NORTH - hvordan legge ned NORTH raskt

Slettet bruker
NORTH 17.06.2020 kl 23:39 11705

Har fulgt NORTH siden 2017. I ettertid ser vel jeg og de fleste tendensen: ledelsen tar ut millionlønn år etter år.
Vi investorer får ingenting. Tre år er lenge uten noen avkastning.

Kapitalavsetningen for enkelt-individer kunne vært benyttet på andre bærekraftige investeringer som lett hadde gitt enorm avkastning.

Vi aksjonærer i NORTH bestemmer.
Jeg synes vi skal bestemme at vi legger ned NORTH.

Kan vi samles og få dette effektuert?
Redigert 21.01.2021 kl 08:55 Du må logge inn for å svare
Odi.1
17.06.2020 kl 23:51 6397

Om det ikke blir bedre ledelse og informasjon ,og visjoner, så er det like greit å legge ned dette.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.06.2020 kl 23:55 6380

Uinteressant. Jeg ønsker ingen synspunkter om dersom, hvorfor osv.
Jeg synes vi skal beslutte å legge ned NORTH nå! Så hvordan gjør vi dette raskt?

Tap blir det uansett. Men hvorfor gi millionlønn til ledelsen år etter år?
På tide å se realiteten.

Når vi nå legger ned NORTH, så får vi ihvertfall utbetalt verdien som ligger per idag.
Ja takk, sier jeg. Hva sier dere?

(Jeg kunne raskt doblet investerings-summen hadde jeg hatt den disponibel. NORTH er, og har vært, et rent "ran")
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:04 6369

Kan jo ikke begynne med det før etter August, vertfall. Klagetiden på det andre selskapet som er lagt ned må gå ut først, og så ca 14 dager til på det i Brønnøysund før det er slettet.
Hvorfor ikke heller sparke denne ledelsen og få inn ett crew som vet hva dem holder på med , ett som ikke må bruke 10-20 Millioner i året på konsulenter og annet uvesentligst.
Det viktigeste nå er å betale ut Skattepengene i Skattefritt utbytte prompte, ikke rote dette inn i flere tapssluk og ødelegge hele skattegevinsten på disse gull kronene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:05 6351

Odi.1 - du er i ledelsen høres det veldig ut som!

Vi investorer begynner nå. Vi tar tapet. Og NORTH må oppløses raskt.
(NORTH=Very Fishy Business).
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:16 6335

Da må i så fall minst topp 7 på lista bestemme seg for dette, hjelper lite med dine aksjer å rope på å legge ned dette.
En må se på hva og hvem som suger som en igle i dette om en skal forså dette.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:21 6314

Så Odi.1 er i ledelsen....

NORTH, et rent ran av investorer. Som ifølge Odi.1 kun kan oppløses av "topp 7" investorer.
Erklært idag av Odi.1 fra ledelsen! Med millionlønn betalt av oss investorer.

Hvordan får vi med oss topp 7 på oppløsning av NORTH?
De har jo heller ikke fått noen avkastning? Eller tror de på eventyr? (Ja, jeg tror dessverre det).

Som nevnt, jeg kunne doblet investeringen raskt på en måned... ikke tre år.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:22 6317

"vi tar tapet" ? da må en ha ett vanvittig høyt snitt :))
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:28 6310

Hånlig og usaklig kommentar fra Odi.1 i ledelsen! Respektløst overfor investorer.

Dette viser investorer at vi burde samles for å legge ned NORTH nå.

"Vanvittig høyt snitt" - de fleste er vel her fordi de har gått inn med mere enn 1,3?
Og hva er et vanvittig høyt snitt i NORTH? Hvor høyt har det vært? Ikke høyt.
Og staten tar en tredjedel av tapet.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:34 6308

"De har jo heller ikke fått noen avkastning?"
Fikk jo 30 øre skattefritt utbytte senest i Juni i fjor, eller dem som valgte aksjer for utbytte. (Pris 1,60)
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
18.06.2020 kl 00:35 6300

Det ser jo ut til at de realiserer alt..
Nøtta er Reach.

De tre største aksjonærene er north Advisors.
Deretter tidligere styreleder.
Nr 5 er i samme kontorlandskap som north.

Vanskelig å snu noe med makt, tror jeg.
Men gode ideer tar de sikkert imot.
F.eks. hvem som vil kjøpe 32% av Reach for 2kr/aksje😉

Strengt tatt bruker de ikke fryktelig mye penger, og hvordan selskapet hadde sett ut med 18mnd mindre ventetid på cashen er ikke lett å si.

Jeg har lenge trodd at det var en klar plan for hva skattepengene skulle investeres i. Nå ser det ut til at de vil realisere alt og betale ut.
Synd for Txp investeringen. Den tror jeg tåler litt mer modning.

Glad jeg ikke er aksjonær i et selskap som leter etter olje i Barentshavet, så noen strategiske grep har vært gode.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:38 6292

Så topp 7 er da enten i ledelsen eller fakturerer som konsulenter (suger millioner som igler, ja jeg forstår nå).
Håper dere andre investorer og forstår at NORTH må oppløses.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:40 6287

Det er veldig veldig lenge siden. Snakk om iår, ikke 2018.
Kunne doblet samme sum denne mnd i 2020.

Så topp 7 er da enten i ledelsen eller fakturerer som konsulenter (suger millioner som igler (dine ord, men ja, jeg forstår deg nå)).
Håper dere andre investorer og forstår at NORTH må oppløses.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:43 6275

Odi.1, hvorfor har du ikke nevnt at du sitter i ledelsen?
Spennende å finne ut hvem flere av dere som har skrevet her - som og sitter i ledelsen i NORTH.
Amatørmessig? Useriøst? Illegalt? Straffbart?

Thriller!
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:49 6270

JB : " Det ser jo ut til at de realiserer alt..
Nøtta er Reach. "

Etter slakting av alt det andre og delt ut til aksjonærene i Cash, kan de vel dele de 32% ut til North Aksjonærene i aksjer?
Har troen på at Reach vil snu oppover på ett tids punkt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:51 6249

Odi.1, hvorfor har du ikke nevnt at du sitter i ledelsen?
Spennende å finne ut hvem flere av dere som har skrevet her - som og sitter i ledelsen i NORTH.
Amatørmessig? Useriøst? Illegalt? Straffbart?

Thriller!

Og avsporing med REACH, TXP, hmm. Hvem biter på det?
Da kan man selv kjøpe der å ikke betale millioner til dårlig ledelse.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 00:57 6250

" Så topp 7 er da enten "
Ja , eller sitter på hele aksje Mario teten , men det er vel vanskelig å forstå for enkelte.
*30 øre utbytte skattefritt var i 2019 ( juni)

"Og avsporing med REACH, TXP, hmm. Hvem biter på det?
Da kan man selv kjøpe der å ikke betale millioner til dårlig ledelse. "

Det gjør du jo som du vil med selv, du bestemmer vel over hva du vil handle selv?
Grunnen til at de fleste er i NE , er de lyse utsiktene Reach hadde, som det har gått noe trått med, den kommer åpenbart nå, om en har sett aktiviteten og meldingene der fra April.
Og ikke minst CASH fra Skatteoppgjøret , masse penger til oss i North Energy.
TXP kom med på "Lasset" her som ett super funn av North Energy, har allerede mye avkastning på dette, tipper mye mer en det er gått inn med allerede.
Men så forsvinner det ut så mye Cash andre veier, rotet bort i gudene vet hva.
Noer er utbytte, noe er "rydde" i eierskapet Reach , noe er krakket i disse "sikre " OBl med skattepengene tydeligvis, noe gikk til å betale ut ett lån for nedleggelse av NC , noe er tydelige tape på mindre oil selskap og Seismikk .
Oversikten er vertfall vanvittig elendig på nettsiden over hva en har og ikke har. ( Ledelsen sin Jobb å rydde opp i slikt )
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 00:58 6245

Nr 5 er i samme kontorlandskap som North sier dere.
Så hvem er nr 6 og 7 som skal overtales til å oppløse NORTH.
Vel, vi finner ut av det, det er offentlig informasjon i et AS.

NORTH skal oppløses nå.
Investorene skal ha midlene tilbake slik at de kan foreta langt bedre investeringer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 01:04 6233

I følge Odi.1 i ledelsen, så ikke vanskelig å forstå at topp 7 "suger som igler" (Odi.1 sine ord) av investorenes kapital.
Utrolig dårlig lederskap og vurderinger av aksje-oppkjøp.
Man trenger ikke kjøpe bare energi-askjer fordi man het NORTH-energy.
Det finnes andre selskap som er langt bedre å investere i. Og dette er flytende hele tiden, spesielt nå.
Rett og slett tragisk investeringstalent i NORTH-ledelsen. Ikke verdt million-lønn til de topp 7.

NORTH må oppløses.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 01:18 6228

Ja, man kunne selv kjøpt i REACH og TXP, og svært mange andre selskap, men pengene er noe låst i NORTH. Vi investorer vil ha dem ut, slik at vi kan gjøre som du sier.

Du skriver "så forsvinner det ut så mye Cash andre veier, rotet bort i gudene vet hva". Dette er ikke bra for et AS, dere skal vite hvor våre penger går og ikke rote dem bort. Det er isåfall straffbart.
Og når du som representant fra ledelsen sier at dere roter bort betydelige beløp så blir jeg som investor ganske skremt.

Jeg vil ha ut mine midler slik at jeg kan kjøpe selv i TXP og REACH, og selvfølgelig svært mange andre bedre selskaper.
Slik det ser ut nå er topp 1-7 million-vinnere, og resten av investorene nyttige idioter!

Jeg ønsker ikke betale ut 7-15 millioner iåret til topp 7 lengere!

NORTH skal oppløses, og blir oppløst!
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 01:26 6236

Du kan kjøpe opp selskapet å legge det ned selv, det ligger jo på børsen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 01:28 6432

Nok en hånlig kommentar fra Odi.1 i ledelsen.
Katta er ute av sekken.
Ta kontakt med topp 8 - og nedover på listen - og journalister neste.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
badkrukan
18.06.2020 kl 05:28 6370

Bruk kondom folkens! Herregud. Eller er det noe kunstprosjekt eller noe?
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
valdresbonden
18.06.2020 kl 06:23 6333


Bra å ha deg tilbake igjen fra ferie for å få litt seriøsitet inn igjen i denne debatten, Badkrukan

Så mye piss er det lenge siden jeg har lest i noen tråd tidligere, noen her som burde prøve å sove litt om natten, i stedet for å henge over tastaturet til det går varmt-

V.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
badkrukan
18.06.2020 kl 07:20 6288

jag har problem at kommentere dette med annet en: "Herregud!" dette er noe av det galeste jag lest i hele mitt liv, så mange spørsmål...må vare på fylla? og jag leste manifestet til breivik...
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
badkrukan
18.06.2020 kl 07:35 6267

men jag tar litt pause, for alles beste, ingen er tjent av det samme maset når det ikke er noe som skjer uansett. er vel ikke noe nyttig som kommer før tidligst Q i august uansett. operational fra reach og litt trykktest fra TXP. kanske noe fra kreditorfrist 17:e i north capital nedleggelsen, men neppe kursdrivende. Været er strålende og det snur allerede lørdag, så jag tar mine 325K og legger de i skuffen og heller noe bobbel i glasset! Hvis noen lurer på vad de skal kjøpe for champagne så kommer sommerens tips her:

https://www.vinmonopolet.no/Land/Frankrike/Wongraven-Champagne-Brut/p/9749101

Er like god som Dom perignon, til 1/3 av prisen, god sommer!

Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 10:03 6159

Vil ikke skje noe her før endelig nedleggelse og klagefrister er over, som er lovpålagte.
TXP er eneste gulroten for øyeblikket, men infoen kommer ikke fra Investorselskapet North for de som er aksjonærer der, dette må en finne ut av selv på CAD børsen og GB børsen.
Fakta er at North selger seg ned i TXP, men skal dem lenger ned blir å følge med på. Går de ut der nå med alt, da er jo dette nesten opplagt hva som er i fære.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 10:32 6113

Er ikke helt sikker på hva du mener med klagefrister, men om det er skattesaken du viser til så er den endelig avgjort. Fusjonen mellom NORTH og NEC går sin gang med normål kreditorfrist på 6 uker som utløper 14. juli. Regner det som en formalitet. Men veien fra en beslutning om avvikling/likvidering frem til likvidasjonsutbytte er også litt kronglete og lang. Jeg antar imidlertid at ventetiden kan kortes ned ved utbetaling av et større utbytte (Q2) før den formelle beslutningen om avvikling, slik at likvidasjonsutbyttet begrenses mest mulig.

Men er det virkelig denne veien selskapet har planer om å følge ? Kanskje litt for åpenbart etterhvert dersom det ikke kommer tegn på annet liv etter skatt og salg i PLCS og TXP ? Også ødeleggende for riktig prising av selskapet på kort sikt så lenge tausheten rår.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
18.06.2020 kl 10:41 6094

Hva kan friste mer enn å sitte på aksjene i TXP?
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 10:47 6079

Direkte eierskap i TXP, men hører gjerne om et nytt, ukjent og tilsvarende case med avkastning på 3-5X de neste 2-3 årene. Omvendt og "not so good", en "redningsaksjon" av REACH med et stort innskudd av kapital.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
gajini
18.06.2020 kl 10:48 6075

Jæims bånn,

Det er det store spørgsmål, jeg ikke kan finde svar på.
Det er netop nedsalget i en klar vinder, som er årsag til jeg har mistet tålmodigheden og blot håber på kæmpe udbytte.

Salg på disse kurser er udelukket, når værdierne er langt højere og så i cash.

Jeg venter spændt på q2 for at få klarhed om de har investeret yderligere henover q2 og i hvad, samt hvad cash beholdning er på.

Prisning af reach lader vente på sig, og håber ikke de investere yderligere i selskabet da pengene så er låst de næste mange år (overdrivelse fremmer forståelsen) - lader til manglende interesse i reach men et godt q2 i reach kan forhåbentlig få liv i aktien.

Ja aktiviteten øger i reach, så vi mangler blot at se dette afspejle sig på bundlinjen- så skal interesserede investorer nok se henimod reach.

Håber blot der kommer en eller anden form for afkast i år enten godt udbytte eller et strategisk move der afspejler sig i kursen.

Synes efterhånden man har forholdt sig passiv og tålmodig længe og nu er skattepengene endelig på kontoen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
mimsa
18.06.2020 kl 12:49 5968

Jeg har holdt meg borte fra tråden en stund. Jeg måtte rett og slett slutte fordi blodtrykket økte og jeg ble i dårlig humør av å irritere meg over de overgrepene styret og ledelsen gjør med oss mindre aksjonærer. Det er godt å se at det begynner å gå opp for mange, hvilket råttent spill de driver. Her skulle kursen vært langt over 2kr med tanke på cash-utbetalinger fra skatterefusjonen og eierandelen i TXP. Man kan da spørre seg hvorfor trenger man et stort styre, lederadministrasjon og konsulenter alle i milionklassen. Det er jo tindrene klart at denne gjengen sitter å beriker seg selv. Det er klart fra den minimale informasjonen vi får at verdiene stadig forringes. Mangelful informasjon, tåkelegging, konsulentbidrag til seg selv, frynsette rykte av styremedlemmer og noen av de større aksjonærene gjør at svært mange vegrer seg i å investere i selskapet. Det ville ikke forundre meg om det er plasert folk fra North til å skrive på forumet for fortsette tåkeleggelsen av hva som foregår. Jeg ble anbefalt å selge meg ut fordi flere har en lang historie om å være svært aksjonærfiendlige. Det jeg tror er at styret å ledelsen har til intensjon om å trøtte oss ut for så å ta over mest mulig aksjer til en skampris for så å realisere verdiene. Med denne tvilsomme historien til ledelsen og med mine kommentarer får jeg vel snart Janic Iversen på døren. Jeg anbefaler dere å sette dere litt inn i sakene BW-lpg og "et enklere liuv2 , hvor onarheim var instrumental i overtagelsen av Aurora og hvor aksjonærene i Aurora ble lurt trill rundt, investeringen i konkursen i "Et enklere liv" hvor Onarheim satt i styrene i både North og "Et enklere liv". Hold på aksjene deres, sett igang en klagestorm. De vil at dere selger på lave kurser for så de en dag kan realisere mest mulig av verdiene. Jo lenger man venter jo mer forsvinner ut i lønninger, konsulenthonorarer etc til en gjeng med frynsette rykte. Dere skal heller ikke se bort ifra at en dag har de såpass kontroll og så kommer de med et skambud for å overta selskapet for så å realisere store gevinster til seg selv. Tipper det blir noe tilsvarende det den høyst tvilsomme Røkke gjode i sin tid i Norwegian Seafood og AkerRgi. Jeg foreslår at alle mindre North aksjonærer i norges land forener seg mot den urett og tåkeleggingen som foregår. Over og ut.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 13:16 5930

Ja veldig suspekt å berike seg i Styrer honorarer osv, om strategien er å legge dette ned.
Belønning for å leverer ett underskudd på 54 Millioner kroner?
"TRYLLET" bort CASH fra skatteposten med fantasi beløper... ( Corona eller ei, hva var panikken med å realisere før godkjenning, er ALT realisert?? )
En må spørre seg hvorfor dem opererte med 248 Millioner i CASH i ett kvartal, penger som ikke var verken North sine , (alt) eller på noen som helst måte var godkjent før 02.04 2020

Ikke rart det kun er en luguber presentasjon som er totalt forvirrende for de fleste som kommer q etter q.
Denne Knut har vel aldri spandert en billig Youtube kanal og hatt QA med investorene i dette her. ( ala det Paul Baay har )

Klarer det kr 2,60 på Likvidering innen q3? Da vil nå jeg stemt for dette nå, utgangspunktet har vert å være med å skape solide langsiktige verdier med
investeringen, og når en ser hva disse personene har stelt med , og ikke klarer å informere om ( bevist eller u bevist? ) så er det like greit å forlate dette.
Det første dem må endre , og det mener jeg må skje OMG , er teksten på siden om å skape langsiktige verdier for investorene i NORTH.

Det er å lese : " Vision

North Energy’s vision is to be a successful and respected investment company with focus on long term value creation. "

se: utvikling på ASSET
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
mimsa
18.06.2020 kl 13:25 5912

Det er kun tragisk heile greia. Dersom vi selger oss ut vinner de tvilsomme, om vi ikke selger oss ut vil de tvilsomme fortsetter de å tappe selskapet og de vinner da også. Litt vanskelig å forstå at revisor kan godkjenne dette, men det lar seg muligens ordne.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Jæims Bånn
18.06.2020 kl 13:58 5870

Nå er det bare Reach og litt txp igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 14:12 5837

ca 48 mil + 82 mil
Hva tror en cash er på da? 160m etter små salgene?
Da er regnestykket enkelt : ^^ 290 Millioner Nok :- 119 047 065 aksjer = kr 2,43
Etter min mening gir en bort Reach og TXP på disse kursene dem har nå.
Behold 10 -12 millioner og De to aksjene, en ansatt til dem har doblet eller for den del triplet verdien.
Betal ut resten i Utbytte så snart som mulig. Salg av REACH nå vil bare krasje hele kursen, tror ikke dem får 1,07 da. Heller 10 -15 øre.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
mimsa
18.06.2020 kl 14:30 5804

Med de beregningene der, hvordan kan noen som helst mene at de har tiltro til ledelsen, styre og konsulenter om at dette er et veldrevet selskap. Likvider heile driten og vi slipper å forholde oss lenger til den tvilsome gjengen på Tjuvholmen. Om et par kvartaler, dersom dette fortsetter er verdien halvert. Og den tvilsomme gjengen ler heile veien til banken. Ingen skrupler der i gården. Fans til folk1
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
gajini
18.06.2020 kl 15:56 5743

Havde ikke set de havde solgt deres iox aktier 😁.

Kan det virkelig passe at North ikke kan uddele f.eks. deres aktiebeholdning til aktionærerne så vi får reach aktier i udbytte?

Så slipper man da for at sælge med tab, mener en anden bruger herinde nævnte det ikke var muligt og alt skulle sælges og udloddes? Anyone?

Jeg vil uden tøven tage imod ordningen at vi som aktionærer blev tildelt north to store investeringer som aktier og de ramte vores depoter så vi selv kan vælge hvornår de skal sælges og toppen af kransekagen er så alt cash udloddes ligeså vel
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 16:07 5725

Det var nok undertegnede som påstod at alt MÅ realiseres til kontanter, men det er nok ikke riktig. Det som evt IKKE kan selges (av ulike grunner) må deles ut til aksjonærene ifm avvikling. Aksjer i REACH og evt TXP kan muligens deles ut som utbytte også, men det byr nok på en del praktiske utfordringer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Odi.1
18.06.2020 kl 17:14 5667

Hva gjør de på dette North kontoret, tre personer der vert fall den ene er meget godt lønnet.
Slik jeg har forstått det , er alt aktivitet kjøp/salg vurderinger lagt til eksterne selskap i tillegg til de tre.
La merke til at IR hadde det ekstremt travelt, vertfall. Kalenderen ble ikke lagt ut på North siden før dagen for Presentasjon av q1, legger merke til at andre selskap har dette klart lenge før Nyttår for informasjon om påfølgende år.
Mulig vi er litt sutrete her nå, men det gjenspeiler dog verdiene dem har presentert og ikke minst informasjonsmangelen.
NORTH ned 4, 64 % Sperrene popper opp på 1,40 hele tiden. why!
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare
Svenis42
18.06.2020 kl 18:53 5603

Er kun 2 ansatte i north nå og Onarheim er kun styreformann ,ute av analyse gruppa.
Redigert 21.01.2021 kl 07:22 Du må logge inn for å svare