ELE- VÅKN opp 🚀🚀🚀🥳🥳

Element has engaged ProCorp AS as financial advisor and Advokatfirmaet CLP DA as legal advisor to assist the Company with completion of the strategic review. No assurance can be given regarding the outcome or timing of the process. Element will update shareholders and other stakeholders as and when relevant. The background for the strategic review is ongoing discussions with several interested parties regarding a potential transaction in the Company.

Selskapet jobber med flere interessenter.

- selskapet har leid inn CLP og Procorp for assistanse i denne prosessen.

- Spetalen har kommet inn på eiersiden via Saga Tankers

- Viggo leisner inn i styre, som er forvalter for Blystad

Det er det vi vet pr dagen dato, trenger ikke mange celler mellom ørene for å forstå at noe er på gang og er nærstående🚀🚀🚀

Hva venter folket på!!last opp🕺🕺🥳🍻💸

Redigert 30.06.2020 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
nopetter
01.08.2020 kl 09:23 3177

Igjen boomet coine markedet til ny ATH. DEFI har også nytt godt av denne oppturen og nådd nye investorer og har nådd en milepæl på 4 mrd USD. Som sagt så er Horizon der Element eier aksjer for 1 mill inni dette segmentet. Spørsmålet er hvor mye av denne kaken de har fått gjennom sin open order book plattform.

https://cointelegraph.com/news/ethereum-defi-broke-records-in-june-but-other-categories-are-suffering/amp

https://cointelegraph.com/news/total-value-locked-in-defi-hits-new-ath-of-4b/amp?__twitter_impression=true
Redigert 01.08.2020 kl 09:24 Du må logge inn for å svare
Møyfrid
01.08.2020 kl 09:30 3161

"Horizon’s $5M Series A Round Now Open For Investments"

Det har den vært i 9 mnd.... så jeg tror ikke du skal forvente all verden fra den kanten...

nopetter
01.08.2020 kl 11:23 3100

Ser at dem prøver å ri på denne boomen nå ved å reklamere for sine tjenester

https://medium.com/@horizonfintex/is-defi-the-next-ico-bubble-93315e955e38

Ny ELE uke med robot handel eller kommer endelig avklaringen? Snart 2 mnd siden det ble annonsert med interesse fra flere.Spetalen har ikke solgt en eneste aksje....robotene herjer som aldrig før. Blir spennende å se oppdatert akjonæroversikt i morgen. Aksjen har ligget rundt 5 tallet i lang tid nå. Noe skjedde på fredag ettermiddag?
Redigert 02.08.2020 kl 21:32 Du må logge inn for å svare
nopetter
03.08.2020 kl 07:51 2707

En gammel traver er tilbake på top 20 listen Silvercoin Industries
Aldara
03.08.2020 kl 08:00 2693

Silvercoin....
Sæther..?
Aldara
03.08.2020 kl 09:28 2596

5,50...??
Ikke lenge gitt...
Nå nedkjempes aksjen igjen for hundrede gang!
Eller....??
Blir huegærn av dette sjongleriet!

Rører litt på seg nå ja 👍🏼

Nå er det 10 kr Next 😎😎 Noe kommer snart. Eksplosjonen kommer nå!
Redigert 03.08.2020 kl 10:55 Du må logge inn for å svare

Har det begynt å lekke🤔 noen får alltid info før allmenn
Aldara
03.08.2020 kl 14:42 2072

Noen som ønsker å grabbe til seg mye under 6 før vi fyker forbi..?
Tozz
03.08.2020 kl 23:25 1835

Noen som tør gjette på når den store nyheten kommer? 🚀

Tipper innen en uke 🚀🚀🚀🥳🕺🕺

Tia er inne for å handle nu!!

Ja blir spennende nå😎 spettet har snitt på 6+ og skal tjene penger på sin inngang så håper på 7 kroner før news.
De har leid inn CLP som sikkert skal bistå med det juridiske.

Vil tro vi får noe innen 2 uker😀

Blir rally i noen dager nu🚀🚀🚀🥳 6 kroner før 09.10🕺🕺

Invadert av roboter i dag også eller?
Theo19
04.08.2020 kl 14:24 1316

Det ble ikke noe 6 i dag,ned til 5,50 nå.Det begynner å bli på tide med noe fra ledelsen snart.
heltos
04.08.2020 kl 14:30 1298

Og hva forventes her? Hva er planen til selskapet, blir det en type salg og ett nytt firma/navn kommer opp?
nopetter
05.08.2020 kl 12:08 1044

Denne aksjen er invadert av en robot hver dag de siste 3,5 år. Nå ser det ut som om de har ervervet noe aksjer siden de moste ut 100k I et smell. Vi får se hva kjøperne har å rutte med
JanV
05.08.2020 kl 13:38 977

Da var det den «daglige» robot praten til Dustepetter igjen. Eneste grunnen til at «roboten» kan herje er at selskapet er tomt og retningsløst og styres av psykologi, rykter, og intetsigende sludder. Selskapet har absolutt ingen drift og menighetens håp er «salg» av «skallet». Alt for mange håper på salgsnivå langt utover noe som helst realisme. I mellomtiden er selskapet radio silent, Haft hører ingen om og det renner cash ut. Aksjekursen er forbausende høy.

og du kan bare krype tilbake i det hullet du kom fra
JanV
05.08.2020 kl 14:14 935

Så innsiktsfullt Dustepetter🤥🤓

det er sjovere at se sommerbilen end at se Element 😂

når det gjelder dette segmentet og det selskapet holder på med så har jeg minst 10 gang bedre innsikt enn du noen gang kommer til å oppnå. at ikke du ennå har fattet at det er roboter som trader denne aksjen i all hovedsak så sier dette alt om din forståelse av hva som foregår, for i hovedsak skriver du bare piss og i negative vendinger. noe du sikkert blir betalt for å gjøre

så får vi se om kjøpene idag på 5,66-5,68 klarte å snu kursen for idag
JanV
05.08.2020 kl 20:40 750

Hjelpe meg Dustepetter. Du er ubeskrivelig tett. Jeg debatterer ikke om det er roboter involvert, men hvorfor de får styre kursen. Problemet til selskapet er ikke robotene, men at selskapet er «tomt». Umulig å gjøre noen fornuftig eller rasjonell vurdering av fremtiden. Det er ingen cornerstone investor som kan ta «ansvar» hvis kursen presses til det urimelige. At du ikke klarer å skille mellom «hvem» (roboter) og årsak til aksjen bevegelser sier ikke lite om hvor fjern du er.

Old man yelling 🎃💤

Sover folk?? Er jo bærre lekket å plukke på dette nivået 👍👍

Element har engasjert Procorp som finansiell rådgiver, og CLP som juridisk rådgiver for å bidra til gjennomgangen. 

Bakgrunnen for gjennomgangen er «pågående diskusjoner med flere interesserte parter, om en mulig transaksjon i selskapet» heter det i meldingen. 

🚀🚀🥳🕺🕺

:at vi kommer i mål føler jeg meg helt sikker på, sier Johansen" verrry soon🚀🚀🥳🍻

Ja noen glemmer fort hvor ELE er😀 ferien er over så det kan komme noe nå som helst nå😎
Kjøpte litt mer i dag🍻
Nedtur
07.08.2020 kl 11:53 269

Jeg er fullastet. Har vært litt ut og inn, men nå er jeg bare inn. Har over 260K aksjer totalt, investert både privat og i selskapet mitt. Mitt tidligere kursmål har vært 20 kroner, og det står jeg for ennå.

Har noe mer😉 100k ryker på 10, resten blir med på himmelfarten over 20😎

Satser på den tar fart når ryktebørsen går👌
Redigert 07.08.2020 kl 12:09 Du må logge inn for å svare