Få med deg Trumps rally i Tulsa: – Han er et humoristisk geni
Ja det er sikkert. Han fikk igjen vist hvilke tullinger MSM er, og jeg lo skikkelig. Han er en mester i dette spillet, ingen tvil om det.
På Fox News har Trump blitt berømmet for sine taleevner. Måten han bruker humor på er ekstraordinær, sier kommentator om nattens opptreden.
Se og bedøm selv. Trump kommer på scenen etter ca. 27 min ut i denne sendingen. Mike Pence innleder.
Den mest morsomme delen kommer etter ca 50 min i sendingen hvor han forteller om sin ustøe gange ned fra podiet på West Point. Det vil bli en klassiker.
https://youtu.be/sMoMWEZYSoM
På Fox News har Trump blitt berømmet for sine taleevner. Måten han bruker humor på er ekstraordinær, sier kommentator om nattens opptreden.
Se og bedøm selv. Trump kommer på scenen etter ca. 27 min ut i denne sendingen. Mike Pence innleder.
Den mest morsomme delen kommer etter ca 50 min i sendingen hvor han forteller om sin ustøe gange ned fra podiet på West Point. Det vil bli en klassiker.
https://youtu.be/sMoMWEZYSoM
"Det vil bli en klassiker."
Enig,
Et annet høydepunkt var når han beviste at han er istand til å drikke vann fra et glass med hjelp av kun en hånd.
Enig,
Et annet høydepunkt var når han beviste at han er istand til å drikke vann fra et glass med hjelp av kun en hånd.
fabian2
21.06.2020 kl 17:51
564
Trump gjør en utmerket jobb for Biden , helt gratis. Biden trenger ikke gjøre noe
Redigert 21.06.2020 kl 17:52
Du må logge inn for å svare
fabian2
21.06.2020 kl 21:34
524
16.241 beviste løgner har han prestert siste tusen dager , har opptellere kommet frem til. Mannen er jo tross alt et FENOMEN !
atnorhe
21.06.2020 kl 21:58
515
Jeg burde kanskje nevne for deg, at hele verden vet at FOX news er Trump sin supporter-kanal.
Sarah Cooper dyktig til å lage komedie av Trumps mer absurde uttalelser. Som hun sier, Trump er den beste tekstforfatteren hun har hatt.
Odeven
22.06.2020 kl 00:12
470
Misliker fyren, - så til de grader.
Men hater er vel å ta vel hardt i. Forresten, du er vel inne på noe.
Ja, vi tier, - i skrekk.
Gubben er en vandrende tragedie.
Han må bli umyndiggjort før han setter fyr på hele det amerikanske samfunnet.
Men det toget er kanskje allerede gått.
Og alt dette for å dyrke sitt ego???
O.
Men hater er vel å ta vel hardt i. Forresten, du er vel inne på noe.
Ja, vi tier, - i skrekk.
Gubben er en vandrende tragedie.
Han må bli umyndiggjort før han setter fyr på hele det amerikanske samfunnet.
Men det toget er kanskje allerede gått.
Og alt dette for å dyrke sitt ego???
O.
Da er det kanskje bra at flertallet i USA ikke er enige med deg. Fake news hører vi ikke på lengre, ifølge dem hadde Trump tapt lenge før forrige valg også, som jeg sier fake news. Det pussige er at så mange tror på tullet og spesielt i Norge, med det har vel med IQ å gjøre.
ladaen7,30
22.06.2020 kl 15:41
383
Det het seg vel at han gjorde det til Clinton også, men så jo hvordan det gikk.
Ikke noe kommer gratis i politikken.
Ikke noe kommer gratis i politikken.
Odeven
22.06.2020 kl 22:34
366
Humoristisk geni?
Ja, sånn kan man kanskje se på det.
Humoren ligger i såfall i at fyren er en vandrende vits.
Men en FARLIG vandrende vits dessverre og det gjør at latteren blir sittende fast i halsen.
Her må VårHerre gjøre noe.
O.
Ja, sånn kan man kanskje se på det.
Humoren ligger i såfall i at fyren er en vandrende vits.
Men en FARLIG vandrende vits dessverre og det gjør at latteren blir sittende fast i halsen.
Her må VårHerre gjøre noe.
O.