Softox får ufortjent mye kritikk.

bålfreak
SOFTOX 01.07.2020 kl 12:04 31858

Softox er et ungt vekstselskap med mange interessante produkter i sin pipeline. De har på kort tid utviklet mange banebrytende produkter innenfor sitt segment.
Coronakrisen fremskyndet selskapets mulighet til å tjene penger og skapte euforiske tendenser på børsen. Det de fleste later til å glemme er at det tar tid å utvikle produkter.

Det er meget respektabelt av Softox å utvikle et unikt produkt som SafeDes som har helt spesielle egenskaper som konkurrentene ikke har.

Det fatale er at småsparerne er alltfor naive og utålmodige. Når man kjøper en aksje i et selskap får man et egenkapitalinstrument eller en eierandel i selskapet. Det er ikke det samme som en lottokupong med trekning hver uke.

Ting tar tid......., men Softox har fått til mye på KORT TID.

Selskapet har.......
1
Bygget opp produksjonskapasitet (det er ikke det samme som faktisk produksjon)
2
Inngått distribusjonsavtaler med leverandører.
3
Ansatt medarbeidere
4
Byttet CEO
5
Fått på plass nytt styre
6
Patentert produktene
7
Søkt EU om tilgang til sine produkter
8
Anskaffet lagerkapasitet
9
Drevet markedsføring og salg
10
Landet salgsavtale med Helse Sørøst.

Når vi nå også får opplyst at selskapet kan oppnå å få omkring 20 millioner kroner i pengestøtte fra USA skjønner man at Softox vekker internasjonal interesse med sitt arbeid.

Min anbefaling til alle dere som har aksjer i Softox er å være mer tålmodige. Softox er uten tvil et meget spennede selskap.
Hammers og andre som kommer med usaklig tullball har ikke skjønt hva dette dreier seg om. Eller de har bare sin egen agenda........, snakke aksjen ned for så å skaffe seg en billig inngang.

Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Melhus79
31.07.2020 kl 09:57 4442

Salget til apotek og helse og skoleverket har nok startet opp. :-)
ToffeeMan
31.07.2020 kl 16:55 4325

Opp 2.56. Har trenden snudd for dette fantastisk lovende selskapet??
rvmossi
31.07.2020 kl 17:09 4306

Gikk to store poster rett før stenging. 5000 aksjer pr stk. Fortsetter opp på Mandag ;)
Slettet bruker
31.07.2020 kl 18:41 4224

Du får holde deg til selskaper med ledere som er svært veltalende, jeg for min del er mer opptatt av produktene.
Slettet bruker
31.07.2020 kl 18:41 4223

Du får holde deg til selskaper med ledere som er svært veltalende, jeg for min del er mer opptatt av produktene.
Slettet bruker
03.08.2020 kl 09:17 3860

Hvor er Hammers og TA-sauene i dag ? En liten oppdatering fra "Mor Teresa" hadde jo vært morsomt....
ToffeeMan
03.08.2020 kl 10:37 3745

Nå kommer det nyheter på rekke og rad! Ny produktsjef og riktig markedsføring nå så...
Slettet bruker
03.08.2020 kl 10:51 3713

Hadde aldri trodd at jeg fikk sopa inn fler aksjer på disse nivåene her. Dette er en fremtidig gullgruve og er svært takknemlig for det fallet som har vært. Ser ut som kursen har stabilisert seg og vil sakte men sikkert bygge seg opp. Dette blir spennende!
Slettet bruker
03.08.2020 kl 13:05 3587

snakker vi om kursen som siste uken har dalt fra 70 - 57,5?

Springer
03.08.2020 kl 13:23 3547

Hmmmmm, Nei.
Billyjojimbob
03.08.2020 kl 13:27 3536

Vi snakker om 49-61 på vei til 70+🍻
Slettet bruker
03.08.2020 kl 13:42 3505

Må lære deg å se fremover vettu lillegutt
Slettet bruker
03.08.2020 kl 16:13 3379

Har brukt En del Safedes fra antibac og har nå kjøpt en flaske med Antivir. Må si det overraska meg at Antivir faktisk lukte bedre. Hadde ikke trodd dette, men må si jeg ble positivt overrasket! Noen fler med tilsvarende erfaring?
Tompetty
04.08.2020 kl 23:05 3046

Nå har jeg vært på ferie i halve landet. Ikke ett av de apotekene jeg har vært innom hadde safedes. Ikke viste de hva det var heller.
Er det sånn at softox er skuffet over salget eller har de ikke fått produsere så mye som di ville?
Slettet bruker
05.08.2020 kl 03:43 2925

Hva er dine forrige nick ?
He1234
05.08.2020 kl 08:02 2807

En såkalt apotekferie?

Grunnen til dette er fordi produksjonen har vært til nå rettet mot 1l og 5l. Det er ikke den riktige størrelsen for apotek. De jobber med å få bedre kapasitet på 125ml. Apotek tar innkjøp 2 ganger i året og Softox håper å etablere produktet i høst. Altså grunnen til at det ikke er på apotek har ingenting med produktets kvalitet å gjøre. Det er at de jobber med bedre produktsionskapasiteten på 125ml flasker. Andre steder hvor det selger blant annet er linket under:

https://elesco-as.no/

https://www.assistco.no/antivir-handdesinfisering-u-alkohol

https://virushjelpen.no/product/1000-ml-antivir-handdesinfisering-u-alkohol/

https://www.milas.no/antivir-kampanje
Slettet bruker
05.08.2020 kl 09:30 2667

Jeg her vel forstått det sånn at Safedes antibac som ble levert ut til apotekene var en test lansering og at antibac skulle ha hovedlansering av dette produktet i høst. Derfor er det tomt/ ikke tilgjengelig hos apotekene per nå. Får vel forhåpentligvis en oppdatering på dette senere
gms025
25.08.2020 kl 13:38 1964

Bra at Softox når ut via forskjellige nettbutikker. På alle disse 4 nettsidene som er henvist til her, må en selvsagt betale for frakt. De fleste 200 og noe i tillegg til produktet. Men assistco.no har frakt på bare 79kr. Derfor bestilte jeg i dag en flaske med 1liter hånddesinfeksjon (antivir), og betalte da til sammen "bare" 288kr. Dette er ment som en test, for nå er jeg så sykt spent på hvordan dette produktet virker. 209kr for en liter er egentlig "overkommelig" med tanke at du slipper måtte bruke penger på kremer osv som følge av uttørret hud. Hvis dette virker bra, vil jeg spørre kollegaer, venner osv om de vil bli med å bestille så vil kan dele på frakten og dermed blir produktet billigere. Kommer tilbake når produktet ligger i postkassa:)
gms025
08.09.2020 kl 13:25 1689

Da har jeg fått produktet og testa det ut noen dager. Jeg er veldig optimistisk. Produktet er ganske bra. Etterlater normalfuktet hud og tørker relativt raskt til å ha en veldig lik "konsistens" som vanlig vann. Gnidd det i øynene, og kjente ingenting. Totalt ufarlig! Alle produkter har positive og negative sider. Når det gjelder lukt er den veldig lik som når du lukter på hendene 5-6 timer etter å ha badet i basseng. Svakt klorparfymert. En anelse eddikklukt første 2sekunder. Litt uvanlig og rart i starten, men ok nå. Kanskje sammenlikne det når bilen fikk katalysator på 90tallet. Lukta rar eksos fordi det var uvant., men hadde god effekt på helse og miljø. Det er sikkert mulig for folk å kicke på klorlukta, men tenk hva alternativet blir. Alkohol har makt over folk for det har eksistert i århundrer og dette ligger i genene våre som eneste gode middel mot mikrober. Nå er det på tide å legge dette bak seg, og bli med på den teknologiske utviklinga. Jeg har stor tro på produktene til Softox. Antivir er intet unntak. Dette kommer jeg anbefale alle jeg kjenner. Det burde dere også, og jeg kan anbefale nettstedet jeg kjøpte det via. Rask postgang, billig porto.
Redigert 08.09.2020 kl 13:28 Du må logge inn for å svare