Softox får ufortjent mye kritikk.
Softox er et ungt vekstselskap med mange interessante produkter i sin pipeline. De har på kort tid utviklet mange banebrytende produkter innenfor sitt segment.
Coronakrisen fremskyndet selskapets mulighet til å tjene penger og skapte euforiske tendenser på børsen. Det de fleste later til å glemme er at det tar tid å utvikle produkter.
Det er meget respektabelt av Softox å utvikle et unikt produkt som SafeDes som har helt spesielle egenskaper som konkurrentene ikke har.
Det fatale er at småsparerne er alltfor naive og utålmodige. Når man kjøper en aksje i et selskap får man et egenkapitalinstrument eller en eierandel i selskapet. Det er ikke det samme som en lottokupong med trekning hver uke.
Ting tar tid......., men Softox har fått til mye på KORT TID.
Selskapet har.......
1
Bygget opp produksjonskapasitet (det er ikke det samme som faktisk produksjon)
2
Inngått distribusjonsavtaler med leverandører.
3
Ansatt medarbeidere
4
Byttet CEO
5
Fått på plass nytt styre
6
Patentert produktene
7
Søkt EU om tilgang til sine produkter
8
Anskaffet lagerkapasitet
9
Drevet markedsføring og salg
10
Landet salgsavtale med Helse Sørøst.
Når vi nå også får opplyst at selskapet kan oppnå å få omkring 20 millioner kroner i pengestøtte fra USA skjønner man at Softox vekker internasjonal interesse med sitt arbeid.
Min anbefaling til alle dere som har aksjer i Softox er å være mer tålmodige. Softox er uten tvil et meget spennede selskap.
Hammers og andre som kommer med usaklig tullball har ikke skjønt hva dette dreier seg om. Eller de har bare sin egen agenda........, snakke aksjen ned for så å skaffe seg en billig inngang.
Coronakrisen fremskyndet selskapets mulighet til å tjene penger og skapte euforiske tendenser på børsen. Det de fleste later til å glemme er at det tar tid å utvikle produkter.
Det er meget respektabelt av Softox å utvikle et unikt produkt som SafeDes som har helt spesielle egenskaper som konkurrentene ikke har.
Det fatale er at småsparerne er alltfor naive og utålmodige. Når man kjøper en aksje i et selskap får man et egenkapitalinstrument eller en eierandel i selskapet. Det er ikke det samme som en lottokupong med trekning hver uke.
Ting tar tid......., men Softox har fått til mye på KORT TID.
Selskapet har.......
1
Bygget opp produksjonskapasitet (det er ikke det samme som faktisk produksjon)
2
Inngått distribusjonsavtaler med leverandører.
3
Ansatt medarbeidere
4
Byttet CEO
5
Fått på plass nytt styre
6
Patentert produktene
7
Søkt EU om tilgang til sine produkter
8
Anskaffet lagerkapasitet
9
Drevet markedsføring og salg
10
Landet salgsavtale med Helse Sørøst.
Når vi nå også får opplyst at selskapet kan oppnå å få omkring 20 millioner kroner i pengestøtte fra USA skjønner man at Softox vekker internasjonal interesse med sitt arbeid.
Min anbefaling til alle dere som har aksjer i Softox er å være mer tålmodige. Softox er uten tvil et meget spennede selskap.
Hammers og andre som kommer med usaklig tullball har ikke skjønt hva dette dreier seg om. Eller de har bare sin egen agenda........, snakke aksjen ned for så å skaffe seg en billig inngang.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32
Du må logge inn for å svare
HP17
02.07.2020 kl 12:49
6759
Enig at Softox har mye å gå på når det gjelder presentasjon av informasjon, børsmeldinger og markedsføring av selskapet. Men det gir samtidig et betydelig uforløst potensial fremover dersom de får tatt tak i dette og profesjonalisert markedsinformasjon, investorpresentasjoner og markedsaktiviteter. Det fundamentale grunnlaget er lagt for vekst i Softox, men det er mulig det tar et kvartal lengre tid å innfri forventningene som de største optimistene hadde lagt til grunn for Q2. Husk at det har gått veldig fort og Softox har tengnet avtaler med flere ledende aktører, dette vil materialisere seg i klart økt salg fremover. Og Softox har som kjent flere produkter i erment der potensialet er stort.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27
ToffeeMan
10.07.2020 kl 14:53
6545
Da er vi opp nesten 4% så langt i dag. Bunnen er nådd?
rvmossi
10.07.2020 kl 16:42
6445
Skjedde vel det samme forrige uke, så rett ned Mandags morgen igjen. Av den grunn solgte jeg rubb og stubb før slutt idag.
Billyjojimbob
10.07.2020 kl 16:58
6407
Bruker du swingen😂
rvmossi
10.07.2020 kl 17:10
6389
Swingen er ikke det værste 🙄😁
Aksjeamatøren
10.07.2020 kl 20:23
6263
Godt mulig dette var bunnen, ser man på volum på en uke skiller det seg ut med stort volum på 52kr på onsdag. Nedgangen (stupet skjedde med 1,5mill aksjer, mens oppgangen skjedde på godt over 3millioner). Økt volum på onsdagen var grunnen til at jeg snittet ned i dag på morgenen. Kan virke som om mange som har solgt har solgt seg ferdig. I dag måtte igjen kjøperne krype oppover og selgerne holder på prisen. Softox ser jo ut til å levere mot slutten av 2020 og videre mot 2021. Guidingen spår en enorm vekst mot 2025, så vil man sitte long ser jeg på dette som en fin inngang og det er ikke sikkert den skal så mye lengre ned.
Virker også som om softox ikke bruker særlig tid på børsmeldinger, årsrapporter, kvartalsrapporter osv. Bare sjekk guidingen i årsraporten 2019. Her stemmte nesten ingenting med det som skjedde i 2020. Q1 omhandler månedene Jan-April og alle avtaler og kontrakter kom ikke før i april og utover så disse tallene av salg vil man tidligst se i Q2.
Jeg tror dem igjen brukte litt klipp og lim i Q1 og ikke oppdaterte guidingen.
Produksjonskapasiteten er økt betydelig, noe man ikke gjør om man ikke forventer salg.
Spekulasjon, men jeg tror mange av de fantastiske talla som folk trodde ville komme i Q1 ikke kommer før Q2. Tror ikke selskapet bevisst publiserer hausende børsmeldinger om det ikke er hold i det. Tror heller at dem ikke guidet korrekt i Q1 siden dem også før viser til klipp og lim og at guidingen ikke samsvarer med det som skjedde og her heller ikke med børsmeldingene. Så får vi nå se hvor det ender.
Virker også som om softox ikke bruker særlig tid på børsmeldinger, årsrapporter, kvartalsrapporter osv. Bare sjekk guidingen i årsraporten 2019. Her stemmte nesten ingenting med det som skjedde i 2020. Q1 omhandler månedene Jan-April og alle avtaler og kontrakter kom ikke før i april og utover så disse tallene av salg vil man tidligst se i Q2.
Jeg tror dem igjen brukte litt klipp og lim i Q1 og ikke oppdaterte guidingen.
Produksjonskapasiteten er økt betydelig, noe man ikke gjør om man ikke forventer salg.
Spekulasjon, men jeg tror mange av de fantastiske talla som folk trodde ville komme i Q1 ikke kommer før Q2. Tror ikke selskapet bevisst publiserer hausende børsmeldinger om det ikke er hold i det. Tror heller at dem ikke guidet korrekt i Q1 siden dem også før viser til klipp og lim og at guidingen ikke samsvarer med det som skjedde og her heller ikke med børsmeldingene. Så får vi nå se hvor det ender.
bj111
11.07.2020 kl 13:39
5991
Kort oppsummert blir det et selskap med gode produkter men med en ledelse det ikke er mulig å forholde seg til. Informasjonen kan fremstå som positiv men være negativ og motsatt. Da står man igjen med at man må forholde seg til de tingene det ikke går an å feilinformere om og det er regnskapene. Q2 vet vi allerede blir dårlig og guidingen som det kommer med for Q3 og Q4 kan vi ikke forholde oss til. En må da vente til regnskapene foreligger en gang neste år. Aksjen kan få sine opp og nedturer men fastsettelsen sv kursen foregår i stor grad i blinde. Betyr at ved oppgang vil høydeskrekk melde seg fort og kursen går ned, motsatt ved kraftige nedturer men ikke like store krefter som da vil dra den opp. Fin til trading men langsiktig kan man like gjerne vente med å kjøpe seg inn. EU godkjennelsen betyr minimalt ettersom de ikke selger noe volum å snakke om og en EU godkjennelse vil bety større kostnader først.
Lykke til.
Lykke til.
Aksjeamatøren
11.07.2020 kl 14:48
5938
Er det denne du refererer til når du snakker om en dårlig Q2?
"Sales
SoftOx has, since early April, sold hand
disinfectant for approximately NOK 5 mill. Late
June Norway’s largest health enterprise (Helse
Sør-Øst) placed its first order for SoftOx hand
disinfectant.
The company is confident that the foundation
created in first half of 2020 is a solid base for
building a profitable and successful
disinfectant business for the quarters and
years to come."
26.05: SoftOx Solutions AS har inngått en distribusjonsavtale med Milas AS
03.06: SoftOx har inngått en avtale med Bonaventura Scandza om distribusjon av selskapets desinfeksjonsprodukter inn mot konsumentmarkedet.
Production facilities
• Production facilities established
» One facility for small bottles, 5.000 bottles per day
» One facility for large bottles (1 liter and 5 liters) 40.000 bottles per day
Bryn Oslo:The production facility will, when
finished include an inhouse small bottle filling
line for up 2,000-30,000 bottles per day.
Så dem legger opp til å produsere ca 40.000 store og 40.000 små enheter per dag for framtiden. (Som max) Så dem er optimistiske, ellers hadde dem ikke brukt penger på å øke kapasiteten så betraktlig.
Siden skoler og barnehager har vært stengt i hele vår har ikke avtalen med Milas hatt noen innvirkning/effekt på salg. (Og vil ha mere effekt mot Q2 ettersom barnehager er åpne (kun stengt 4 uker i juli), men her er det nok høsten som er avgjørende om Universiteter og skoler opner opp. Avtalen fra 03.06 trer nok ikke i kraft umidellbart etter signaturen er på papiret, så dermed var sikkert salget av enhetene i slutten av juni. Q1 ble sånn som selskapet virker på børsmeldinger ikke skrevet ferdig 30.06, men stod sikkert ferdig 20-25.06
Q2 ser ut til å bli mye bedre enn Q1 "Late June Norway’s largest health enterprise (Helse Sør-Øst) placed its first order for SoftOx hand disinfectant." Dette skjedde også helt på tampen. Så det kan være noen overraskende Q2 resultater på vei. Ut ifra rapporten ser det ut til at det var kun tall fra de første eller den første ordentlige orderen som kom med i Q1. Jeg tenker vi kan ikke male Q2 helt mørkt enda med tanke på hvor kort tid salgstalla til Q1 egentlig omhandler. (Det er kanskje bedre å se det litt mørkt å bli overrasket over positive tall.) Pga de store forventningene vil nok selskapet være langt mere tilbakeholdent når det gjelder publikasjoner av nye meldinger så effekten kan fort bli motsatt ved Q2 enn ved Q1. Veldig enig med deg at man ikke kan stole på guidingen, men må lese talla og tenke/regne seg fram mot resten.
Tusen takk, jeg tror dette blir noe bra til slutt og får bruke tiden og dupper til å snitte ned litt. Tolmodighet er nok et stikkord her.
"Sales
SoftOx has, since early April, sold hand
disinfectant for approximately NOK 5 mill. Late
June Norway’s largest health enterprise (Helse
Sør-Øst) placed its first order for SoftOx hand
disinfectant.
The company is confident that the foundation
created in first half of 2020 is a solid base for
building a profitable and successful
disinfectant business for the quarters and
years to come."
26.05: SoftOx Solutions AS har inngått en distribusjonsavtale med Milas AS
03.06: SoftOx har inngått en avtale med Bonaventura Scandza om distribusjon av selskapets desinfeksjonsprodukter inn mot konsumentmarkedet.
Production facilities
• Production facilities established
Bryn Oslo:The production facility will, when
finished include an inhouse small bottle filling
line for up 2,000-30,000 bottles per day.
Så dem legger opp til å produsere ca 40.000 store og 40.000 små enheter per dag for framtiden. (Som max) Så dem er optimistiske, ellers hadde dem ikke brukt penger på å øke kapasiteten så betraktlig.
Siden skoler og barnehager har vært stengt i hele vår har ikke avtalen med Milas hatt noen innvirkning/effekt på salg. (Og vil ha mere effekt mot Q2 ettersom barnehager er åpne (kun stengt 4 uker i juli), men her er det nok høsten som er avgjørende om Universiteter og skoler opner opp. Avtalen fra 03.06 trer nok ikke i kraft umidellbart etter signaturen er på papiret, så dermed var sikkert salget av enhetene i slutten av juni. Q1 ble sånn som selskapet virker på børsmeldinger ikke skrevet ferdig 30.06, men stod sikkert ferdig 20-25.06
Q2 ser ut til å bli mye bedre enn Q1 "Late June Norway’s largest health enterprise (Helse Sør-Øst) placed its first order for SoftOx hand disinfectant." Dette skjedde også helt på tampen. Så det kan være noen overraskende Q2 resultater på vei. Ut ifra rapporten ser det ut til at det var kun tall fra de første eller den første ordentlige orderen som kom med i Q1. Jeg tenker vi kan ikke male Q2 helt mørkt enda med tanke på hvor kort tid salgstalla til Q1 egentlig omhandler. (Det er kanskje bedre å se det litt mørkt å bli overrasket over positive tall.) Pga de store forventningene vil nok selskapet være langt mere tilbakeholdent når det gjelder publikasjoner av nye meldinger så effekten kan fort bli motsatt ved Q2 enn ved Q1. Veldig enig med deg at man ikke kan stole på guidingen, men må lese talla og tenke/regne seg fram mot resten.
Tusen takk, jeg tror dette blir noe bra til slutt og får bruke tiden og dupper til å snitte ned litt. Tolmodighet er nok et stikkord her.
vikingo
11.07.2020 kl 18:19
5795
På tide å finne frem kalkulatoren igjen når EU-godkjenningen og sykehusordre fra hele Europa kommer. Da skal vi være glad for at de valgte å fokusere på større flasker.
ToffeeMan
11.07.2020 kl 18:47
5753
"EU godkjennelsen betyr minimalt ettersom de ikke selger noe volum å snakke om"
Vi vet jo du har solgt deg ut...
Det er jo når EU-godkjennelsen kommer at det kan gjøres de virkelig store distribusjonsavtalene!
Og forhåpentligvis 20 friske millioner fra US snart...
Vi vet jo du har solgt deg ut...
Det er jo når EU-godkjennelsen kommer at det kan gjøres de virkelig store distribusjonsavtalene!
Og forhåpentligvis 20 friske millioner fra US snart...
ToffeeMan
12.07.2020 kl 08:21
5550
Jeg synes det er fantastisk at SoftOx allerede har fått bestilling fra Helse Sør-Øst. Normalt tar det visstnok flere år på å komme inn på dette markedet.
Det er nå Sykehusinnkjøp som bestemmer hva som kjøpes inn i helseforetakene. De henter avtaler på vegne av Helse Sør-Øst RHF, Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Vest RHF. Her kan det raskt komme STORE bestillinger!
Det er nå Sykehusinnkjøp som bestemmer hva som kjøpes inn i helseforetakene. De henter avtaler på vegne av Helse Sør-Øst RHF, Helse Nord RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Vest RHF. Her kan det raskt komme STORE bestillinger!
TheOilBaron
12.07.2020 kl 09:51
5466
Softox har fremdeles mye markedsarbeid å gjøre før de klarer å øke salget. FOr noen uker siden tilbake påpekte jeg at selv om produktene er bra, finnes det mange konkurrenter. Jeg fikk også rett i mine antakelser, som ble svært sterkt kritisert med tullball i dette forumet, nemlig at aksjen skal kanskje ned på 50-tallet innen 3 måneder. Nå er den her og kanskje man bør kjøpe nå. Jeg har kan forøvrig nevne at jeg har for øyeblikket trukket meg helt ut av enkeltaksjer og vurderer også å gjøre det samme med mine indeks fond. Jeg tror det kommer en korreksjon snart i markedet, min hypotese er at flere stater kommer til å stenges ned + senere gjenåpning enn det markedet har regnet med. Tror Trump tar sjansen på at en vaksine kommer snart eller at alle skal få ebola medisinen, men det er ikke så lett.
ToffeeMan
12.07.2020 kl 10:45
5415
Da er kanskje ikke SoftOx aksjen den verste som allerede har fått korreksjonen? Det blir mye fokus på desinfisering fremover, og jeg er helt sikker på at SoftOx markedsfører seg mot de viktigste først, helsesektoren...
Billyjojimbob
12.07.2020 kl 12:56
5326
Når helsearbeiderne kjenner hvor smooth softox sitt stoff er mot hendene i forhold til billig brennevin som lager sprekker og åpne sår er valget enkelt.😀
Satser på trenden holder swingen opp, igjen
Satser på trenden holder swingen opp, igjen
Pojohansson
12.07.2020 kl 13:22
5288
Fast vad for konkurrent menet du SoftOX har?
Har du missat att SoftOX CEO har sagt att det skall få satt opp beholdere Brevid de eksisterende alloholbaserte desinfeksjonen.
SafeDes er ikke primært en erstattning til eks. Antibac, uten ett komplement. De konkurrer då ikke på pris (de er enda sett for HelseSør Øst att få kjøpt in en produkt med andra egenskaper, att også Vekte annet en pris).
Dessuten er Desinfeksjon en biprodukt. SoftOX primære produkt er for sårbehandling.
På lik måte er ikke SoftOX sårbehandling en erstattning til Antibiotika, uten ett komplement.
Har du missat att SoftOX CEO har sagt att det skall få satt opp beholdere Brevid de eksisterende alloholbaserte desinfeksjonen.
SafeDes er ikke primært en erstattning til eks. Antibac, uten ett komplement. De konkurrer då ikke på pris (de er enda sett for HelseSør Øst att få kjøpt in en produkt med andra egenskaper, att også Vekte annet en pris).
Dessuten er Desinfeksjon en biprodukt. SoftOX primære produkt er for sårbehandling.
På lik måte er ikke SoftOX sårbehandling en erstattning til Antibiotika, uten ett komplement.
bj111
12.07.2020 kl 15:17
5195
Alkohol rens er en konkurrent. De skal spise markedsandeler fra alkoholbasert og håper på å bli like store som alkoholbasert. Det var vel det de sa på presentasjonen men det var jo på et språk som ikke Almås kan så ikke godt å si hva han mente.
Elbilen er en supplement til bensin og diesel. SafeDes er her elbilen. Alle trenger den kanskje men av grunner ingen forholder seg særlig til.
Det er litt av en jobb de står ovenfor og de aksjonærer som ikke erkjenner at alkohol basert desinfisering er en skarp konkurrent kan fort bli skuffet en fang til. Det offentlige går mest på pris så på andre parametre, det er derfor ikke rom for å ta veldig mye mer enn for alkohol.
Elbilen er en supplement til bensin og diesel. SafeDes er her elbilen. Alle trenger den kanskje men av grunner ingen forholder seg særlig til.
Det er litt av en jobb de står ovenfor og de aksjonærer som ikke erkjenner at alkohol basert desinfisering er en skarp konkurrent kan fort bli skuffet en fang til. Det offentlige går mest på pris så på andre parametre, det er derfor ikke rom for å ta veldig mye mer enn for alkohol.
Aksjeamatøren
12.07.2020 kl 16:17
5140
Helt klart er det konkuranse i markedet. Det jeg tror at dem vil tjene på helsepersonell som klager på tørr hud. I den bransjen blir sykehus og kommunale tjenester nødt til å ta grep og ta inn noe annet, ellers risikerer dem fort sykmeldinger som på sikt blir dyrere.
I private husholdninger vil nok alkoholbasert dominere framover, kun et fåtall som har eksem eller sliter med tørr hud vil kanskje gå over til softox.
Så er jo softox sitt hovedprodukt sårbehandling, så om dem klarer å finansiere forskningen ved salg av antibac er jeg mere enn fornøyd, har aldri tenkt å bli rik på antibac salget. Med kun 7mill aksjer i selskapet er det rom for emisjoner om nødvendig, men til nå ser det ut til å gå uten. Selskapet har utrolig få aksjer i forhold til andre farmaselskap og ligger ann til å kunne finansiere hele eller deler av forskningen uten å benytte seg av emisjoner. Jeg tror dem også forsker på et felt som vekker internasjonal interesse og som flere holder et øye på. Det er godt mulig at flere land og aktører ønsker å sponse forskningen.
I private husholdninger vil nok alkoholbasert dominere framover, kun et fåtall som har eksem eller sliter med tørr hud vil kanskje gå over til softox.
Så er jo softox sitt hovedprodukt sårbehandling, så om dem klarer å finansiere forskningen ved salg av antibac er jeg mere enn fornøyd, har aldri tenkt å bli rik på antibac salget. Med kun 7mill aksjer i selskapet er det rom for emisjoner om nødvendig, men til nå ser det ut til å gå uten. Selskapet har utrolig få aksjer i forhold til andre farmaselskap og ligger ann til å kunne finansiere hele eller deler av forskningen uten å benytte seg av emisjoner. Jeg tror dem også forsker på et felt som vekker internasjonal interesse og som flere holder et øye på. Det er godt mulig at flere land og aktører ønsker å sponse forskningen.
Pojohansson
12.07.2020 kl 17:05
5105
Ja de skall spise markedsandeler av en total marked, men den totale Markedet utøkes i og med SafeDes. Markedet blir større en de var innan. Jag tvivlar på att de norske Helsemyndigheter kommer kjøpe in mindre desinfektion, uten snarare mer. SoftOX utøker markeden med noe som
Ikke funnits sa langt. Det konkurrerar ikke på lik linje med pris, mot alkholbaserte desinfeksjon.
På lik måte som Om en offentlig myndighet går til Innkjøp av elbiler, der just el er ett absolut krav, kan man då ikke tilby dieselbiler rimligere å håpe på att vinnna på pris.
Vi vet hur offentlige innkjøp virker (spesiellt om man har erfaring med det). Man setter opp krav til vad produkten skall klara.
Tror du Antibac klarer ett krav, om det etterfråges desinfeksjon uten alkohol? Som dessuten skall ta død på X antall virus. Ja då begynner vi tale äpplen mot äpplen.
Man kan vekte ulike kriterier Exakt som man vill og få
De resultatet exakt som man ønsker, ved offentlige innkjøp. Ikke noe nytt.
Med det sagt, ser SafeDes som ett komplement till Alloholbasert desinfeksjon (som sikkert utgjør mengden). Ett Komplement, som også jag uppfatta va de som SoftOX CEO mente. På sikt kanskje de kan ta over alkoholbasert helt men det kreves først salg av store volymerz
Jag menar att en normal funtad Innkjøper gjennomfører 2 anbud. 1 for alkoholbaserte desinfeksjon Og 1 for desinfeksjon uten alkohol.
= SafeDes konkurrerer ikke mot Antibac.
= Kiilto kan vinna ett anbud med Antibac og ett anbud med SafeDes (kanske også defor de ønsker vara distribusjonspartner, de er ikke idioter).
Ikke funnits sa langt. Det konkurrerar ikke på lik linje med pris, mot alkholbaserte desinfeksjon.
På lik måte som Om en offentlig myndighet går til Innkjøp av elbiler, der just el er ett absolut krav, kan man då ikke tilby dieselbiler rimligere å håpe på att vinnna på pris.
Vi vet hur offentlige innkjøp virker (spesiellt om man har erfaring med det). Man setter opp krav til vad produkten skall klara.
Tror du Antibac klarer ett krav, om det etterfråges desinfeksjon uten alkohol? Som dessuten skall ta død på X antall virus. Ja då begynner vi tale äpplen mot äpplen.
Man kan vekte ulike kriterier Exakt som man vill og få
De resultatet exakt som man ønsker, ved offentlige innkjøp. Ikke noe nytt.
Med det sagt, ser SafeDes som ett komplement till Alloholbasert desinfeksjon (som sikkert utgjør mengden). Ett Komplement, som også jag uppfatta va de som SoftOX CEO mente. På sikt kanskje de kan ta over alkoholbasert helt men det kreves først salg av store volymerz
Jag menar att en normal funtad Innkjøper gjennomfører 2 anbud. 1 for alkoholbaserte desinfeksjon Og 1 for desinfeksjon uten alkohol.
= SafeDes konkurrerer ikke mot Antibac.
= Kiilto kan vinna ett anbud med Antibac og ett anbud med SafeDes (kanske også defor de ønsker vara distribusjonspartner, de er ikke idioter).
FarmerX
12.07.2020 kl 20:18
4971
En annen viktig grunn for spritfri desinfeksjon...:-)
https://www.aftenposten.no/norge/i/8menxr/troender-drakk-seg-kraftig-beruset-paa-antibac
Beklager til dem som vil ha kun seriøse betraktninger!
https://www.aftenposten.no/norge/i/8menxr/troender-drakk-seg-kraftig-beruset-paa-antibac
Beklager til dem som vil ha kun seriøse betraktninger!
ToffeeMan
12.07.2020 kl 20:43
4738
SoftOx er for tiden i nærkontakt og i god dialog med Miljedirektoret, og utfordrer aktivt deres anbefalinger.
Trønder drakk seg full på antibac (kanskje ikke noe nyhet😜 ) men hva skjer når et barnehagebarn/skolebarn drikker dette? Kanskje det blir anbefaling om alkoholfritt full virusidal fra høyeste hold?
Det var ikke lenge siden de fjernet Antibac i korridorene på for eksempel St.Olavs sykehus fordi noen drakk det🤷🏻♂️
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5f0b34e5a39fcb001157c752
Trønder drakk seg full på antibac (kanskje ikke noe nyhet😜 ) men hva skjer når et barnehagebarn/skolebarn drikker dette? Kanskje det blir anbefaling om alkoholfritt full virusidal fra høyeste hold?
Det var ikke lenge siden de fjernet Antibac i korridorene på for eksempel St.Olavs sykehus fordi noen drakk det🤷🏻♂️
https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5f0b34e5a39fcb001157c752
Redigert 21.01.2021 kl 02:37
Soft Ox er et selskap jeg ser mullighet til å kjøpe mer i dersom de får fart på salget å pågående undersøkleser om inhalerings medisin.
Grylls
12.07.2020 kl 23:18
4569
Var innom et lokalt Apotek 1 på Sør-Helgeland og spurte etter Softox, men de hadde verken sett eller hørt noe til dette. Damen nevnte derimot at de hadde tidligere hatt et annet alkoholfritt produkt som inneholdt hydrogenperoksid, men som de hadde bak kassen fordi de hadde fått beskjed om å slutte å selge det. Antar at det bleker huden, eller på annen måte ikke er bra for huden ved hyppig bruk. Jeg antar at produktet hun refererte til er produktet Oxyl-Pro som tidligere har blitt omtalt her på forumet.
Mer og mer tydelig for meg at det ikke finnes lokale konkurrenter innenfor dette segmentet. De er i startgropa når det kommer til salg, og salget på mellomlang sikt kommer til å ta heftig av.
Rart at enkelte tidligere 'bulls' her er så lettskremt, men jeg forstår jo samtidig at ikke alle vil risikere en reise ned i kurs - og av lengre varighet.
Mer og mer tydelig for meg at det ikke finnes lokale konkurrenter innenfor dette segmentet. De er i startgropa når det kommer til salg, og salget på mellomlang sikt kommer til å ta heftig av.
Rart at enkelte tidligere 'bulls' her er så lettskremt, men jeg forstår jo samtidig at ikke alle vil risikere en reise ned i kurs - og av lengre varighet.
Springer
12.07.2020 kl 23:25
4558
Supplementet tar Noro virus, og har dermed et fortrinn.
ToffeeMan
13.07.2020 kl 09:41
4413
Noen bør kjenne litt på FOMO nå. Flere triggere kan få kursen opp igjen😊
Ikke mange hausere igjen ser det ut til. Flott å se noen holde motet oppe😂
KalleAnka123
13.07.2020 kl 09:51
4385
Har man lengre horisont enn noen uker, så blir dette her veldig bra.
ToffeeMan
13.07.2020 kl 10:03
4353
Hauser og hauser, Fru Blom😊
Jondolls
13.07.2020 kl 12:15
4225
Nå har vi sett bunn, og vi skal 5% oss daglig opp tip vi stabilt ser 70 tallet. For og så vente på større triggere! Dette blir penger på gata :)
Assenassa
13.07.2020 kl 12:37
4182
Vi skal bare snuse litt på 60 før den skal tilbake på 40
Struts
13.07.2020 kl 12:52
4168
Tanken på å snuse på Eders ass-asså er hakket verre.
ToffeeMan
13.07.2020 kl 18:59
3999
Det går stødig oppover...uten meldinger ser vi 65 til helga?
ToffeeMan
14.07.2020 kl 12:11
3620
Salget kommer det, folkens!
ToffeeMan
14.07.2020 kl 12:18
3605
De markedsfører AntiVir bra:
AntiVir er utviklet og produsert i Norge. Fjerner 99,999% bakterier og kappekledde virus på ett minutt (inkl. Coronavirus) og alle virus (inkl. omgangssykevirus) på 2 minutter. Produktet har ingen faremerker - hverken helse, miljø eller sikkerhet.
AntiVir er utviklet og produsert i Norge. Fjerner 99,999% bakterier og kappekledde virus på ett minutt (inkl. Coronavirus) og alle virus (inkl. omgangssykevirus) på 2 minutter. Produktet har ingen faremerker - hverken helse, miljø eller sikkerhet.
Jarken
14.07.2020 kl 12:27
3580
Enig. Ser bra ut på papir.
Jeg synes de posisjonerer seg bra.
Spent på om det vises bra salg ved Q3 :)
Jeg synes de posisjonerer seg bra.
Spent på om det vises bra salg ved Q3 :)
ToffeeMan
16.07.2020 kl 08:02
3247
SoftOx selger nå 1 liter AntiVir til 209,90. Slettes ikke dum pris!
https://virushjelpen.no/product/1000-ml-antivir-handdesinfisering-u-alkohol/
https://virushjelpen.no/product/1000-ml-antivir-handdesinfisering-u-alkohol/
Lazz
16.07.2020 kl 08:11
3228
Tror det er bra for bedriften at forventningene og det enorme presset fra oss aksjonærer har roet seg. Får håpe de fremover leverer gode resultater på sårbehandlingen og vekst i hånddesinfeksjonsmarkedet. Er ikke mye som skal til for å forsvare dagens prising etter min mening. Er sårbehandlingen i nærheten av å være så bra som testene hittil viser blir dette veldig bra.
ToffeeMan
16.07.2020 kl 08:26
3228
Ja, så har nok ledelsen fått seg en lærepenge i forhold til kommunikasjon. Men det er klart at dette er en relativt fersk bedrift som har fått på plass mye på kort tid. Håper ny produktsjef gjør susen!
Jarken
16.07.2020 kl 09:08
3138
https://www.dagensmedisin.no/artikler/2020/04/16/bak-covid-19-spoker-antibiotika-resistensen/
Behovet er der i alle fall.
Behovet er der i alle fall.