Konkurrenter og veien videre.

Slettet bruker
LIFE 24.06.2020 kl 11:10 1147

En del varsel lamper har gjort at jeg har sikret gevinst og avventer melding før eventuell ny godkjenning.

Varsel lamper:
*Innside salg.
*Tidligere partner til styreleder reduserer også kraftig
*Få godkjenninger fra FDA denne uken og da DD søkte var det 15 arbeids dager som gjaldt. Kom en oppdatering 16Juni fra fda om at det var stor pågang
*Konkurrenter har funnet billigere og raskere måter og detektere virus men mangler også godkjenning
*DD melder at de "tar sikte" på og selge millioner.
*At de skal inngå samarbeid med stort børs notert selskap i USA er ikke meldt fra DD?

Største konkurrent er omtalt på b.l.a BBC og Fox news

https://www.medica-tradefair.com/en/News/News_from_the_Editors/One_minute_electro-optical_coronavirus_test

De har også søkt FDA godkjenning og venter på svar. Satser på og levere tester i september. Over 90% nøyaktighet under validering.

Hvor mye kan da DD selge frem til markedet blir oversvømt? DD er allerede priset via lifecare som om søknaden er godkjent og de har solgt noen mill.

Derfor avventer jeg godkjenning og nøyaktighets grad på testen før jeg går inn igjen.

Håper meldingen om godkjenning kommer og at kursen dobbler seg for dere som er inne. Potensialet er skyhøyt.
Redigert 20.01.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Mister83
24.06.2020 kl 11:27 1105

Interessant, dette er en pustetest som gir svar raskere enn DD sin test. Ideelt for flyplasser, cruisebåter etc.

Tror det uansett er rom for flere tester i markedet. Testene skal jo produseres opp i store volum noe som tar tid og gir rom for andre tester.