SOFTOX; En LITEN "grisehistorie"!

Hammers
SOFTOX 30.06.2020 kl 18:11 38556

Etter dagens KRAKK i SoftOx måtte jeg ta en titt på chartet for å se på handelsmønsteret til de aksjonærene som hadde skapt bildet!
Jeg fikk en rynke i panna av hva jeg så!

https://www.tradingview.com/x/Hjy04HI6/

- Kursen ligger i dag kun 1 kr over den VIKTIGE støttelinja tegnet med gulbrunt!
- Ved brudd under denne som sluttkurs gis et kraftig salgssignal.
- Kanskje med et fallpotensiale til ca 47,50 - PÅ SIKT!
- Ved brudd på 73,50 er det støtte 10 kr lavere (stiplet).
- Ved evt rekyl er det flere motstandsnivåer på veien opp. Jeg har markert for de viktigste (stiplet).

Hilsen Hammers
Redigert 16.12.2021 kl 23:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.04.2022 kl 16:22 1500

Grynt,nøff...

Ligner menneske

Luftveiene til griser ligner mye på menneskets luftveier, og immunforsvaret i lungene oppfører seg veldig likt hos griser og mennesker.

Forskere fra Veterinærinstituttet og Veterinærhøgskolen har, i samarbeid med et engelsk forskningsteam, gjennomført forsøk hvor friske griser ble smittet med svineinfluensaviruset for å studere hvordan immunsystemet reagerer på infeksjonen.

− Våre resultater bekrefter at gris er en god modell for menneske for slike studier. Vi ser at sammensetningen av cellene i blodet hos grisene endrer seg på samme måte som det en ser hos mennesker som er smittet med svineinfluensa, forteller Hilde Forberg som er stipendiat ved Veterinærinstituttet.






https://forskning.no/influensa-partner-veterinaerinstituttet/lunger-fra-gris-kan-gi-influensasvar/658018
Opp+
06.04.2022 kl 15:15 1704

Det vet man aldri, men veldig kjipt å predikte sell on news og selge den dagen det ikke er sell on news da. Som du sier kommer jo triggere på rekke og rad.
Kursen kommer fra bunn nivåer, så er man langsiktig ville jeg ikke brydd meg.
Redigert 06.04.2022 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.04.2022 kl 14:26 1755

Kortene holdes nok tett til brystet i disse dager, noe annet ville vært bekymringsverdig. Hvordan blir det med "sell on news" denne gangen, kan vel ikke være helt enkelt når vi vet om alt det andre som er på gang, og hvilke medieoppslag det vil få ?
Bliss
06.04.2022 kl 13:55 1798

Jeg har forsøkt å få telefonisk kontakt med de som har kjennskap til SIS prosjektet, men det har ikke vært mulig å nå fram til noen av disse folkene. Derfor har jeg tydd til å sende et par mail for å få den info jeg er ute etter, men utfra tidligere erfaringer med dette og andre selskaper bruker det å ta litt tid på å få svar, en ukes tid er min erfaring.
Vi får sannsynligvis en børsmelding fra Softox om en vellykket gjennomføring av fase 1 før de rekker å svare meg. For det kan ikke være den minste tvil om at fase 1 av SIS blir ferdigstilt i tiden rundt 8 april. Vi skulle jo få beskjed om det via en børsmelding dersom studien ikke går som forventet, og selvfølgelig ville de visst det og sendt en børsmelding om det, dersom alt ikke har gått etter planen når det nå bare er to dager igjen til estimert avslutningstidspunkt!
Det gjenstår bare å se om tidsangivelsen til rvmossi stemmer eller om det blir noen dager senere.
Denne kurstriggeren er uansett rett rundt neste hjørne!
Slettet bruker
06.04.2022 kl 13:52 1798

Hva var det egentlig han sa, HVIS han har sagt det , og mener du at Bjarnsholt ikke er kompetent ?
Redigert 06.04.2022 kl 13:54 Du må logge inn for å svare
heilo888
06.04.2022 kl 13:48 1813

Hvorfor sier han da at selskapet kan være mindre verdt om 5år enn han selv har har kjøpt seg inn på? Er mannen "helt skrullete i hode" eller?
Slettet bruker
06.04.2022 kl 12:35 1862

Behovet for nye løsninger til behandling av luftveisinfeksjoner er
stort, dette er et marked som ved forsiktige anslag for EU og USA er i
størrelsesorden USD 12 milliarder. Tallet kan sannsynligvis dobles hvis
man ser det i et globalt perspektiv, sier Almås videre. Denne
teknologien er unik, den er enkel, usedvanlig effektiv og fremkaller
ikke resistens. Effekten er også uavhengig av mulig nye muterte
varianter, slik som nylig er beskrevet for Coronaviruset.
Virker selv om viruset muterer
Teamet mitt og jeg tror at vi står overfor et gjennombrudd i
behandlingen av vanskelige infeksjoner, både virale og bakterielle. Vi
har testet SoftOx sine løsninger i luftveiene og vi ser at dette kan
være et viktig behandlingsprinsipp som kan bidra til å bekjempe den
pågående pandemien og fremtidige epidemier og pandemier, sier professor i mikrobiologi og forsøksleder Thomas Bjarnsholt ved Universitetet i København.





https://nnews.no/norske-softox-solutions-gar-inn-i-danske-fast-track/
heilo888
06.04.2022 kl 10:47 1928

Aksjen synker nå raskt i kurs pga. for mye tanker og optimisme til kursutviklingen.
Redigert 06.04.2022 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
heilo888
06.04.2022 kl 10:41 1946

Nei nå tror jeg bestemt at aksjen skal ned til 30-tallet ut fra Almås sine uttalelser!
Redigert 06.04.2022 kl 10:42 Du må logge inn for å svare
Opp+
06.04.2022 kl 09:52 1997

Blindheten er størst hos dem som med vilje ikke ser.
Venter på et regnestykket fra deg jeg heilo. Hva har du startet med?
Desinfeksjonen?
Swis?
Sbe?
Sds?
Sis?
Framtidig muligheter?
Mye å ta av her.
Redigert 06.04.2022 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
heilo888
06.04.2022 kl 09:39 2017

Dårlig futt i Softox for tiden! Aksjen makter ikke å stige herfra området 46-47.
Kanskje man begynner å tro på Almås.
rvmossi
05.04.2022 kl 21:35 2206

Dette er en noen uker gammel mail fra folkene i Dantrials. Godt mulig kjøreplanenen er noe justert, men vi er nok i nærheten av endt studie ja 🤙
Bliss
05.04.2022 kl 21:15 2232

Ja, rvmossi kan meget vel ha rett.
Selvfølgelig skal jeg skrive referat her på dette forumet straks jeg har fått snakka med dem.
Opp+
05.04.2022 kl 21:09 2245

Kjempe bra Bliss, om de melder studie complete eller siste pasient innrullert er litt hipp som happ. Regner med du legger ut svaret du får her.
Bliss
05.04.2022 kl 21:05 2256

Jeg føler det på samme måten som deg Maalselv.
Trodde ikke det var mulig å få helt eksakt informasjon av kontaktpersonene på klinikken. Har antatt at dette er kurssensitiv informasjon. Dessuten strider det litt mot det Softox skrev til meg 14/1-22: "Markedet vil få beskjed når siste pasient er innrullert i fase 1 studien, samt om studien ikke går som forventet. For øvrig henviser vi til https://clinicaltrials.gov/ Identifier: NCT05188638 for SIS." Siste pasient skulle jo ifølge det rvmossi skriver være innrullert 4 april, men vi har ikke fått en børsmelding om dette.
Jeg skal uansett ringe en av kontaktpersonene på klinikken i morgen. Håper de bekrefter det rvmossi sier, men uansett, som Maalselv sier, noen dager fra eller til betyr ingenting når vi er fullastet.
Slettet bruker
05.04.2022 kl 20:11 2340

Ja jeg ser det, men er ikke 100 % overbevist. For meg som er godt lastet har det uansett liten betydning.
Opp+
05.04.2022 kl 20:07 2344

Se meldingen over, her er det en som har vært i kontakt med klinikken? Det bekrefter se jo datoer, siste gruppe fikk medisinen i går og skal ha den fra til lørdag med 1 time kontroll mandag. Det er mer enn estimert.
Redigert 05.04.2022 kl 20:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.04.2022 kl 20:02 2352

Det er "estimert" så melding kan komme både før, og litt etter. Det synes jeg er bare hyggelig :-)
Opp+
05.04.2022 kl 19:51 2372

Ajaj, den er fin. Bekrefter at vi er inn i siste uke før studiet er ferdig. Da kommer det melding mandag morgen eller kveld. Og det kommer garantert til å bli slått opp i alle finansaviser i Norge og også utlandet.
rvmossi
05.04.2022 kl 18:13 2441

GRUPPE #7

Indlæggelse fra mandag morgen kl. 7 d. 4. april til lørdag morgen/formiddag d. 9. april plus et afsluttende besøg af en lille times varighed mandag d. 11. april.
Slettet bruker
05.04.2022 kl 16:11 2513

Snart kommer 1 av flere grisete meldinger, pass på !

Estimated Primary Completion Date : April 8, 2022
Estimated Study Completion Date : April 8, 2022

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT05188638?term=softox&draw=2&rank=2
Slettet bruker
28.03.2022 kl 14:25 2737

IQ-test må vel være noe for dem som tidligere har postet fra "lukket avdeling" Hammers, du må nok bare forberede deg på ytterligere oppdateringer.
Redigert 28.03.2022 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Opp+
28.03.2022 kl 07:28 2862

De snakket vel om å skille ut SIS og SDS på markedsdagen også, etter fase 1 og at det allerede var høy interesse. Så flere muligheter her. Uansett veldig positivt om det er såpass gode resultater at de går videre.
HAS
28.03.2022 kl 07:15 2879

Neida, ikke sikkert at det blir en ny emisjon, men om nødvendig blir det enklere å gjennomføre ettersom krigen har aktualisert potensialet.
Opp+
28.03.2022 kl 07:02 1495

Markedet for inhalasjon produktet er mange hundre milliarder dollar, så ska ikke bety noe, men enig har nok falt på det. Ikke nødvendigvis at de trenger emisjon på forskningen mot kjemiske våpen. De har søkt støtte hos EU på 100 mill, får svar i slutten av juni. Mye spennende framover.
HAS
28.03.2022 kl 06:28 1524

Grunnen til aksjefaller siste tiden er nok at corona-frykten heldigvis slipper taket. Men det dukker desverre opp nye trusler. Krigen i Ukraina aktualiserer behovet for beskyttelse mot kjemisk krigføring, og det forskes nå på om inhalasjonsløsningen kan benytte mot dette. Du skal ikke se bort fra at den også kan gi en viss beskyttelse mot radioaktivt nedfall. Slik forskning vil kanskje gjøre det nødvendig med en ny emisjon, men potensialet er stort, så så her gjelder det å holde på aksjene.
Opp+
28.03.2022 kl 06:12 1539

Men i all verden da, detter er biotech, forskning og utvikling. Du må nesten lære deg bransjen før du kommer drassende med tall. Hvorfor blir tapene større? Jo de kommer videre i utviklingen og forskningen, de er i sluttfasen av 2 fase 1 studier. Se på alt av biotech så ser du at utviklingen av legemidler koster, men oppsiden er enorm om man lykkes. Man må nesten forvente at man kan det mest grunnleggende om bransjen når man diskuterer. Og hva kommer med gode resultater? Jo partnere og penger til utvikling og videre utvikling. Dette er nå et spill på om resultatene på studiene de nå har gjort er gode eller ikke. Det får man snart svaret på.
Hammers
28.03.2022 kl 00:34 1598

2019; Inntekter 4 mill. Tap 22 mill.
2020: Inntekter 10 mill. Tap 50 mill
2021; Inntekter 8 mill. Tap 86 mill.
Konklusjon; På 2 år har man DOBLET inntektene, men 4-DOBLET tapene.

Dette er tall fra midt under pandemien - da Softox etter aksjonærenes meldinger skulle "redde verden" fra pandemien.
Kan det hele bli mere latterlig? For 2 års tid siden stilte jeg spørsmålet;
Hvordan i alle dager kan man lønne 20 ansatte og "drive butikk" når man i prinsippet ikke har noe salg.

Man MÅ IKKE være IDIOT for å tro på Softox, mer HVIS man ER DET er det selvsagt lett å forsvare aksjekjøp i selskapet!
Når man trekker fram en korrekt og saklig tråd som nesten er 2 år gammel og attpåtil begynner å slenge med leppa er det kanskje på tide å ta seg en IQ-test. Det synes i hvert fall jeg.
Redigert 28.03.2022 kl 00:37 Du må logge inn for å svare
Opp+
27.03.2022 kl 19:23 1741

Hadde covid vært det eneste viruset, bakterien soppen vi hadde så hadde jeg vært enig med Hammers, dessverre dukker det opp nye farlige virus og bakterier hele tide og vi har en drøss av livstruende sykdommer utenom covid og dessverre har vi et lite problem som heter antibiotika resistente bakterier, men heldigvis tar softox alt av dette også de antibiotika ikke tar. Så og si at softox ikke kan bli noe pga Covid er så ekstremt langt ut på jordet som du kommer, da har man ikke forstått noe som helst og er litt mindre intelligent, ja vil dra den såpass langt, for det er en så hårreisende på jordet kommentar som du kan få det.

Dessverre er vi heller ikke kvitt covid og vi kommer til å ha behov for medisiner. Grunnen er at vaksinene virker ikke over tid og vi kommer ikke til å få den massive strategiske massevaksineringen lenger. Vi ser det nå også i Europa coviden blomstrer opp igjen og også antall innlagte. Så vi kommer nok til å slite med covid en stund, som vi sliter med influensa, mange dør av den også og mange andre virus typer og bakterie typer og sopp typer. Kan inhalasjon løsningen til softox fungerer, vil det være massivt for helsevesenet. De som ikke skjønner det, kan bare la være å kjøpe.

Nå forskes på forsvar mot kjemiske våpen også, men da kommer vel Hammers med at softox burde gå ned hvis krigen i Ukraina forhåpentligvis går over snart, for da trenge vi vel ikke forsvar mot kjemiske våpen heller?
Slettet bruker
27.03.2022 kl 18:18 1792

Hammers
17.04.2021 kl 00:24 3081
- SoftOx skulle "redde verden" fra Covid. Selvsagt har de ikke - og nå er pandemien uansett på hell.



Nå handler dette om langt mer enn den pågående pandemien, men du driter deg ut når det gjelder den også.
Dagens smittetall i Kina er de høyeste siden pandemien startet for to år siden, ifølge kinesiske myndigheter.
https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/03/27/195835573/shanghai-stenger-ned-soner-etter-omikron-utbrudd
Slettet bruker
18.03.2022 kl 12:33 1967

Her bør nok noen satse trygda snarest, gamle linjaler er utdatert.
Bliss
17.12.2021 kl 00:57 2555

Men hva ligger bak den bitre realismen?
Vi vet alle at selskapet enn så lenge bare er i startfasen av å tjene penger, så den informasjonen har ingen interesse for noen av oss.
I aksjemarkedet handler det om å se framover og IKKE bakover.
Vi som har satt oss inn i den biokjemiske teknologien til Softox produktene, som er patentbeskyttet, skjønner hvor dette bærer hen, og det er ikke dit du har vridd linjalen din ......
Redigert 17.12.2021 kl 01:21 Du må logge inn for å svare
Hammers
17.12.2021 kl 00:43 2574

Bitterheten? Jeg snakker om realisme.

I q3/21 omsatte selskapet for 1,5 millioner kroner. Dvs ca kr 17.000 pr dag. Underskuddet før skatt var på 22 mill.
Dvs at selskapet tapte ca 15x så mye som man maktet å omsette for. Dette var midt under pandemien!

Slik må det bare gå når man skal betjene alle faste utgifter (inkl lønne 23 ansatte) uten å ha noen reell inntekt.
Som en naturlig følge kom da også gårdagens emisjon.

Et håpløst case, men drøm videre!
Redigert 17.12.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
Bliss
17.12.2021 kl 00:21 2612

Godeste Hammers, kast bitterheten og den linjalen du bruker for å spå Softox kursens framtid. Skrap sammen det du har av penger og benytt denne emisjonsdippen til å kjøpe deg inn i et selskap som kan få pengene dine til å yngle. For disse patentbeskyttede produktene til Softox har en 'idiotsikker' virkemåte, og vil om ikke lenge erobre et svimlende stort verdensmarked.
Velkommen til å bli med på en suksesshistorie!
Slettet bruker
16.12.2021 kl 23:58 2659

Ja denne kan snuble videre.
Kjøp og forsvar er vel mantra.
Ny sjef kunne vel ikke startet dårligere.
Tilliten til sjefen er sikkert hårete og markedet tror det er billig.
Denne skal under emisjonskurs til de viser facts og bedre faktabeskrielse av astma injektor med covid vaksine.
Slettet bruker
16.12.2021 kl 23:28 2720

Jøss, lukket avdeling er åpnet, hvordan står det til i VOW, eller var det WOV ?