Lottokupongen ned 40% på 1 uke

Slettet bruker
SOFTOX 06.07.2020 kl 17:28 1892

Hva skjer her? nå må det komme et saftig klagebrev fra ledelsen snart, slik at kursen går opp :)
Ledelsen har ett hovedfokus, får kursen så høyt som mulig
Redigert 06.07.2020 kl 17:29 Du må logge inn for å svare
Lazz
06.07.2020 kl 17:43 1828

Jeg tror bunnen er rundt 47. Blir en liten ørkenvandring nå i ca en måned før kursen begynner sakte, men sikkert å gå oppover. Noen sier at folk selger i panikk enda, men jeg tviler på at det er det som skjer. Helt ærlig tror jeg folk fortsatt øyner muligheten til å komme inn billigere neste ukene/månedene så folk ser lite risiko ved å gå glipp av oppgang sånn ståa er nå. I tillegg er det flere jeg kjenner til som har solgt aksjene sine og har ingen planer om å kjøpe seg inn igjen grunnet hvordan ledelsen kommuniserer og profesjonaliteten utad. Tror fort at 60 blir nye 80 til det motsatte er bevist. Er som nevnt tidligere lite sannsynlig med triggere denne sommeren, så tror denne vil ligge på billigsalg en liten stund frem i tid før det snur.

Til høsten får vi oppdatering på inhalasjonsstudiene, sårbehandling og oppdatering rundt salget av hånd og overflatedesinfeksjon og muligens EU-godkjenning. Da vil nok aksjen igjen få mye oppmerksomhet, nyhetsoppslag og nyheter som implementerer reell verdi i kursen. Høsten blir sinnsykt spennende. Jeg kommer til å sitte tungt vektet i denne når høsten kommer. Frem til da vil nok både volum og kurs falle med mindre nye aktører kommer på banen..
Mithrox
06.07.2020 kl 17:55 1755

Jeg tenker ledelsen har ett mål de jobber mot og det er å bygge business så bra som mulig slik at verdien av selskapet stiger i takt med hvor lønnsomme de blir, og ikke skryte det opp til himmelen for å prøve å drive opp prisen til en urealistisk verdi - som det virker som det har blitt gjort i en lengre tid nå. Jeg foretrekker som langsiktig investor at de faktisk fokuserer på å bygge verdier.
vikingo
06.07.2020 kl 23:22 1384

Er vel ikke helt usannsynlig at et pharma selskap kjøper aksjene av han ene Almås brødrene. Q2(bindingstiden) er over og det kan få fart på sakene med en stor aktør på eiersiden.
Slettet bruker
06.07.2020 kl 23:46 1294

Om han selger til et eller annet firma eller fond så kommer kursen til å gå bananas. Makan til surrehuer.
KalleAnka123
07.07.2020 kl 02:38 1145

Det hadde vært deilig. Når aksjonærene er redde for at største eier skal selge seg ned/ut, så er det best å få inn en seriøs og ikke minst en stabil hovedeier. Tar dem med åpne armer.
Redigert 07.07.2020 kl 02:38 Du må logge inn for å svare