En epidemi av testing

brahman
20.06.2020 kl 17:01 443


Uten coronatestingen - de NONSENSE testene - ville det ikke ha vært en såkalt "pandemi" (Plandemi) fra et smittsomt virus.

Tilsvarende massetesting har ikke noengan før vært utført for influensa og andre infeksjonsjukdommer.

Da burde egentlig alle forstå hvorfor....



Mortenxx
20.06.2020 kl 22:41 422

Jeg skjønte ikke logikken din her. Det virker som om du har overbevist deg selv om ett eller annet -- som f.eks. "nonsens tester" -- og forventer at denne overbevisningen skal virke inn på alle andre uten at du behøver å argumentere rasjonelt.

Fortell hvorfor testene er nonsense?
brahman
22.06.2020 kl 21:16 394


Dr. Kary Mullis, som utviklet PCR-testemetoden, sa selv at denne type test ikke skulle brukes til diagnosetering.

Allerede tidlig i corona-situasjonen kom studie som viste opp mot 80% falske positive prøver.

Det testes ikke for et bevist isolert virus. "Virus" er som kjent - holdt jeg på å si - ikke levende organismer.
Slettet bruker
22.06.2020 kl 21:20 388

Jeg mener det er på plass å sende en takk til Kina.
Nå skulle det vært fotball em, snart OL og masse liv og full fart.

Men nei da.
Redigert 22.06.2020 kl 21:22 Du må logge inn for å svare
Mortenxx
23.06.2020 kl 11:58 361

I alle 3 argumentene du kom med virker det som om du har misforstått ett eller annet.

Testen brukes ikke til å stille diagnoser. Og det viktigste er vel om Dr. Kary Mullis frarådet å bruke testen slik den brukes, ikke om hun frarådet annen bruk.

Det virker som om du har misforstått "false positives". Jeg linker derfor til en artikkel om temaet. Artikkelen er første søketreff i Google for søk på "coronavirus test reliability".
https://theconversation.com/coronavirus-tests-are-pretty-accurate-but-far-from-perfect-136671

Redigert 23.06.2020 kl 13:20 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
23.06.2020 kl 16:50 325

Nå hørte jeg nettopp Nakstad på radioen. Bl.a. forteller han leksa om at det er de gamle som har høyest dødsrate,
og at de yngre ikke blir så ille syke. Nakstad burde faktisk ikke gå rundt og ufarliggjøre Coviden for ungdommen.
Nå hørte vi nylig om denne svenske facebook-gruppa med friskmeldte unge som sleit med flere ulike ettersymptomer.
Det siste fra WHO nå er dessuten at ingen med sikkerhet blir kvitt viruset. Selv antistoffene mister effekt etter en tid, ble det sagt.
Det folk burde forholde seg til er at det ennå ikke finnes noen sikker helbredelse og at covid19, i likhet med kreftviruset kan
angripe alle organer, og ellers slå til på nytt hvor som helst på kroppen. Skikkelig djevelsk, kan man si.
La oss bare håpe at Erna og Gates nå greier å levere en vaksine som gjør det av med viruset for godt,
og at det ikke blir som med kreften at de koker opp noe styggdyrt for hvert organ som angripes.
Slettet bruker
23.06.2020 kl 17:10 318

Disse protestene beviste en ting, og det er at co-vid 19 er en bløff.
Slettet bruker
23.06.2020 kl 19:09 299

Greit å spøke men de som ikke tror på denne kinesiske driten er jo enda farligere enn viruset selv.