VP Pence er ikke helt i vater.

atnorhe
27.06.2020 kl 00:22 304

Han holder "oppdatering" om korona sammen med task force gruppen, og overser totalt at enkelte stater setter ny rekord i smitte, og må stenge ned på nytt.

I stedet skyter han av at "Amerika åpner opp", og takket være Trump sitt lederskap har de oppnådd store resultater.

. Alle stormet ut samtidig og oppførte seg som om koronaen var forsvunnet.
Hadde amerikanerne holdt sosial distanse og brukt munnbind, hadde ikke dette skjedd. Nå må antagelig hele landet stenge ned igjen, og alt de hadde oppnådd gikk rett i dass.
Utrolig..
Slettet bruker
27.06.2020 kl 09:27 273

« Alle stormet ut samtidig og oppførte seg som om koronaen var forsvunnet.»

Ta deg en tur ut av bunkersen og sjekk forholdene utenfor, tror du får sjokk når du ser hvordan nordmenn oppfører seg midt i pandemien. Parkeringsplassene er igjen stappfulle av handlelystne, og uteserveringene er stappfulle. Det var til og med tusenvis som gikk som sild i tønne i demonstrasjonstog her for litt siden for å hedre en kriminell drittsekk som ble drept av en politimann i USA.

PS: ser du en med munnbind så si fra til oss, det har jeg tilgode å se...
Redigert 27.06.2020 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
atnorhe
27.06.2020 kl 09:46 260

Nei jeg har ikke sett unge folk flokke seg sammen noen steder bortsett i fra live shot i fra USA. Det er mulig at det skjer her også, uten at det gjør det bedre.

Ikke helt sikker på hva du vil frem til bortsett i å forsvare idioten Pence.
Du mener at å samle seg i flokk har ingen ting med saken å gjøre, at smitten når nye høyder?
Slettet bruker
27.06.2020 kl 11:52 240

Folk oppfører seg som normalt igjen her også, og smitten er på vei opp igjen her også.
atnorhe
27.06.2020 kl 13:38 218

Jeg satser på et under, slik at jeg kan få en USA ferie før jeg trenger personlig assistanse.