Flagget vårt, liksom

Sotah
22.06.2020 kl 18:42 424

https://www.abcnyheter.no/stemmer/2020/06/22/195686117/ikke-la-dem-ta-fra-oss-flagget

Jeg savner tiden da man kunne bruke flagget uten å bli betrakta som en skrulling og en drittsekk. Og tar gjerne den tida tilbake.
Slettet bruker
22.06.2020 kl 18:58 407

Ja det er tragisk at folk på ytre høyre skal få skylden for at «vanlige» folk ikke kan bruke flagget i frykt for å bli sett på som høyreekstremist og fremmedfiendtlig.

Fy faen så dumme folk er hvis de er redde for å bruke flagget pga det.
atnorhe
22.06.2020 kl 19:15 398

«Det jeg forbinder med flagget er inkludering, da jeg ikke er etnisk norsk, men likevel føler en sterk tilhørighet hver gang jeg ser det», skrev studenten Mihriban Kizilirmak i Adresseavisen i 2017.


Kizilirmak er sikkert blitt mottatt med glede og entusiasme av representanter i fra landets ledere, og har dermed i fra dag en følt han er « dypt ønsket».

Nedturen kan derfor bli stor mår han oppdaget at vanlige Nordmenn han treffer i det vanlige livet ikke uttrykker samme entusiasme.

At han også « føler en sterk tilhørighet» til det norske flagget , er like sannsynlig som at Sotha føler en sterk tilhørighet til det Somaliske, selv om det ikke er umulig.

Tror du Svensker Tyskere Irene Franskmenn Hollendere Amerikanere som bor i landet «føler en sterk tilhørighet» hver gang de ser det norske flagget?

Smisking som betyr han holder oss for å være idioter.
Slettet bruker
22.06.2020 kl 20:26 368

Det er mye du aldri får tilbake, Sotah!

Enhver kraft skaper en motkraft, vettu, og du har selv på uforsonlig vis slengt et betydelig lodd på vekta, så du får i grunnen bare hva du har bedt om. Vel bekomme!

Det jeg har lært i disse BLM tider, er at svarte kun utgjør 10% av USAs befolkning - og jeg som har trodd siden 1980 tallet at de var i flertall, for sånn virker det. De gjør uforholdsmessig mye ut av seg - slik som muslimene her, også de under 20%. Likevel fyller de TV-ruta, vi skal tvangsdelta i ID, og i dag krevde de sannelig sin andel av norsk filmindustri - knapt stor nok til å huse noen skarve hvite vil de ha representasjon også der.

Nå venter jeg bare på at ANTIFA og BLM krever frihetsstatuen revet i USA. Da faller den frie verden. Det er bare å gratulere Sotah så langt, men et gammelt munnhell sier at du må være forsiktig med hva du ønsker deg, for det kan hende du får det. Flagget ditt får du nok bare pakke ned på kistebunn eller sy grytekluter av det! Både Erna og Jonas satser på NWO-Globalismen, vettu, slik som FN nå støtter fristaten Chaz: https://pbs.twimg.com/media/EaVa5nbVAAAc9jA.jpg

#GlobalistErna #NWOJonas
Sotah
22.06.2020 kl 21:04 352

Flagget fikk dødsstøtet for min del da han veskebærer´n til Lysende Sol satt og gnei rompa i det. Det var jo han som fikk henne fjerna fra den svarte bilen også. Til pass for en flaggskjender og en ubrukelig veskebærer akkurat det. Men det kan fremdeles til nød brukes i Kollen og på 17. mai. Det er jo noe.
Slettet bruker
22.06.2020 kl 21:37 336

Til nød.
Der kom den.
Zorin
22.06.2020 kl 21:48 326

Jeg vil ikke sitte å se på Willy brunbeise flagget vårt!
Slettet bruker
22.06.2020 kl 22:02 320

Ja det er tragisk at folk på ytre høyre skal få skylden for at «vanlige» folk ikke kan bruke flagget i frykt for å bli sett på som høyreekstremist og fremmedfiendtlig.

Fy faen så dumme folk er hvis de er redde for å bruke flagget pga det.
Fluefiskeren
23.06.2020 kl 10:59 269

Det spørs vel litt i hvilken sammenheng man bruker flagget?