Klassekampen sammenligner Resett og Lurås med IS

Pedal
09.09.2018 kl 04:52 925

https://resett.no/2018/09/08/resett-sammenlignes-med-is-i-klassekampen-det-far-vaere-grenser/

Guro Sibeko skriver i Klassekampen at Resett = IS....
Joda,skjellsordene er på,plass,og usakligheten og tøvet preger omtalen av Resett og redaktør Lurås.
Hvorfor?Jeg leser på Resett hver dag uten å se rasismen og den kloakken venstresida påstår er der.
Friske kommentarer,ja,men svært få overtramp.Hvorfor ikke lese de ofte gode artiklene uten å lese kommentarene?

Hva er det med venstresida og deres hatefulle forhold til meningsmotstandere?

Jeg leser gjerne Klassekampen og andre medier godt ute på venstresida selv om det ikke akkurat er mine egne meninger jeg finner der ute blant skjellsordene.Hvor er den rause holdningen og rakhøyden som angivelig liker mangfoldet?Gjelder det ikke meningsmangfold?
artig
19.10.2018 kl 17:19 650

Har alltid sett på Klassekampen som en kvalitetsavis.
Er det ny redaksjon på gang, som skal ødelegge avisen og dens omdømme?
Biggy
19.10.2018 kl 09:58 675

Jeg leser på resett.no hver dag og jeg ser engasjerte kmmentarer,men ingenting i nærheten av nazisme!
Det er utrolig fordummende å ty til slike tøvete skjellsord uten dokumentasjon.Hadde Resettvært et nazireir
burde det være lett å torpedere dem med avslørende linker og gode argumenter.
Klassekampens unyanserte skjellsord er kun egnet til å gi Resett økt oppmerksomhet og raddisene viser seg
igjen som Resetts nyttige idioter.
Fjordgubben
18.10.2018 kl 10:44 701

Jaja, det var rette rævva som feis, vi har i alle år sammenlignet Klassekampen med ekstreme kommunister.

Resett er langt fra ekstreme, vel dersom man syns ærlighet er ekstremt finnes det nok noen som syns det.

Tenk på alle som ble drept i Kina, Sovjet etc som kun var ærlige og ikke ekstreme i det hele tatt, de ekstreme var da som nå kommunistene.
atnorhe
18.10.2018 kl 10:27 710

Jeg uttrykte meg visst upresist. IS har en hobby som går ut på å skjære barn ut av magen på gravide, sammen med å hugge hodet av kvinner og barn etter de har voldtatt dem. Noe som du (og jeg) ikke har kapasitet til å skjønne, eller som du skammelig "tolerant" prøver å forsvare, og burde derfor ikke foreta hypoteser og lettvinte antagelser om hverken meg eller andre.
Pedal
17.10.2018 kl 19:32 728

Klassekampen er avisen for de 'venstreekstreme', og presisjonen i utskjellingen av høyresiden
er som vanlig preget av skjellsord.
Jeg leser regelmessig på Resett og hadde det vært et sted for 'høyreekstreme' ville jeg garantert
ikke hatt noen interesse av å lese der.Resett har også noen artikler som viser konsekvensene av
innvandringspolitikken,og med kommentarer som ikke er noe mer ekstreme enn de vi ser her på HO.
Skrelles den politiske korrektheten som preger så mange av kan det nok virke 'rasistisk',men takke meg
til ærlige ytringer fremfor den kunstige nikkingen så mange bedriver for å holde seg inne med Tankepolitiet!
Cortex
11.09.2018 kl 00:44 819

Jeg leser på Resett hver dag og finner ofte gode artikler der.Hadde dette vært en høyreekstrem nettavis ville jeg selvsagt ikke funnet det interessant å lese der hver dag.Jeg leser også Klassekampen og det meste ellers.Fint å vite hva venstresida står for,men jeg reagerer sterkt på lavmålet til Guro Sibeko og Klassekampen i denne saken.
Utrolig fordummende og med skjellsord uten å forklare hva som er så ille med Resett og redaktør Lurås.

Sibeko spm er forfatter burde skrive et innlegg på Resett for å utdype sine skjellsord!
kokkohill
09.09.2018 kl 09:45 882

Guro sibeko herseteknikk er latterlig,men når nordfjording blandes med sør afrikaner får vi bare overse hen,hun .
artig
09.09.2018 kl 09:20 890

Hehe, det stemmer kanskje:)
Sotah
09.09.2018 kl 09:17 891

Jeg får dosen her.
Sotah
09.09.2018 kl 09:05 897

Hvis Forwaldkameratene får makta er jeg redd regnestykket ditt sprekker, atnor. Men det får de heldigvis ikke. Og det kan godt ha vært voldtekter i det miljøet også. Drapsdømte har de der også. Jeg tror du er særdeles naiv.
Redigert 09.09.2018 kl 09:06 Du må logge inn for å svare
atnorhe
09.09.2018 kl 08:44 901

Svar: De voldtar ikke jenter kvinner og barn, og dreper dem etterpå. Da trenger jeg ikke nevne mer.
Hjernevasking kombinert med økonomisk trygghet er umulig å bli kvitt, og varer livet ut..
artig
09.09.2018 kl 07:52 912

Jeg tror enkelte internasjonalsosialister er i panikkmodus.
Derfor all denne usaklige utskjellingen og stempling av folk som ikke har samme mening som de selv.
Mangfold, ja takk. Men alle må gå i takt og mene det samme...
Sotah
09.09.2018 kl 05:38 920

Likheten mellom høyreekstreme og IS har vært omtalt her også. Hvor høyreekstrem Reset er skal jeg ikke mene noe om, jeg er aldri der. Men det ble postet forslag som ikke står tilbake for IS sine metoder med jevne mellomrom på gamleforumet vårt. Hva skulle det være som gjør høyreekstremister bedre enn IS ?