at Process In Trade var løsningen kineserne ville gå for, ref 14/2, og at han hadde visste alt om dette siden han er i Kina hver sjette uke, og har reist slik i fire år. Møter med MOFCOM. Han benektet heller ikke dette på Q1 12/5.

Det er lite Aker kan gjøre med at ingen vil kjøpe det REC ev. kan starte å produsere igjen.

2022 altså - i beste fall, sier Tore Tafatt. Da kan ett eller annet skje. I beste fall. Hvis noen vil ha noe solar fra REC. Solar er premiss for batteriproduksjon (også), så klart.

Snakk om å være utkonkurrert!

Min REC-favoritt vil alltid være fenomenet Flyers. For han skriver han som REC-aksjonær tar del i batterirevolusjonen REC nå opplever.
Slettet bruker
17.06.2020 kl 19:28 1183

Da beviser du for alle, nemi, at du har problemer å skjønne det folk skriver. Men jeg tror jeg har skrevet en del om deg og hvordan du ser verden. Det ser ut til at de fleste her er enige om at du skjønner lite. Men, desto mer du skriver, jo mer blir de klar over det.