Hvorfor er det bare svarte og muslimer som klager i Norge?

Slettet bruker
18.06.2020 kl 17:45 826

Vi har massevis av virkelige asiater i Norge, og da mener jeg de med kinesiske trekk, thai-trekk og indiske som aldri klager på Norge. De trives her i dette landet, gjør en fenomenal jobb men reagerer også akkurat som etniske nordmenn på innvandringen fra muslimske land og Afrika. Det er oppførselen til mange av disse innvandrerne ingen av oss liker. Kriminaliteten og at de kun tenker på seg selv.

Utdrag fra Resett:

Er innvandrere utelukkende opptatt av seg selv og sine egne?

Avisene nærmest flommer over av innlegg fra krenkede og diskriminerte innvandrere for tiden. Med noen ytterst få unntak, er fellesnevneren at disse innvandrernes fokus utelukkende er deres egne påståtte vonde opplevelser i det rasistiske Norge.

Har de absolutt ingen interesse av å vite noe om hva nordmenn egentlig gir dem av nærmest gigantiske velferdsgoder som i realiteten koster flere hundre milliarder kroner i året?

Jeg tror jeg har lest ETT innlegg de siste ukene fra en innvandrer som forsøkte å nyansere det sorte bildet innvandrere flest forsøker å tegne av Norge. Det skal vedkommende virkelig ha kred for! Men ellers er det virkelig nedslående å se hvor uendelig selvsentrerte og sytete de aller fleste innvandrere som utrykker seg offentlig er. Og det er like nedslående å lese deres bitende ironi og særdeles nedsettende kommentarer til nordmenn som forsøker å si noe positivt om Norge.

En flyktning får utdanning, norskopplæring, bolig, medisinsk behandling, tannlegebehandling, psykologbehandling osv osv helt uten kostnader i fem år. De får fulle pensjonsrettigheter som nordmenn må jobbe i 40 år for og vårt NAV står parat med gigantiske støtteordninger til flyktninger som ikke klarer seg selv. Det er ingen grenser for hva de får. Men opplever vi at noen av dem står frem i mediene og takker?

Nei, innvandrere ser utelukkende ut til å klage, fortelle om hvor vondt de har det, hvor krenkede de er og hvor rasistisk Norge er. Og så viser de undersøkelsene som er gjort internasjonalt at Norge faktisk er et av verdens aller minst rasistiske land. Interesserer dette overhodet ikke en innvandrer? Vet de ikke at de landene de selv kommer fra, er langt, lang mer rasistiske enn Norge? Vet de ikke at de har trukket gull-loddet og blitt reddet ut av et samfunn med systematisk undertrykking, rasisme og trakassering av annerledes tenkende? Vet de ikke at i Norge kan de si hva de vil, de kan få akkurat den utdanningen de vil og de kan nå opp til nærmest enhver toppstilling i vårt samfunn?

Tror du virkelig livet er en dans på roser for etniske nordmenn? Tror du ikke vi opplever krenkelser? Tror du ikke våre barn blir mobbet, trakassert og banket opp? Ja, der hvor dere innvandrere er i flertall, er faktisk rasismen mot nordmenn enda verre enn den du selv opplever. Hva om du brukte din tid og din innflytelse på å lære opp dine egne landsmenn til toleranse, vennlighet og inkludering overfor hvite, etniske norske barn? Vet du ikke at dine landsmenn er langt mer kriminelle enn etniske nordmenn? Vet du at de er overrepresentert når det gjelder vold, voldtekter og kriminalitet? Vet du at de koster det norske samfunnet gigantiske summer hvert år?

Prøv å se ditt eget liv i perspektiv til hva Norge har gitt deg av enorme muligheter. Kanskje du kan klare å innse hvor provoserende det er når du bruker dine krefter og dine evner på å klage på Norge? Sannheten er at du burde skamme deg, du som skriver innlegg etter innlegg om hvor vondt du har det i Norge. Du burde heller bruke dine krefter på å hjelpe dine egne landsmenn som henfaller til vold og kriminalitet og som er blitt en plage og en belastning for Norge. Det er DEM du burde fokusere på. Alle dem som gir innvandrere et dårlig ry. De som utnytter NAV, utøver vold, voldtar, banker opp og plager etniske nordmenn.
atnorhe
18.06.2020 kl 18:48 815

Sjefs-klageren blant Pakistanere er Hadia Tajik.

Hun sier aldri god dag. Det kan bety at hun er fornøyd.
Hun var ment å være «drageren»av muslimske stemmer, men noe gikk feil under programmeringen av hjernevaskprogrammet til AP.

Hun fikk alt for sterk dose, og er nå en levende syte-maskin forkledd som en ferdig «integrert» Pakistaner.

Lett å avsløre, men foreløpig går det bra.
Sotah
18.06.2020 kl 21:20 778

Nå vil noen av oss ondskapsfulle leftiser mene at høyreraddiser hyler, sutrer, griner og sukker på inn- og utpust 24/7. Putebitere og bukseskvettere de fleste av dem.
Redigert 18.06.2020 kl 21:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.06.2020 kl 22:20 756

Du tror du er beskyttet mot radikal Islam? Det er slike som deg de tar først, så homser og flatbankere.
Sotah
18.06.2020 kl 22:23 753

Imatza og du er de største sutrerne på forumet, Franz. I henhold til overskriften på tråden fastslår jeg at selvinnsikten deres derimot er fullstendig fraværende.
nekkejk
18.06.2020 kl 22:35 740

Det var vel også det første som slo meg da jeg så overskriften til denne tråden. Null selvinnsikt.
vicktor
18.06.2020 kl 23:32 714

imatza
Veldig bra innlegg og 100 % enig.
De siste tiders opptøyer viser helt klart at å ta imot enkelte folkegrupper er veldig dumt.
Det gjelder da spesielt afrikanere og muslimer, som har kulturer som ikke hører hjemme hos oss.
I 2019 ble det i Amerika, drept av politiet ca. 450 hvite og 300 svarte. Hvorfor ser vi ikke opptøyer
fra de hvite i Amerika ? De har en annen kultur.
Det blir drept tusenvis av svarte i Amerika, som blir drept av andre svarte. Hvorfor er det ikke noen
protester mot det ? Er det helt greit at en svart mann dreper en annen svart mann ?
Min motstand mot innvandring har ikke blitt noe mindre etter alle disse hendelsene.
Slettet bruker
19.06.2020 kl 00:10 694

Det er bare de som slipper til i media (ironi)...
Slettet bruker
19.06.2020 kl 00:38 677

Dette tar jeg som en æresbevisning, vi to er de største på den andre siden av der du hører til, kjempeflott og takk.
Sotah
19.06.2020 kl 07:44 647

Det er bare å klage og sutre videre. Vi tåler mye her på forumet.
zizzy
19.06.2020 kl 08:27 632

Når du henviser til "Vi"; er det du og bendelormen du mener.
Slettet bruker
19.06.2020 kl 09:32 612

Ute av bunkerzen igjen zven? Høy og mørk igjen. Tror du skal lese franzgreger sitt innlegg en gang til.....du er blant de første som blir "noe"kortere
esel
19.06.2020 kl 12:53 580

Bare fargede og muslimer som klager? Dummeste jeg har lest. Vi nordmenn er da verdensmestre i å syte. Har alltid vært. Ser man seg rundt vil man også oppdage at det er ganske vanlig i alle land. Vi er fornøyde en liten del av tiden - og så er vi misfornøyde en stor del av tiden. Egentlig helt ok, ellers hadde vi ikke hatt noe å sammenligne med.
zizzy
19.06.2020 kl 14:27 555

Vel, TS sitt poeng er kanskje at de klager over at Norge ikke tilpasser seg dem, mens vi klager over at de ikke tilpasser seg Norge.
Slettet bruker
19.06.2020 kl 14:32 551

Hvis svartingene er misfornøyde kan de vel dra hjem til allahs grushauger og leve fra hånd til munn der?

For oss andre fremstår slik syting å kaste perler for svin
Fluefiskeren
19.06.2020 kl 22:00 519

Du glemmer den største gruppen som klager i Norge hvis du først skal generalisere. Nemlig hvite middelaldrende menn med lav utdannelse. Du finner den på de fleste diskusjonsfora. Det kryr av dem.
Per K
19.06.2020 kl 23:14 504

Vet du forskjellen på en flyktning og en innvandrer ? ser du blander disse to ordene flere ganger i innlegget ditt .
Nuka
20.06.2020 kl 00:24 480

Har du stygge drømmer hver natt om fæle muslimer som skal komme og voldta deg i ræva hver natt . Det finnes angstdempende medikamenter. Snakk med fastlegen din.
Slettet bruker
20.06.2020 kl 03:17 459

Din uvitenhet kjenner ingen grense, gjør den?
Du vet av egen erfaring ingenting om hva muslimer gjør med homofile, gjør du? Har du vært i et muslimsk land og sett på når man kaster homofile ned fra takene, eller steiner en nedgravd kvinne til døde? Nei jeg tenkte meg det, det er ikke et pent syn, men det gjør noe med normale sinn. Vi glemmer aldri utbruddene og gledesropene fra bermen, ikke glemmer vi de lysende øynene til dem som steinet kvinnene til døde heller.

Du vet ingenting om hva muslimer kan finne på, hvordan de er og hvor rasende og draplysten de kan bli når de er samlet for å drepe, gjør du?
nabai
20.06.2020 kl 17:25 403

Nå vet jeg du har vært til stede når slike uhyrligheter skjer. Du beskriver det samme inntrykket jeg satt igjen med. Dem som støtter slike mennesker i Norge, skulle alle ha mistet sitt statsborgerskap og blitt sendt til en arbeidsleir på Dronning Mauds land. Det skylder vi ofrene.