Hvordan bli aksjonær i Digital Diagnostics
Det ligger helt klart i sakens natur (mener jeg) at DD vil søke om børsnotering på Frankfurt i løpet av utgangen 2020. Da vil RIKTIG prising av DD fremkomme.
Nå er det juni og hvordan ser aksjonærstrukturen ut?
IMS Capital partners, en tysk investor gruppe, eier 51%. Her tror jeg det er umulig å få tak i aksjer.
De ansatte i DD eier 24 %. Her tror jeg det er umulig å få tak i aksjer.
Lifecare eier 25% Her er det mulig å få tak i aksjer. Men prisen kommer til å være mye høyere enn dagens prising på 7 kr som tilsvarer 560 millioner for Lifecare.
Tenk selv folkens og god sommer sier jeg.
Nå er det juni og hvordan ser aksjonærstrukturen ut?
IMS Capital partners, en tysk investor gruppe, eier 51%. Her tror jeg det er umulig å få tak i aksjer.
De ansatte i DD eier 24 %. Her tror jeg det er umulig å få tak i aksjer.
Lifecare eier 25% Her er det mulig å få tak i aksjer. Men prisen kommer til å være mye høyere enn dagens prising på 7 kr som tilsvarer 560 millioner for Lifecare.
Tenk selv folkens og god sommer sier jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 03:00
Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
19.06.2020 kl 08:00
1122
Det forløsende her er jo Covid-19 testene og sertifisering
Life er nok ikke i en posisjon som tilsier at de kan vite sikkert om dette kommer... Mens DD- som har flere ben å stå på og med et korps av leger, professorer og universiteter...sier at det er "expected" og skal produsere millioner av enheter allerede i Juli
Life er nok ikke i en posisjon som tilsier at de kan vite sikkert om dette kommer... Mens DD- som har flere ben å stå på og med et korps av leger, professorer og universiteter...sier at det er "expected" og skal produsere millioner av enheter allerede i Juli
Redigert 21.01.2021 kl 03:00
Du må logge inn for å svare