AXA - OPSJONENE - BESTILLINGSVERK FRA FREDRIKSEN FOR LAV KURS

Slettet bruker
AXA 12.07.2020 kl 09:58 924

Kom til å tenke på at denne uforståelige opsjonsavtalen på 17-18 kr nå som "HUFFA" legger ut en tråd om emnet. Les min teori under, og kom gjerne med motargumenter. Jeg tror dette er bestillingsverk fra Fredriksens, som er utført av Fredriksens menn rundt "bordet", altså Styret:


Det er nesten som man kan tro at dette her virker MOT sin hensikt, å holde kursen lengst mulig lav, for da tjener insiderne penger ved kjøp.


Kanskje det er så enkelt som at SS er den smarteste, og ENESTE på forum som kan avsløre at "opsjonen" er satt så høyt, for å fungere som en klam hånd over axa - på ordre fra Fredriksen, for å hindre kursøkning i lang tid.
Det er jo på kanten til genialt faktisk.......! Kursen forblir lav, fordi hele ledelsen tjener på å ha mulighet for å sette egne penger inn på 3-6 kr, istedenfor 3 ganger så dyrt, 17-18 kr.


Ikke har Johnny penger å kjøpe portiser for heller, de må ligge til daglig drift, er det sagt. Ergo får de ikke utnyttet dagens situasjon ved å kjøpe billige aksjer heller......!  Rentenivået i verden har jo stupt siden 2017-18 - da Fredriksen kom inn med sine DYRE renter, så her går nok det meste av fortjenesten som skulle tilkommet bunnlinja, ut i "finanskostnader".....!


SS

Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Funderer
12.07.2020 kl 10:05 907

Kos deg i ferien da pus . Storulv og jeg var på topptur i går , han var sprek som en slank ungutt , pratet villig om Axa , samtidig som han hadde bra driv over styggbreen .
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.07.2020 kl 10:10 889

Funderer:

Ja det skulle jeg likt å sett, Fredriksen på topptur...! Du har ikke hatt med jentene hans istedenfor ?
Nei denne opsjonsavtalen, og målet for den er herved avslørt. Etter 20 år på børsen, har jeg aldri sett en slik opsjonsavtale, så jeg er 100% sikker på at her ligger det mer bak, som ikke den vanlige mann - som har kjøpt aksjer på 24 kr ikke ser......!

Hvordan går det med en analog megger, jeg trenger virkelig en nå. Har digital, to stk faktisk, Eurotester, og en FLUKE, men jeg vil gjerne ha en analog også! Er du fremdeles på utkikk ?

SS
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
rukmini
12.07.2020 kl 10:11 879

Gud, du er hakk i plata. Jeg forstår meg ikke på mennesker som har null selvinnsikt men bare fortsetter og fortsetter..

Måtte Hegnar en dag våkne opp og ønske seg ett seriøst forum.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.07.2020 kl 10:22 852

Hvordan kan du hevde noe så sjikanerende, når jeg her legger frem nye tanker som ingen andre har tenkt, eller skrevet om.

Du kan ikke si at ikke min teori virker logisk ?

Dette er jo et intensiv, trolig fra Fredriksen, om å holde kursen lav så lenge som mulig. Det er jo tross alt billigere for ledelsen, og ansatte i AXA å kjøpe sine aksjer for 6 kr, enn å bruke opsjonen på kurs 24 kr, og betale 17,25 kr.

Ser du ikke dette selv ?

SS
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.07.2020 kl 10:46 820


huffa
I dag kl 10:35 20
Tror du trenger og lese deg opp på Opsjoner.
Har ikke tenkt å belære et orakel.

Hvem som er "tylen" skal være usakt - legger ingen prestisje i og hevise til Opsjoner.
Tenkte det er mange som kan ha nytte av og friske opp hva en opsjon er.

Din uttalelse om ledelsen i AXA og JF er mildt sagt hårreisende, og bør få følger.

Jeg gidder ikke trykke på ADM. knappen.
Har oppfattet SS som fredet.
Greit hvis noen andre kan gjøre det nå.

Huff, huff.
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.07.2020 kl 10:54 805

Som sagt, dette er et diskusjonsforum, og ingen menighet hvor en skal pleie en mening, da får man ta i bruk "lock" av tråd, og invitere likesinnede.

Det er da ikke bare SS som reagerer på ledelsen. DN sin Thor Chr. Jensen har da brukt flere sider på AXA, og triksene til Endre om å komme med budrykter, og så emisjon 24 timer senere.

Mye her som ikke henger på greip. SS har vert kritisk til ledelse, og Fredriksen siden 32 kr - hvilket jeg har truffet blink på i 2 år.

Om din teori om at AXA skal skyte fart som følge av krisen (hvilken krise, ingen krise på børsene) som du sammenligner fra 2009 skal stemme, så er det på tide denne skyter fart. Har spurt deg i går også om hvorfor det stoppet på 9,05 - og måtte ned i 5,85 på positiv børs.....

Håper du snart kan svare meg på mine konkrete spørsmål, som mange andre også lurer på.

SS
Redigert 20.01.2021 kl 23:07 Du må logge inn for å svare