Merck it is!

domboshawa
TRVX 23.06.2020 kl 07:31 8619

Nå starter vi - det ble Merck!
Redigert 20.01.2021 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
quattro
24.06.2020 kl 10:38 2306

ja si det SomSa, det som jeg ikke liker er uttalelser av Ø.Soug i melding i går som : ''vi fikk den beste'' men hentydning til Merck, man kan mene det i det stille, men å uttale dette i en egen pressemelding vil ikke bedre situasjonen den dagen de står der med Astra som mulig endelig samarbeidspartner - en partner som har blitt degradert av en lilleputt som Targo - Ø.Soug hadde noe tilsvarende med PI/CRI vedrørende TG - ''kanskje vi har noe TG liggende på en hylle som de kan bruke'' - jeg blir personlig litt skremt av disse utsagnene - de kan slå tilbake - dette er styrets ansvar å rydde opp i når Soug selv sleiver !
bj111
24.06.2020 kl 11:18 2255

Hm skulle han sagt vi fikk Merc men ville heller hatt Astra? Er ikke helt slik det fungerer. Veldig vanlig å gå ut å si at vi fikk det beste med den partner de har fått. Astra er ikke noen barneskole som sitter og er fornærmet. Vil de ha det Targo har så kjøper de det evt blir det budkrig. Kan mene hva man vil om Soug men han et en liten mygg i dette spillet og det samme er Targo. BP gjør akkurat hva de vil med denne type selskaper, handler bare om penger og ikke uttalelser fra en mygg.

Er det fornærmelser og sårhet som er problemet i det norske aksjemarkedet? Tenker på om en styreleder selger noen aksjer så er det komplett krise eller her at en ceo for et mygg firma kommer med en uttalelse. Begge deler er uten betydning i det lange løp. Resultatene og pengene er det som betyr noe.
interferensen
24.06.2020 kl 11:21 2248

Det tror jeg ikke er noen fare. Hvis Astra skulle komme på banen så ser de på hva som lønner seg for dem. De står ikke over en mulig inntektskilde bare fordi Soug har snakket positivt om en av deres konkurrenter. De vet at det er slik spillet er.
heilo888
24.06.2020 kl 11:35 2206

Aksjen faller videre ned, og vil fortsette å falle inntil fremtidig finansiering kommer på plass.
bj111
24.06.2020 kl 11:49 2187

Kanskje en liten overdrivelse, tenker den har en bunn på +\-7 kr der den trolig legger seg frem til det kommer mer nytt.
SomSa
24.06.2020 kl 11:55 2174


Du har heller ikke fått med deg hva Soug sa om kommende hudkreftdata i går 🚀💰. Jeg håper at børsene og TRVX krakker før oktober, og jeg kan hamstre og øke beholdningen, alltid er det gøy å kjøpe billigst mulig. Ennå er det lenge til oktober og mye kan skje.

kaunis
24.06.2020 kl 12:25 2125

For de som er langsiktige og ser Targovax i den sammenhengen tar gjerne i mot billigere aksjer, selv om det ville være mer naturlig at kursen stiger frem mot høsten. Resultater kan komme inn med så store fremskritt i virkemåte og og overlevelse at det vi vet i dag blir fort historie. Det er derfor betryggende å sitte i aksjen og heller snitte seg ned om det kommer en slik anledning. Targovax styrker sin posisjon hele tiden med sin Oncos 102 og vi ser at flere av de kommende Oncoser kan bli revolusjonerende kombier. Jeg tenker dette kan bli en pengemaskin om noen år og da er ventetiden en kapitaloppbygging lik penger på bok med veldig høy rente.
Bombcreator
24.06.2020 kl 15:58 1988

Fornuftig Kaunis, jeg har samme betraktning. TRVX +20 kroner om noen månder? uten tvil. Kommer snart en kraftig reprising av hele selskapet. Synd at småsparere er så redd en emisjon eller to.
quattro
24.06.2020 kl 16:22 1954

emi spøkelse herjer TRVX
virker som markedet priser inn en emi allerede for 2 dager siden - 2/3 fine meldinger og aksjen bykser opp men blir slått ned raskt da investorene er redde for en kommende emi - dette gjør at selskapet får mindre emi-kroner inn på sine resultater og avtaler og avstanden til neste emi og utvanning blir enda kortere - dette blir fort 'et kjør mot bunnen' slik det forsetter
kommer det emi på 7 kroner ? 6 kr ? - da kan du banne på at kursen går under 7, 6 eller hva det skulle bli - hvorfor da kjøpe nå kan en fort si og avvente inngang - TRVX har blitt håpløs pga sine kortsiktige aksjonærer
stockwalker
24.06.2020 kl 16:29 1935

Ikke bra, dette er vente-haussing fra selskapet/ fra Sough
bj111
24.06.2020 kl 18:45 1782

Trvx har blitt håpløs i mangel på kortsiktige aksjonærer er vel mer korrekt. Kursen rører seg ikke med bare langsiktige aksjonærer og en får stor avstand mellom kjøp og salg.
Mange av de langsiktige aksjonærene eller er det ex aksjonærer har i tillegg sin fulle hyre med å finne begrunnelser for at aksjen skal ned. Mange har tapt på trvx og nano og det er mye bitterhet blant mange.
Dagen etter sist emisjon var det flere som annonserte neste emisjon. Trvx er fortrinnsvis en sutreklubb på FA. Mye av sutringen er begrunnet men en kan vel ikke forvente at det skal strømme til med investorer om de måler stemningen blant aksjonærene her inne. Mange kortsiktige ser på det i tillegg til selskapet så klart.
Slettet bruker
24.06.2020 kl 21:03 1650

Soug : Vårt gjennombrudd skjer i 2017

2020 : ...............