Svar fra Fransabank

IDEX 07.09.2018 kl 11:20 16923

Dear ...............

Starting March 2019, the deployment of biometric cards will begin in phases to cover gradually all of our customer base. Benefits and cards features will remain the same. Special tablets will be available in branches for customers to complete their one time finger print registration process on their card.
This Innovative Card has an embedded fingerprint sensor, which eliminates the need for cardholders to rely on their pin code or signatures to complete a purchase. When making a purchase in-store, cardholders simply insert their card into the retailer’s Chip terminal, in Lebanon and Worldwide, while placing their finger on a special sensor embedded on the card. The fingerprint must match exactly with the one on the cardholder’s records, to ensure successful transaction.
This next-generation authentication solution is based on who you are, rather than what you know, a fundamental difference that brings new levels of security to each and every transaction, while at the same time simplifying the customer’s payment journey. This innovative technology reflects Fransabank commitment to fulfilling customers’ needs and underlines our leading role in driving change throughout the global payments ecosystem.

Thank you.

Best regards,
Call Center Section
Retail Banking Division / Consumer Banking & Alternative Channels Department
Fransabank

——————————————————————————————————————————

Dear ...............

Registration of fingerprint can be done only at the branch, and the card is contacless.

Thank you.

Best regards,
Call Center Section
Retail Banking Division / Consumer Banking & Alternative Channels Department
Fransabank
24.01.2019 kl 10:01 834

PS! Vi er IKKE interessert i hva du mener IDEX bør gjøre (Ja selvfølgelig til en stor overraskelse for deg Møyfrid, og sikkert uten noen form for forståelse), vi er interessert i info om hva IDEX faktisk gjør, eks som teknologi, avtaler osv.
Sente
24.01.2019 kl 12:10 772

TheViking: Du er klar over at idiotien din gjør Møyfrid til å virke seriøs og saklig?
Hadde "blokker bruker" funksjonen her inne fungert slik den burde, at tråder ikke får nye innlegg når noen er ignorert, hadde jeg med glede ignorert deg.
Men siden forumet her er så dårlig laget, kan jeg kun oppfordre deg til å skjerpe deg. Du er den eneste som spammer her inn og jeg begynner å bli mektig lei av søppelet ditt.
Sente
24.01.2019 kl 12:11 770

Regner med emisjonen/påfyllet kommer rundt Q4 rapporten, ellers enig med deg. Slik jeg nevnte i en annen tråd om dette, så tror jeg de kun har penger ut mars om de ikke har plutselig fått noen store salg.

Jeg fatter ikke hvorfor PetterJ ikke har blokkert meg, eller åpnet en lukket tråd hvor de seriøse og intelligente kan inviteres til å diskutere i ro og fred.

Da ville man sluppet støyen fra de 3 papegøyene.
24.01.2019 kl 13:07 725

Jeg har allerede blokkert deg og havutsikt.
24.01.2019 kl 13:09 724

Beklager for det. Men jeg er ikke enig i at jeg er den eneste som spammer her inne (jeg hinter på ingen måte at du spammer, men noen andre).
24.01.2019 kl 13:20 709

? Du er den rette til å ta tommel opp på denne ? for du gir oss virkelig mye god info om IDEX ?
24.01.2019 kl 13:21 707

Havutsikt skrev Tiltredes! ???
Jeg gjør faktisk undersøkelser for å finne svar på spørsmål man ikke finner på internett. Mens andre spytter ut sine gjettinger. Har du noe?
Redigert 24.01.2019 kl 13:23 Du må logge inn for å svare