Nugatti
13.08.2020 kl 17:28 5076

Aksjesplitt blir torsdag 20 august :)
Slettet bruker
13.08.2020 kl 18:10 5018

Kursutviklingen i dag viser at markedet ikke var fornøyd med tallene for Q2 - og det var tydeligvis flere enn meg som hadde forventet et høyere salg. Jeg lot meg derimot merke flere av de tingene du her nevner Focuss - og dersom en ser bort i fra konsekvensene Covid 19 har hatt for Q2, er det noe ift fremtidsutsiktene for COV som har endret seg etter rapporten? Er det noen som forventet noe mer når det gjelder fremdriften ift DP?
Laon
13.08.2020 kl 20:32 4912

Fra 19 august blir det.?
Record date er 20, men ex date er 19 august.
Laon
13.08.2020 kl 20:42 4894

Klippet fra xtrainvestor forum.
Der tenker de det samme som mange av oss på denne tråden

Splitten er gjennomtenkt fra ledelsen. De vet hva som kommer fremover. Det blir stor vekst på Digital Patologi, og det hadde blitt lite handel/ trading på kurser mellom 500-1000 kr aksjen, og 1 mill aksjer i free float. Ledelsen og styret er full-lastet med aksjer. Topp 20 har 85,75% av aksjene. Har kun vært litt over 1 mill aksjer free float utenfor Topp 20. 10 mill fra 20august
James Xtrainvestor
Laon
13.08.2020 kl 20:45 4892

Det er dette som er fremtiden. Og grunnen til at sb1m har gitt kursmål 500. Klippet inn fra børsmeldingen

Digital patologi
ContextVision lanserte sitt første digitale patologiprodukt, INIFY Prostate
Screening. Selve motoren i produktet, er bygget på dyp læringsalgoritmer og
tilbyr topp nøyaktighet helt nede på et pikselnivå. Den er trent på data
generert av vår patenterte MasterAnnotation (TM) -metode, samt også verifisert
av
topp patologer. Produktet lar patologene fokusere tiden sin på prøver med
mistenkelig kreft og minimerer tiden brukt på godartete vev.

INIFY vil lette prosessen med konverteringen av klinisk patologi til den digital
hverdagen, og til slutt tilby forbedret arbeidsflyt med mye høyere kvalitet og
standardisering. Tilbakemeldingene fra BETA-testene har vært veldig positive med
tanke på brukervennlighet, arbeidsflyt og ytelse. Kontrakter med flere
laboratorier i forkant av digitaliseringen er allerede på plass, og vi er i gode
dialoger med flere potensielle kunder.
Redigert 13.08.2020 kl 21:04 Du må logge inn for å svare
Laon
13.08.2020 kl 20:49 4889

Spesielt denne ordlyden I børsmeldingen er spennende
Husk at de fikk CE godkjenning for ikke veldig lenge siden og at produktet er helt nytt

"Kontrakter med flere
laboratorier i forkant av digitaliseringen er allerede på plass, og vi er i gode
dialoger med flere potensielle kunder."
Redigert 13.08.2020 kl 21:09 Du må logge inn for å svare
kreinh
13.08.2020 kl 22:50 4778

Klippet fra TI:

Husk at det hjalp å være inne i tech selskaper før cloud computing ble en greie, eller f.eks i IT sikkerhetsselskaper før AI ble standarden for deteksjon av avvikende data mønstre.
På lik linje tror jeg det lønner seg å være inne i et slikt selskap før selve teknologien blir kjent “mainstream”.

Snakket med to kirurger, en professor, som ikke engang hadde en anelse om hva digital patologi var, eller hvordan dette kan benyttes til å redde liv (det er forskjell på en kirurg og en patolog, but still…)
Det de alle dog var enige i, er at dette vil være en fantastisk disruptiv teknologi.

I mine øyne betyr dette altså at man sitter på potensiell forståelse for disruptiv teknologi, før det endrer hva som i dag oppleves som standarden og normalen i markedet.

Ikke bare vil dette potensielt redde liv, men det vil også gi enorme kommersielle fordeler i form av effektivisering og ressurs allokering for både leverandøren og kundene.
I TILLEGG, er det også software som potensielt kan selges - kanskje som SaaS, og da vet vi alle også hvilken summer som hører hjemme hos slike selskaper. :slight_smile:

Det beste er at dette kommer til å skje.
Det er kun snakk om tid før vi også i større grad ser bruken av AI og algoritmer innenfor medisin og andre fagfelt.
oivindl
14.08.2020 kl 22:24 4458

Oppgang kommer og focuss har dessverre en historikk som ikke er spesielt prisverdig.
De sliter begge med å stå ved tidligere uttalelser, og de bortforklarer og vrir seg unna etter beste evne.
Laon
14.08.2020 kl 23:19 4393

Kom heller med saklig fakta om Cov enn å henge ut andre medlemmer
Redigert 14.08.2020 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
Laon
14.08.2020 kl 23:22 4401

Er dette den argumentasjonen du har å komme med ? Patetisk
focuss
14.08.2020 kl 23:44 4374

oivindl
Jeg har sett litt på hva du driver med på forumet. Det er nærliggende å tro at du rett og slett ikke har relevant erfaring fra foretningsutvikling og at det medfører at du rett og slett ikke skjønner hva du leser og knapt nok hva du skriver. Du ville tjent på å holde deg til sak og ikke disse stadige personangrep basert på facts du rett og slett ikke har skjønt.
Slettet bruker
15.08.2020 kl 00:43 4320

Kan en åpenbar taper fortelle meg hvordan focuss og jeg finner nye vinnere som går multi gang etter gang...?
Samtidig timer vi som regel godt utganger av aksjer som blir gående l ørkenen etter å ha vært lovemde i 20-30 år med menigheter som bruker masse tid på å bli spesialister innemfor noe som ikke kaster noe av seg lenger.
Slettet bruker
15.08.2020 kl 01:14 4311

Enklest er best
Å bruke minst mulig tid på å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid har vært mitt motto etter å ha sittet som nest største aksjonær i et selskap som ble oppkjøpt i 2012 i 9 år med kun 6 mill i fortjeneste.

Slike investeringer er en saga blott for min del.

Min erfaring er at 2-3 år er den tiden en i snitt bør sitte i et selskap før man finner noe bedre, men det finnes unntak som f.eks NEL.

I aksjemarkedet gjelder det å se mulige multicase, og satse relativt mye når du har funnet et case du føler deg relativt sikker på.
Redigert 15.08.2020 kl 02:20 Du må logge inn for å svare
oivindl
15.08.2020 kl 07:56 4222

Nå har jeg aldri kommentert hvor mye penger du tjener, Oppgang Kommer.
Det er heller ikke relevant, Donald Trump har også mye penger, uten at jeg er spesielt imponert over ham.
Dine meninger om meg eller andre du diskuterer med, er heller ikke interessante, men jeg registrerer at du gjerne tyr til nedlatende karakteristikker.

Jeg forholder meg utelukkende til det du skriver på forumet, og hvor pålitelig og etterrettelig det er, og hvordan det tåler en grundig evaluering.
F.eks er det jo mulig å evaluere og sammenholder disse utsagnene;
"Dette blir neppe den store katastrofen alle dommedagsprofetene har messet om."

"Personlig tenker jeg indeksene i toneangivende land kommer til å falle med 30-50% fra nåværende på kort, eller relativt kort sikt."
oivindl
15.08.2020 kl 08:07 4210

Litt usikker på hvor lenge du har fulgt Focuss og OK, så du har kanskje ikke fått med deg denne typen uttalelser fra focuss:
"Det har med at jeg føler en kvalmende avsky når jeg leser hva de skriver. En kombinasjon av usympatisk inkompetanse som rett og slett får meg til å føle meg uvel..."

Her er en annen interessant kommentar:
"Det er alltid en utfordring å kommunisere med amatører. Det er forskjell på invannende og utvannende emisjoner. Det er forskjell på nødemisjon for å overleve og strategisk emisjon for umiddelbart bedret EBITDA og verdenskontroll.
Skjønner du synes du synes det er dumt og enda dummere at de får Kina og resten av verden på kjøpet."
Slik svarer han andre som har meninger om et case. Det som var tema den gang var emisjon i Pho, hvor han for ordens skyld skiftet mening etter å ha solgt seg ut/ned.
oivindl
15.08.2020 kl 08:17 4210

I motsetning til deg, focuss, kommer jeg ikke med personkarakteristikker, som feks denne:
"Dette jeg skriver nå er helt sant. Det byr meg i mot å være på samme forum som xxx og xxx. Det har med deres personligheter å gjøre kanskje. . ."
Jeg har fjernet nickene, da de ikke har betydning her.

Det er dine egne uttalelser jeg stiller spørsmål ved, både selvmotsigende kommentarer og direkte feilaktige opplysninger.
Ingen som er villig til å stå for det de skriver eller argumentere for sine syn, burde ha problemer med å gjøre det på en saklig måte.
oivindl
15.08.2020 kl 08:20 4204

"Å bruke minst mulig tid på å tjene mest mulig penger på kortest mulig tid har vært mitt motto"

Greit å vite, da har vi jo en viss formening om hva du står for. Kanskje ikke det man vil kalle en samfunnsbygger.
focuss
15.08.2020 kl 08:28 4201

oivindl
Jeg er rett og slett helt uenig med deg og mener jeg hadde mye å bidra med i mine 4 år i PHO og tjente selvfølgelig veldig bra med penger i PHO som jeg også nå har gjort i COV. Nå mener jeg imidlertid fremtiden til COV ser lysere ut enn PHO sin og har tatt konsekvensen av det. Tror du alt er statisk i markedet og hva mener du at du selv har å bidra med? Når man har skrevet noen tusen innlegg så er det klart at irritasjonen kan ta overhånd en gang i blant. At man kan ha gjort selvmotsigende innlegg i løpet av årene skulle bare mangle. Forsøk å fei for egen dør du.

focuss
15.08.2020 kl 08:32 4194

oivindl
Dersom du tror at poenget med dette forumet er å bygge samfunn så er du jammen mer naiv en jeg trodde var mulig.
focuss
15.08.2020 kl 08:42 4177

I aksjemarkedet er man positiv til en aksje helt til man ikke er det lengre. Jeg brukte lang tid på miste troen på PHO.Det startet med et dårlig Q4-19 fortsatte med et enda dårligere Q1-20. Så ble det fulgt opp av en idiotisk handel med tilhørende emisjon av DS som fortsatte med en enda dummere emisjon. Hvis du ikke skjønner at slikt kan endre holdning til et selskap så sliter du virkelig i aksjemarkedet. Man kan da ikke mene akkurat det samme dersom ting endres fundamentalt grunnet dårlig resultat og dårlig management. DS har fått mye penger å boltre seg med frem til han går av pensjon mens overskudd fra Hexvix/Cysview er skjøvet langt ut i tid om det i det hele tatt kommer.
oivindl
15.08.2020 kl 09:19 4153

Jeg leste dine innlegg i Pho med stor interesse, og tviler ikke på din kunnskap om bransjen.
Der har jeg ingenting å stille opp og prøver da heller ikke på det.
Men jeg stusset etterhvert på noe av det du skrev til meningsmotstandere, og hvordan flere års positiv innstilling til PHO, snudde i løpet av en liten uke i mai.
Forklaringen på den snuoperasjonen var heller ikke troverdig, når man sammenholder de ulike uttalelsene du kom med i tiden før og etter.
Det er altså ikke kunnskapene dine jeg er kritisk til, men hvordan du anvender og formidler disse.
oivindl
15.08.2020 kl 09:24 4155

Nå var det vel ikke hensikten med forumet han uttalte seg om, men sitt eget motto.
Og det er ikke vanskelig å se at mange her inne ene og alene er opptatt av sin egen fortjeneste.
Derfor er det jeg kommenterer som jeg gjør, og derfor får jeg også slike svar som du og en del andre gir. Alt som truer egen lommebok må latterliggjøres og motarbeides.
oivindl
15.08.2020 kl 09:28 4153

"Så ble det fulgt opp av en idiotisk handel med tilhørende emisjon av DS"

Da tenker du på den handelen og emisjonen du tidligere omtalte slik:
"Å være negativ til et grep som øker EBITDA med 9 gangeren fra Q4-20 er vel noe som er forbeholdt de med begrensede perspektiver for fremtiden til Photocure."

"Dette er Business Development. Dette er hva hva DS kan. Dette er det som skal skape The Bladder Cancer Company"

Eller tar jeg feil?
oivindl
15.08.2020 kl 09:34 4146

"Hvis du ikke skjønner at slikt kan endre holdning til et selskap så sliter du virkelig i aksjemarkedet."

Igjen, det er hva du formidler og ikke hva du tenker selv som er problemet.
Denne uttalelsen kom du med lenge etter at du angivelig begynte å se problemer i pho og en knapp uke før troen forsvant:
"Fremtiden til PHO har aldri sett lysere ut. ... Rett og slett fordi vi har alt det gode investorer ser etter. Ett vekstpotensiale langt utover hva som er vanlig." 30.04.20
HYPERgris
15.08.2020 kl 11:42 4072

Det har blitt formulert utallige repeterende innlegg med høy «insert ticker here» vennlig profil.

Aksjesplitt driver verdi fordi tradere og småinvestorer kan kjøpe 1000 aksjer isteden for 100, kjære vene. Det er rett og slett idiothaussing.

focuss
15.08.2020 kl 12:10 4049

Ja jeg forsøkte så godt jeg kunne å opprettholde positiviteten, men å gå fra å være positiv til en aksje til å bli negativ er en prosess som går over tid helt til man føler at nok er nok. Jeg mener fortsatt det jeg skrev at IPSEN kjøpet vil bedre EBITDEA men senke resultatet, så de som ønsker utbytte har veldig langt frem. Når så dette ble fulgt opp med enda en fusjon for å investere i EU så er det barneskolevurdering at det er penger i dass. Spør pafo hva han mener om investeringene i USA. Hvordan går det med investeringer i EU med langt lavere pris og refusjon må søkes i hvert enkelt land?? Det finnes ikke annen logikk i dette enn at DS ønsker mer cash på konto i et totalt adminstyrt selskap. Pafo har vel nå i flere år klaget over idiotiske investeringer i USA. Da kan man bare tenke seg hva han mener om tilsvarende investeringer i EU
focuss
15.08.2020 kl 12:20 4041

Når AH var aksjonær så var det i det minste en aksjonær som kunne holde DS i øra. Så fort han var ute så startet DS med aksjetrykking. Nå får ikke bare PHO mindre betalt for produktet sitt i EU, men på toppen skal de betale royalty til Ipsen. Må si jeg var sikker på at DS mente de skulle øke prisen på Hexvix eller så er jo dealen helt bak mål. Men DS bekreftet på podcast at de tvert i mot ikke skulle øke prisen til jubel fra radforsk folket.
focuss
15.08.2020 kl 12:24 4033

Oivindl
Nå får det være nok om dette. Dersom du ønsker å diskutere snøen som falt i fjor så flytt den til tråden den diskusjonen hører hjemme.
Nugatti
15.08.2020 kl 13:42 3969

Kan dere lage en egen tråd for diskusjonen deres? Dette er bare tull @#%$
oivindl
15.08.2020 kl 14:06 3947

Nå er det ingen spesiell tråd for å ta opp etikk og moral. Det synes jeg forsåvidt er like greit.
Jeg foretrekker derfor å ta det opp der det er relevant.
Slettet bruker
15.08.2020 kl 15:00 3916

Jeg er ingen tilhengere av innlegg til skribenter hvor en enten skriver at kursen skal til himmels eller kraftig ned - uten at det begrunnes. For min del er ønsket med et aksjeforum at en kan diskutere det fundamentale i et selskap - eller det tekniske bilde - herunder at en kan synliggjøre potensiale og risikoen i et selskap. Det vil være til hjelp for å få frem både pro/contra - og ikke minst få en bedre oversikt over sannsynligheten for at kursen vil stige/synke (og ikke minst hvor mye) - men alle må SELV gjøre sine egne vurderinger og ta avgjørelsen om en ønsker å kjøpe/selge.

Samtidig er det ikke vanskelig å forstå ut i fra mange av innleggene her på HO om skribenten er inne i en aksje eller ikke er det (men ønsker å få en lavere inngang). Jeg skal her verken kritisere eller forsvare Focuss eller Oppgang kommer - de klarer fint å forsvare seg selv, og jeg har i tidligere innlegg gitt uttrykk for noen av mine tanker rundt det de har skrevet tidligere. Jeg vil derimot berømme, særlig Focuss, for at han er veldig flink til å sette seg godt inn i selskapene og deler mye nyttig informasjon (og synliggjør potensialet) - og har vist en teft for å finne gode investeringsobjekter.

Håper derimot at vi fremover kan diskutere COV, Q2 rapporten, fremtiden og hva vi kan forvente av fremtidige børsmeldinger;

Jeg er en av dem som ble skuffet over salget i Q2 - samtidig har jeg ikke valgt å investere i COV pga Q2. En av hovedgrunnene er nettopp potensialet som ligger i DP. Her ligger COV langt fremme - og med deres erfaring/kompetanse (og allerede er markedsleder i AI), samt at de er ansett for å være "first mover" inn i dette milliardmarkedet (dollar), ble jeg enda mer overbevist når jeg leser det som står i Q2 rapporten om bl.a. allerede inngåtte kontrakter, er i sluttfasen i forhandlinger med potensiale kunder og ikke minst er godt i gang med å utvikle produkter mot andre kreftformer. Jeg er rimelig sikker på at dersom salget i Q2 ikke hadde vært midlertidig rammet (Covid 19) - og f.eks vært 10 mill høyere - ville COV steget på torsdag. I stedet falt verdien med 10 %, dvs markedsverdien i COV ble barbert med ca 210 mill pga noen millioner lavere salg dette kvartalet... Alle må selv ta sine egne avgjørelser - men jeg er av den klare oppfatning at det ikke er noe i Q2 rapporten som tilsier at potensialet i COV er noe mindre - i stedet har jeg blitt enda sikrere i at vi kun er i startfasen (og at COV er på vei til å få sitt virkelig gjennombrudd). En må også huske på at COV allerede har en blå bunnlinje (fikk også det i Q2 til tross for den midlertidige salgssvikten) - og er godt finansiert. Tanker/synspunkter?
oivindl
15.08.2020 kl 16:05 3875

Siden det er midt innlegg du svarer på, kan jeg si meg enig i det meste, for ikke si alt du skriver.
Også når det gjelder evnen focuss har til å plukke selskaper.
Når jeg tar et visst forbehold angående enighet, er det ikke fordi jeg er direkte uenig, men jeg kan heller ikke bekrefte alt du skriver angående Q2. Det er det sikkert andre som er bedre på.

Problemet jeg ønsker å belyse, er det faktum at kunnskap også kan misbrukes. Derfor etterprøver jeg ofte informasjon som kommer og prøver å danne meg et bilde av påliteligheten.
En god diskusjon er også avhengig av å møte andres oppfatning med argumenter og ikke latterliggjøring. Jeg skjønner ikke behovet for det, om man er trygg på egen kunnskap og oppfatning.

Jeg ser mye banal haussing og baising som jeg ikke finner grunn til å reagere på. Men når kunnskapen åpenbart er god, og det er klare motsetninger mellom uttalelser gitt av samme skribent, reagerer jeg. Om man samtidig latterliggjør andres meninger, for i ettertid å snu helt om, kommer jeg gjerne med en kommentar eller et spørsmål.

At mange misliker dette, skjønner jeg godt. Om ens egen eller andres autoritet trues, slik at det kan være negativt for egen investering, er det lett å ty til skjellsord.
Sjelden eller aldri, er noen i stand til å gi noen dokumentasjon på meninger eller manglende evner de gjerne tillegger meg.
Det skyldes ikke at jeg kan eller vet alt, men at jeg prøver å kvalitetssikre det jeg skriver. Men selvsagt har jeg sleivete, jeg og.
oivindl
15.08.2020 kl 16:13 3867

Spanderer på meg en liten kommentar til. Jeg ser ofte gjennom flere innlegg fra de som kommenterer meg.
Da får man et bedre bilde av den som kommenterer.
Siden jeg også liker å dokumentere med sitat tar jeg med dette fra deg:
"... gjør det etter mitt syn ikke unaturlig med en korreksjon."

Så enkelt kan det altså gjøres. Noen argumenter, og en konklusjon basert på eget syn.
Så kan man diskutere motforestillinger og man slipper å hoppe i skyttergravene for å forsvare bombastiske påstander man ikke kan stå for.
Til etterfølgelse.
Slettet bruker
15.08.2020 kl 20:02 4799

Kanskje fornuftig å la diskusjonen ligge, dette er en COV tråd og PHO tråden er relatert til Pho virksomhet.
Mange elsker å framsnakke sin fortreffelighet, det er enkelt for alle så lenge man "glemmer" å snakke om de investeringer man gjør som ikke er like lukrative og de rammer alle, enten en vil innrømme det eller ei.
Både COV og PHO kan bli meget bra på sikt.
At noen velger å hoppe fra PHO til COV er da ikke noe problem, har man miste troen er det greit nok.
Time will show hvilket case av dem to som blir det mest inntektsbringende de neste årene, men at man drar kjensel på gjentakende og lik haussing fra enkelt skribenter hersker det ingen tvil om og med det besørger dem selv å ødelegge sin egen troverdighet.
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
Laon
15.08.2020 kl 20:54 4767

Den neste store triggeren må vel være børsmelding om kontrakter av DP, eventuelt et forhøyet kursmål, eller hva tenker dere? Vil de komme med børsmelding eller må vi vente til q3? SB1M har kursmål 500(50) riktignok fra en artikkel i FA, og ikke en full analyse? og norne Kursmål 300(30) Er det noen som har tanker om tidsestimat for utviklingen av produkt for tarm og lungekreft? GrunnSoftwaren er vel ferdig utviklet, nå trenger den vel bare å bli matet med data og kvalitetstesting og så godkjenning fra byråkratiet, 2-3år?
Selv har jeg magefølelse på at det vil være lite nyheter den neste måneden og at kursen kanskje vil svinge rundt 200/250 før den eventuelt skyter fart opp, men kommer det plutselig en positiv børsmelding så er det dumt å ikke være med
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
Laon
15.08.2020 kl 21:21 4749

Det som blir uhyre spennende framover er hvor interessert markedet er i DP og evnen til å omstille seg å ta i bruk ny teknologi. Og hva som er estimert inntjening for produktet. Vi vet jo at dp godkjenning ble annonsert veldig sent I Europa i q2 så det var jo ingen av oss som trodde det ville vises på bunnlinjen i q2. Det blir veldig spennende å lese q3

Siterer fra Finansavisen "Palm er strålende fornøyd med at selskapet mandag, gjennom det første digitale patologiproduktet i en planlagt portefølje, har fått CE-merkestatus.
Det betyr at INIFY Prostate Screening er tilgjengelig for rutinemessig klinisk bruk i EU"

Asia er størst med 60% av omsetningen, Europa nest og USA er minste forretningsregion, men salg viser positiv vekst. Når kommer godkjenning i de andre markedene? Det vil jo også bli en stor trigger og vil børsmeldes vil jeg tro.
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
focuss
16.08.2020 kl 10:14 4547

oivindl
Vil bare informere at jeg faktisk reagerer sterkt på at du bruker så mye krefter på å skape tvil om min moral og etikk og jeg stiller spørsmål ved moralen og etikken i det.. Tror du kanskje har et litt spesielt syn på hva dette forumet er til når du kritiserer folk for ikke å drive samfunnsbygging på forumet. Til slutt, en sterk anbefaling til deg: Slutt å lese mine innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.08.2020 kl 10:59 4522

Dette er det siste innlegget fra meg på denne tråden før det kommer nyheter.
I motsetning til deg focuss, så bryr jeg meg ikke om raritetene til en person som ser det som en prioritert oppgave å opprette et arkiv for å vise til hva enkelte skribenter har skrevet mens troen på andre case var på topp.
Personlig er jeg som rundt 100% av alle andre som er aktive i aksjemarkedet her for å forsøke å tjene mest mulig penger, og da må en finne de rette casene og også stortrade når sjansen byr seg

Jeg synes heller synd om en person som oivindl som bruler flere timer av sin dyrebare tid hver dag til å forfølge andre skribenter

Hvis jeg ikke hadde hatt noe interssant fore, ville jeg heller ha brukt tiden på å forfølge svindelen til alle meglerhus og finanspressen som slriver for de aller rikeste, mens de prøver å lure menigmann.
Hva med å kjøre hardt ut mot HS, far og sønn Hansson som flere gamger brukte pressen for å fortelle hvor usedvanlig bra case PHO var, og at det ikke kom på tale å selge seg ut før kurs 500.
I stedet klarte de å selge seg ut på 50-tallet.
Legg merke til hvor mange av de gamle, veldig ihuga aksjonærene som har solgt seg ut etter at en tidligere selger tok over jobben som CEO i PHO, og det bør være et tankekors for opptil flere at management og styret selger nesten alt de får tildelt av billige opsjoner.
Vi snakkes ved nyheter i COV..
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
oivindl
16.08.2020 kl 11:37 4480

"Vil bare informere at jeg faktisk reagerer sterkt på at du bruker så mye krefter på å skape tvil om min moral og etikk"

Da bør du kanskje unngå å skrive slike kommentarer som dette:
"Men her er det en kombinasjon av dumskap og personlighets forstyrrelse som rett og slett.....bare kvalmende."

Jeg har overhodet ikke karakterisert deg på noen måte, kom i så fall gjerne med sitater. Jeg har vist til innlegg du har skrevet, som jeg oppfatter som svært selvmotsigende, og ja, jeg er opptatt av etikk og moral.

Kanskje er det du som ikke har forstått hva forumet er til når du ikke kan forholde deg saklig til egne utsagn eller andre som har avvikende syn fra ditt.
Spesielt blir det påtagelig når du i ettertid slett ikke var så skråsikker som du gav inntrykk av. Kanskje til og med var enig i den kritikken du den gang kalte kvalmende.

Jeg kommer nok fortsatt til å lese dine innlegg, kanskje er det bedre om du slutter å lese mine? Jeg skriver ikke primært for deg.
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare