Heks
25.06.2020 kl 11:29
825
Stakkars hvite. Undertrykket i århundre nå av svarte og gule. Hva ønsker du å oppnå, selvmedlidenhet, hat, eller likegjyldighet overfor egne ugjerninger?
Heks
25.06.2020 kl 13:21
796
Denne storkjeftingen imponerer ikke meg. Det er bare latterlig.
Ellers så støtter jeg aldri noen som helst rasist.
Jeg spurte bare etter motivet av trådstarteren og det hadde jo vært interessant å høre fra ham.
Ellers så støtter jeg aldri noen som helst rasist.
Jeg spurte bare etter motivet av trådstarteren og det hadde jo vært interessant å høre fra ham.
Redigert 25.06.2020 kl 13:21
Du må logge inn for å svare
Forstår ikke noe av innlegget ditt. Hva er budskapet ditt, støtter du gangstere og pøbler?
Heks
25.06.2020 kl 15:19
760
Det gjør ingenting at DU ikke forstår mitt innlegg. Det har jeg ikke forventet heller.
Er det slik man behandler 92-årige gamle damer i negerland så skjønner jeg faen i meg godt hvorfor det finnes rasisme.
Heks
25.06.2020 kl 15:53
739
Blant noenlunde dannete mennesker heter det Afrika. men , men sa jeg at rasister er dannete?
Hvis du har et budskap burde du jo uttrykke deg forståelig, hvis ikke bruker du jo finværsdager på tull og ingenting. Men, leser her at, du, som andre provokatører på dette forumet, er kjøpt og betalt, så da er du altså på jobb.
Heks
25.06.2020 kl 16:12
725
Du burde ikke gjøre meg ansvarlig for dine problemer med å lese innlegg i sin kontekst.
Å er de bare i Afrika?
Heks
25.06.2020 kl 17:00
700
Jeg vet jo ikke hva DU kaller "negerland", En skikkelig rasist her i Norge kaller vel alle mennesker som ikke er iallfall nesten så hvit som dem selv som "negere". Du kan jo selv oppsummere alle dine plasseringer av "negerland" slik at vi ikke misforstår deg.
"egne ugjerninger"
Hva mener du med dette Heks? At de hvite i dag gjør mange ugjerninger? Hvordan står i så fall disse ugjerningene i forhold til f.eks. moderne slaveri som særlig muslimer er forbundet med?
Hva mener du med dette Heks? At de hvite i dag gjør mange ugjerninger? Hvordan står i så fall disse ugjerningene i forhold til f.eks. moderne slaveri som særlig muslimer er forbundet med?
Redigert 25.06.2020 kl 17:23
Du må logge inn for å svare
Du er vel ikke sint vel? Og hvem er vi? Jeg tror du er den største rasisten og den mest intolerante her inne av alle.
Andre synes det er moro å erte slike som deg;-)
Andre synes det er moro å erte slike som deg;-)
Heks
25.06.2020 kl 17:38
679
Erte meg? Morsomt påfunn.
Men hvis det gleder deg så må du bare fortsette å tro på det. :-))
Men hvis det gleder deg så må du bare fortsette å tro på det. :-))
""negere"
-------------
Neger brukes oftest som betegnelse på mennesker med svart eller brun hud som opprinnelig stammer fra Afrika sør for Sahara.
Ordet neger er kommet til norsk fra fransk nègre over tysk og dansk Neger.
Sånn, da lærte du litt i dag også....
-------------
Neger brukes oftest som betegnelse på mennesker med svart eller brun hud som opprinnelig stammer fra Afrika sør for Sahara.
Ordet neger er kommet til norsk fra fransk nègre over tysk og dansk Neger.
Sånn, da lærte du litt i dag også....
Du må være den mest hårsåre som har vært på forumet på laaange tider, i så måte et stilfullt nick.
Ja, blir jo bare kjeftet på og tatt av dage av e-Gestapo om man skriver noe her. Så jeg ble redd og slettet det.