Anarkimerika

atnorhe
20.06.2020 kl 17:46 390

Statsadvokat fikk sparken av Trump – nekter å gå av

Den føderale statsadvokaten Geoffrey S. Berman fikk natt til lørdag norsk tid brått og overraskende sparken av det amerikanske Justisdepartementet, men nekter tvert å gå av.

Nye tider. Hvorfor skal han følge regler, når titusener kan gjøre som de vil.

Sinte svarte har dominert alle media i snart 1 måned 24/7. Det finnes overhodet ingen motstand mot krav som aldri vil la seg gjennomføre.

Hvite politikere og medieprofiler har kun nikket med et trist uttrykk i ansiktet som skal illudere dårlig samvittighet og sterke følelser for svart aktivisme.

Det later som om de tror på at hvite mennesker vil alle som en forandre mentalitet og personlighet på et tenkt tidspunkt.

Har de svarte hatt en uproporsjonalt andel av unge drepte menn? Sannsynligvis ja, siden de også har en uproporsjonalt andel med krim. Alt i fra hverdagskriminalitet til narko mord.

Har de svarte vært utsatt for grov rasisme undertrykking og mord i fra hvite myndigheter over århundrer i USA. Ja selvsagt. Fullt forståelig at det måtte sprekke før eller siden.

De idiotiske arrestasjonene vi har vært vitne til. Og som det sannsynligvis kryr av som ikke er fanget på video, må stoppes.

Problemet er også at all motstanden mot å bli arrestert fører ingen vei. Hvis politiet mister myndighet til å arrestere og pågripe svarte, med mindre de kommer under ild, har vi et anarki.

Du kan ikke vurdere selv om du skal pågripes fordi du er svart, og andre svarte har dårlig erfaring med å bli pågrepet.


Nå varsler New York politiet at de vil streike den 4/7. På nasjonaldagen.

Det kan bli hett.

børst
20.06.2020 kl 18:19 383

USA er nå i fritt fall. Alt kan skje. De to mest populære institusjonene i USA akkurat nå er marxistbevegelsen "Black Lives Matter" og det amerikanske militæret. Ustabiliteten i det amerikanske samfunnet "er til å ta og føle på", for å bruke en gammel klisjé.
Slettet bruker
20.06.2020 kl 18:27 375

Sånn er det når 100 år med FED og Deep State skal elimineres.
Slettet bruker
20.06.2020 kl 18:29 373

"Statsadvokat fikk sparken av Trump – nekter å gå av"

Berman ble innsatt som en Trump mann etter at forgjengeren Preet Bahara nektet å gjøre Trump "tjenester". Desverre for Trump så følger Berman loven og har tiltalt flere av kjeltring kompisene til Trump. Derfor forsøker de nå å sparke ham også. Dette er selvsagt svært alvorlig. Hvorfor du blander dette sammen med de pågående anti-politivold protestene må nå fuglane vite.

Noen av de Bermann har gått etter til stor motvilje fra Trump/Barr er:
-Michael Cohen
-Den tyrkiske banken Haltbank (Som har brutt Iran sanksjonene). Erdogan har presset på for å avslutte saken.
-Epstein
- Giulianis parkamerater i Ukraina skandalen (Parnas og Fruman)
Redigert 20.06.2020 kl 18:37 Du må logge inn for å svare
børst
20.06.2020 kl 18:34 368

Er dette noe du har lest på dine ytre-venstre nettsteder?
At politiet i NY går til streik og truer med å si opp, føyer seg inn i mønsteret man ser over hele USA., at politiet angripes av venstreekstremister i sidekampanjen "defund the police", og sier opp.

En av de mest sentrale institusjonene i USA, politistyrken, er i full oppløsning. Og man kan bare forestille seg det maktvakuumet som skal fylles, og hvem som er best posisjonert. Og hva dette vil avstedkomme av motreaksjoner.
Redigert 20.06.2020 kl 18:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
20.06.2020 kl 18:40 359

"Er dette noe du har lest på dine ytre-venstre nettsteder?"

Nei, i helt vanlige medier.Hva tror du egrunnen er at de vil kvitte seg med Berman nå?
Er de redd han vil følge opp Michael Cohen saken hvor vi vet at Trump ville blitt tiltalt om han ikke var president?
Ligger det en Trumpbombe i Epstein saken?
Er det Haltbank, Fruman, Parnas eller kanskje en tiltale mot Giuliani?
Motivene for å fjerne denne mannen er mange.
børst
20.06.2020 kl 18:54 350

Du er helt besatt av Trump. Det som foregår i USA nå er mye større. Ifølge Rasmussen report er BLM den mest populære institusjonen i USA nå, sammen med militæret. BLM ønsker å oppløse politiet, noe flere borgermestere sier seg villige til å vurdere. Politiet i NY planlegger å streike 4. juli i protest mot det de ser på som angrep på politiet. Noen har allerede sagt opp.
Du prøver å få alt til til å handle om Trump, slik marxistmedia gjør. Du forstår ikke en forbanna skit av hva som foregår. Dette er arven etter Obama, "organizing for action", der radikale marxistbevegelser fikk milliarder i støtte over flere år. Nå ser vi resultatene. USA er i full oppløsning.

https://metro.co.uk/2020/06/18/new-york-city-police-may-strike-july-12873281/
Redigert 20.06.2020 kl 18:55 Du må logge inn for å svare
atnorhe
20.06.2020 kl 19:06 339

Hvorfor du blander dette sammen med de pågående anti-politivold protestene må nå fuglane vite.

Da får du spørre fuglane
Slettet bruker
20.06.2020 kl 19:50 328

Topicen handlet om at Berman i går fikk sparken av Barr. Rettere sagt. Barr løy i en skriftlig pressemelding om at Berman hadde sagt opp. Bermann nektet for dette.
Derfor handler denne topicen selvsagt om Trump.

Forøvrig blir jeg lettere kvalm over dette hykleriet ditt hvor du anklager andre over å være voldelig når du selv på dette forumet har foreslått å ta livet av de 500 største innvandrer tilhengerne i Norge. Det vil si en ABB x6. Dette var heller ikke noe du slengte ut av deg tilfeldig i diskusjonens hete. Jeg har konfrontert deg med påstanden sikkert 10 ganger uten at du har vært villig til å trekke den tilbake så jeg går utfra at du mente dette. Så du kan ta dette marxist stempelet ditt å stikke det opp en viss plass. du er ikke relevant Folk flest hater og forakter dine meninger..
Redigert 20.06.2020 kl 19:52 Du må logge inn for å svare
børst
20.06.2020 kl 20:21 313

Jeg forstår at du er litt engstelig nå, når du ser hva som skjer i USA. Det jeg skrev om i juni i fjor kan skje langt raskere enn jeg kunne forestille meg.
Slettet bruker
20.06.2020 kl 20:35 310

Vist faen er jeg engstelig. Skulle faen bare mangle. Jeg har advart mot psykopaten i snart 4 år og han har overgått mine verste antagelser.
Denne uka har vi blant annet lært at han har foreslått å henrette kritiske journalister og at han syntes det er helt greit at Kina plasserer opposisjonelle i konsentrasjonsleirer. Det verste med disse tingene er at det ikke lenger er sjokkerende.