Life’s a scam. Realitetssjekk for lettlurte med for mye penger

JosefK
LIFE 18.06.2020 kl 22:15 17393

Alright, siden trådene om ArcticZymes blir spammet ned med denne såkalte «diagnostiske testen» Life hevder å eie noen prosenter i, får jeg ta dette på et egnet sted: her.

Digital diagnostics hevder å ha et måleapparat som i realtid sier om du er smittet av covid19 eller ei. Fantastisk! Det er bare et par haker ved dette:

1. Det finnes bare en måte å påvise smitte og det er å påvise sekvenser fra nukleinsyre spesifikt til SARS-COV2 viruset 1)

2. Det finnes kun en måte å gjøre dette på, det er å kopiere opp nok genmateriale til at det i det hele tatt ter mulig å finne «fingeravtrykket» som identifiserer viruset.

3. Dette er en prosess som skjer i flere steg, bruker flere kjemikalier til de forskjellige prosessene og fysisk påvirkning i form av oppvarming/nedkjøling. Den vanligste metoden er PCR (polymer chain reaction).

Så kommer dette mikro selskapet LifeCare med den oppsiktsvekkende nyheten at de hadde kjøpt 25% i digital diagnostics i Tyskland. Videre at de har en test som i realtid påviser SARS-COV2 viruset. Bullshit filteret burde dundre inn her allerede. For om dette var tilfelle så hadde topp 10 av big pharma overbydd hverandre for å sikre enerett til nyskapningen. Og nobelkomiteen hadde shortlistet dem for nobelprisen i både medisin og kjemi.

Jeg har ved to anledninger nå forsøkt å finne dokumentasjon på hvordan en slik device skulle kunne klare å detektere signaturen til viruset. No luck. Ingenting av dokumentasjon. Ikke engang en poster.

Videre ser jeg lifecare roter i sin egen kommunikasjon. Se et eksempel her:

«... able to detect corona virus from the time of infection, contrary to other tests on the market that can only detect the antibodies 5-7 days after the infection. The test is independent of lab analysis, providing test result within minutes at the point-of-care.»2)

For noe sludder. Antistoffer indikerer kun om du har hatt sykdommen ikke om du har den. Et diagnose selskap burde kunne forskjellen.

Videre snurrer varselllysene kraftig når styrets leder casher inn og ikke tar gjenvalg når den mest revolusjonerende oppfinnelsen siden gensekvensiering er i ferd med å nå massemarkedet.3)

Jeg bare spør: hvor naive er dere? Skjønner dere ikke at det er vesensforskjell mellom å finne signaturen i nukleinsyre til å detektere glukose, som jeg skjønner er det lifecare egentlig driver med?

Jeg etterlyser d-o-k-u-m-e-n-t-a-s-j-o-n på hvordan denne devicen virker. Lettvinte pressemeldinger DUGER IKKE! For enten er dette Nobelpris materiale eller så er det keiserens nye klær.

Dere er herved advart: life’s a scam.


1) https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/hcp/testing-overview.html

2) https://newsweb.oslobors.no/message/507881

3) https://newsweb.oslobors.no/message/508159
Redigert 21.01.2021 kl 09:20 Du må logge inn for å svare
bj111
16.08.2020 kl 19:58 2224

Helt naturlig å bli utålmodig og i den prosessen er er det og naturlig at mange kaster kortene for de tenker naturlig nok at noe er galt. Jeg ser ikke noe som tyder på at noe er galt så sitter men det betyr ikke at jeg har rett i det. Alle får jo gjøre som de selv vil.
Slettet bruker
04.04.2021 kl 15:55 1120

På tirsdag er det lurt å dumpe alt på åpning tror jeg.

Edit: Bommet på dag.
Redigert 04.04.2021 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
04.04.2021 kl 15:58 1103

Enda en 5 åring på trådene 😊 ingen som selger i morgen, til opplysning så er børsen stengt 🤣🤣
Slettet bruker
04.04.2021 kl 17:05 970

🤡